Desigur, e o muncă acolo, ce contează că tu ai niște prețuri clare de la șefii tăi de business. Obrazul subțire cu mulți euroi se ține. Iar dacă subțirimea e de preot, cu și mai mulți euro.
A mai observat cineva că, de când a venit șmenarul ăsta de Daniel la putere, biserica a devenit furibundă în jefuirea de bani de pe spatele fraierilor?

Sursa DIGI24, care încă se mai gândește să introducă embed, iar filmul nu e disponibil pe site, deși articolul are CAMERA ASCUNSA în titlu.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

39 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Ce javre !!! auzi ,,ma jignesti“ nu le mai ajunge domne
    Ar trebuii sa facem in asa fel,incat sa nu mai trecem pe la ei..

    • #2

      eu stiu sigur ca voi trece pe la ei, sper insa sa o fac cat mai tarziu

    • #3

      Cand ai in spate tot neamu (si mai ales daca sunt si de la tara) cam greu sa ii eviti dar nu imposibil. Dar usor usor le scade din influenta da aia sunt atat de furibunzi ca nu mai sunt banii si prostii de altadata. In viitor poate auzim si de biserici in faliment.

  2. #4

    Pana la urma prost e ala care da nu cel care cere. Pe nici unul din preoti nu l-am vazut dupa gratii pentru insusirea de foloase necuvenite…auzi “pe chitanta 150 ca slujba e de 700” …restul unde se duc? cine plateste impozit pe prostie?

    • #5

      Ala care da cu banu`

    • #6

      Blasfemeie, tu vorbesti de biserica si impozit in aceeasi propozitie?

    • #7

      Acum ceva timp am fost cu soacra-mea (obligat de sotie) la un parastas.
      Am intrat in biserica cu coliva si dupa ce am pus-o pe masa, o baba mi-a zis (vroia sa ma ajute) ca popa e in altar si ca sa ma duc acolo sa-i dau banu’
      Cand am intrebat-o de ce sa-i dau bani, pe fata ei am realizat ca mai bine imi aprindeam tigarea in biserica decat sa spun asa blestematie.

    • #8

      da-le cu tamaie de tutun Jerome

  3. #9

    Da am avut si eu nenorocul sa am 2 morti pe masa in aceeasi zi si a venit “parintele” sa le slujeasca, a zis citez “Va dau chitanta pentru 150 de lei dar puteti da oricat”. I-am dat 150 de lei si m-am uitat in ochii lui. Adanc. A priceput si nu a mai zis nimic. Cred in Dumnezeu dar din ziua aia mi-am jurat ca nu mai merg la biserica !

  4. #11

    ba,da ejti bulangiu,sa moara mama cu 15 lei ai tai,saracule care esti sarac ! Esi d’aicea sa nu te mai prind la slujba ‘re-ati ai dreacu’ de saracii !!!

  5. #12

    Ăla cu 15 lei merită o flegmă în cap.

  6. #13

    nu sunt foloase necuvenite
    ce nu apare pe chitanta se acopera legal prin “donatie”

  7. #15

    E ce să spun, s-au găsit jidanii de la digi cu camera ascunsĂ. Mă piș pe ei de jidani. Să-și vadă de treaba lor că mă piș pe ei.

  8. Si ma rog, ce inseamna 700 de lei daca puneti in balans sufletul vostru nemuritor? Smintitilor!

  9. #17

    Cea mai tare faza a facut-o nevasta-mea, acum trei ani
    Dupa anul nou a venit popa cu crucea si i-am primit (eratu trei: popa, un ajutor de popă și un prunc cu clopoțel).

    îi dă nevastă-mea 10 lei la țârcovnic, de se uită ăla cruciș: “doamnă, da’ suntem trei!”
    “Păi, schimbați la Profi și împărțiti!”

  10. #18

    Parerea mea e ca sunt imagini false pentru a-i denigra pe Sfintii Parinti. Asa pot si eu maine sa iau un prieten il duc in Biserica, il intreb cat ma costa slujba si il filmez. Diavolul lucreaza in multe feluri si multi ii cad in plasa.

    • #19

      =)) epic trolling! bravo, bravo!

      În altă ordine de idei… m-am însurat la catedrala ortodoxă din Piaţa Sfatului, Braşov. 150 de lei cu chitanţe (nu mai ştiu dacă din ăştia 50 de lei sau 100 erau donaţie pentru catedrala mânturii neamului). Şi corul 300 de lei, tot cu chitanţă. Şi nu l-a chemat nimeni pe naş după slujbă în altar, să-i mai ceară ceva. Clean, simple, elegant.

  11. Mie imi place convingerea omului. El literalmente considera ca opereaza “profi”.

  12. #21

    O data in viata se insoara omul, te mai uiti la cateva sute de lei? Ce sa-ti spun, parca dupa aia nevasta iti da chitante cand iti toaca banii toata viata.

  13. Practic omu iti face un bine, cerand mai mult iti ofera posibilitatea de a te razgandi, si tot faci scandal?

    si popii sunt tot romani. Adica, de ce ne-am gandi ca la popi se schimba proportia intre romani si rromani?

  14. #23

    Si cand mama imi zicea sa ma fac preot ca e cea mai frumoasa ‘meserie’ eu ii ziceam sa ma lase in pace. Decizii, decizii…

  15. #25

    in curand, promotii la banci: creditul-pentru-prima-casatorie!

  16. E clară greşala în multe cazuri, dar mulţi puneţi problema de parcă preoţii nu ar fi oameni cu familie, cu copii, cu facturi de plătit. Dacă îţi chemi un instalator îi dai 100 de lei pentru cele mai simple lucrări, la medic dai bani la orice consultaţie… şi exemplele pot continua. Pe lângă un salar de 1000 şi ceva de lei, preotul nu are voie să primească nimic în plus pentru munca lui. Pentru salar merge la slijba zilnică (la oraş, mai ales) iar în rest când e solicitat – nu e normal să aibe venit în plus dacă e solicitat mai mult? Să nu fim ipocriţi. Are în schimb multe de plătit pt banii ăştia, ca de exemplu aceste bălăcăreli şi generalizări. NU sunt toţi preoţii (catolici, ortodocşi, oridecare) aşa. Căutaţi şi exemplele bune. Sau alea nu fac trafic şi comentarii? Repet: acuz şi eu orice fel de exagerare în privinţa taxelor din partea preoţilor, dar şi ei trăiesc pe bani, şi biserica se întreţine pe bani (curent, încălzire, salarii, renovări) – sau biserica e bună doar când avem nevoie? Nu ne obligă nimeni, dar dacă avem o credinţă anume, li dacă apelăm la slujbele unui cult e firesc să susţii acea biserică, nu să-ţi pară rău. În rest nu vreau să fac referire la taxele de la alte culte, decât cele de la ortodocşi. La cultele neoprotestante (baptişti, penticostali ş.a.) se pretinde zeciuială – 10% din venit LUNAR – nu se plâng şi nu-şi acuză crezul asumat – corect. La ortodocşi e o contribuţie anuală (maxim 100 de lei, din ce ştiu eu), pentru întreţinerea bisericii pe un an, şi dacă ai botez, cununie, înmormântare e firesc să plăteşti ceva. Dacă acest ceva devine exagerat, atunci da, asta trebuie acuzat.

  17. Nu vreau să intru în polemici de prost gust, dar răspund şi eu la fel: fiecare (prost, dacă aşa e la modă pe aici) e liber să stea necununat, nebotezat, neînmormântat… , dacă aşa priveşte lucrurile, că e prost dacă plăteşte. Şi mai mult, pe lângă 2-3 derapaje, fie 20, oricine poate găsi biserici cu preoţi care îşi fac misiunea cu adevărat, da asta nu e ceva senzaţional. Chit că voi părea neactual în faţa unora, şi a voastră dacă veţi vrea să citiţi, voi pregăti câteva materiale despre exemple de urmat. Cei care aţi reuşit să creaţi comunităţi în jurul vostru ar trebui să arătaţi şi exemplele demne de urmat. Din păcate, exemplele negative (care trebuie date cu un rost) devin o generalizare prin care se distruge orice exemplu de cinste.

  18. Pe această linie vorbind, e îndobitocire orice presupune promovarea şi asumarea unor valori, norme ş.a. În acest sens că avem sau nu o religie şi eu, şi tu -iartă-mă că recurg la acest exemplu- suntem îndobitociţi, în sensul că tot crezi în ceva, în nişte norme. Sincer, prefer să fiu îndobitocit şi să am copiii îndobitociţi de creştinism, decât de satanism, alcoolism, narcotism, prostituţie – şi aşa sunt şanse să fim corupţi spre rău, dar ştiu clar că religia creştină combate toate astea şi are un mesaj echilibrat şi de urmat, POZITIV. Dar, fiecare crede ce vrea, avem dreptul să vedem diferit lucrurile, şi să ne explicăm sau să ne răspândim ideile, atât timp cât o facem decent, fără răutate şi fără a ataca doar pentru a ne ridica mai presus ideile noastre. Ţine de corectitudine, în rest nu ştiu dacă e pozitivă metoda aleasă… Spor la scris.

  19. Problema e că se face confuzie între termenii religie şi biserică. N-ar fi rău puţină documentare pentru cei care ştiu doar să atace amestecând lucruirle.

    • probabil ma confunzi cu vreun pusti care nu are idee despre ce vorbeste. ar fi o greseala, la 39 de ani stiu perfect despre ce vorbesc. inclusiv cu documentare.

  20. Nu se pune problema de subestimare. Termenii religie şi biserică au subtilităţile lor, şi se vede clar că nu sunt înţelese. Apropo de documentare. Iar în privinţa modului de abordare îmi păstrez poziţia: se caută senzaţionalul – asta se întâmplă şi în presa scrisă, la televiziuni – şi din păcate lucrul bun, omul devotat, exemplul bun ( fie astea şi în mici cantităţi) sunt distruse prin generalizare. Cred că trbuie să sprijinim binele, să punem osul să schimbăm ceva. De o săptămână tot cu astea. Fiecare e liber să scrie ce vrea sau să citească ce vrea. Eu prefer să citesc şi încerc să înţeleg şi ce nu-mi place, chiar dacă nu sunt de acord cu ce citesc, nu desfiinţez din prima tot, da aici văd că asta se practică – o sumedenie de comentarii care aplaudă toate acuzele pornite. Sper că sunt mai mari pretenţiile totuşi, aşa mi s-a părut mai la început, şi că nu se caudă aplaudaci şi comentatori la comandă, “că aşa dăm bine şi să nu fim luaţi în ochi răi.”

    • argumentatia ta e slaba. incerci sa induci ideea ca da, biserica ne dezamageste, dar religia e altceva si intr-un dumnezeu credem toti. nu, suntem multi care nu credem in dumnezeu si nu, biserica nu e diferita de religie. religia implica biserica si invers, sunt creatia ambivalenta a omului. biserica e doar modul institutionalizat al religie, cea care se ocupa de partea financiara a afacerii

  21. La fel de slab poate fi socotit atunci şi tot ceea ce scrii despre toate astea. Nu induc nimic. E vorba, până la urmă, de ce crede fiecare. Ştiu că sunt mulţi care nu cred în Dumnezeu,(cei mai mulţi în Cluj şi Bucureşti, zice un studiu-vezi pe adevărul.ro 🙂 ) aşa cum percem “instinctiv” acest cuvânt, dar cei mai mulţi dintre ateii declaraţi, să ştii că cred în ceva, au un dumnezeu al lor şi îşi manifestă ca atare, în diferite moduri, crezul lor. De indus, cred că ai indus multe în postările pe această temă, fără temei, prin generalizări ieftine, da văd că prinde la unii. M-am aflat eu să-ţi fac opoziţie. Chiar nu vreau să deranjez, da văd, din păcate, că e la modă consensul, fără discernământ, de cele mai multe ori, mai ales pe bloguri. Asta nu e îndobitocire? Hai să facem mai mult bine, să fim obiectivi, chiar dacă nu credem. Hai să recunoaştem şi meritele. Ştiu că e mai simplu să arunci cu noroi, să terfeleşti. E mai simplu să dai drumul la acuzaţii ca apoi să-i vezi pe toţi şi toate murdare. Putem promova şi realitatea pozitivă ( pe lângă cele negative) – aşa putem schimba ceva esenţial în societate. Spor la toate.

    • stai linistit, nu esti primul care imi explica ca de fapt eu cred in dumnezeu, am eu o credinta a mea, toti au asa ceva etc. toti sunteti la fel, pot generaliza linistit.

    • #37

      Esti prost informat cu privire la ceea ce inseamna sa fii ateu.
      Dex: ” teism n. credință în existența unui Dumnezeu care guvernă lumea după libera sa voință. “. A–teu inseamna respingerea convingerii ca exista o entitate supranaturala care guverneaza universul. Mai pe scurt nu cred in afirmatiile/cartile/basmele unora ca exista Dumnezeu, Alah, Zeus, Thor etc., asta pana cand nu voi intalni niste dovezi care ma vor face sa imi schimb parerea. Poate ai putea sa ma lamuresti tu cum ar putea exista un Dumnezeu atotbinevoitor, atotstiutor, atotputernic si in acelasi timp libera vointa.

  22. NU era vorba de tine, ci de mulţi din cei care se declară atei. Şi care noi suntem la fel? Că nu ţi-am zis nicăieri că aş crede în Dumnezeu. Era vorba de modul de abordare – atâta tot. Mi s-a părut prea în bătaie de joc ce ai scris despre toate astea, şi am văzut satisfacţie dacă ai primit comentarii în care eşti aplaudat. ori astea mi se par neelegante. Dar, dk eşti de acord, avem păreri diferite şi nu trebuie neaparat să ne îndobitocim reciproc 🙂 În rest, tot respectul meu.

    • purtam impreuna o discutie, deci respectul meu se subintelege. nu cred ca un om care se declara ateu poate spune ca de fapt crede in ceva. ori esti ateu, ori nu, nu exista gri. poate agnostic, dar deja e altceva