Acum, sincer să fiu, nu sunt vreun fan Honda. Deși au motorizări incredibile, sunt fiabile până la FSM și înapoi, designerii lor au murit odată cu CRV MK2, modelul meu și, de atunci, designul e făcut de un japonez orb, pe pipăitelea, în timp ce împachetează țigări BTL în Okinawa. Prn urmare, designul la Honde este…plat, patetic, fără viziune, interioarele sunt fade, plictisitoare, mașini mediocre pentru oameni mediocri.

Așa că nu judec neapărat tigaia asta de mașină electrică. E posibil ca veștile să ajungă mai târziu în colțul ăla de lume și să nu fi aflat de Tesla, de electricele de la BMW, de faptul că designul la electrice nu mai trebuie să fie găleți futuristice, pentru că deja electrica a ajuns să fie ceva normal.

Problema mea e cu cine a ales sloganul acesta pentru reclame. Această mașină nu e un prototip. Cazanul acesta nu este doar un desen. Găleata asta de mașină e reală și va trebui să dați bani pe ea ca să o cumpărați.

Serios, oare cine a gândit capodopera asta?

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.