Ca să încep cu începutul.
Acum mulți ani, când începuseră blogurile să scoată capul în lume, lumea începuseră să ne denumească Alisteri. Am aflat asta întâmplător, la o conferință de-a lui Cristi, când am auzit expresia că Voi, Alisterii, faceți și dregeți. Niciodată nu mi-a plăcut să sar în ochii cuiva, cu atât mai puțin să fiu evidențiat cu degetul ca facând parte dintr-o clasă oarecare. Am întrebat și eu Dacă eu sunt alister, cine sunt belisterii? Nu am găsit niciodată răspunsul.

După faza alister (care s-a fumat pentru că și-a deschis Esca site cu numele ăsta), am fost denumiți influenceri. Cumva, m-am identificat o perioadă cu asta, pentru că ideile mele ajungeau la oameni, erau urmate sau combătute, dar influențau, la propriu, pe cineva. Nu mai zic de campaniile publicitare care vând de rup.

După care am văzut o listă, cred că era de la McCann, cu influenceri. Și eram acolo, lângă diverși masinidespalat. blogspot. com, mentadeceai, bunescu, pandutu și alți flaușați și mi-a trecut brusc, pentru că am înțeles că, în concepția anumitor persoane, influencerul e un fel de gunoi necesar de adus la evenimente și făcut frumos.

Între timp, festivalul de bloguri s-a cam închis, am rămas o mână de oameni care valorăm ceva în scris, pe orice fel de platformă am scrie, restul s-au reprofilat repede în vloggeri, pentru că, cu siguranță, dacă ești anost în scris, pe video ești o minune. Așa că suntem simplu, bloggeri, nu mai alisteri, nu mai influențări și alte mizerii de astea. (mă gândesc din ce în ce mai serios să mă întorc la bătrânul meu arhiblog.ro, aș face un poll pe temă)

Ce voiam să spun. Am văzut o prezentare, recent, în care se vorbea de campanii cu influenceri și, din ce am citit și din discuțiile adiacente, înțeleg că influencerii sunt acum pe instagram și youtube. Mai precis, influencerițe, că nu există influenceri masculini acolo.

Să-mi fie cu iertare, toate femeile alea denumite influencerițe sunt o expoziție de cururi și țâțe. La propriu, femeile respective sunt niște i-prostituate, care își vând formele corpului. Urmăritorii lor sunt majoritar bărbați ( iar bărbații știu cam care e valoarea unei prostituate), și alte prostitutio wannabees, care vor și ele puțină miere dintre bucile răsfirate pe ecrane 4k.

Cu ce, cum și pe cine influențează ele, mai exact? În ce fel? Ce idei aduc în lume? Ce și cui vând? Îmi zicea un prieten că o companie de alcoale i-a dat unei parașute de astea 30k în mână ca să pozeze cu sticla lor. Calculează cineva un ROI la chestia asta? Cumpără vreunul din voi un produs recomandat de o gagică în fleașca goală, care nu e în stare să spună alfabetul mai repede decât o literă la 3 secunde? Rămâne cineva influențat când vreo tâmpițică de asta care arde plastic în deltă?

Sunt chiar curios. Free to answer, în limitele decenței.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

54 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Sparg eu gheata.

    Toata treaba asta a inceput sa se strice in momentul in care PR-ul a luat locul marketingului si calitatea a inceput sa conteze mai putin decat cantitatea. Usor, usor, am trecut de la trafic, conversii, vanzari, crestere, la viewership si awareness si reach.

    Zona de influenceri/influencerite nu e tocmai de lepadat, dar nu e folosita cum trebuie, si anume, doar intr-un canal de comunicare ( intr-un funnel, ca sa inteleaga toti) ci se pune pret pe ea 100%. Un all-in la volum, sa-i spunem simplu.
    Zona de influencing as integra-o in canal de display si awareness si nimic mai mult. Sunt doar niste bannere care capteaza atentia ( nu intram mai in detaliu, ca nu are rost), nimic mai mult.
    De aici, ar trebui continuat pe funnel, pana la conversie sau goal completed, dar nu avem timp, chef sau disponibilitate sa riscam sa nu ne iasa o campanie.

    Acum, revenind la influencerite, nu am o problema cu cele de pe fashion, food, laifstail, daca exista pe piata inseamna ca exista si cerere care consuma.
    Am o problema in schimb cu cele de pe parenting, care bat campii cu brio despre cum sa te separi de prieteni, cum sa inveti copilul sa se izoleze de oameni toxici sau mai stiu eu ce. Care chiar pericliteaza vietile copiilor, care indeamna la tampenii si care sunt sustinute de branduri, intr-o totala lipsa de responsabilitate si goana oarba dupa like-uri si viewership.

    am scris cam mult

    • #2

      In conditiile in care se cumpara like-uri sau instagram followers sau twater followers la kila din china pe bani de nimic, este o chestie usor de umflat si aratat conducerii, probabil formata din inapti carora le plac numerele mari. Incompetentii din PR ii intereseaza exclusiv numarul de followeri. Nu continut, nu calitate, nimic. Doar reach-ul, sa aiba cat mai multi followersi. Care ii cumperi la 50 de dolari juma de milion.

    • #3

      Da, si alea pe fashion sunt o minune. Fiecare fufulita cu trei fuste colorate și 2 pulovere Zara e mai nou fashion influencer. La mancare, la fel, iei o reteta de chec obosit de la jamila și o refaci pe canalul tău, cu moaca ta, și jap, esti food vlogger sau ceva. De astea pe laifstail nici nu mai zic. Ele nu sunt nici fashion, nici cooking, nici parenting, nici nimic. Ele sunt MAI RAU: ele sunt DE TOATE. Fac și rețete, și makeup, se si îmbracă, vorbesc și despre coronavirus, sunt aceste istețe cu Instagram colorat și poziții cel puțin ciudate în toate pozele și doamne-doamne ce utile ne simțim.
      Mai e o categorie de nehotărâte din astea de lucreaza prin domeniu PR/Comunicare/Marketing ceva și care, evident, au mulți prieteni pe Facebook. Și ce crezi, și alea sunt influencerite mai nou. Nu au blog/vlog ceva, doar păreri despre orice, primesc pișcoturi la birou, se pozează la lansări de filme și mănâncă doar vită Kobe, mai sunt și urate cu spume și se pozează din 2 vacante obosite cu iubi ca fiind travel lovers. Aolooo. Satula mi-s. Fix 3 oameni urmăresc. Atât.

    • #4

      Adevărat ce zici. Suţin şi implicit sunt de acord.
      Despre şi referitor la forma de prezentare a comentariului tău am ceva de zis, din păcate…
      Măi @cismaru… Măi frate nu mai ştim să vorbim româneşte? Chiar aşa am absorbit totul din “patria netului” încât ne facem o datorie din a vorbi în “ceva-gleză”… şi de a amesteca vorbe de diferite provenineţe, doar doar o să părem mai avuţi în concept şi mai destoinici în aprecierea celor ce stau şi eventual încearcă să citească?? Şi eventual să înţeleagă ce comunici…
      Chiar nu putem să mai folosim vorbe româneşti în locul celor ce pot fi traduse şi scrise aşa cum le-avem în limba noastră?
      Doamne… uof!

  2. #5

    Olivia Steer e influenceriță. A reusit sa influenteze o gramada de oameni cu ideile ei. Bravo Olivia, tine-o tot asa. Este o influencerita care a demonstrat ca se poate sa ai succes si fara sa arata buci si țâțe. Tot respectul.
    Si mai sint inca doo fete foarte ok. Nu stiu cum le cheama. Sint blonde si cred ca si gemene. Foarte ok si ele. Mai scapa cate-o bucata de piele prin poze dar cred ca din greseala. In rest foarte tari. Informatii utile si continut deosebit.
    Si mai este o fata bruneta care a influentat lumea sa adune gunoaiele de pe plaja. Foarte ok si ea. Continut deosebit. Nu-i cunosc nici ei numele dar stiu ca a fwtut-o ala de e prieten cu barbac-su lu antonia. Sa moara bibi, eu am o problama cu numele oamenilor. Nu le retin.

    • #6

      Grămada aia de oameni ai ei sunt ăia retarzi, e și normal c-a avut succes enorm

    • #7

      Ce idei …..ca vaccinurile nu sint bune?….hai ca ti dau si eu o idee sa scoti centura de siguranta de la masina ca te stringe de git….si scoate si airbagurile ca te lovesc in ochi in caz de accident……mama ce influencer ma fac ……

  3. #8

    Influencerita este in general o domnisoara // doamna cu varsta cuprinsa intre 18-35 de ani, cu trasaturi faciale foarte feminine si atractive, si sanii si fesierii medii sau mari, rotunzi si fermi. In functie de cate dintre atributiile de mai sus indeplineste, ea colectioneaza un numar cat mai mare de urmaritori pe instagram.

    Influencerita apoi ia produsul care ii este oferit pe gratis de anumite firme, baga niste descrieri fantasmagorice despre el in care il lauda din rasputeri, apoi se pozeaza si se filmeaza cu produsul in sine langa ele, avand grija sa intre in acelasi timp in cadru, si sanii sau fesierele ( sau ambele, pentru campioanele care pot deveni creative la pozitii de poze ), si posteaza pe feed si pe story.

    In Romania si in alte tari ca a noastra, unde si in afaceri, si in cam orice alt aspect al vietii se practica stilul grabit si smuls, sunt doar maxim 10 fete care chiar fac bani seriosi din treaba asta, strict de pe instagram, si alte cateva, 10-15, care nu au aceleasi calitati fizice, iar ca sa isi dobandeasca popularitatea virtuala, au trebuit sa isi creeze si niste personalitati puternice ( fake sau reale ), si sa le expuna in video-uri pe youtube.

    Pentru ca acolo la varf concurenta este foarte apriga, daca intrati de exemplu pe story-uri la influenceritele de top precum Ceusan, Grebenisan sau Ich, probabil cele 3 care castiga cel mai bine din treaba asta, veti vedea un numar absolut bolnav de story-uri pe fiecare zi, in care din 16-18 ore cat este un om normal de obicei treaz, probabil 10 si-l petrec cu telefonul in nas, chinuindu-se sa posteze chestii random, sa faca reclame, sa posteze poze si video-uri si sa le editeze.

    Cand se intampla sa mai vedeti, sau sa cunoasteti personal o domnisoara frumusica si destul de populara pe instagram, dar care rareori, gen odata pe luna sau mai rar, face reclama la vreun produs, dar ea va spune ca este influencerita si ca de acolo isi castiga stilul de viata aparent luxos pe care il observati voi pe social media ( si o cunoasteti destul de bine incat sa stiti ca nu are o familie bogata sau vreun iubit bogat ) acea domnisoara probabil influenteaza in timpul liber organe genitale masculine apartinand ori de un domn bogat si semi-incaruntit de pe filiala Cotroceni – Aviatorilor – Dorobanti – Nordului – Baneasa – Pipera – Snagov, ori de un domn sau de un grup de domni afaceristi originari din Orientul Mijlociu, cunoscatori drept amatori de frumuseti autohtone, pe care le plimba pe yahturile lor si cu care se joaca Twister pe dezbracate .

    Nu trebuie sa le uitam insa nici pe campioanele noastre de pe LiveJasmin, myfreecams si Chaturbate, care seara de seara strang zeci de mii de admiratori din toate colturile lumii ce vor sa le cunoasca cat mai pe indelete, si se uita in sufletul lor cat pot de adanc… Apoi se pozeaza cu o crema de maini, si ne spun ca de acolo au bani de Cayenne si de x6.

    Cert este, sunt foarte putine influencerite la varf care chiar fac bani si isi permit sa traiasca o viata de lux, sau de middle-upper class din asta. Daca, dragii mei domni, cunoasteti o fata frumoasa, cu sub 100k followeri si maxim 2 reclame pe luna, sau 1 reclama la 2 luni, care face inconjurul lumii in fiecare anotimp in avioane private, si va minte ca acele calatorii sunt sponsorizate si ca este ” influencer pe domeniul de travel ” , inseamna ca se bat lupii la gura ei.

    Asta inseamna 2 RedBull uri mari si o Cola Zero la 1 litru baute inainte de ora 1 ziua, pe burta goala. Sper ca v-a placut prezentarea mea 🙂 .

    • #9

      Un rezumat facut de un cunoscator…

    • #10

      E ca la WTA la o scara mult mai mica, primele 10 o duc bine cu banii doar din sport indiferent cat sunt de nasparlii , pana in locul50-70 daca nu esti frumi trebuie sa muncesti de te ia dracu, de la locul100 in jos e haul/ vidul financiar, fara sugar daddy in cativa ani ajungi epava.

  4. #11

    Ii acorzi prea multa valoare acestui termen. In cazul fetelor de pe instagram este vorba doar de expunere. Ele au un nr de x urmatoritori, care pot vedea la un moment dat o imagine cu un produs. Imagine care poate stimula un impuls de cumparare sau curiozitatea potentialului cumparator. Eu daca as avea un produs cu un target de 12-50 de ani la nivel mondial as face o astfel de campanie. Nu trebuie sa deschida gura sa zica ceva..

  5. #12

    Nu știu frate eu văd bloggerii ca pe jurnaliști, de la voi îmi iau știrile și bazandu-ma strict pe analiza a ceea ce spuneți voi, îmi fac și eu o părere mai mult sau mai puțin documentată și argumentată, calitatea jurnalistică a bloggerilor e oricum mai ridicată decât la jurnaliștii tradiționali pt. că voi nu vă sfiiți să spuneți ce gândiți chiar dacă incomodați pe unii alții. Desigur mă refer la tine, la Zoso și alți câțiva pe care vă citesc în mod regulat.
    Eu cumva mă simt influențat și vin la tine pe blog dacă ai ceva de sus despre un produs, bazat pe ce fac cu știrile. Cumva citind blogul tău, în unele cazuri învăț din greșelile/experiența ta.

  6. #14

    Cum am spus o si la Vali pe blog pe mine ma exaspereaza termenul asta. Mi se pare o descriere mult prea sofisticata pentru ce ofera fetele astea. Cele mai multe dintre ele arata ca si cand au gasit o solutie de mijloc in loc de un job de Doamne ajuta.

  7. #15

    asa e cand si de partea companiilor lucreaza tot “influencerite” dar mai mici. normal ca o companie mare X va baga 30K in fundul unei instagramarite pentru ca tot procesul e intermediat de una care e “digital pr/marketing specialist in dept de marketing al firmei X”
    Cand se vad ele la un event, influenceritele incearca din rasputeri sa linga in fund influencerita care deocamdata nu are atata success si trebuie sa lucreze la corporatia X. daca marea influenterita ii trimite si niste followeri influeceritei mici, atunci cu atat mai mult va creste si ea si la un moment dat se va lasa de job iar locul ei va fi luat de o alta influencerita wannabe.
    Conditia sine qua non e sa arati bine sau macar sa ai gura mare.
    E ca o Francmasonerie a Influenceritelor, doar ca mai la vedere si mai plina de BTS venit de pe filiera Dubai sau Dorobanti, in functie de capacitatile fiecareia.

    Acum nu ca sunt invidios ca nah, de cand cu instagram nu mai folosesc pornhub ul pentru masturbari solitare dar ma gandesc doar ca nu se produce calitate de nicio culoare si se consuma niste bani absolut degeaba.
    N-as fi avut nicio problema chiar sa vad review-uri oneste, cultura produsului respectiv, gen sa livrezi ceva concret prin care sa educi masele in sensul bun. Uite, eu pentru Zaiafet m-as baga si sa cotizez pe patreon, omul incearca sa faca istoria o chestie cool si interesanta. Chiar cred ca producatorii de content de calitate ar trebui sa se vanda pe bani dar in ziua de azi pe instagram trebuie doar sa te dezbraci. Cel mai trist e ca am in lista surorile verisorilor sau “nepoate” si vad ca la 12 ani pozeaza de parca zic “fute-ma, acum” gen flexate pe marginea patului, las-o in puii mei !
    ca parinte ce ai putea sa-i spui fetei tale? ca nu e ok? pai cum asa? fisa lu’ esca e si ea o mica curva pe instagram, nu? cleopatra stratan ne arata si ea tzatzele, nu? ca sa ai succes trebuie sa arati ce ai pe instagram.

    in concluzie, instagramul imi influenteaza penisul destul de mult, youtube-ul doar pe astia de la care mai aflu ceva util, review-uri de masini, motociclete, istorie, cultura generala, tehnologie explicata pentru prosti prin animatii, astea ma influenteaza.

  8. #16

    Nu cumpar domne’ nimic.
    Publicul barbatesc de asa ceva e prostut. Cu un simplu adblocker/antivir, ai continut porno gratis, fara pauze publicitare, fara plasari de produs. Merge si fara antivir de pe device non-critic. Mai nou am auzit ca se gaseste si continut covid19 related. Ce-ti mai poti dori?
    Vali pune nsfw pe gustul meu. La mai mare!
    Beneficii REALE se obtin si cu o minte agera (si o sotie pe masura).

    FB e inchis.
    Instagram nu am avut niciodata.
    Youtube, de cand nu se mai poate folosi in mod gratis pentru a da bairam si-a pierdut utilitatea si se poate inchide din partea mea. (am vecini care inca fac gratar pe manele de pe youtube, fmm de saraki, dati din cur si pe reclame ??!! )

    Blog-ingul e diferit. Comentariile sunt mai mult decat simple comment-uri (esti frumoasa, ti-am dat mesaj privat papushe !!). In loc de one-to-many e aproape many-to-many. Discutiile si argumentele pot schimba/influenta pareri, admit si observ ca asa este in cazul meu.
    Stay blogger!

  9. #18

    Dar daca voi sunteti bloggeri atunci cine sunt aloggeri?

  10. #19

    Au tot atata relevanta ca fotbalistul X facand reclama la samponul Y. Sau star-ul de Hollywood A, facand reclama la coniacul B.

    Sunt un fel de promoterite/hostesse de langa masina M. Evident, nu faptul ca una cu tate mari sta langa o masina te poate determina sa cumperi masina aia. Dar data viitoare cand vei vrea sa alegi o masina, sunt sanse ca prin alaturarea cu tatele sa-ti vina marca M mai usor in cap. Atat.

    Sunt pe sistemul “ce-i frumos ii place si lui Dumnezeu”. Si cum majoritatea barbatilor gandesc cu gonadele… cine stie?

    Cert e ca o femeie “normala” (sa zicem) facand reclama la T nu va avea niciodata atata succes pe cat va avea o femeie cu tate mari si goale, facand reclama la T. Pur si simplu nu se cauta, nu da nimeni click.

    Cand ai avut ultima oara un “E WEEKEND” fara instagramerite? Exact.

    (Aproape) acelasi lucru.

  11. Radem, glumim dar asta e trand-ul azi. Fimea a dat siea de gustul FB-ului si si-a facut pagina pe FB – e inca la scoala si nu vrea sa o vada colegii [ sau mam rog, profesorii cu moaca pe YT ], e pasionata de handmade. Are 5k urmaritori pe profil si cam 50k+ pe pagina aia a ei cu to felul de chestii pe care le face ea. A sivandut prin Finlanda, Spania, dar baza sunt romancele noastre. A zis sa se bage in seama cu o platoforma – nu spui care – ca a vazut ca dau bani la influenceri. Raspuns: maica, pai pagina nu e cu numele matale, nu intri la influencerite. Asta e, nu pui pasarica, nu se pune. Sau ma rog, asa am inteles eu raspunsul si i-am explicat si ei. Cine mai citeste azi pe bloguri? O mana de oameni, nu mai zic ca sunt unele unde comentezi numai daca esti “de-al casei”. 🙂 Asta imi place aici, un cioban ca mine poate si el sa comenteze, cu riscul ca nu-l baga nimeni in seama! Daca nu era asa de scumpa o luam si ei la o poza cu palinka mea, la cazan. Mama mama ce mai vindeam!

  12. #21

    Am citit prosciutto wannabe :)))) trecabd peste faza asta, nu, nu ma influenteaza nicio tantica sau vreun nene instagremeritz cand decid sa imi achiziotionez un produs. Plus ca m-ar interesa sa vad ce rezultate au campaniile lor, asa de curioasa. Oare sunt platiti la

    Dimpotriva, ma irita cand vad orice vedeta sau pseudovedeta care face “reclama” la chestii gen sampon, vopsea de par, chestii de muieri in principal. Andra care se vopseste cu garnier. Yeah, right! Ei bine, d’aia NU cumpar garnier, pt ca simt.ca incearca sa ma fraiereasca punand-o pe marea cantareata andra sa ms convinga sa cumpar. Dsr cine kkt e aia sau altele ca ea?!?!? O foloseste pe bune sau a si uitat dupa ce a zambit frumos la reclama?

  13. #22

    cum spune oamenii de marketing, daca nu te influnteaza mai mult decat o erectie, inseamna ca nu esti in target.

  14. #24

    Acum sincer, nu crezi ca noi cititorii fideli am asteptat destul cand o sa pui si tu o poza in chiloti?

  15. #29

    Voi aveti dileme de oameni seriosi…pe mine ma intereseaza cine e tanti din stanga. Acum esti si tu influentzar ca mai influentzat sa aflu cine e doamna respectabila cu abdomen lucrat.

  16. #30

    motivele pt care noi barbatii uram / nu suportam influencerizdele sunt ca:
    1. Alea fac bani multi, al naibii de multi si nu lucreaza efectiv mai nimic pentru banii aia. Ele nu stiu valoarea banului muncit, nu stiu cum e sa muncesti pt un salar
    2. Nu apucam noi sa le futem.

  17. #32

    Ți-a întors careva cheița sau te-ai trezit cu fața la cearșaf? Dă-le dracu, nu le băga în seamă că gura lumii nici pămîntul n-o astupă. Dă-i ‘nainte tot așa, că merge bine…

  18. #33

    Spre norocul meu, bula de influenceri s-a spart taman cand dadeam de majorat si ma incadram la fix in registre, asa ca a fost momentul perfect sa trag pe dreapta in tribune. Zici ca s-au linistit apele? Ar fi frumos.

  19. #34

    Cetin, cazul meu: am facebook strict din ratiuni legate de o noua profesie. nu utilizez in alt scop. instagram la fel. twitter doar pentru ceva update-uri de stiri din toata lumea. televizor nu servesc decat HGTV ocazional + NatGeo la fel de ocazional.
    refuz constant sa urmarez pizdute de factura astora enumerate de tine. daca vreau sa vad tate si cururi, stiu, ca o buna parte dintre oameni, site-uri specializate pe asa ceva!
    influenta in alegerea unor chestii (bere, telefoane, masini, trafaleti, topoare) pot avea in cel mai bun caz prietenii sau cunoscutii care au/folosesc lucrurile respective. apoi, iau in calcul parerile tale si ale lui vali (acolo unde se aplica si ati facut review-uri) – si asta nu e vreun compliment gratuit.
    Cea mai mare influenta in luarea deciziilor sunt informatiile care le inteleg din review-uri, cautat, citit pe internet despre un produs/serviciu.
    Pe mine, promovarea asta facuta de “influencerite”, ma lasa complet indiferent.

  20. #35

    Out of topic dar de actualitate:
    Premierul interimar/șomer spune că în prezent trei persoane care lucrează la Guvern sunt supecte de coronavirus: o persoană de la „PSD servire” și doi angajați de la Secretariatul General al guvernului.

    „Ca să fie ştirea completă, nu a fost guvernul, a fost în aparatul de lucru al guvernului. Sunt câteva persoane, dintre care o persoană e persoană de servire de la PSD adică nu este angajat efectiv, lucrează la compania pesedista care asigură cateringul şi mai sunt una două persoane care sunt angajaţi la Secretariatul General al guvernului. Toate persoanele vor fi trimise in somaj. Toți cei care au intrat în contact cu femeia de 42 de ani infectată cu coronavirus sunt acasă şi, cel mai probabil, li s-au făcut şi testele pentru a vedea dacă au sau nu infecţia insă noi vom face anticipate oricum.”, a declarat Ludovic Orban.

  21. #36

    Eu tot Arhi îți zic. Știu că te cheamă Cetin, dar pentru mine ești Arhi. Just saying

    • #37

      i know, multi sunt la fel

    • #38

      Cat spam nu i-am dat si eu incepand cu “draga Arhi”…

    • #39

      Întotdeauna Arhi. :)) dacă zice cineva Cetin nu știu despre cine vorbește. Mi-a întrat în reflex sa tastez arhiblog.ro ca să întru pe blog, dar nu reprezinta nimic, e o înșiruire de litere ca să ajung unde vreau, în timp ce scriu “cetin” îmi zic “ia sa vad ce mai pe Arhiblog”. :)))

  22. #40

    Influențărița de pe vremea mea era Elena Ceaușescu. Poze peste tot, la tv mereu, i se dedicau poezii și cântece.
    Și toate tovarășele se îmbrăcau și se tundeau după ea.

  23. #41

    Influenceritele imi influenteaza pula sa mi se scoale

  24. #42

    Aaaa și mai am ceva de zis. Mai exista categoria de influencerite care sunt influencerite pentru ca gagicii lor sunt celebri. Alea sunt cele mai mișto. El e ceva blogger, dj, curvulita masculina sau ceva, ea are prin extensie oleaca mai mulți followeri ca apare în pozele lui și jap, peste noapte si aia se crede ceva influencer si inspirationala. Nu are nimic de zis, nu valorează nimic, totuși gagicul o menționează la fiecare postare și vlog/articol whatever, dați-i follow si lu’ miloaga mea, o găsiți pe insta/fb etc. Pentru ce mărțișorii mă-tii s-o urmăresc și o-aia, doar că te înmoi tu în ea în fiecare seara? 🙂 Un București plin de vedete, va zic. Ii vad deseori mâncând covrigi în stația de autobuz de la Unirii, dar caviaru și caracatița e la putere pe Instagram.

    • #43

      asta a usturat de la twitter la tiktok

    • #44

      Pe timpuri as fi dat si nume și prenume, dar cum nu ma știe nici dracu și nu sunt influenceritza, practic nu contează. Darrr am o lista întreaga, tărăboi as face. :)))

  25. #45

    Exemplul 1: grebenisan si aialalta de seamana cu ea le arata oamenilor prin asiaexpress cum sa iei prima o masina la autostop.
    Exemplul 2: influencerite random de pe net le arata fetelor cati bani poti sa faci cinstit doar cu camera de la laptop si conexiune la net. Chestii utile.
    Lasand gluma la o parte, ele is de vina ca li s-a dat numele de influenceri sau idiotii din media?

  26. #46

    Cer scuze pentru intrebarea de habarnista, care e pentru tine diferenta daca scrii pe arhiblog sau arhiblog.ro? Pentru mine ca cititoare simpla (din popor) nu e niciuna.

    • #47

      inainte, spuneam Am scris pe arhiblog, e pe arhiblog, un tip din comentarii de pe arhiblog. nu pot inlocui arhiblog cu cetin, simplu, ca nu se intelege.

    • Arhiblog era trademark. Habar n-am de cînd citesc pe aici, da’ tot arhiblog rămîne, orice adresă i-ai da în browser.

  27. #49

    Eu vreau doar sa stiu cine e tipa. Anybody ??

  28. Atunci pui un Cetin powered by Arhiblog.ro

    Legat de subiect, Jizăs ce rahat…

    Da, cum zice cineva mai sus , prin companii lucreaza la marketing tot felul de pitipoance care au ca ideal model , alte pitipoance, recte situatia din piata.

    Instagramul asta mi se pare de o inutilitate crasa, singura lui merit e ca poate fi folosit cu success ca un narcisismometru. Cu cat mai multe selfie-uri, citate cretine sau texte scremute , cu atat stii ca persoana aia sufera mai mult de attention whorring.

    Partea proasta la acest Social Media e ca a dat o voce si o mai mare expunere multor prosti , partea buna (?) e ca s-au gasit unii si sa profite…

    Nu, nu ma influenteaza o tuta partial imbracata daca face poza cu produsul x sau y ieseau la un sfert de pret daca foloseau un model de pe shutterstock.

    Ma intereseaza mai mult sa stiu ca omul ala (bloggerul) are tangente cu domeniul din care face parte produsul, l-a folosit personal, are de zis pros and cons, nu sa beleasca o tembela fasolea la mine.
    Eu sunt mai “conservator” asa, labagii sunt mai multi asa ca aceste specimene din pacate inca vor mai avea succes.

  29. #53

    Daca nu ar exista instagram si videochat, ce ar putea sa fie influenceritele astea? Profesoare? Educatoare? Postarite? Vanzatoare la McDonalds? Prin politica?

  30. #54

    Daca se va adânci criza financiara care se preconizează…nu vor mai exista influensărițe de Instagram ci doar prostituate și videochaterite