S-a lansat o petiție pentru deschiderea bucățelei de autostradă pe care a făcut-o harcea parcea Răzvan Cuc.

E o întreagă parodie de film mut ce se întâmplă acolo. Fix la deschidere, ministrul transporturilor observă o crăpătură în șosea și decide că șoseaua e nerecuperabilă. Și, drept pedeapsă, rupe contractul cu constructorul. Constructor care își primise deja toți banii, da? După care Cuc a încercat să încaseze garanția de bună execuție, doar că un tribunal românesc a decis că nu are dece, constructorul și-a făcut treaba.

Serios, 1+1=2. Din toată afacerea asta făcută rapid, singurul care câștigă, CU ADEVĂRAT ceva este constructorul, care și-a luat banii și datorită ministrului Cuc, nici nu mai are de oferit vreo garanție nici 4 ani, nici 10 ani, ura și la gară.

Deci rămâne întrebarea, cine îl plătește pe Răzvan Cuc?

Lotul A1 Lugoj-Deva este realizat în proporţie de 99 la sută. Costurile au fost plătite aproape integral. În nenumărate rânduri Compania de drumuri a declarat că lucrările sunt în regulă şi că sunt acceptate certificatele la plată. Spre surprinderea tuturor, Compania de Drumuri a luat decizia de a rezilia contractul în ultimul moment. Practic, înainte de a se tăia panglica! De-a lungul timpului, din cele 60 de neconformităţi semnalate de autorităţi, 59 au fost rezolvate de constructor. Singura neconformitate rămasă este situată la graniţa cu un lot pe care nu se va circula cel puţin 4 ani de acum înainte. Cu toate acestea Compania de Drumuri a declarat că nu mai este mulţumită de calitatea lucrărilor pe care le-a declarat conforme până în acest moment. Prin urmare s-a cerut constructorului prelungirea garanţiei de la 4 la 10 ani. Constructorul a refuzat, iar contractul este reziliat de autorităţi într-un adevărat circ mediatic. Între timp rezilierea a fost deja declarată ilegală de Tribunalul Bucureşti. Nota de plată o vom plăti noi, cetăţenii.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

7 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Daca i-am zidi pe politicieni in autostrăzi ca pe Ana lui Manole …nu cred că am mai avea probleme să se crape sa se surpe…

    • La cati Km de autostrada avem, ne permitem sa zidim si cate 2-3 pe kilometru si tot ne mai si raman…

  2. #3

    Constructorul a finalizat în proporție de 99% autostrada, dar el nu și-a luat practic toți banii, are o garanție de buna execuție serioasa care e momentan blocata. De principiu tot profitul constructorului a rămas în aceasta garanție de buna execuție care se restituie în proporție de 75% cred, la încheierea procesului verbal de terminare a lucrarilor… Deci aici a fost pârghia de care cuc voia sa se folosească.
    Pe principiu: “nu câștigi nimic dacă nu semnezi pe 10 ani, ca îți iau garanția și o să-ți găsesc eu nod în papura pana la urma, nu poate fi totul perfect… ” Cuc nu e capabil sa înțeleagă cum funcționează economia și ca pt a da garanție de 10 ani, acele costuri trebuiau prevazute în costul inițial de licitație.

    Asa e când licitațiile și deciziile economice stau în bratele unora care nu au lucrat vreodată pe pielea lor cu costuri.

    Cuc a vrut sa facă o demonstrație de forță, sa arate și el ca e cineva. În mod normal, aceste decizii ale lui se vor demonstra ca fiind de rea credință, și ii vor atrage un dosar penal. Are destui juriști care trebuiau sa îl sfătuiască ce e de făcut din punct de vedere legal.

    Ca el acum vrea sa se spele pe mâini și sa dea de pământ cu dirigintele de șantier care a semnat acele situații de lucrări, e alta poveste. Pentru ca dirigintele a semnat în numele cnir, fiind angajat extern pt cnir, iar dreptul civil ne explica f clar ca dacă unui angajat i-ai dat atribuții sa semneze în numele instituției tale, atunci acele documente sunt 100% legale. Ca el amenință cu dosare, ca ilegalități, ca dirigintele nu știu ce, nu are legătură cu faptul ca documentele primite sunt legale.

    Legiuitorul spune clar ca pt un prejudiciu cauzat de un angajat de-al tău, îl dai în judecata pe el și recuperezi de la el. Punct.

    Țara de căcat. Sunt sigur ca pe parcursul derulării lucrărilor reprezentanții cnir s-au milogit de constructori sa nu oprească lucrările cand nu ii plăteau. Acum au venit zmei cu rezilierea. Probabil constructorul va cere bani și pt situațiile depuse anterior, dobânzi de la scadenta termenelor de plata, pana la plata efectiva. Cuc e cuc.

  3. PSD, intelegi, PeSeDe!!!!
    Chestia asta ar trebui sa fie in toate campaniile concurentei!

    Si PNL sunt la fel, au demonstrat!
    Poate ca si USR sunt la fel, ramane de vazut.

  4. #5

    Noi il platim desigur.

  5. #6

    Cam retoric suna intrebarea asta…

  6. Nu stiu cine il plateste pe el, dar el sigur sustine financiar 2-3 lanturi de fast-food