Nu știu cât de mult mai vorbiți voi la telefon, direct, pe voce, dar la mine, cei cu care fac asta sunt numărabili pe degetele de la o mână. Până și cu fiica și nevasta tot pe whatsapp ne conversăm (cât încă se mai coboară să vorbească cu tac-su, pentru că deja e aglomerată cu prea multe grupuri de conversație, tik-tok, instagram și altele. vorbesc, desigur, de fiica)

Practic, dacă nu aș avea internet pe telefon, nici nu știu ce aș face. Pe site scriu de pe mobil, plățile le fac de pe mobil, trimit și primesc contracte astfel, nici nu știu ce aș putea face pe un desktop și nu aș putea face pe telefon. Bine, la mine e ușor dusă la absurd teama de a rămâne cumva, deconectat, așa că țin, în torpedo, o cartelă de telefon încărcată, în caz de ceva.

Iată, Vodafone obține, din nou, certificarea P3 communication, de cel mai bun operator de date mobile din România.
Campania de masuratori s-a desfasurat in perioada 8-25 martie 2019, pe tot teritoriul Romaniei, pe un traseu aleator ales de catre auditorul P3 communications.
Masuratorile au acoperit o distanta rutiera totala de 7000 km si un procent de 23% din populatia Romaniei.

68% dintre masuratori au fost efectuate in localitati urbane si rurale, in timp ce 32% au fost efectuate pe drumurile rutiere.
In urma acestora, Vodafone Romania a inregistrat cel mai mare punctaj pentru calitatea si performanta serviciilor sale de date mobile.

Comparativ cu campania de certificare P3 anterioara, din luna decembrie 2017, Vodafone Romania si-a imbunatatit calitatea si performanta serviciilor de date si voce mobila, cu precadere in ceea ce priveste serviciile de date mobile.

Metodologia testarii, precum si traseele si localitatile au fost selectate independent si aleatoriu de catre P3 communications, fara a le comunica in prealabil operatorilor de telefonie mobila, pentru a asigura obiectivitatea si acuratetea rezultatelor finale si pentru a reflecta experienta reala a consumatorilor romani.

E ceva să obții asta de 5 ori consecutiv și, de fiecare dată, rezultatele să ți se îmbunătățească semnificativ. Și pentru mine e ceva, având în vedere că sunt cronicarul acestei realizări încă de la început

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

24 comentarii Adaugă comentariu

  1. Folosesc vodafone de multi ani (peste 10). In paralele am avut abonamente si la restul companiilor (pe rand, nu toate odata), insa vodafone-ul este superior, cel putin in ceea ce priveste stabilitatea semnalului si conexiunii internetului. Un minus pe care l-am remarcat la ei este ca nu prea se streseaza cu raspunsul la sesizarile scrise. In perioada asta am depus doua sesizari scrise si la ambele nu au raspuns in termenul de 30 de zile. Plus: desi nu au raspuns la sesizari in termenul legal, cand am revenit si am cerut explicatii am fost tratat foarte ok, iar compania si-a asumat si am fost oarecum recompensat pentru intarzierea lor.

    In privinta vb la telefon, sunt cam dependent de el. Atat de voce, cat si de date. Nu cred ca as putea renunta la vreuna dintre ele. Zice seniorul ca numara pe degete persoanele cu care vb prin intermediul vocii, insa in cazul meu lucrurile sunt putin diferite in sensul ca ii numar pe degete pe cei cu care vb pe date.

    • #2

      Cele 30 zile nu reprezintă un termen legal ci în cel mai bun caz contractual.
      Dovadă ignorarea lui și, când se inflamează clientul, micile recompense atât de apreciate de către consumatorul român care își cunoaște drepturile și, mai ales, legea.

    • Este cat se poate de legal termenul de 30 de zile. Legiuitorul nu a stipulat clar și persoanele juridice, insa prin analogie (și alte chestii de drept – că sa nu intram în prea multe detalii juridice) cad și ele sub influența aceleiași legi. Tot legiuitorul spune că cele 30 de zile pot fi prelungite cu inca 15 zile daca sunt necesare verificări suplimentare (in cazul meu nu era vb despre așa ceva).
      Iar noi, românii, ne bucurăm la micile bonusuri. De, daca nu ne cunoaștem drepturile ce sa facem? Luam găleți și ulei că sa votam PSD.

  2. #4

    Orice ar însemna asta…

  3. #5

    Inseamna ca pe la Oituz nu au semnal, pe cand la Digi, inseamna ca la Joita nu au semnal, pe cand la Digi, iar acoperirea e atat de buna la ei, incat pana si harta de acoperire da pe afara de atata semnal si are erori: www.vodafone.ro/personal/servicii-si-tarife/alege-vodafone/harta-de-acoperire/index.htm

  4. #6

    Are cineva dublura la Iepure 9?

  5. #7

    Foarte bine, dar le sugerez sa verifice si acoperirea pe calea ferata. Deh, ce face omul in tren? Sta pe telefon, internet, filme etc.

    • #8

      Ar face si pe calea ferata, dar le ia de 2 ori mai mult sa faca testul pe aceeasi distanta adunata.
      Iar in masina e important internetul mobil, nu vezi cati apar cu ultimul live pe facebook facut.

    • Cine are bani merge cu trenul :))

  6. #10

    Am stat pe Vomafone din 1999 pana in 2017, in ultimul an de stat la ei erau mai avantajoase ofertele la cartela decât la abonament, dar la mine la job pe abonament aveai 4G și cartela era limitată la 3G, ocazional intra 4G pentru câteva secunde, așa ca am trecut la Digi unde pentru 9 euro si câțiva cenți am 3 abonamente cu net nelimitat… Ye nașpa rețeaua

  7. #11

    Acum imi au seama de ce au scumpit abonamentul. Simt ca merita.

  8. #12

    Mi se pare un pic aiurea că doar VF scoate comunicatele astea, sau P3 le măsoară doar lor rețeaua? Adică aș aștepta să văd un pic de concurență și pentru locul 2-4, adică, „anul trecut am ieșit pe 3, anul ăsta pe 2, investițiile au dat roade, se vede rezultatul dotării rețelei cu echipamente noi” etc, etc. 😀

    • #13

      ia cauta pe google.putin, o sa gasesti si despre restul.

  9. “A murit Chewbacca, domnilor”.

    Dumnezeu sa-l iepure.

  10. #15

    La fel ca Antena3.. acum depinde si cine plateste premiile astea.

    In alta ordine, Vodafone tocmai ce a anuntat de vreo luna ca creste unilateral tariful abonamentului. Ca si Telekom si Digi cred..

    • #16

      ar trebui sa vezi cat e un abonament in vest, ca sa incepi sa apreciezi aia 3 euro pe care ii dai la digi

    • #17

      Asta cu da; tu stii cat e in vest la fel de misto ca aia cu salariile.

    • #18

      da, doar ca costurile pentru companie sunt identice. singura diferenta este salarizarea. sa nu intram in discuții de nivel gradinita

    • Au anunțat că vor crește costurile, însă oferă posibilitatea clientului sa rezilieze unilateral contractul. Acum vine problema celor care s-au aruncat pe terminale moca pt că ei, daca vor sa rezilieze, sunt obligați să plătească rata rămasă.

    • #20

      Tot nu traim in vestul europei. Asa cum aia din india nu traiesc in vestul europei si nici aia din asia, america de sud, etc.

      Si costurile companiei nu sunt identice, ca salariile personalului din regiune nu sunt ca-n vest.

    • #21

      P.S. Vezi cat costa licentele de telecom in UK si apoi compara-le cu romania.

    • #22

      cum ziceam, discutii de circ. noi suntem in UE, nu in argentina. preturile de achizitie pentru materialele cu care functioneaza retelele sunt aceleasi ptr toti din UE, achizitia de date backbone nu se da la pret diferentiat pentru ca van damme e sarac. costurile de inchidere a convorbirii sunt aceleasi, chiar daca van damme e sarac. si tot asa. discutia se opreste aici am pierdut deja timp pretios din viata oentru crva ce ti-am zis de la inceput ca eno discutie idioata

  11. #23

    Folosesc Vodafone dintotdeauna și per total sunt mulțumită, am semnal unde prietenii cu Digi n-au 🙂

  12. #24

    Din liceu (2004) am folosit doar Vodafone, deci nu pot compara cu alte retele. Multumita de promotiile cartelei, spre disperarea sotului care are abonament si plateste triplu la abonament, cu o treime din avantaje.