Nu prea eram eu convins de utilitatea unei trotinete electrice, până nu m-am dat cu Lime, în Victoriei. Dar poate nici atunci, din cauză că eu stau, desigur, la țărănoaia și nu am asfalt vreo 200m, până la bulevard. Dar am văzut un puști dintr-un bloc vecin care și-a luat și pleacă, bine mersi, pe pietrișul nostru, fără să aibă nicio greață.

Așa că da, cred că sunt oarecum convins.
Acum, nu știu ce mi-aș lua. Aș avea nevoie de una care să fie relativ rezistentă, pentru că nu sunt chiar delicat, să aibă o autonomie de mai mult de cei 20km standard, pentru că, la kilogramele mele, niciuna nu va avea autonomie de 20, iar din pantelimon până în centru fac mai mult de atât, dus întors. Poate niște suspensii decente? Frâne pe disc?

Nu știu exact, așa că sunt deschis la sfaturi inteligente pe temă. Linkurile utile, în context, sunt binevenite.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

65 comentarii Adaugă comentariu

  1. #2

    Stiu ca ma vei injura, ca nu e ceea ce cauti, daaar nu ma pot abtine… www.honda-moto.ro/modele/monkey

    • #3

      gg pt aia care i au pus numele monkey. Sper sa nu i faca reclama cabral

    • #4

      Citez de pe wikipedia: “The Honda Z series was a line of minibikes manufactured by Honda Motorcycles. Though Honda’s official model designations are typically Z50A, Z50J, Z50M, Z50R, and ZB50, they are more commonly referred to as the “Monkey” or “Gorilla” because of the way people are said to look when riding one of such bikes. Sales of the bike began in March 1964 with the Z50M model, and production ended in 2017.”

  2. #5

    Ce buget ai? Recomandare fara aspectul acesta e cam greu.

  3. #8

    Joyor F5S, autonomie vreo 60 km pentru tine, viteza maxima 30 la ora, tot pentru tine. Are si frane 😛

    • #9

      Joyor T5S am si eu si stau langa tine, lejer pantelimonezia, unirea invartit pe acolo si inapoi, ast a insemnand 28km-35km, fara sa ramai pe dreapta.
      Momenta sunt pelcat la BV dar ma intorc diseara daca vrei sa o vezi, e un compromis okish… pret/putere

    • #10

      il stiu joyor, are razvan baciu

    • #11

      cum spun oamenii astia pe aici, xiaomi daca vrei cheap si joyor nu chiar la fel de cheap dar un pic upgrade.
      plm constat cu stupoare ca datorita caldurii si trotineta sta degeaba

    • #12

      N-as zice ca-i scump Joyor daca performantele din descriere sunt reale… vad pe evomag pret azi intre 2800 si 3200 ron…

  4. #13

    Varianta ieftina: Xiaomi M365 PRO, ~500€, 30 km/h 30-40 km autonomie
    Varianta scumpa: TurboWheel Lightning / Zero 10x, ~1200-1500€, 60km/h, 60km autonomie
    www.envyride.com/turbowheel-lightning-vs-zero-10x-vs-t10-ddm-review-comparison/

    • #14

      shiaorma nu duce 30 km, mai ales la greutatea seniorului, pune 15-25 cu indulgenta.

    • #15

      La versiunea PRO de Xiaorma cred ca se poate conta pe 25 km de autonomie indiferent de greutatea pilotului.

  5. #16

    Suspensii decente, frane pe disc, drum neasfaltat… cred ca mai degraba iti trebuie un Jeep Wrangler.

    • #17

      N-auzi ca vrea ceva mai rezistent, caruia sa-i reziste corpu-i de semizeu?

    • #18

      Avea un băiat de pe aici un armăsar cu pedigree.

    • #19

      Maithun, de obicei jockeii profesionisti sunt relativ mici de inaltime si subnutriti, tocmai ca sa nu afecteze prea mult performantele animalului, mai ales daca vorbim de un pur sange.
      Deci nu.

    • #20

      Acel moment cand comentariul despre cai vine de la Genghis Han si nu poti sa mai spui nimic…

    • #21

      pai daca nu de la mine, atunci de la cine????

  6. #22

    Mergi la evomag la showroom și testează. Au mai multe modele.

  7. #24

    Compare Trotinete electrice 2019 – spor la ales – docs.google.com/spreadsheets/d/1I8A3vzwMuDsIGitZCBYmd6-u7smEhrC0gN3gGObF0v4

  8. #25

    check weareelectric .

    au si site si comunitate pe facebook.

    Sunt discutii despre toate trotinetele posibile, detalii despre probleme uzuale, ce trasee parcurc cu ele, greutate, autonomie, etc.

    Au si intalniri periodice in Bucuresti, poate poti testa ceva la o intalnire d-asta. Oamenii sunt open minded.

    Also, evomag face periodic open days pentru teste cu diverese trotinete.

    Discutiile sunt complexe:

    m365/m365pro sunt cele mai populare, pentru ca sunt relativ ieftine. Dar la greutate mare(~100 kg) autonomia scade semnificativ. De asemenea, nu au suspensie, ci roti cu aer si sunt predispune la pene.
    Iar modul de indoire al ghidonului e si el predispus la joc si rupturi.
    Dar are frana pe disc si deci franeaza mai bine.

    Etwow duce greutate si autonomie mai mare, au suspensie individuala, roti pline, dar nu au frane pe disc.
    Quickvolt cam la fel ca etwow .

    Chiar iti recomand sa intri pe weareleectric si sa citesti putin pe acolo, poate te lipesti de cineva sa testezi trotineta in conditiile pe care le vrei.

    La un model de ~3000-5000 lei, merita testat inainte.

  9. #26

    N-ar fi mai indicata o bicicleta electrica? In special pentru pietris.

    • #27

      trebuie omologata rar

    • #28

      Bicicleta electrica trebuie omologata la RAR daca depaseste 25km/h.
      Cele de la firmele cunoscute la viteza peste 25 iti dezactiveaza motorul 🙂

    • Poate dacă depăşeşte 25km/h doar folosind motorul propriu, altfel mi-e greu să cred că tre’ să-mi înmatriculez Marghioala veche de zece ani doar fiindcă pedalez frecvent peste viteza aia.

  10. #30

    Comentariu nepopular – nu-ti lua trotineta! Din pacate legile fizicii n-o sa ajute vreodata un vehicul cu centrul de greutate foarte sus in timpul unei franari de urgenta. Stiti momentele cand franezi atat de tare cu bicicleta ca simti ca s-a mutat greutatea pe roata din fata si aproape ajungi sa faci stoppie? Eh, pe trotineta esti deja pe jos in aceasta situatie – legile fizicii nu mint si nici nu le poti da spaga…
    Sunt convins ca ati mers voi cu trotineta mii de kilometri, sigur, perfect de acord, dar va rog sa nu-mi spuneti ca acest “vehicul” e considerat sigur, ca nu e.

    De €4-500 cat costa aceasta trotineta iti poti lua linistit o plezneala de scuter cu care sa-ti rezolvi treburile fara stress in oras – si nici nu ramai fara baterie la el ca o sa-ti consume 3% cand “mergi agresiv”. Ca sa preintampinam intrebarile, din punctul meu de vedere scuterul este mult mai sigur in traficul din Bucuresti decat o trotineta cu abilitati de franare semi-dubioase si pentru faptul ca pe scuter vei fi obligat sa porti o casca ceea ce automat creste sansele sa supravietuiesti unei cazaturi.

    Merg in Bucuresti cu motocicleta de cativa ani si va spun foarte sincer: mi-ar fi frica sa merg cu o trotineta in Bucuresti. La motocicleta stiu ca am posibilitatea unei franari de urgenta fara sa ma arunce in cap – la trotineta nu – plus legile fizicii care nu o ajuta: din punctul meu de vedere ar trebui sa fie interzisa pe sosele trotineta electrica, e absolut cel mai periculos mijloc de transport la momentul actual (poate un unicycle ar fi la fel de rau ca o trotineta).

    Alte avantaje ale scuterului: nu trebuie sa cari 20kg dupa tine oriunde ai treaba; poti sa-l parchezi oriunde – literally; impozitul e sub 20lei/an.

    • #31

      exista trotinete cu frana pe spate(ex: m365) caz in care nu ti se muta greutatea pe roata din fata asa usor.

      Iar treaba cu caratul 20kg dupa tine…sunt trotinete de 11 kg. Sunt usor de bagat in masina, carat 4 etaje pe scari, etc.

      Pentru scuter ai nevoie de parcare. asta cu “parchezi oriunde” e tipic bucuresteana. N-ar trebui sa parchezi “oriunde” . ar trebui sa ai locuri de parcare pentru motocicleta/scutere, nu s-o urci pe trotuar unde vrei tu….
      Poate la bloc/casa n-ai unde sa-l parchezi.

      Cu trotineta poti sa vii din afara orasului, parchezi mai departe de munca si apoi mergi cu trotineta…

      Totul se rezuma la ce vrei sa obtii si la cum vrei sa folosesti acel vehicul.

      Un scuter sau o bicicleta electrica vor avea suspensii mai bune. Dar le lasi afara din magazin/supermarket/bloc si exista riscul de a ti le fura.

      O trotineta de 12-15 kg o iei in spate cu tine oriunde.

    • #32

      exista trotinete cu frana pe spate(ex: m365) caz in care nu ti se muta greutatea pe roata din fata asa usor.

      matthers, asta dovedeste ca nu stii fizica, multumesc pentru parere.

    • #33

      @bogdanc daca tot nu stie, putem sa ii explicam 🙂 in principiu nu conteaza unde ai frana, in momentul cand franezi, din inertie corpul tau se inclina in fata.

      Ce vroia sa spuna @matthers este ca frana pe fata in functie de viteza si cat de puternica este te poate arunca in cap (daca se blocheaza roata), in timp ce frana de pe spate nu va avea acest efect oricat de tare ai frana.

      Ca un tips and tricks, cand franezi pe trotineta e bine sa flexezi un pic genunchi si sa lasi greutatea pe spate (gen sa te cocosezi).

    • #34

      @Ciprian, corect, dar are sens sa-i explicam aceste lucruri cand de fapt el nu intelege conceptul franarii pe doua roti si ce se intampla acolo? Am scris de la inceput ca fix din acest motiv eu vad trotineta mult mai periculoasa decat un scuter sau o motocicleta (unde greutatea riderului nu influenteaza atat de tare centrul de greutate al vehiculului ca in cazul trotinetei).

      Si frana spate poate duce la surprize pentru ca desi nu te arunca in cap, iti va bloca roata spate si daca nu esti obisnuit cu senzatia de roata spate blocata s-ar putea sa franezi tot cu ajutorul frecarii dintre propriul corp si asfalt (mi-e greu sa cred ca exista trotinete cu ABS).
      Acum putem sa intram in teoria franarii in care aplicarea franei spate cu putin inainte de frana fata o sa faca un pre-load in suspensia fata care o sa stabilizeze vehiculul, o sa creasca suprafata de contact a rotii fata cu asfaltul si o sa pregateasca vehiculul pentru franarea serioasa de pe fata.

      Cat despre tips and tricks, gen sa te cocosezi, evident – orice muta centrul de greutate mai jos pe franare o sa fie mai eficient, dar daca tineti la integritatea voastra corporala as zice totusi sa va uitati la optiuni mult mai sigure, cum ar fi scuterele sau motocicletele (suna funny, stiu, dar asta e realitatea…)

    • “in timp ce frana de pe spate nu va avea acest efect oricat de tare ai frana.”

      doar ca nu o sa ai acelasi randament la franare si, cel putin la bicle/motorete, daca esti in curba te arunca

    • ARE sens sa-i explicam aceste lucruri pentru ca chiar dacă nu înțelege conceptul frânarii pe doua roti … care este identic și pe patru roti … noi ii explicam si-l învățam și pe el asa cum alții ne-au învățat și pe noi
      ps1 – e o eroare de fizica in ce ai spus tu
      ps2 – cu toate ca știam teoria foarte bine, mi-am însușit legile centrifugei si a gravitației de-abia în practica

    • #37

      Teoria voastra este foarte buna pentru ~50-60 kmh

      Sa mergi cu trotineta cu viteza aia e inconstienta.

      La ~25 kmh nu te dai peste cap oricum ai frana. Been there, done that.

  11. #38

    Toamna trecuta voiam si eu sa-mi iau trotineta, aveam de bifat aceleasi caracteristici ca si la tine: suspensii fata/spate, frana pe disc fata macar, autonomie ridicata (>35 km real). Singura care le intruneste pe toate este Joyor, dar are 15-20 kg in functie de model, nu e tocmai placut. Inchiriau niste baieti pe langa Gara de Nord daca vrei sa-ti faci o idee, mie mi-a folosit experienta.

    Pana la urma mi-am luat scuter, dupa cum zicea si colegul de mai sus e incomparabil mai stabil si mai bun pe franare decat o trotineta.

  12. #39

    Comparatia dintre trotineta si scuter…

    • ai dreptate Vlade, vor raționa abia când vor trebui sa urce un scuter pe scări pana la etajul patru …

  13. #41

    Daca vrei trotineta, cumpara ceva care are si frana mecanica (nu doar electrica).
    Inainte sa cumperi trotineta testeaza si un scuter sau o bicicleta electrica. Este o firma in Bucuresti care inchirieaza acum.

    La trotinete in functie de greutate scade foarte mult distanta maxima pe care o poti parcurge fata de datele oficiale (dar asta stii deja de la Razvan probabil).

    Uite aici un model dragut :)) www.youtube.com/watch?v=EtkkbidAfP8&t=212s

    • #42

      Ca si recomandari ca am uitat sa dau exemple:
      – xiaomi m365 pro
      – quickvolt
      – joyor

      Apropo de RAR, si trotinetele teoretic daca depasesc 25 trebuie omologate la RAR.

  14. #43

    Din pacate nu am un sfat dar trotineta ideala exista.
    Am vazut-o anul trecut la Salonul Bicicletei.
    Costa mult (in jur de 5000) era ff solida si fff grea… Dar prindea si viteza si era fff stabila. Si nu mai am nici cea mai vaga idee cine o vindea si cum se chema. Si faptul ca era neagra nu ajuta. Dar si eu as vrea sa o reintalnesc.

  15. #44

    Un barbat peste 25 de ani, cu burta si chelie, in pantaloni scurti pe o trotineta electrica e cea mai caraghioasa imagine pe care mi-o pot inchipui in momentul de fata. Daca as fi in costum de hipopotam langa nu m-ar observa nimeni!

    • #45

      Trotineta este ok în București, dacă există un dram de creier.
      Până la muncă și înapoi, până la bere și înapoi, la o cumpărătură rapidă, merge fără probleme.
      Fiind țăran de Mioveni, am nevoie de mașină: părinți, dus la țară, venit pe la București, ieșit din ecosistemul ăsta mic.
      Dar în București, cum sunt toate acolo, nu as fi cumpărat mașină.
      Un singur sfat: nu fiți proști ca Bucharest Nike Trafic.
      La cât de idiot și tare în clonț e, mă mir de nu i-a rabatat careva zâmbetul ăla de imbecil. Nici măcar un domn binevoitor, gealat și bronzat iarna. In rest drumuri bune și fără incidente vă doresc.

  16. #46

    O trotineta solida, si configurabila (franare, putere acceleratie, viteza maxima) bazata pe un model chinezesc folosit de foarte multi producatori.

    Pt autonomie si putere mai mare +suspensie spate hidraulica, exista modele mai scumpe de la acelasi producator.

    www.pcgarage.ro/vehicule-electrice/ryde-by-widjit/trotineta-electrica-500-seria-10inch-blue/

  17. #47

    “Nu stiu ce trotineta sa-mi iau. Ceva sfaturi?”
    “Ia-ti scuter, e mai bun.”
    Romanians on the internetz.

    Vezi ca au bagat Xiaomi la Orange. E 373euro.
    www.orange.ro/magazin-online/obiecte-conectate/xiaomi-trotineta-electrica-mi-electric-scooter-m365-black

    • #48

      „Nu stiu ce trotineta sa-mi iau. Ceva sfaturi?”
      „Ia-ti scuter, e mai bun.”
      Romanians on the internetz.

      More like…
      „Nu stiu ce trotineta sa-mi iau. Ceva sfaturi?”
      „Ia-ti scuter, ai mai multe sanse sa supravietuiesti la sfarsitul zilei, daca oricum vrei sa dai €500-1000 pe ceva care sa te transporte in oras. Ah, si nu uita, de 14lei mergi 300km in oras fara sa cari 20kg in casa ca s-o bagi in priza 8ore. Ah, dar stai, nici nu trebuie sa o bagi in supermarket si sa rogi batranelul de la paza sa tina ochii pe ea cat iti cumperi ceva, ca na, la scuter avem tehnologia de secol 23 care se numeste “LOCK” pe contact. ”

      Ma rog, intelegi ideea…

  18. bicla vs trotineta. E clar ca bicla o sa fie mai buna, mai comoda, mai cum vrei. Si daca trotinetele is aproape 1000E bicla e macar 2000. same shit practic 😀

    • #50

      doar ca nu, si pana nu o folosesti pe bune nu iti dai seama dar iti spun din start ca sunt destule locuri unde e foarte inaccesibil sa mergi cu bicla fata de o trotineta de pana in 15-20kg, singurele avantaje la o bicla sunt ca te poti odihni cat esti pe ea si ca poti sari fara teama borduri

    • #51

      @ciumeg, hai ca listez eu niste avantaje la bicicleta:
      – dinamica franarii mult superioara fata de orice ar putea avea o trotineta vreodata
      – service mai ieftin si mai rapid (cati v-ati schimbat o camera pe marginea drumului in 15min la trotineta? my point exactly!)
      – posibilitatea DE A SEMNALIZA (cu mana) – la trotinel nu prea merge ca e cam instabil, nu-i asa?

      Dezavantaje bicicleta:
      – nu o poti baga in priza
      – nu poti merge cu 25km/h pe trotuar in timp ce faci eschive printre pietoni sugandu-ti (ironic, desigur) acadeaua cu aroma de guava si kopi luwak

    • Bogdan: eu vad trotineta superioara pe distante scurte si, mai ales, cand ai de mers 1km pana la tre/autobuz și încă 1km de acolo. După 5km deja bicla este regina jocului.
      Bine, io bicla nu o bag în priza ca nush cum se comporta carbonu :p, dar alea electrice is misto rau de tot.
      Trec babele aici de ma rup în doo. Deh, cursiera cursiera, carbon carbon, dar 100+ kile nu se împacă cu 3 4%

  19. #54

    Eu m-as mai gandi: www.youtube.com/watch?v=zZCOMcNPnAE

    In Paris din septembrie se reglementeaza ca lumea astea cu trotinetele care cam facusera haos.

    Imediat dup-articolul asta, l-ai scris pe ala cu teoria minimei rezistente. Adica daca vrei s-ai grija de tine si de ai tai, la cum se conduce in Romania, mi se pare sinucidere curata sa te aventurezi cu trotineta electrica…

    • #55

      pai eu nu sunt idiot, stiu sa conduc si am permis de 21 de ani.

  20. #56

    Asteapta si tu putin sa apara asta si la noi: www.youtube.com/watch?v=5Yf2glVnnF4

  21. #58

    Posesor de Joyor X5S de 2 luni, merg aproape zilnic pe ea tur-retur servici.
    Avantaje: – 3 viteze (prima ~12 km/h; a doua ~ 25 km/h; a treia ~ 39 km/h) primele 2 suficient pentru circulat pe trotuar în condiții safe pentru oricine/orice îți apare în cale, a treia doar pe pista de bicicleta. Are demaraj, deci te poate arunca in fund și să zboare spre cer :)).
    La 95 kg și tras de ea autonomie maximă 62 km, dacă ești mai ușor sau mergi mai potolit poți obține mai mult.
    Lățimea placii de 19 e un avantaj dacă ești lat in talpă sau ai număr mare.
    Roțile de 10 inch iar avantaj pentru denivelări. Lumină led față, bec frână spate.
    Frână spate disc e un plus, dacă ar trebui sa frânez cu piciorul pe apărătoare nu cred că aș fi reușit întotdeauna în timp util.
    Pare gipan in comparație cu Xiaomi și alte din aceeași clasă. Afișajul digital are suficiente informații.
    Dezavantaje: Este grea, la 16 kg o simți dacă trebuie sa o cari mult în mână și nu o poți prinde/ține chiar ergonomic. Deși are suspensie + roti măricele tot mi se pare fragilă și dureros să treci peste gropi/borduri/ linie de tramvai (la nivel cu șoseaua) cu ea, pr get sa mă dau jos 2-4 pași.
    N-am găsit încă un mod safe de a o lega, deci o iau după mine.
    Are un încărcător mare (tip laptop vechi) care se încinge puternic la încărcare. Eu o încarc peste noapte cam la 4-5 zile. Se simte puterea scăzută când este sub 30%, în special când accelerezi, dar nu cât să deranjeze excesiv.
    Finisajele nu excelează, tot chinezească e.
    Per total sunt mulțumit, avantajele și dezavantajele despre care am citit sa zicem că se confirmă. Nu am putut sa o comand de pe site-ul Joyor, cred că poți să cumperi direct din magazinul lor din București; eu am comandat-o de pe Evomag la același preț, livrare in 2 zile.

    Dacă mai ai întrebări feel free to ask

    PS: N-am căzut încă cu ea (nici nu prea îmi doresc sincer la viteza mare) mi-am dat doar peste glezne cu ea de câteva ori până am învățat cum să mă feresc de ea când cobor sau o ridic peste trepte.

  22. #60

    Io ma intreb un singur lucru: in cit timp se uzeaza rotile la trotineta? Gindeste-te ca poti face lejer 1000 km pe luna cu ea… Eu fac zilnic chiar si 40 km cu o ebike, si de 4 luni merge ceas. E mai greu daca ai de luat metroul sau autobuzul si trebuie sa ai lanturi si lacate solide, insa poti si cara diverse cumparaturi. Merge chiar si un bax de apa.

  23. #61

    nedelicat intelegem dar n-ai specificat limita maxima de kg post achizitionare.e si asta un criteriu de luat in calcul.

  24. QuickVolt 8 sau Zero 9
    In Bucuresti ai nevoie neaparat de suspensii.

  25. #63

    Salut…iti propun sa incearci si nineboot es2 cu acumulator suplimentar – pentru range suplimentar si cuplu mai bun – las mai jos link uri
    trotineta are roti pline (nu faci pana) si suspensii pe ambele roti, este simpla si robusta, nu are cabluri suplimentare etc etc
    frana (1 cu recuperare si 1 cu piciorul pe roata din spate) nu este extraordinara dar putina preventie/atentie in trafic ajuta f mult si este ok…nu am cazut cu ea si nu am avut incidente ….poti sari si max 3 cm (din experienta proprie) cu ea peste borduri, denivelari etc…..cred ca este un compromis bun pe care il faci cu o astfel de trotineta….se incarca repede….are 12 kg si poti sa o iei cu tine…blocarea din aplicatie nu imi prezinta incredere…nici eu nu am gasit inca o varianta de a o lega…asa ca o iau cu mine…..:(
    Este o senzatie placuta sa ajungi f repede unde ai nevoie…si sa si vezi cat de aglomerat este traficul…recomand sa mergi cat mai mult pe trotuar si pe piste….pe carosabil e riscant..si eu sunt sofer si vad o utilizare la limita accidentului a trotinetelor electrice….
    eu mi-am comandat de la chinezi trotineta la un pret considerabil mai mic si ma bucur de ea zilnic
    www.gearbest.com/scooters-wheels/pp_009224864504.html?lkid=41658368&wid=1101231 – cu cupon e pe la 390 usd cu livrare rapida – din China o poti lua si mai ieftin dar dureaza mult mai mult livrarea
    www.gearbest.com/skateboard/pp_1598113.html?wid=1433363
    sper ca am reusit sa exprimcat de cat experienta mea cu acest tip de trotineta…a si mi-am ami luat si casca …de la lidl….
    acum pe caldura merge f bine….avand peste greutatea propusa de producator, range-ul scade binisor….pentru un dus-intors la birou – aprox 6 km in total se duce cam 30% din baterie, in conditiile unei utilizari pe modul sport (nu eco si nici normal)..viteza max atinsa de mine la vale – 27 km/h….daca ploua nu merg cu ea….

  26. #64

    Salut ,

    Eu astept modelul Ninebot de la Segway Kick scooter MAX G30 asta daca nu vrei o marca “chinezeasca ” se lanseaza in octombrie 2019 cu atutonomie de 65 km :X

    Totusi am vazut cu minim 100 Euro pretul mai mic in Anglia / Austria .

    ninebot.ro/ninebot-by-segway-kickscooter-max-g30/

  27. #65

    Eu am luat o trotineta joyor x5s si momentan sunt multumit tin sa mentionez ca detin si un piaggio typhoon de 50 dar diferenta intre scuter si trotineta este una foarte simpla trotineta este mai fiabila decat scuterul trotineta consuma 8 lei ca sa ii faci full bateria si merg 64 km la o greutate de 75kg iar scuterul 60 lei dar problema este ca la bloc nu poti sa il bagi in casa iti trebuie permis nu poti sa intrii la metrou si asa mai departe daca folosesti legislatia si pui o vesta pe tine e mult mai ok trotineta pentru oras…drumuri bune