Il mai tineti minte pe tipul de la PeterHouse, cel ce mi-a gasit casa? Hai sa va zic ce misto se distreaza el din octombrie cu cel.ro.

In octombrie a cumparat un mouse wireless de la ei, mouse care s-a defectat dupa 3 saptamani. Logic, l-a trimis la garantie.

Dupa o luna a trimis primul mail in care se interesa de soarta mouselui. Nu i-a raspuns nimeni. A incercat sa ii sune. Cand au auzit ca e vorba de garantie, i-au inchis telefonul in nas.

Ultimul mail l-a trimis in decembrie, intreband daca nu ar fi cazul sa afle ce s-a intamplat cu mouseul. Pe 8 ianuarie, un anume Vasile i-a raspuns ca il va primi "saptamana viitoare".

Astazi, 25 ianuarie, s-a decis si Peter sa mearga maine la OPC si garda financiara, cu emailurile si desfasuratoarele de la telefon, sa demonstreze convorbirile cu cei de la cel.ro.

O sa fie distractiv, de-abia astept. Pentru ca 90% din cei ce practica comert online sunt nesimtiti, iar satisfactia clientului este ultima chestie care i-ar preocupa.

Hai faliment placut si voua!

LE: Alte experiente memorabile cu ei, la ionutg

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

58 comentarii Adaugă comentariu

  1. Ce e ciudat.. postul tau parca e o reclama..frumos asa cu sigla cel..

  2. Well, a trecut mai bine de o luna de cand cu experienta mea emag iar opc-ul nu-i acasa. Sper sa aiba noroc.

  3. @aerosoul
    Reclama negativa nu e benefică şi magazinelor online. Dacă era vreo vedeta mondenă, mai mergea… 🙂

  4. mey nu va mai cumparati mouse, tastaturi, calculatoare. frigidere etc pe baza ca daca e in garantie il repara si gata. numa minciuni. nu stiti? traim in Romania tara tuturor posibilitatilor, adica tara unde potem fi furati de oriunde. mergi cu un calculator sal repari si til inapoiaza in 2luni dar e mai stricat decat la dus. am patito. daca ti se strica ceva, cumparati altu.

  5. de cand au aparut nu mi-au placut de cei de la cel 😛

  6. celmainaspashoponline.ro :))

  7. nu stiu cum o fi cu astia, da la mine la firma vin gagii una doua..
    ma mir ca nu se misca opc`ul mai repede..

  8. #8

    Petru, stai linistit k nu e chiar asa. Eu am avut probleme cu telefonul luat direct de la provider din magazin, dupa doua luni o luase razna de tot. Dar l-am dus la reparat pe garantie (la un service contractat de provider), si in trei zile mi-am luat telefonul inapoi probabil mai bun decat era prima data cand l-am cumparat.

    Asa cum zicea si Arhi intr-un post mai vechi: nu baga p toata lumea in aceeasi oala doar de dragul de a face asta. Exista totusi cateva exceptii!

  9. Am văzut multe reclame cu ei pe net, chiar şi pe unele bloguri. Credeam că îs băieţi serioşi. Păcat.

  10. @Robintel daca au bani de reclame trebuie neaparat sa fie seriosi ?

  11. #11

    am luat un laptop de la ei . merge struna . inca nu s-a defectat sa vad care e problema cu garantia , si nici nu astept prea curand . cine stie . poate ai dat de o filiala naspa

  12. #12

    clar ca da

  13. Apropos de servicii, nu recomand nimanui ZAPP-ul! Am eu modem de la ei si imi distruge neuronii! Sunt deconectata din 2 in 2 minute, mi se incarca o pagina in 10 minute! Reclama la internet Zapp de pe tv e una mincinoasa!

  14. #14

    Si eu mi-am luat laptopul de la Cel…
    Acuma sper sa nu ma lase ca mi-i frica de garantie. :))

  15. #15

    Eu nu stiu de ce se mai chinuie oamenii cu garantia – dupa ambalaj, al doilea lucru pe care il arunc e garantia. Daca se strica mai cumpar unul din alta parte. eh , dar nu toata lumea e atat de bogata ca mine :P. Unde mai pui ca eu nu am nervi sa vorbesc de garantii si sa ma tiganesc cu aia!

  16. #16

    Si bogatanii is afectati de criza financiara…:))
    Altfel erau in California si jucau golf.

  17. E probleme si cu OPC-ul, stai sa vezi cat dureaza si la astia! Plus ca legea ar trebui sa prevada doar schimbatul produsului in cazul defectarii in garantie, nu si reparatul lui. Pentru ca un produs ce a fost reparat in perioada de garantie, sigur va face probleme pe parcursul duratei sale de viata! (asta e din putul gandirii :-))

  18. In Romania e bine, pana ai nevoie de “ajutor”.. apoi s-a terminat.

    bluarto ai dreptate in mare parte..

  19. eu nici macar la opc nu m-am putut duce. Ca am luat niste cartuse pe firma, de la un magazin on-line. Si erau expirate cu vreo 2 luni inainte de data expedierii. Si nu ii putem da nici un judecata pentru ca, conform spuselor unui avocat, nu am verificat coletul in momentul primirii. Care sta insa sa deschida cutia in fata curierului….chiar nu stiu. Sau, mai bine zis, ce curier sta sa deschizi tu coletul…

  20. #20

    menialy, conform legii, poti sa le trimiti inapoi ORICE produs, fara sa fie nevoie sa te justifici si sa ceri banii inapoi. dar trebuie sa retii ca NU TREBUIE SA OFERI NICI O JUSTIFICARE, ci doar faptul ca nu esti satisfacut de produs.

  21. Daca ar fi baieti destepti, astia de la magazinele online s-ar pricopsi 🙂
    Eu lucrez cu cateva magazine online, si garantia este oferita de noi, importatorii, care la randul nostru o cerem la fabricant. Carui fabricant, ii spui doar ce s-a stricat si iti trimite imediat piesa defecta, sau chiar tot aparatul daca nu e reparabil ( laptop, copiator, etc.). Nu inteleg de ce au ei asa o problema cu garantiile.

  22. #22

    de idioti. pentru ca le e greu sa faca si asta, ca doar nu le aduce bani

  23. In plus fata de timpul mare de asteptare pana face OPC ceva…daca prietenul tau a luat acel mouse pe firma, nu ar mai trebui sa se oboseasca pana la OPC, numai persoanele fizice sunt luate in considerare la ei…. juridicele in judecata nenicule….

  24. arhi – mersi de pont, dar problema e ca nici noi, ca desteptii, nu ne-am uitat bine la produse; le-am trimis mai departe la clienti(noroc ca a fost vorba de niste prieteni buni) si dupa vreo luna li s-a stricat imprimanta ca avea banda intoarsa unul dintre cartuse. Au schimbat cartusul si atunci au vazut ca celelalte sunt expirate. Iar jutitia mai era singura varianta. Ca trecusera 30 de zile. Tipii, cand au fost sunati, ne-au raspuns ca sa ne plangem la producatorii de cartuse daca vrem, ca ei le-au primit fix asa cum ni le-au trimis….

  25. Si eu a trebuit sa iau niste bani de la ei (nu pentru produse) si am stat cu telefoanele pe ei pana cand mi-a raspuns plictisit si mi-a zis sa vin acolo sa-i iau.
    M-am dus… nu era, m-am mai dus ziua urmatoare si “nu era” si am zis ca stau acolo pana vine. Si il vad ca iese dintr-o camera de langa, a naibii secretara credea ca plecase si de fapt era inauntru tipui.
    Coincidenta stranie…

  26. #26

    pai la cati bani fac hotii astia din imobiliare , se impiedica el de un sarac de mouse ?
    sau au ajuns la fundul sacului si acum fac economie si la paine 🙂

  27. #27

    gogu, Peter e unul din, poate, putinii oameni onesti din zona

  28. Am trimis articolul pe mail celor de la Cel.ro . Silence is not an option:)

  29. #29

    Nu vreau sa apuc service-ul la ei deoarce stiu cum a fost comanda pe care am dat-o la ei pentru un sistem facut din componente. Am stat dupa o cucoana care mereu avea treaba, habar nu avea sa imi spuna ce are pe stoc si ce nu, sau sa imi recomande altceva in loc. Preturile de pe site nu sunt actualizate si daca arata ca sunt in stoc s-ar putea sa nu fie. Am vrut un hard de 500, nu aveau, dar nici sa imi spuna ce au pe stoc. Pana la urma mi-au dat un Samsung de 320 care nici asta nu-l aveau pe stoc si am mai stat vreo 2 zile sa vina de la alt furnizor. Nu am vrut sa comand de la Emag sau Pcfun, preturile fiind si putin mai mari si alte motive si am mers pe Cel dar am ramas dezamagit.

  30. Un motiv in plus sa nu cumpar online, absolut nimic. Nu e de inceredere. Nu-mi confera siguranta. Chiar daca poate ma avantajeaza pretul si costul drumului.

  31. Nasol cu orice iei/vrei servicii in rromania … sper ca, criza sa faca curatenie calumnea sa dispara muistii si sa ramana firme serioase …

  32. Sa-l dea la politie furat, in plm. Atunci sa vezi haz, la cum, ii stiu eu pe militieni! 🙂

  33. #33

    Acum cateva zile am avut “placerea” de a cumpara ceva de la acest “magazin”
    Am fost sa cumpar un monitor si din nefericire am gasit sa cumpar de la Cel.
    Totul a inceput bine dar s-a terminat cat se poate de prost.
    In prima zi cand am fost sa ridic ce comandasem am observat ca au pt teste un calculator cu o rezolutie de 1024 pt a testa un monitor in 1680 /1050.
    Printre icoanele care erau pe ecran trebuia sa vezi daca erau pixeli morti.
    Din fericire in prima faza am observat ca avea.Pt .ei nu afost nici o problema ,mai aveau inca unul cu o cutie facuta praf.Am crezut ca nu este afectata decat cutia dar nu a fost asa ,fiind nevoit sa astept un alt monitor.Acesta a venit dupa 2 zile dar acasa am observat ca are un pixel mort.Asa ca daca aveti de gand sa cumparati nu mai stati pe ganduri ,mergeti si luati teapa.
    Poate ca voi nu aveti “ghinion” sa cumparati de la niste “profesionisti”.
    Sigur am uitat sa va spun ca monitorul era un samsung 2233bw si nu au mai dorit sa il schimbe chiar daca era in cele 24 de ore.Parerea mea este ca au numai lucruri”de calitate”Sa schimbi 3 monitoare si sa gasesti ceva la fiecare cate ceva nu il consider ghinion.Mai repede bataie de joc.grav esteca inca sunt cautati din nefericire
    Bafta la cumparaturi!!!!!!!!!!!!!!!

  34. #34

    Laurentiu, legea spune ca trebuie sa il schimbe IN 10 ZILE!!!

  35. #35

    Arhi, cred ca 10 zile daca il primesti acasa !

  36. Cam toata firmele din online fac asa. Le trebuie o lectie.

  37. #37

    Chiar au nevoie de o lectie.Ma gandesc sa fac o reclamatie la Protectia Consumatorului,dar nu stiu daca ma ajuta cu ceva !

  38. #38

    Cred ca mai bine cumparai de la 24 pc sau mediadot 🙂 Stiai sigur ce tre sa faci cu mousul …

    www.nerve.ro/zvonuri/24pc-de-la-peste-mic-la-peste-prajit
    www.nerve.ro/bile-albe-bile-negre/solutionam-garantii-benevol

  39. #39

    Am cumparat de la Cel mai multe multifunctionale laser Canon pentru institutia in care lucrez. Aveau un pret bun iar livrarea a fost prompta.
    Pe 11 decembrie 2008 a trebuit sa duc la service unul dintre ele. Este luna februarie si nu am reusit sa reintru in posesia aparatului. Nu raspund la mail-uri iar la telefon mi s-a tot spus sa astept pana se intoarce de la firma care se ocupa de service. Incercand sa obtin mai multe informatii cei cu care am discutat mi-au spus ca sunt proaspat angajati si nu stiu sa imi dea nici un fel de detalii, nici macar numele si numarul de telefon al directorului sau patronului sau a cuiva care m-ar putea lamuri. M-am deplasat de doua ori la sediul firmei unde am solicitat inlocuirea produsului sau restituirea contravalorii deoarece a expirat atat termenul de 30 zile de solutionare a garantiei precum si perioada de nefunctionare a produsului de 10% din termenul de garantie. Mi s-a raspuns ca daca vreau acest lucru nu am decat sa ii actionez in instanta.
    Daca cumparati de la Cel nu va bazati pe garantie!!!!!!

  40. #40

    Salut! Eu am luat un monitor Samsung si mi l au dat cu pixeli arsi! INtreabarea mea este : Furnizorul CEL.ro este eMag?

  41. ?-) :-< :? :>> :% 😛 😛 :!! :!! :)) :)) [-( [-( 😉 😉 :(( :(( :(( >< ><

  42. #42

    alut! As dori sa va expun o problema cu care ma confrunt in aceste zile, o problema care a transformat placerea achizitionarii unui monitor nou intr-un cosmar.

    In cursul zilei de marti, 29.09.2009, am achizitionat de la firma CEL (corsar grup* srl), situata la adresa Str. Ernest Juvara 18 , Etaj 3, Sector 6 (zona Cotroceni) , Bucuresti, un monitor LCD de 19’’ marca LG W1934S-BN (w1934s-bn). Am ridicat de la sediul respectivei firme personal monitorul, fara sa mi se faca proba de functionare si fara sa mi se desigileze cutia monitorului, spunandu-mi-se, in schimb, ca pentru orice posibila problema pot reveni in 48 de ore si monitorul imi va fi automat schimbat. Am semnat in schimb o hartie in care scria ca mi s-a facut proba de functionare si ca monitorul functioneaza OK.

    Am mers deci pe incredere, am ajuns acasa, am desfacut cutia si.. defect mecanic! Monitorul are, pe centru, pe ecran, o taietura facuta cu un cutter, lungimea taieturii fiind de aproximativ 5 cm.

    M-am prezentat la sediul firmei CEL la data de 30.09.2009, cu respectivul monitor pentru a fi schimbat (trecusera numai 24 de ore din momentul achizitionarii) si cererea de schimbare a monitorului mi-a fost respinsa pe motiv ca acest defect nu este acoperit de garantie si ca nu am solicitat proba in momentul in care l-am cumparat. In plus, mi s-a spus ca monitorul, fiind sigilat, l-am taiat eu in momentul in care l-am desigilat.

    Mentionez ca respectivul sigiliu era de fapt un simplu scoci de plastic transparent.

    Am sunat dupa la relatii cu clientii la LG Romania, unde am aflat ca monitoarele LG vin sigilate intr-un scoci care are initialele LG imprimate pe el. Implicit, sigiliul cu care mi-a fost vandut produsul nu era cel original.

    Am sunat si am avut din nou un schimb de email-uri cu cei de la CEL pe baza acestor ultime infirmatii, dar nu am rezolvat nimic. Ei refuza pur si simplu sa imi schimbe monitorul iar in final nici nu mi-au mai raspuns la telefon.

    Asta este problema cu care ma confrunt acum, am facut intre timp reclamatii si la sediul central al LG Romania, si la OPC. Astept sa vad ce se va intampla.

    Mare atentie tuturor celor care achizitionati produse de la firma CEL!!!

    O zi buna,

    Ioan

  43. AM LUAT DE LA EI UN MP3 ASAZIS PERF. SI LA PRIMNA REANCARCARE A RAMAS BLOCAT DISPLEYUL CU MES. baterie ancarcata SI NU MAI REACTIONA LA NICI UN BUTON ASA CA …..SATA SPUNE TOT ,SA VEDEM CU GARANTIA CE O SA FAC?…..

  44. #44

    Ete ce scriu imbecilii astia de la www.cel.ro, pe site:

    “Pentru intrebarile legate de SERVICE suportul se asigura DOAR PE MAIL : service@cel.ro

    Adica, in cazul ca ai o problema, da dumneata un mail ca POATE O REZOLVAM intr-o luna , doua. Ori niciodata.

    MARE MAGARIE !

    Si atunci, DE CE VA MAI MIRATI ?

  45. #45

    Am dat azi comanda de un laptop si un router..de la cel.ro. Maine trebuie sa soseasca. M-a speriat rau ce am citit pe aici. Sper sa fie totul bine..ma intreb oare de ce nu am dat peste blogul asta mai repede…offf. Va tin la curent. Sa inteleg ca daca se intampla ceva si nu functioneaza sa nu-l trimit inapoi? Dar totusi, sper sa nu fie cazul..

  46. #46

    Am revenit. Laptopul a sosit a doua zi. La ora 9 dimineata curierul era la usa. Nici nu a mai sunat inainte sa anunte, dar nu mai imi pasa. Am primit laptopul si routerul (plus o geanta bonus) in perfecta stare si functioneaza toate foarte bine. Cred ca sunt cazuri si cazuri. Unii au noroc, altii mai putin Sunt bune astfel de bloguri atata timp cat nu influenteaza complet gandirea oamenilor. Eu m-am speriat cand am citit aici. Va salut si sper sa nu aveti nici o problema cu nici o comanda. Numai bine !

  47. #47

    A, da..subiectul era altul. Sper sa nu ajung la service !

  48. #48

    In data de 18.12.2010 am primit prin curier podusele comandate anterior pe site-ul www.cel.ro al firmei „corsar online srl ro26747604 j40/3617/2010”,, printre care si un laptop ASUS cu pretul de 2644 lei. Din pacate decizia de a cumpara online mi-a adus numai neplaceri. Laptopul primit avea carcasa displayului sparta (o bucata mica din ea chiar a cazut cand am desfacut coletul) si, asa cum e normal, intr-o tara normala, am luat legatura cu firma „Corsar Online srl” in incercarea de a rezolva pe cale amiabila. Le-am scris in ziua primirii coletului dar acestia nu au facut decat sa ma duca cu vorba, la un moment dat, persoana care a preluat mesajul meu şi se „ocupa” de problema mea, făcând referire la firma producătore, a indicat o altă firmă, fapt ce demonstrează că nici măcar nu a încercat să vadă despre ce e vorba, doar răspundea la mesaje cum credea de cuviinţă, poate clientul se plictiseşte şi o lasă în pace.. O sa atasez corespondenta cu firma si fotografiile cu laptopul. Din fotografii o sa observati ca ambalajul interior, respectiv cofrajul dar si husa, prezintă o deteriorare mecanica, ca si cum ar fi fost strânsă cu ceva, evident nu cu mana ca nu se rupe astfel un laptop daca e strâns cu mana. Defecţiunea este o rupere mecanica si nu este urmarea unei loviri (scăpare sau izbire de un alt corp sau podea), cel mai probabil a fost deteriorat la ambalare de către producător. Este datoria lor să verifice produsele pe care le vând, practic dacă primeşti coletul desigilat e vina ta că nu ai observat, iar dacă e sigilat e tot vina ta că producătorul a pus altceva acolo.
    Vazand ca nu se poate rezolva amiabil am facut o sesizare la OPC (prin e-mail la reclamatii.bucuresti@opc.ro; reclamatii.iasi@opc.ro), sperand ca astfel o sa se rezolve si o sa primesc laptopul pentru care am platit, un laptop INTREG. Raspunsul acestora m-a uimit, nu au facut decat sa ia o declaratie de la reprezentantul firmei din care a tras concluzia ca produsul a fost livrat in ambalajul original, sigilat (pana aici e adevarat) si ca e vina mea ca nu am verificat si continutul cutiei. Ambalajul exterior era intact (am verificat) asa ca nu mi-am imaginat ca in cutie nu este ceea ce platesc. Curierul nu raspunde de continut, atata timp cat ambalajul este intact, aceasta este obligatia firmei care vinde. Cel mai probabil si ei au primit asa marfa, dar asta nu-i absolva de vina, legislatia in vigoare prevede clar: clientul se adreseaza firmei de la care a cumparat, urmand ca aceasta din urma sa-si recupereze dauna de la furnizori(producatori, importatori), deci e vina lor ca nu verifica si nu-si asuma raspunderea pentru ceea ce livrează, important e sa iasa banul.
    Concluzia inspectorului platit din bani publici este ca nu s-a putut dovedi ca produsul a fost livrat deteriorat, asta desi nu a vazut laptopul, si probabil nici la fotografiile trimise pe e-mail nu s-a uitat, raspunsul lor s-a bazat pe declaratia celor de la firma.
    Nu e normal ca intr-o tara cu pretentii europene oamenii sa fie inselati pe fata, iar institutiile statului sa „rezolve” problemele cetateanului cat mai comvenabil, fara sa cerceteze, ca nu cumva sa supere pe cineva, sa aiba de completat prea multe hartii sau sa iasa pe teren.
    Ar fi bine ca acesta sa fie un caz izolat, dar, din pacate nu e asa.
    www.youtube.com/watch?v=Y1Ni7HqVE5I
    picasaweb.google.com/106095346639831673180/Foto1#
    picasaweb.google.com/106095346639831673180/FotoPac2#

  49. #49

    Acum vreo 3 saptamani am luat un videoproiector de la CEL.
    Nu am fost multmit de produs, si asa cum scrie pe situl lor, i-am sunat si le-am spus ca nu il mai vreau, si ca as dori sa dau o diferenta de bani ca sa iau unul mai bun.
    Am primit un email in care imi raspund ca ei nu schimba proiectoare din cauza ca lampa proiectorului se consuma (la proiectoru asta lampa se consuma intre 5000-6000 de ore de functionare), desi pe site spuneau ca poti returna orice produs, desi legea comertului online spune ca poti returna orice produs in 10 zile de la primire.
    Ii sun, ii citesc la tanti de la telefon ce scrie pe situ lor, si dupa ce m-am rastit un pic si le-am zis ca nu mai vreau sa iau nimic de la ei si sa-mi dea banii inapoi accepta , minunat. O singura problema , BANII NU II PRIMESTI PE LOC, ci au termen de o luna de zile sa tii dea inapoi.

    Deci, au incercat sa ma pacaleasca si sa nu primeasca produsul inapoi, desi sunt obligati prin lege, si mai ales banii inca nu i-am primit, si am o mica teama ca nu ii voi primi chiar asa usor.

    Inca ceva, curierul nu a acceptat sa deschida pachetul, daca sa zicem ca dobitocu il scapa un pic pe jos pe drumu pana la mine, nu mai puteam returna nimic.

    O firma minunata atata timp cat le dai bani, dar daca ai vreo problema iti dau un sut in fund.

    • #50

      dragos » legea spune ca in maxim 30 de zile iti iei banii. asta e…

  50. #51

    niste bulangii

  51. #52

    Incercati sa cumparati de la PCGarage sa vedeti ce teapa va luati la garantie, eu am fost cu o sursa la garantie, baietii aia destepti m-au sunat si le-am zis problema in sracina 450- 500w nu stiu ce au facut, cand am venit sa iau produsul cica era perfect functional desi nu era (scadeau voltajele in sarcina mare), m-am luat cu ei in gura si vine un “lake” o baga in priza si cu un aparat imi arata voltajele…eu il intreb ironic “si sarcina unde e” raspunsul “ca nu se paote asa”….si in cele din urma a trebuit sa platesc taxa pentru deranjul lor si pentru testatul ei de 54 ron ca sa pot primi produsul in napoi…taxa este mentionata in contract…

    • #53

      ratatii aia de la pcgarage o sa iti zica si ca un monitor merge chiar daca nu se aprinde

  52. #54

    Am completat cererea pt retur a unui telefon LG optimus L3 E400,si imi apare data incorecta desi eu am notat-o!Ce se poate face ca totusi vreau sa ma incadrez si in cele 15zile de retur! 0743173821-nr meu,multumesc.

  53. #55

    Am facut retur la un tel LG optimus L3E400,cu nr colet fan curier 57268043,vreau sa mentionez k doresc inlocuirea lui cu un alt tel Nokia 500 cu pretul de 649 ron,binenteles cu diferenta de bani.multumesc.

  54. #56

    RUSINE CEL !!!

    Numele meu este Florin Tihulca si va scriu acest mesaj pentru a reclama modul in care reprezentantii cel.ro, inteleg relatia client/furnizor si totodata experienta socanta pe care am avut-o in aceasta postura.

    Concret, sotia mea a comandat pe site-ul cel.ro o geanta Dell petru a o face cadou. Desi i-au confirmat in aproximativ doua ore ca produsul se afla in stoc i-au trimis o geanta ieftina, fara nume si fara eticheta.

    Sotia mea a reclamat aceasta eroare moment in care a fost indrumata catre sediul cel.ro din incinta APACA pentru a schimba produsul.

    Astazi am sunat la numarul de pe site sa ma asigur ca geanta se afla in stoc si ca nu voi pierde doua ore in trafic degeba, insa am fost intampinat de o persoana forte deranjata de apelul meu si total nepoliticoasa . A refuzat sa se prezinte si mi-a inchis telefonul inainte sa termin fraza.

    La 17.20 am ajuns la show-room-ul CEL.RO unde am fost intampinat de un consultatnt de vanzari. M-a ascultat politicos, mi-a spus ca trebuie evaluat produsul inainte de a fi schimbat si ca departamentul tehnic si-a terminat programul insa pot intra la dansii pentru ca inca erau acolo.

    Am intrat in camera de service unde am intalnit trei domni, i-am salutat insa nimeni nu mi-a raspuns. Le-am spus ca am discutat cu departamentul vanzari despre produsul trimis gresit si i-am rugat sa-l verifice/schimbe. In tot acest timp reprezentantul cel.ro nu si-a ridicat ochii din calculator, nu m-a ascultat si au refuzat sa-mi primeasca geanta sub pretextul ca si-au terminat programul. I-am explicat ca am nevoie de geanta intrucat este un cadou si ca am pierdut deja doua ore in trafic din vina cel.ro iar raspunsul dansului a fost: ”sunteti nesimtit ca ati intrat aici … programul s-a terminat” … si ca sa intareasca momentul, unul dintre colegi mi-a spus ”sa ma duc la Basescu sa-mi schimbe geanta”.

    Am cerut sa vorbesc cu un superior iar raspunsul colegei de la vanzari a fost: ”i-am comunicat deja si nu vrea sa vorbeasca cu dumneavoastra”.
    Cumpar on-line foarte des insa este prima data cand am o astfel de experienta.