Am vrut sa scriu ieri, dar am uitat. Ma dusesem ieri la service, sa imi comand faruri pentru Honda mea, ca erau ca o lumânare chioară, atât de oribil se vedeau, și ca aspect, și ca vizibilitate.

De la service mi-a zis să stau cuminte cu farurile, că nu au nimic, să merg pe recomandare și mi le fac niște băieți ca noi.

M-am dus, dar cu îndoială masivă.
Băi, nu. Deci au stat o oră pe ele, nu știu ce le-au făcut, dar 350 de lei mai târziu, sclipesc de zici că am halogene, mă uitam să nu mi le fi schimbat cumva, chiar nu credeam că e posibil să faci ceva cu ele.

Așa că, dacă aveți această problemă, Kaf.ro. Foarte de treabă, foarte mișto băieții și extrem de politicoși și manierați, total neobișnuit pentru zona asta de muncă.
Recomand.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

49 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Vezi ca linkul duce catre chilotareala ceva (calzedonia)
    Nu am probleme cu farurile, dar daca domnișoarele se baga la frecat… ma bag 😀

  2. #2

    Daca aveai un tub de pasta de dinti, faceai economie la 300 de lei

    • #3

      faceai o pla, mi-am luat tooluri speciale ptr polish, inclusiv cacaturi de alea care se ataseaza la masina de gaurit. le-am matuit mai tare

    • #4

      Țuică faceai din ea. Dar na, așa-i când nu te pricepi, dai sfaturi aiurea …

    • #5

      Confirm. Sunt prin definitie un zgarcit cronic, am cheltuit o carca de bani si weekend-uri intregi incercand sa imi rezolv singur problema. Perii, creme, solutii, aparat special de polishat faruri, totul pentru ceva ce faci cel mult o data la 5 ani. La fel si pentru jante. Un kk mare. Tot la KAF am ajuns

    • #6

      De acord cu sculele de polisat, pentru ceva ce faci foarte rar. Dar o bormașină la casa gospodarului este must have. Mereu se găsesc ocazii de a o folosi.

    • #7

      @IonutM mașină de găurit are o turație mult mai mică decât o mașină de lustruit. O mașină ieftina de lustruit e de obicei cat una scumpă de găurit daca nu și mai bine.

    • #8

      Fix pix.
      Am luat din Norauto, cand inca erau pe piata, 4 foi de smirghel (500, 800, 1000 si 2000 grit), maxim 3-4 lei fiecare. Un spray cu apa. Niste alcool, saci de gunoi mari, banda adeziva de hartie, hai sa zic inca 20 lei. 25 lei un tub de polish crema si doua microfibre. Si saijdelei pe un tub de lac CU PROTECTIE UV, asta fu scumpet, n-am ce zice.

      Am reparat farurile a fix 3 masini pana acum. Au iesit tipla. Si mai am pentru inca doua seturi de faruri, minim.
      Cu pasta de dinti, in 3 luni le refaci, pt ca nu ofera protectie UV. Daca iei stratul de lac cu ceva abraziv, urmatorul care se ingalbeneste si matuieste e direct materialul de sub, nu il mai salvezi cu nimic.

      Sursa: Chris Fix pe Youtube :))))

  3. #9

    BTW, e link-ul gresit ..ma trimite la costume de baie…

  4. #15

    @Cetin pai ai… halogene :))

  5. #19

    Linkul spre kaf.ro e cel de la calzedonia de la postul cu Bulgaria. Nimic grav, că putem baga și manual in browser adresa.

    • #20

      In era internetului nu se mai baga manual cand e vorba de lenjerie. Aia era pe vremea Nekermann-ului. O tempora, o mores!

  6. #21

    Niste pasta de dinti cu praf de bicarbonat. Sters cu panza moale!

  7. Folie ți au aplicat după ce au polisat farurile?

  8. #24

    Am avut si eu problema asta, am rezolvat tot la un mester in domeniu, 60 de lei. Bine, clar ca nu in bucuresti.
    A meritat, va dati seama!

  9. #25

    In cazul meu: ibb.co/R9d8R3x

    100 lei, in Calarasi, fara folie.
    Ce mi se pare stupid, in retrospectiva, cum am putut merge atat cu ele relativ chioare.
    Pur si simplu ma obisnuisem asa cu ele.

    • #26

      asta nu pricep nici eu, ptr ca zici ca e alta masina…

    • #27

      Fără folie in 6 luni sunt mătuite la loc. Țărână, particule fine de praf care se lovesc de ele la viteză, au același efect cu sablarea.
      Folia sau lac aplicat țin farurile clare pentru multă vreme.
      Acum 4 ani am polisat farurile la fosta mașina și își mențin claritatea și astăzi.

  10. #28

    Apropos de polish: îmi poate face cineva o recomandare pentru un polish de vopsea?
    Am niște picături de la pomi pe plafon și nu le mai suport.
    Mulțumesc.

    • #29

      La mine au iesit in vreo 2-3 spălări.

    • #30

      picături de la pomi sau smoala – WD40 lăsat puțin peste pete si apoi curățat cu o cârpa curata

    • #31

      Ok. Mulțumesc. Încerc cu WD40.

  11. #32

    Mini-informatie: toata operatiunea de care zice bossu’ merge doar la faruri din plastic. Nu incercati sa faceti asa ceva la cele din sticla (unele masini mai vechi au geamuri din ciob)

    • #33

      De ce ai avea nevoie sa faci asa la faruri de sticla? Alea nu se matuiesc, cel mult se ciobesc/crapa/sparg si se repara prin inlocuire. Exista si polish pentru sticla, dar la farurile de sticla nu ajuta la nimic.
      On topic: eu mi le-am facut singur, cu produse din supermarket, de doua ori. Au iesit aproape bine, aplicat apoi lac de protectie UV, nu folie si vad ca tin destul de ok. Oricum sinistra idee cu policarbonatul ala fara tratament de protectie ca lumea la UV. Dar nah, facem economie la orice, ca trebuie clima cu 7 zone si 24,5 difuzoare in masina, ca asa vrea clientul. Si luminite, mii de luminite. 😀

    • #34

      Nu puneti benzina cu plumb la masini cu catalizator!

    • #35

      Am un Mercedes w211 2005 ochios, cu faruri de sticla. Protectia anti-uv le ingabenise si se matuisera.
      400 lei mai tarziu, cu folie = ca noi!

  12. #36

    Hahaha, Jesus Christ, tocmai am terminat de dat un polish și de înfoliat.

  13. #37

    Acu ceva ani le-am slefuit singur. Manual. Vreo 3 ore am frecat la ele. Cu un kit luat de prin dedeman parca. Vreo 25 lei. Au iesit brici.
    Dar pwla folie, asa ca in juma de an au inceput sa se matuiasca iar.
    P.s 350 lei este exagerat boss ptr o operatiune atat de simpla. Parerea mea.

    • #38

      175 de lei de far, polisat si pus folie mi se pare decent. probabil exista si mai ieftin. conteaza cat cred eu ca valoreaza, la urma urmei

    • #39

      E mult, așa e, dar aia macar muncesc. Sa nu ți se strice mașină de spălat rufe. Indiferent de problema, de cele mai multe ori schimbat condensatori umflați, tarif unic 350lei. Poți suna la oricare din meșterii de pe primele doua pagini de google, ai același tarif. La mine nu a fost cazul , au resoftat doar placa de baza. Zbang, 350lei. București evident.

    • Salutare ! Pentru cei care cred ca 350 lei este o suma mare!!! Trebuie sa stie ca procesul de polish pentru 2 faruri costa 100lei iar folie care se aplica dupa polish 250lei deoarece lucram doar cu materiale Premium marca Llumar iar garantie este de 5 ani !!

    • #41

      Da, sigur. Si toata lumea stie ca folia Llumar e 5EURO/cm ca e din aur.

    • #42

      Pare mult ca v-ati obisnuit toti sa va rezolve “baiatu'” de la coltul blocului, ala de nu factura si nu declara nimic. Ia vedeti voi ce inseamna sa platesti un TVA, angajati, chirii pe un spatiu etc. Plm, va place civilizatia si sa plateasca toti taxe, dar doamne-fereste sa sustineti oamenii corecti.

  14. #43

    Fix asta am facut si eu la farurile mele la Toyota..au iesit ca noi..a trecut 1 an de zile si totul arata brici! Polish + aplicat folie ..vreo 300 lei ambele faruri..Incercasem tot asa, cu kit de restaurare faruri si muncit cateva ore..3 vizite la spalatoria auto mai incolo si aratau la fel de urat ca inainte..ba chiar se matuisera mai rau! Asa ca nu mai incercati cu pasta de dinti sau alte porcarii..mergeti la un atelier de genul acesta si vi le fac ca noi! Depinde si de faruri acum..se poate sa iesit mai ok cumparand alte faruri noi!

  15. Multumim frumos pentru recomandare !!!!

  16. #45

    Ptr un Logan mai lvechi tot atât costă – 350 lei?
    Întrebarea nu e la mișto

    • #46

      din ce tin minte, au 2 preturi, cu si fara folie. e mai ieftin fara.

    • Pretul este acelasi si pentru Logan si pentru mercedes S class ! Volumul de munca materialele folosite sunt aceleasi !zii buna !

  17. #48

    iași, un tucson mai vechi decît cereveu’, 160 ron; fără folie da’ cu ceva nanotehnologie, că la urmă, după polish, a venit cu un “ceainic cu o mufă”, și a stropit farurile cu ceva…
    mișto a fost cînd, întors din delegație, pe la 2 dimineața (nu foarte fresh, da?), m-am urcat în tucson și, după 3-400 m am comutat pe fază lungă…fuck, deja e dimineață!?

  18. #49

    Arhi ai asistat la toată operațiunea? Schema nu e la mașină de polish, pâsle, paste, creme și alte cele. Schema este că la final vine cu o cana micuța băgată în priză din care vaporizează ceva polimer, acolo e transformarea. Bănuiesc că acasă nimeni nu dă și cu polimer. Prețul final e influențat și de calitate foliei că sunt care o cumpără pe cea ieftină și în 6 luni arata mai rău decât fără folie.