Știți că orice discuție cu un microbist de fotbal se termină invariabil cu Nu înțelegi ideea/esența/spiritul, funcție de nivelul de cultură al respectivului. Naționala româniei nu joacă nimic de 15 ani? Nu contează, e ideea de fotbal. Campionatul româniei e un gunoi agonizant, condus de infractori, iar dacă Sandu era mafiot, Burleanu este tac-su? Nu contează, e ideea.
Ei bine, acum au început și cei cu rugby-ul.
Înțeleg jocul și îmi place să îl urmăresc, câteodată. Poate și pentru că am norocul de a ști regulile și știu ce e ăla offsaid sau înainte.
Deci tati, românia nu are echipă de rugby, serios. Echipa româniei joacă prost, slab, dezlânat, fără viziune, știe doar să înghesuie jocul pe spații mici, că așa nu se vede că jucăm slab. Dar problema nu e aici. Sunt de acord, ne place un joc, îl urmărim. Jocul e curat, nu e condus de mafie, oamenii sunt sportivi și nu gem ca Mutu la atingeri, totul e ok.
Problema e atunci când fanii acestui sport transpun jocurile magnifice ale All Blacks sau Wallabies la jocurile…mai puțin magnifice ale stejarilor, cum le spune băieților care se chinuie să joace sportul ăsta în numele româniei.
AM luat bătaie de la Irlanda cu doar 44 la 10. Am luat bătaie de la Franta. Am luat bătaie de la toți CE MIȘTO! HAI BĂIEȚII, BRAVO, V-AȚI DESCURCAT MINUNAT! ATI REZISTAT CA NIȘTE LEI!
Nu, nu au rezistat ca niște lei și nu s-au descurcat minunat. Au luat bătaie de la absolut toată lumea. Faptul că am fost la toate turneele finale ale campionatului mondial nu spune nimic. Și eu am fost olimpic la fizică. E complet irelevant.
Sincer, cred că nici ei nu se simt prea bine când sunt înconjurați de laudele astea. Pentru că sunt bărbați, iar pentru un bărbat înfrângerea rămâne înfrângere, oricum ai împacheta-o. Dimpotrivă, cred că se simt precum competitorii la jocurile paralimpice.
Am câștigat, dar tot Oscar Pistorius rămân.
Cu excepția că ei nu câștigă.
Niciodată.
NOU
Rugby-ul in Romania este un nonsubiect !
NOU
Si totusi discutam pe marginea lui…:)
NOU
non subiect?? atunci de ce vorbeste lumea, Halep in sus, Halep in jos? am inteles ca e campioana.
NOU
Îl aud și-acum pe Papinșon, v-am mai zis eu de el, încercând s-o lămurească pe bunică-sa ce sport joacă el:
– Ragbi îi zice, bre mamaie, nu rubi.
– Oăi băiet, io nu știu cum îi zîși da diși staț așa nas-în-fund?!…
NOU
Samoa, Tonga, Fiji, Namibia …….astea sunt caractere la dota 2?
NOU
La ce investitii s-au facut, si la cat de popular e sportul asta in Romania… e ca si cum ne-am apucat ieri de rugby, eu asa vad.
Marele stadion de rugby din Bucuresti, acum cativa ani era/arata ca o parloaga.
Cred ca aceste “felicitari” sunt mai mult incurajari.
Franta, Irlanda? Puii mei, nu parca in Franta se inventase acest sport? 🙂
NOU
Chiar nu ne-am apucat ieri de rugby, dimpotriva. Sportul asta are ceva traditie in Romania, dar din pacate doar pana la revolutie. Pe vremea aia chiar aveam echipa buna, iar popularitatea rugby-ului era in crestere, se vorbea chiar sa fim invitati la Turneul celor 5 natiuni. Din pacate, dupa ’89 nu s-au mai bagat deloc bani in rugby si asta se vede.
NOU
@Corcodus, acum e turneul celor 6 natiuni. Au bagat si Italia. Ultimul meci din turneu
Franta-Italia 29-0.
Extremele Romaniei: 1974 Romania-Bulgaria 100-0
2001 Anglia-Romania 134-0
NOU
Adica DE 25 DE ANI!!! nu s-au bagat bani in asa ceva, si noi inca mai spunem ca avem traditie? 🙂
Mie imi place rugby, dar in Romania l-am observat abia cand au plantat gazon pe parloaga aia de la Casin, in Bucuresti. 🙂
Ca sa vedem “traditia”, cine cunoaste cinci nume de jucatori de rugby? 🙂
Mai e mult pana departe, eu zic ca totusi au inceput sa se miste oarecum treburile, si rezultatele vor veni (asta daca rugby nu va avea soarta fotbalului).
Pana una-alta, cautati filmul “Singuratatea florilor” (Radu Beligan, Toma Caragiu), e o scena cu ceva rugby din anii ’70. 🙂
Na, ca va dau eu link: la minutul 28, cam asa:
www.youtube.com/watch?v=UnS-gZ16Pdk
NOU
Cum băăăă, cum poți să zici așa ceva:
Cu Mâinile Curate — minutul 4:58
youtu.be/Dmu-99mpCX8?t=298
NOU
Bravo Nea Ilie! Uitasem de Ilarion Ciobanu. 🙂
Si el a facuyt rugby de performanta!
“Ca rugbyst şi-a făcut debutul în 1948, la Ştiinţa Bucureşti, sub îndrumarea antrenorului Gustav Fanella. Se transferă apoi la Dinamo Bucureşti, unde cunoaşte consacrarea ca sportiv. Ultima parte a carierei a petrecut-o la Progresul Bucureşti (1959-1962). Jucător de linia a II-a, cunoscut de apropiaţi sub porecla “Claris”, Ilarion Ciobanu era socotit atunci un înaintaş de temut, greu de trecut, pe cât de dur în sensul bun al cuvântului, pe atât de corect. Aşa cum de altfel a fost în viaţa de zi cu zi. ”
www.prosport.ro/alte-sporturi/rugby/a-murit-ilarion-ciobanu-3141028
NOU
scuze, dar ASTA e the greatest haka ever: youtu.be/dGazxnFhPH4
scary shit…
NOU
I love it
NOU
Problema este ca in rugby-ul romanesc ajung doar niste tipi care au ca alternativa de cariera meseria de paznic prin carciumi (body guard este prea mult spus).
De aici rezulta ca nivelul de inteligenta si educatie al jucatorilor este destul de redus.
In sport in general iti trebuie ceva mai mult decat sa fii puternic, iar baietii nostri sunt preponderent puternici.
NOU
uită-te la interviurile un rugbyst de la noi şi la un fotbalist. ai să pricepi diferenţa.
NOU
Nu cred ca am spus ca fotbalistii sunt mai buni. Comparatia nu un fotbalist nu ajuta pe nimeni.
Comparatia cu nivelul de disciplina si inteligenta in joc a echipelor din primul esalon valoric ne lamureste de ce suntem acolo unde suntem. Nu suntem capabili sa procesam tactica de joc, vrem doar sa ne calcam in picioare adversarii. Si asta nu se poate aplica la nivelul asta.
NOU
Pai stai nenică, meciurile mai ușoare de abia urmează! Daca batem Canada asa-i ca bagi o rectificare?
NOU
de ce, daca bat niste unii mai slabi, automat sunt mai buni?
NOU
Pai ziceai ca “au luat bataie de la absolut toata lumea”. Inca nu au jucat cu toata lumea, au jucat cu una din favorite (Irlanda) si cu una din echipele foarte puternice (Franța). Cam cum ar fi la fotbal sa jucam cu Brazilia si Olanda.
Asta nu inseamna ca nu sunt sanse sa pierdem si următoarele meciuri dar sa nu ne grăbim sa le cântam prohodul.
NOU
Ce sexi sunt allblacks astia!
NOU
Îhî
NOU
Plm..daca romania se califica la campionatul mondial de carat butoiul cu bere, cu siguranţă vor aparea expertii in sportul asta. Toata nebunia asta tine de popularizarea rugby-ului si chiar e ok. Aveti idee cu ce bani este platit un antrenor de copii in sportul asta, câti dintre numarul ala mic de copii ce ajung sa-l practice ajung la profesionisti? Si nu e vorba de talent, e vorba de bani. Daca te uiti cam la toate sporturile, talentul a ramas pe locul 2, restul e munca si antrenament dar pentru asta ai nevoie de condii, iar daca tu investesti fix 2 lei, de doi lei faci performanta
NOU
Hai sa-ti spuna nenea ceva, dar promiti ca nu mai spui la nimeni? Nu exista talent.
NOU
Ba exista! Surorile Williams sunt dovada vie.
NOU
Gata cu tenisul? Aţi trecut la rugby microbiştilor?
PS. Ai fost olimpic la fizică pentru că probabil nu ţi-au căzut subiecte din capitolul optică. Totul s-ar fi rezumat la un deget în faţa razei incidente. 😀
NOU
Fata de vremurile cand luam de la 60 in sus, nu mai suntem chiar asa de slabi. La meciul cu Franta ne-a ciupit putin arbitrul si de-aici a venit victoria la scor. Nu zic ca puteam castiga, dar eram acolo aproape.
Daca vreti sa vedeti haka misto, cautati pe yt Samoa cs. Noua Zeelanda
NOU
Hai ma, si la rugby ne fura acum arbitrul?
NOU
franta a batut la mondialul de acaza NZ-ul cu greseala flagranta de arbitru.
Hai sa lasam partea cu arbitrii 100% corecti la rugby
NOU
Arhi, nu ai citit declaratiile dupa meciul cu Franta? Mircea Lucescu style. Cica ne-au furat arbitrii.
NOU
Daca intelegi rugby-ul poate imi explici si mie de ce nu schimba aia mingea aia ovala?
NOU
Exact. Să o schimbe cu una pătrată.
NOU
Bine ca n-am intrebat de ce-si baga aia capetele in cur la gramada, acum imi dau seama ca eram pasibil de un raspuns pe masura 🙂
NOU
ce e albastru, cubic si nu sare? Mingea rosie romaneasca. Ete d-aia
NOU
@Baxt, you’ve made my day.
NOU
Lasă bă, că ăia cel puțin știu că e ovală, da ce te faci că aici toată lumea e-nnebunită după un sport de motocicliști (că poartă căști în cap) și cu umeri deformați care aleargă după o beșică oablă și 90% din timp stau așa pă nemișcatelea și-i mai zice și fotbal. Bă, uite ce e, de nervi mă duc să joc un FIFA.
NOU
gresesti aici. nu jucam nici prost, nici zob nu suntem. trebuia sa vezi echipa nationala acum 5 ani cat de prost juca. in fine. si sa spui ca e tragic ca ai luat bataie de la irlanda si e nasol ca a fost 44-10 e ca si cum ti-as rade tie in fata ca ai ajuns cu juma de ora dupa un aston martin la capatul unui circuit. ca doar e tot masina si renault, nu?
NOU
Dacă ne bate Franţa la rugby cu 33-11, suntem nişte eroi. Dacă ne bate Franţa la fotbal cu 3-1 suntem nişte ologi, nişte gloabe îmbuibate. Parcă prea îngăduitori suntem pe de-o parte şi prea pretenţioşi pe cealaltă. Deşi investiţiile sunt tot româneşti (adică de căcat) în ambele sporturi.
NOU
diferenta fiind ca aia de la rugby joaca ceva si aia de la fotbal nu trag un sut la poarta tot meciul si nu leaga 3 pase.
NOU
Ce joaca aia la rugby? Cu Franţa şi Irlanda s-a jucat doar în jumătatea noastră si am avut posesie 30%. Ai nostri mai mereu in aparare, la 20 de metri de terenul de tinta.
Fix ca la fotbal.
NOU
Mie mi-a plăcut de curajul celui care a găsit numai bun momentul s-o ceară de nevastă pe fata aia. Mă gîndesc că de-acum încolo, cînd o vor întreba prietenele cum a fost propunerea, ea va spune: “A fost magnific! Eram pe terenul unde irlandezii tocmai i-au bătut pe-ai noştri de nu mai ştiau cum îi cheamă. Iar el mi-a dedicat înfrîngerea aia.”
NOU
erau pe wembley dude. tocmai fusesera 90k spectatori acolo. iti cam dai seama ce atmosfera era. ce conteaza ca tocmai au luat bataie de la castigatoarea ultimelor 2 turnee de 6 natiuni.
NOU
parca totusi ceva mai tare decat aia de la master chef
NOU
en.m.wikipedia.org/wiki/2014-16_European_Nations_Cup_First_Division
Nu suntem chiar atat de slabi!
NOU
Pai asa si nationala de fotbal era parca pe locul 7 in clasamentul coca-cola, din egaluri cu ungurii si victorii cu 1-0 cu Feroe, dar asta nu inseamna ca nu luam bataie de la orice echipa din primele 30.
NOU
-1 arhi
Romania s-a calificat la acest turneu pe cele 2 locuri din 31 de echipe din Europa. sa spui ca nu are echipa denota ignoranta
Ei nu au ajuns acolo inscriindu-se pe o lista, ci castigand 8 meciuri din 10
Joci in liga cu cei mai buni, OK, nu esti in top dar macar existi acolo. cam rusinos daca vor pierde tot, intr-adevar, dar inca nu e cazul, mai sunt 2 meciuri cu echipele mai accesibile. e absurd, nu ai cum sa bati Franta sau Irlanda, este alt nivel.
avand in vedere subfinantarea cronica a altor sporturi in afara de fotbal, eu consider prezenta Romaniei la aceste turnee finale o minune
de aia nu avansam in nimic, pentru ca orice lancezitor-de-fotoliu se asteapta la nr. 1 de la Halep, rugby, hockey, neintelegand ce munca e sa ajungi macar intre primii 20 si cum fiecare pas in sus inseamna efort exponential.
NOU
e arhitroll azi.
normal ca nu poti sa spui ca e varza. si cismaru a zis bine, cum dracu sa compari mere cu pere. franta de pilda are cel mai tare campionat de rugby, toti meseriasii joaca acolo. la nivelul la care poate echipa romaniei e foarte tare ce a facut, a crescut la greu. sunt curios daca stimabilul a fost la meciuri pe terenul mic si amarat de la arcul de triumf sa vada cum a evoluat jocul echipei in ultimii ani. inteleg ca nu e ok daca nu esti cel mai tare din univers. restul pot sa moara.
NOU
eu merg cam la fiecare meci pe arcul de triumf, de cativa ani incoace
NOU
@Arhi, nu ma pricep la sporturi, ma lasa rece, dar n-as face comparatia cu jocurile paralimpice.
NOU
Fata de anii trecuti, e o mica imbunatatire. Daca vom castiga cu Canada si Italia, am impresia ca suntem calificati la cupa mondiala din 2019.
Altfel, din cate stiu, baza de selectie in Romania e de aprox 3000 de jucatori. Ca o comparatie, Franta are baza de selectie de peste 300.000.
Campionatul nostru intern e compus din 6 echipe. Stadioanele sunt dezastru, bazele/conditiile de pregatire la fel. Si repet, 6 echipe in campionatul intern. Compara situatia noastra cu a Frantei de ex. si o sa vezi de ce e mare lucru ca nu ne-au dat 100.
NOU
3000? Poate toti jucatorii din ultimii zece ani
NOU
Scorurile inregistrate pana acum s-ar traduce in fotbal gen 3-1. E asa rau? Mai ales cand 2 bilete la meciurile care au fost e salariul pe o luna in liga nationala. De ce au mai venit >80000 de irlandezi la meciul asta cand era clar ca il castiga? De ce toti din jurul meu si al tatalui meu ne-au strans mana la eseu dupa ce incurajasem echipa 71 de minute (si inca nu mi-a revenit vocea)? Da, am facut 2 meciuri bunicele dar obiectivul este sa castigam ultimele 2 meciuri pentru ca atata putem in acest moment! Daca zici ca intelegi sportul asta uita-te pe statisticile din prima repriza, un usor avantaj pentru irlandezi. Ca nu avem rezistenta fizica si psihica a altor natiuni e alta problema. Suntem apreciati de fani ai acestui sport ca ajungem la fiecare campionat mondial si ca facem meciuri bune de fiecare data. Si nu sunt mare fan rugby, poate e al 5-lea sport care imi place si il urmaresc. Asa cum te urmaresc si pe tine zilnic, uneori esti prea drastic in articole si te duci prea la extreme cand poate e mai bine sa comentezi partea plina a paharului .(primul comentariu al meu pe acest blog, poate nu si ultimul).
NOU
sa speram ca nu si ultimul
NOU
Pana si aia virgini de la e-sports fac mai multi bani ca un rugbist roman, de aici si lipsa de jucatori, omul nu e motivat sa isi incerce norocul pe degeaba intr-un sport de unde se iasa cu oase rupte, organe interne zdruncinate, coloana acordeon. Ziaristii ii lauda ca sunt fomisti, scriu de bine ca sunt tinuti in lesa, cica asa e politica ziarelor sa nu hatereasca. Ca pierzi cu 1-0 sau cu 40-0 totuna e, mai ales daca pierzi mereu si nu treci pe o curba ascendenta, sa fim seriosi ca nu o sa vedem imbunatariri fara bani.
NOU
Boss, in rugby nu e totuna ca pierzi cu 1-0 sau cu 40-0. Cauta pe google “bonus defensive la rugby” 😀
NOU
nu mai rupe din context ca un antenist, am adaugat ca mai ales cand pierzi mereu. Oi fi eu mai prost dar la rugby clasamentele se fac in functie de puncte primite si date, si nu in functie de victorii?
NOU
Victorie: 4 puncte
Egal: 2 puncte
Daca o echipa inscrie mai mult de 4 eseuri, primeste un punct ca bonus ofensiv. Daca o echipa pierde la mai putin de 7 puncte, primeste un punct de bonus defensiv.
Deci o echipa poate acumula maxim 5 puncte dintr-un meci. Deci, da…conteaza numarul de puncte 😀
NOU
Ca tot a zis Raducu de esports, maine incepe campionatul mondial de League of Legends, unde avem un roman participant (toplaner pentru echipa H2K). E cam singurul roman din jocul asta care joaca la cel mai inalt nivel.
Ah da, premiile sunt de peste 2 mil dolari iar echipa castigatoare primeste 1 milion. Si inainte sa incepeti sa radeti, e extrem de greu sa ajungi sa joci la nivel profesionist/intr-o echipa profesionista. Pot sa intru mult in detalii dar ma indoiesc ca e cineva curios.
NOU
sunt eu. scrie un articol
NOU
Ok, ma apuc indata.
NOU
cand se joaca pe >10 mil deja cam iese din “e de ras”
NOU
NU se mai naște un Dănuț Lupu, mânca-v-aș gura… Atenție la minutul și secunda 1:24 , ce talent mânca-v-aș ,când il demarcă, il angajează pe atacant in adancime cu un lob de geniu . Se pișa pe Hagi
www.youtube.com/watch?v=2m0bGRMyak8
NOU
îmi amintesc de echipa dinainte de 89. aşa am învăţat cum e treaba cu rugby-ul ăsta. ei da, şi acum, vorba celor de pe aici, faţă de acu 5 ani parcă nu e aşa de rău. a compara un rugbyst cu un fotbalist mi se pare (să ne gândim numai la efort) nu ştiu cum să zic …. ziceţi voi. iar când japonia bate africa de sud parcă …
NOU
Educatie fizica 🙂
NOU
Rugby-ul este un sport inferior fotbalului la orice capitol (financiar, spectacular, barem selectiv, tot). Dacă jocul ăsta avea vreo importanţă pe plan mondial, nu era dominat de africani şi colonii de prin Pacific. Când o insulă cu 4 milioane de locuitori domină un sport decenii la rând, guess what? Este un sport cam băşit.
Îi mai aud pe unii cu tehnica şi tactica din rugby. Hai, pe bune? Cică eu nu înţeleg rugby-ul dacă nu îi văd geniala parte tactică. Dacă voi aveţi impresia că în rugby este mai multă tactică decât în fotbal, înseamnă că voi nu înţelegeţi fotbalul.
Nu poţi să ridici prosteşte în slăvi un sport în care contează doar forţa şi viteza. Tehnică, tactică?! Ce şanse ar fi avut la rugby un sportiv ca Messi?
NOU
Football is a gentleman’s game played by ruffians, and rugby is a ruffian’s game played by gentlemen
NOU
Nici Sampras, Agassi sau Federer n-ar fi avut prea mari sanse, dar cand comparam mere cu pere suntem penibili.
Cupa mondiala de rugby este al 3-lea cel mai urmarit eveniment sportiv al planetei (dupa olimpiada si cupa mondiala de fotbal). In aceste conditii, daca rugby-ul e un sport basit, poti sa te duci linistit sa admiri tactica desavarsita din FC Voluntari – Concordia Chiajna.
NOU
“Cupa mondiala de rugby este al 3-lea cel mai urmarit eveniment sportiv al planetei” Pe ce lume traiesti, taică? :)))
Nu e macar in primele 5.
Reality check:
1. FIFA World Cup
2. Tour De France
3. (Summer) Olympic Games
4. UEFA Champions League
5. FIFA Confederations Cup
Cum să îţi imaginezi vreodată că la Cupa Mondială de Rugby se uită mai multi oameni decât la Champions League? Doamne fereşte…
NOU
vezi ca joaca Voluntari cu Iasi, lasa wikipedia ca ai de invatat strategie
NOU
Îhî, îhî, îhi. Deci ai dat-o în bălării cu informaţiile tale despre marea audienţă pe care o face rugby-ul şi acum eşti ironic făcând comparaţii inteligente între o cupă mondială şi un meci din liga satelor. Rugby, haka, groaaaar, manpower!
NOU
Cupa Mondială de Rugby are aprox. acelaşi număr de telespectatori ca Turul Italiei la ciclism :))
NOU
Probabil în Vâlcea, boss!
NOU
KandalD, antena1 si toate canalele basite, care ii promoveaza pe toti tiganii, au audiente mari.
NOU
Ba pe plan monial, boss. Rugby Union World Cup – 789 mil. Giro D’Italia – 775 mil.
whatculture.com/gallery/10-most-watched-sporting-events-in-tv-history/4
NOU
Rugby e un sport de bulangii
NOU
Stai sa vezi daca isi revin gimnastele sau echipajele din canotaj 🙂
Ontopic, de citit. In presa sportiva din RO nu prea se vad articole de genul acesta la nici un sport.
irishpost.co.uk/rugby-world-cup-the-rise-and-ruin-of-romania/
NOU
cineva sa ii arunce lu Corban o galeata de apa rece in cap, ca face explozie azi
NOU
bla, bla, bla , pârrrrrţ!
Băi, eu vă aduc argumente şi informaţii reale. Audienţe reale, nu poveşti sau ce am visat noaptea trecută. Rugby-ul nu este vreo mare brânză pe plan mondial. Comparaţia cu fotbalul este într-adevăr injustă, pentru că este diferenţă de la cer la pământ între ele. Dar există multe alte sporturi mai apreciate decât rugby-ul. Inclusiv ciclismul.
Rugby-ul este un sport rudimentar, dominat de insule şi africani…
Măcar de ne-am pricepe noi, românii, la aşa ceva. Dar în condiţiile în care suntem praf la un sport de mână a doua, chiar nu înţeleg dragostea asta subită pe care am dezvoltat-o pentru rugby de vreo 2 săptămâni.
Cricketul ce are? Hai să ne îndrăgostim şi de cricket. Şi ăsta e un sport foarte popular în anumite state. Şi ne pricepem la fel ca la rugby.
Jucători de golf avem în România? Parcă Mugur Mihăescu mai juca. Sport nobil pentru connaisseuri.
NOU
corban e numero uno la aruncat oaia
NOU
si la impins batul in cratita
NOU
@alioja, vrei challenge cu mine la bucătăreală? Chiar vrei? Păi îmi toarce tigaia în mână ca mârtanul după coit. Facem dacă vrei. La biliard a rămas indecis. Ne băgăm pe rămăşag la bucătăreală dacă vrei. Deşi eu sunt deja un pic de profi… ai auzit de Dracula’s Kitchen presupun. Mă întrec cu tine în bucătărie la orice. Mai puţin ciorbe şi prăjituri.
Te aştept la mine. Cu juriu, cu tot. Să aleagă animalul, legumele, vinul, toate condiţiile de concurs. Aşa, fără juriu, te bag pe gătit oaie, sunt câştigător din start, n-are sens.
NOU
Hata this :
www.youtube.com/watch?v=y2h_Ykixh6M
NOU
Aşa, să vă faceţi o idee despre valoarea României la rugby. Ştiţi ce cotă a avut Franţa să ne bată? Nu ştiţi. A avut cotă 1,005. Franţa fiind a şasea favorită la câştigarea trofeului. Primele 5 sunt insule şi africani.
Deci cotă 1,005, da? Aşa ceva în fotbal nu există. Indiferent cine joacă, în fotbal nu există asemenea cotă la victorie. Nu există diferenţă valorică atât de mare cum a existat între noi şi francezi la rugby.
Noi avem cotă 5000 să câştigăm trofeul. Suntem cea mai slab cotată echipă de la cupa mondială. #canişteeroi
NOU
#stejari
NOU
Păi normal că are cotă 5.000, doar au trecut 2 săptămâni din turneu și a pierdut 2 meciuri. Cât ai fi vrut să aibă?
Naționala de fotbal ce cotă avea la Mundialul 2014 din Brazilia după primele 2 săptămâni?
Mi se pare că se exagerează, eu aș fi mândră să fim și pe celelalte planuri la fel ca la rugby (top 20 mondial, top 10 Europa). Sau poate voi credeți că suntem, eu nu prea…
NOU
Romania nu a fost la CM, dar e misto sa faci comentarii de dragu’ de a face
NOU
Eram cei mai slab cotaţi şi înainte de start. Tu eşti aşa cu sporturile. Adică te pricepi la sport, pariuri, cote. Realizezi ce înseamnă o cotă de 1,005 înainte de un meci.
Păi ce dreacu, mă?..
NOU
Şi ce înseamnă locul 10 european la un sport de mână a doua ca rugby-ul? Europenii nu sunt interesaţi. Foarte multe state nu investesc în aşa ceva. Cupa Mondială de Rugby face audienţă ca Turul Italiei la ciclism. Doar că Turul Italiei e în fiecare an, Cupa Mondială de Rugby e la 4 ani. Deci pe o perioadă de 4 ani, Turul Italiei are de 4 ori mai mulţi telespectatori. Ce e rugby-ul pentru europeni? Nu îi interesează. De asta cei mai buni sunt insularii şi africanii.
Păi insularii şi africanii au ceva nativ, ei moştenesc genetic calităţile pentru rugby. Ăia aleargă de mici să nu-i mănânce leul. Se împing umăr la umăr cu mistreţul în pădure, dărâmă bivolul cu pumnul.
Îţi arăt eu, dacă vrei. Îţi arăt irlandez care dărâmă bivolul dintr-un pumn. POOOOC, bastârca între coarne! Şi pică lat bivolul. Pică lat bivol de o tonă, dintr-un pumn.
Ăştia sunt. Insularii, africanii. Pentru ei e rugby.
NOU
@Dani – eu inteleg ce spui, nu inteleg insa patima respectiva. Pe acelasi considerent poti desfiinta orice sport sau sportiv roman, in afara de Halep probabil. In rest orice, scrima, handbal, fotbal, etc.
Insa nu asa se pune problema, ai ceva si incerci sa il cresti, nu sa il distrugi. Da, niciodata in viata asta Steaua nu o sa se compare cu MU, Real sau Bayern, si? Desfiintam fotbalul? La fel si scriitor, si pictori si tot ce mai vrei tu, totul e inferior altora. Zici tu ca trebuie sa aruncam cu rahat in tot?
NOU
maori probabil fug de pasarea kiwi ca are buzele reci.
australienii invata rugby pentru ca se bat parte in parte cu cangurii.
In europa nu joaca decat tarile de cacat: insularele si franta.
nice trolling dane, dar nu uita: NEVER GO FULL RETARD. Tu te cam duci incolo
NOU
O sa las asta aici…de acum 1h s-a terminat meciul:
It’s the biggest comeback in Rugby World Cup history as Romania overhaul a 15-point deficit to beat Canada to win their first Pool D game. More images: rug.by/RWCimages