Salut!

Îți scriu pentru că știu că ai mai avut articole unde ai scris despre diverse companii care își bat joc de clienții lor.

Zilele astea am cumpărat bilet pentru stand-up:

www.facebook.com/events/123281766063812/?post_id=123282759397046&view=permalink

Vine ziua când trebuie să mă uit la el. Azi, mai exact. (mailul e primit pe 28 noiembrie) Chiar acum ar trebui să mă uit la el. Problema? Intru ca boul și tot aștept să înceapă. Trebuia să înceapă la 9 seara. Nu merge (vezi poza atașată). Printre timp mă uit și văd că au schimbat timpul și zice că începe la 10 seara. OK. Trece ora, tot nimic. Mă uit pe pagina de Facebook mai atent și văd că o mulțime de alți oameni au aceeași problemă și zic că merge doar de pe telefon. Intru, și da, merge. DOAR DE PE TELEFON. Spectacolul s-a dus printre timp, oricum. Așa că cel mai probabil o să mă aleg cu banii luați și iabilet.ro o să se scuze că nu știm noi să folosim calculatoare.

P.S. Sunt programator și din primul moment când am văzut că site-ul ăsta e făcut de iabilet.ro am bănuit din prima că nu o să meargă ceva. Dar am refuzat să cred că pot fi atât de incompetenți. Recunosc, îți scriu din frustrare. Eu nu pot să-i fac singur de rușine, că n-am audiență. Dar nu cred că greșesc când zic că o merită. Măcar avertizați și alți oameni înainte să le dea bani șarlatanilor.

P.P.S. Poți verifica pagina evenimentului. Sunt zeci de alți oameni cu exact aceeași problemă. Câți dintre noi o să primim banii înapoi oare?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.