Se pare că vechiul dicton, să nu te grăbești ca fata mare la dezvirginare, e încă valabil și în publicitate.
Am râs de subway, am râs de arsis, am crezut că mai jos de atât nu se putea.

Ete că se putea.
Via Alex Ciuca, aflăm de Reclama la Volksbank. 2 minute de prostie pură și muzică proastă. Nu știu de cine e făcută, dar bănuiesc că e asumată la SNSPA.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

65 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Daaa,clar trebuie infiintat un loc special in iad pentru absolventii de SNSPA

  2. #2

    Nu pot sa mai zic nimic. Mut am ramas.

  3. radeai in trecut de aia de la Spiru. Na ca SNSPA-ul isi asuma 🙂

  4. #5

    Acum urmeaza sa vina cineva si sa ne spuna ca si asta este o ironie asumata?

    • #6

      cand e vorba produse financiar-bancare, ma indoiesc:)))))

    • #7

      Nu stiu ce dobanzi si comisioane au cei de la VolksBank, insa chiar daca mi-au scazut dobanda la depozite, parca tot sunt mai fericit cand vad ca cei de la ING nu arunca cu banii pe filmari de genul si masini pentru babete. Legat de banci, ai gasit ceva mai bun decat ING? Multumesc!

    • #8

      nu, tot ING

    • #9

      Poate ng, ng ! ar fi mai bun

  5. #10

    My eyes, MY EYES !!!

    • tu macar inteleg ca nu aveai sonorul pornit. dar noi restul? Dupa reclama asta imi vine sa ma duc la Subway…

  6. #12

    Si legat de VolksBank… in Constanta cred ca toate fosilele care urmeaza sa iasa la pensie primesc cate un Polo, toate, dar absolut toate soferitele de pe la Volksbank pe care le-am intalnit in trafic sunt niste babete care nu stiu sa conduca. Am zis!

    • pai de la femei de genul asta se gasesc Volkswagen-uri care au stat mai mult in garaj ca au fost al unei babute care facea doar piata.

  7. Cu nevasta isterica precum duduia, cred si eu ca o iei razna si te visezi fericit, dansand intr-un beci alaturi de prieteni.

  8. #15

    Poate sunt eu mai influentabil, dar de acum cand o sa trec pe langa un sediu Volksbank o sa stau stresat sa nu tipe una de la ghiseu la mine.
    In ceea ce-i priveste pe aia care se scalambaie, oricum aveam o parere proasta despre serviciile bancare din Romania.

    • #16

      PS.
      Daca auzi de cine este facuta, neaparat sa ne spui si noua.
      Daca e tot asumata, sa inchida domnle taraba ca e prea de tot.

  9. #17

    Asta se incadreaza in cretinatate acceptabila.

  10. #19

    Eu am ce am cu reclama la maioneza univer: www.youtube.com/watch?v=H3m4sb2iJIg

  11. #20

    Hai ma fiti blanzi…”it’s a man’s world!”, asta vroia sa spuna.

  12. Jazz Communication, parte din echipa fostului Odyssey.

  13. #23

    Cred ca-i acelasi regizor ca la www.youtube.com/watch?v=Lvqb_vs2wW4

    • #24

      daca faci mouse-over pe vulpea aia din logo-ul youtube in timp ce asculti saaalam, poate fi fun cateva secunde :))

    • #25

      apreciez orisicind un florin salam, ascultat in masinamica, la drumul mare

  14. Vreu si eu de unde-au luat baietii astia 🙂

  15. #27

    ala nu e iulian canaf de la vocea romaniei? se pare ca protv-ul e o adevarata rampa de lansare

    • #28

      Da e Canaf, tipul cânta bine blues prin baruri de rockeri din Iași, am fost la câteva concerte de-ale lui. Acum nu mai știu ce face ca ori. Iași trec rar.

  16. #29

    Deci sa intelegem ca cei de la Volksbank fumeaza crack?

    Inb4 apare una si mai tampa.

  17. #30

    eu cred ca Volksbank sunt de vina, la ce angajati au.
    True story: m-am dus acum vreo 2 ani sa ridic niste bani prin WU de la ei, ca erau cel mai aproape de mine.
    Veneam dupa 3 ture de noapte, nedormit, nebarbierit si cu ochii trasi.
    Cand sa ridic banii, doamna de la ghiseu mi-a cerut sa ii spun ce job am, ca sa treaca in formularul de predare a banilor.
    I-am raspuns ca nu vreau sa ii zic, ca nu vad de ce au ei nevoie de asa ceva, la care a insistat pe motivul ca trebuie sa treaca CEVA in campul ala, ca altfel nu o lasa sa faca plata.
    Inspiratie de moment m-a facut sa ii spun ca muncesc la ROSAL.
    S-a suparat pe mine, ca fac misto de ea si m-a rugat “politicos” sa “nu mai trec pe la banca lor ca nu voi mai fi servit”.

    Am ascultat-o!

  18. #31

    Hai ma ca nu e mai proasta decat zombie-sandwichul de la subway.

  19. #32

    Eu nu m-am putut uita pana la sfarsit…

  20. #33

    e viral. scopu-i atins. blogherii e hateri.

    • #34

      e hateri si nici nu stie,ca nu au avut acces la izvoarili de stiinta de la snspa

  21. #35

    ca de obicei, asteptam urmatorul nivel 🙂 zic ca se poate

  22. #36

    Hai ca am gasit cel mai apropiat sediul voltzcacatbank, dupa asa reclama, maine la prima ora ma infiintez acolo sa imi deschid cont curent. Nu ii pot intelege pe cei ce raman impasibili in fata unei reclame mirifice precum aceasta. Nu stiu ce faceti voi prieteni, dar pe mine m-a convins maiestria acestei reclame. M-a convins sa imi deschid cont.
    Long live voltzcacatbank !!!

  23. #37

    749 de vizualizari, 749 de oameni care si-au pus intrebarea daca mai merita sa traiasca intr-o astfel de lume.

  24. #38

    Nu vine Capalau sa ne explice viziunea regizorului si ca reclama se adreseaza celor destepti?

    • #39

      in spot, ironia e asumata. scopul spotului e fie te determine sa zici wtf, fie sa iti displaca, dar sa o dai mai departe. viral. altceva, tre sa mai stiti ca, atunci cind regizeaza reclame, regizorul executa un script primit de la agentie. viziunea regizorului si viziunea agentiei nu corespund intotdeauna. creativ vorbind, spotul este o prelungire a unui script si nu neaparat o interpretare libera a lui. sint spoturi unde regizorul primeste direct storyboard-ul, iar sarcina lui e sa execute o filmare shot by shot. aportul lui creativ, asa zisa viziune regizorala, este (de)limitat de scriptul primit, cu ok de la client

  25. 1. Titlul este gresit, trebuia Oda bucuriei? Aaa, este deja luat de Beethoven. Bine, ramine cum au stabilit.
    2. Singurii fericiti de oferta VB, sunt barbatii. Deci barbatii sunt tinta facerii conturilor? Femeile nu au nevoie de instalatori?
    3. Un barbat sau un al doilea par a fi singurii clienti. Ceilalti sunt furnizorii, adica instalatorii. Cam multi la un pachet asa mic.
    4. Pot baga in schema instalatorul meu? Eu sunt multumit de el, nu as vrea VB sa imi ofere altul.
    5. Ideea daca este pe bune, sa ti se ofere un instalator la nevoie, nu este rea. Dar are side effects. Si medicii sunt oferiti gratis, dar tot le dai ceva, nu? Apoi nu toti instalatorii din Bucuresti ar putea fi oferiti de VB. Ei au pe de o parte, sansa unor comenzi relativ garantate, pe de alta parte unii instalatori se vor simti discriminati ca nu sunt promovati de VB.
    6. Instalatorii nu prea sunt fiscalizati, pe bune ca vom avea parte de ei? Vor da factura la VB. Daca ar fi asa, VB este un activ instrumente de crestere a colectarii de taxe.
    7. Propun si adaugarea unui tuns odata pe luna.

  26. Pare mai degraba asomată la SNSPA. 🙂
    Fie-i ţărâna uşoară!

  27. #42

    In acelasi timp uite ce fac niste oameni care nu au facut comunicare la SNSPA: www.youtube.com/watch?v=zIEIvi2MuEk&feature=youtube_gdata_player

    • #43

      lumea s-a cam saturat de publicitate agresiva numai la noi nu prea se intelege … super video

  28. #45

    Valentin Suciu e cretivu’ sef de la jazz communication. si iete ce zice un partener din firma: 2013 a fost anul cresterii organice. !!!!!!!!!!! la asa gandiri profunde… ce poti sa mai zici? Iar o sa ne explice desteptii din Publicitate cat de isioti suntem noi ca nu intelegem mesajele din reclame.

  29. #46

    Sincer, eu vad niste reverberatii din anii ’70, poate chiar un blaxploitation adaptat, dar am trollat suficient la reclama trecută. Sper ca totul sa fie asumat, ca atunci e ok. SNSPA!

  30. #48

    Auzi, dar reclamele alea de la Vodafone cu Ciobanul Ghita nu sunt din aceeasi categorie? Mie asa mi se par…

  31. ba, da’ in seara asta ii meci

  32. #50

    Pai uite ca astfel de reclame sunt promovate in blogosfera, pe cand cele bune, nu prea. Sincer sa fiu, la prima vedere, nici nu suna rau ca in schimbul unui cont curent sa vina sa iti repare prin casa

    • #51

      reclamele bune nu sunt luate la penis in blogosfera, ci vand, online si offline, de aia nu auzi de ele

    • #52

      eu am raspuns, simtind un aer de revolta, cel putin in unele comentarii, daca nu chiar in diferitele articole din blogosfera, la intrebarea ca de ce e posibil asa ceva, pornind de la premiza ca nu prea au cumparat spatiu publicitar pentru reclama asta -cel putin eu inca n-am mai vazut-o.

  33. #53

    Reclamă targhetată la mediu’ social-giografic.

  34. #54

    Cum a zis olteanu cand a vazut girafa: asa ceva nu exista!!!!!!

  35. Cum de unii mai si plătesc pentru astfel de reclame ? Chiar nimeni din banca nu a vazut spotul inainte de a pleca in “eter” ??
    La minte putina trebuie bani multi …

  36. #56

    Simt un spoof grav, curand… Remember bcr cu: sunt Liviu, am venit sa-ti fac o bala? 🙂

  37. #58

    It’s so baaad, it’s goood !!!

  38. 1:05 chuck norris.

  39. Reclama e proasta, dar, dupa mine, nu e in aceeasi liga cu cea de la Subway.

  40. #62

    la cate procese cu clauze abuzive a pierdut volksbank in ultima perioada, cred ca e un fel de auto-imbarbatare asta. mergea mai bine “am sfeclit-o, dar e ok”.

  41. Am crezut ca e o secventa din fight club dar m-am inselat… Astia sunt pe treaba lor? Cum sa alegi muzica aia atat de stupida… O campanie proasta rau…

    • #64

      ai simtit corect. s-a lucrat, printre referinte, si cu scena de lupta din fight club, din subsolul barului