Unul din influencerii mei în viață este Andrei. Ultima influențăreală a fost Când nu știam încotro să o apuc cu contul firmei, după ce fosta bancă ING s-a transformat în ghenă, mi-a recomandat Raiffeisen, m-am mutat acolo și nu regret nimic ever since. Bine, pe PJ au un sistem de online banking care te poate face să te sinucizi, dar dacă reușești să treci peste asta, este minunat.

Bine, nu mai scriu despre cum, moldovean din Brăila fiind, întâi i-am prezentat-o lui pe nevastă-mea, ca să primesc bunul de tipar și asigurarea că e ok, după verificări amănunțite, nu părinților, dar asta e altă problemă.

În ultima vreme, abonamentul de digi mi-a mers ca pasta. Nu știu de ce, dar a mers foarte prost, deși, în mod normal, toate abonamentele merg minunat, inclusiv în afara orașelor, da. Și au cel mai bun roaming.
but i digress.

Anyway, după ce am luat Apple Watchul, enervat fiind că nu am pe digi opțiunea aceea de e-sim, stăteam și mă gândeam ce să fac. Și, citind la Andrei despre YOXO și cât e el de satisfăcut, am zis să hai, mă mut pe Orange. Eu mai am și 2 cartele Orange, una la pornirea de la distanță a mașinii și una pentru conturi de facebook, când primesc bloc și ambele merg perfect, semnal full peste tot, sunet ca lumea, totul bine.

Mno, și descarc și eu YOXO, super lăudatul serviciu, să îmi mut numărul. Cei ce mă cunosc știu că am un număr super sexy, pe care îl voi avea multă vreme de acum încolo. Și mai știu că urăsc să ajung la birourile/magazinele diverselor servicii pe care le folosesc. În toată europa, orice contract, de le telefon și terminând cu gaze sau curent, în faci la telefon. Inclusiv plăți la telefon. Doar în românia trebuie să treci pe la sediu, că așa e la noi.

În prezentarea YOXO cică da, poți să te portezi la ei. În YOXO, de unde, nu ai. Poți să îți iei un număr nou și îți vine cartela în 7 zile sau poți să îți muți cartela pe abonament. Și atât. Întreb și eu mai departe.
Răspunsul:

portare directa de la alt operator pe yoxo nu se poate inca, din pacate. se poate portare de la alt operator pe cartela pre-pay orange, apoi mutare pe yoxo din aplicatie

Excelent, cum facem? Simplu, mergi la un magazin.

Și aici s-a încheiat, ca orice lucru bun din românia, făcut pe jumătate. De ce e nevoie de prezența mea în magazin? Ce ofer eu în plus companiei Orange, în 2020, când în toată UE totul se rezolvă pe mail și telefon, în plină fucking pandemia vieții, 10 000 de cazuri și aproape 200 de morți, de trebuie să fiu chemat la un magazin, să îmi vadă ochii? Vrea Orange să își infecteze clienții cu COVID, ca să le poată lua banii pe contract timp de un an după moarte? Ce vrea?

Nimic, e ok, rămân la Digi în continuare.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.