Vă jur, pe zi ce trece, pe lună, pe ce vreți voi, încep să mă gândesc că Barna e pus acolo de PSD ca să saboteze singura șansă a româniei la o politică mai decentă, din interior.
Altfel nu îmi pot explica sub nicio formă toate tâmpeniile pe care le face, din postura de lider nedemisionar după ce a brânzit-o la alegeri.
Știu, dau în USR, nu văd ce fac ceilalți etc. Sunt sătul și de voi, și de ei.
NOU
Gasiti cele 10 diferente
imgur.com/a/udbFVPA
NOU
www.youtube.com/watch?v=EHLbwwqCY9o
NOU
@SD: 1. javra mai mica e tinuta in brate de-un politician de succes.
NOU
Sa inteleg ca domnisoara se uda pe spate cand plange?
NOU
Off topic – @Cetin – Nu ai putea pune target_blank pe linkurile din comentarii? Zic si eu…
NOU
pai nu e?
NOU
iată că nu e:))
NOU
Un gunoi de partid, cu niste gunoaie de simpatizanti, ca dealtfel toti dreptacii psihopati.
Ca si seful e un gunoi e doar bonus.
Apropo de gunoaie de la USR:
“Multora le urlă foamea în ei. Nasol moment.
Exista o regula pe care putini o înțeleg. Trebuie sa ai deoparte – întotdeauna – 6 luni de salariu. Cash. Oricând se poate întâmpla o criză, să te îmbolnăvești, să fii dat afara din job. Așa funcționează oamenii din Germania, Elvetia și alte țări civilizate. O sa îmi spuneți – e imposibil așa ceva, cum sa economisesc atât?
Pai hai sa va explic. Ca sa ai 6 luni de salariu puși deoparte, trebuie sa economisești sub 10% din cât câștigi lunar timp de 5 ani. 2 zile de salariu pe lună puși deoparte. Dacă câștigi foarte puțin – schimba job-ul, ia-ți al doilea job. Educă-te ca să câștigi mai mult. Lucrează un wend pe lună și pune banii aia departe.
Dar la noi – nu pot domne! Îmi trebuie ultimul iPhone! Trebuie sa merg in City break și după sa pun poze pe Facebook de acolo! Trebuie sa îmi iau televizor nou! Trebuie mașină – de fițe dacă se poate. Trebuie sa merg cu gașca undeva! Trebuie sa îmi iau latte zilnic de la Starbucks ca să fiu cool și eu! Untold! Neversea! Vamă! Ski in Austria!
Ei bine, ok. Asta e atunci. Multi au rămas cu poze din City break, cu iPhone-ul și cu televizorul. Dar cu zero lei in cont. Și acum urlă de foame și dau vina pe toată lumea – deși vina e doar a lor.”
NOU
bla bla bla
NOU
2 randuri la subiect 20 in care ne explici cum apa e uda. Multumim, capitane.
NOU
socialist much?
esti haios asa in mintea aia usor incetosata. tine sus munca buna!
NOU
Stai, boss, ca ori sunt de stanga (sexo-marxisti, alea-alea, chiar citeam recent pe net cum o facea comunista pe o consiliera de la ei un adept al lui papahagi, slavit fie-i numele), ori dreptaci extremisti… pare ca nu prea v-ati horatarat astia care aveti ura pe ceea ce ramane singurul alternativa (cat de cat) la mizeria politica generalizata… in rest, vezi ca ai putina secera si putin ciocan pe la gura…
NOU
TRAIASCA OAMENI MUNCI
NOU
Bai, voi aveti prea mult timp liber…
NOU
Dragoș iar a mirosit lipici. După ce, în careva postare anterioară ne explica falnic cum Ponta a devenit votabil (că cică zice bine ce zice pe sticlă lol), acum ne explică că e rău să facem economii. Apropo, jegul de Caramitru (de la care ai preluat postarea) nu mai e în USR.
Și cum vine asta bă dacă ești de dreapta ești psihopat? Ce, sunt psihopat că vreau ca statul să nu mai îmi ia din banii munciți ca să-i distribuie cum vrea el? Să mor io, socialiștii ăștia ne vor pune glonțul îb tâmplă dacă preiau puterea, doar pentru că avem tupeul să vrem să fim taxați mai puțin.
NOU
Da, sunt socialist si da, dreptacii sunt sociopati (psihopatia nu e chiar pe leatul lor).
Poate sa nu mai fie Caramitru in USR, nu are nicio relevanta atata timp cat toti simpatizantii USR il aplauda ca focile si sunt de acord cu aberatiile precum celor de mai sus.
Cat despre orientarea ideologica, e o ciorba completa – sunt de stanga pe social, dar si acolo doar cand e vorba de legebete si alte prosteli de tip PC, dar sunt de dreapta pe teme economice, cu “investitorii” si cu mesajele sociopate pe care le exprima cel mai bine drogalaul asta de Caramitru.
Saracii copii bogati, cum stiu ei ce e bine pentru romanii cu care nu au nicio gara, in proportie de 90%.
NOU
ce diferenta este intre a purta un tricou cu brejvik sau unul cu che borala?
ca unul dintre ei a omorat mai multi oameni, majoritatea nevinovati!
NOU
O analiză de partid finuță, făcută de un personaj parcă decupat dintr-o operă de Paul Gauguin.
NOU
Dragoș, eu atâta vreau să știu, întreb la modul serios. De ce crezi tu că eu, din banii mei munciți în calitate de om de rând cu salariu mediu, ar trebui să cotizez la stat cu aproape 40%, din care o parte să meargă la putori care freacă baluba (mă refer atât la aparatul de stat, cât și bețivii din sate)? Practic, jumătate din an îl muncesc pentru stat, gratis practic, cum ar veni. Aș prefera un argument serios, nu eterna vrăjeală cu „să fim solidari, să fie pensii la bătrâni, să aruncăm cu bani în oameni sărmani”.
NOU
Andreiu pentru ca asa functioneaza statul social si pentru ca “no man’s an island”.
Din pacate pentru tine si din fericire pentru specia umana, libertarianismul e doar o utopie.
Si eu, la fel ca toti ceilalti, platesc taxe si impozite de imi sare basca.
Doar ca asta cu taxele si impozitele nu e ceva ce poti controla, din punct de vedere al destinatiei fondurilor respective.
Uneori (de multe ori), banii respectivi se duc si pentru betivi, pentru putorile care freaca baluba.
Doar ca respectivii, generos incadrati la gramada sub numele de “asistati social”, reprezinta un procent infim din alt procent infim, contrar afirmatiilor dreptacilor si fara niciun fel de acuratete reala, “in teren”.
Teoriile astea cu “nu vrea al dracului sa munceasca pe un milion pe zi” sunt partial false si partial nejustificate oricum. Nici eu nu as munci pentru un milion pe zi.
Din fericire nu prea mai exista genul asta de tarife.
Din nefericire exista 80% din salariatii romani care castiga sub 500 euro net pe luna, care, si sper ca vei fi de acord cu mine, nu ajung in mod real pentru un cos nici macar modest, ca sa nu zic saracacios.
Una peste alta, consider ca statul exista (si) pentru a asigura un nivel de trai satisfacator tuturor cetatenilor sai.
De fapt avem asta in Constitutie, deci e si legally binding.
Unde probabil ca suntem pe aceasi parte a baricadei e la cum se cheltuie banii stransi din taxe si impozite, si unde de 30 de ani nu s-a gasit nimeni, din niciun partid, sa faca ceva macar relativ onest si competent.
Dar asta nu inseamna ca politicile sociale sunt gresite, ci ca sunt prost aplicate, dupa cum ne demonstreaza practica de zi cu zi din alte state socialiste, sau cel putin cu politici sociale coerente (Germania, Franta, Spania, nordicii, etc.).
In concluzie, nu, nu vad nicio problema in a fi de stanga, nu-mi doresc sa ajungem ca in SUA, cu milioane de homeless people flocking around and about, si prefer ca unii sa fure la varf daca asta inseamna ca mai cresc si pensiile, si minimul, si ca exista si asistenta sociala cat de cat.
As vota alt partid de stanga mai bun decat ce avem azi ? sigur.
As vota un partid de dreapta cinstit si fara probleme de coruptie ? sigur nu.
NOU
Si iia zi ce e bine de votat? Psd pro ponta alde pnl?
NOU
Probabil Pro Romania, Ponta are niste declaratii de bun simt in ultima vreme.
Daca nu, nu as avea cu cine vota si as trebui sa stau acasa, ceea ce nu am facut niciodata.
In niciun caz USR, si in niciun caz PSD sau PNL.
Primii sunt de dreapta dpdv economic, PSD nu au nimic de stanga, iar PNL sunt PSD plus ceva masuri de dreapta.
ALDE e ceva jmen intre PSD si PNL.
Ori poate imi voi irosi votul cu Demos, desi aia sunt maniaci dpdv al drepturilor minoritatilor, exagereaza.
Ideal, partidul meu nu exista, dar ar fi ceva socialo democrato liberal.
Un centru-stanga decent, cu stat puternic dar cu masuri de incurajare al immurilor romanesti, pana la limita incalcarii tratatelor europene pe concurenta, cu subventii la greu si dusuri cu granturi si subsidii.
NOU
Omule, serios acum, te rog eu încetează să-l tot albești pe Ponta. Normal că zice chestii de bun simț acum când nu mai e la butoane. Oare în halul ăsta de memorie slabă are românul că uită ce mizerii a făcut Ponta? Că și-a plagiat doctoratul, apoi a dizolvat comisia care-l ancheta? Sau infama marțe neagră (10 decembrie 2013)?
Doar pentru simplul fapt că nu i-a lăsat pe ăia aproape 40 de răniți de la Colectiv să fie transferați în țări civilizate merită scos în șuturi din țară și exilat pe ceva insulă îndepărtată. Și mai zici că noi, ăștia de dreapta, suntem psihopați lol.
În principiu, sunt de acord că trebuie să ne ajutăm aproapele, dar de 30 de ani oricum se aruncă cu bani în stânga și în dreapta și rezultate pula și sincer ți se cam acrește. Poate ar fi cazul să lăsăm socialismul măcar vreo 5 ani. Uite, Suedia la început a fost muuult mai capitalistă, de aia își permit acum să o ardă pe socialisme. Logic, n-ai cum să implementezi măsuri socialiste fără bani, iar la noi se irosesc ampixu. Hai să economisim vreo 10 ani și reglăm pe urmă din mers.
N-am zis nici că vreau libertarianism, că tot e necesar ca statu’ să mai intervină, gen protecția consumatorului sau protecție civilă. Uite, dăruiește viața a reușit să construiască un spital cap-coadă, lucru ce n-a făcut vreun guvern în 30 de ani. Cred că e totuși o mică dovadă că privatul se poate descurca și fără să-și bage coada statul absolut peste tot.
Am înțeles că nu votezi usereu, dar chiar au destui socialiști printre ei, deci nu văd care-i problema. Uite, alde Cosette e un bun exemplu. Dar, serios, să o dai în cealaltă extremă (Ponta, exPSD) îi anormal. Votează un independent măcar, csz.
NOU
Ba Dragos, mai taci in pula mea,am o frica ca esti genu de om care azi/maine o sa fi politician, prostalau’ cu juma de scoala cu ceva practica prin Spanea intors dupa 2 ani in Ro . Pare ca esti si ardelan , si ce e mai rau decat atat e ca ai facut practica prim Leon. Ce ma deranjeaza cel mai tare e ca sunt si ardelean si o ard si prin Spanea, so fuck off.
NOU
@DRAGOS: auzi bre , dar nu vrei matale mai bine sa emigrezi in Suedia ?
Si sa ne scutesti de ideologia asta cretina numita socialism?
Pana una alta, Romania e tara de stanga din 1944. S-a vazut clar ca nu se poate.Au trecut 75 ani de cand o ardem pe socialism si se vede clar ca romanii si socialismul european sau cel asiatic.
In timp ce in 2013-2018 americanii si europenii cumparau ieftin petrol si gaz cand fusese cel mai mare boom din istorie , la noi, cacatii de pesedisti ne cresteau preturile la benzina, oua,legume, faina si unt. In special prostul tau de Ponta manevrat de Dragnea si Voiculescu a crescut taxele si impozitele, asta in vreme ce o gramada de proiecte arhitecturale si constructii au stagnat.
Pe vremea lui Basescu, BOC si Videanu se mai construia ceva: niste blocuri la marginea capitalei, mai niste borduri, mai niste km de autostrada……..DE CAND CU CACACIOSUL TAU DE PONTA NU S-A MAI CONSTRUIT NIMIC, MUNCITORII EFECTIV AU DORMIT SI SI-AU LUAT SALARIILE.
De 8 ani traim doar din consumerism, supermarkete, cluburi, turism, biserici, call-centere, multinatinale outsourcing, mall-uri, agentii intermediare, curierat, universitati de stiinte umane, arte liberale si marketinfg, ONG-uri.
A venit pandemia si a dat totul peste cap socialismul pesedez – 2 milioane de someri acum.
Socialismul bazat apoi pe imprumuturi si pomeni duce intotdeauna la colaps – vezi Mexic, Argentina sau Brazilia.
Sau California care e fief democrat – adica socialist!
Franta , Grecia , Germania sunt deja in pragul prapastiei de la multe datorii si pomeni socialiste.
Suedia e deja islamificata.
In 5-10 ani o sa duca pe pula si visul european socialist…..fiindca nu e sustenabil.
Daca vrei socialism functional care sa nu dea faliment, China ar fi exemplul perfect. Dar nu o sa-ti placa ca e cu multa munca.
NOU
Ia cu pită, dacă ți se acrește.
Cui crezi că-i pasă de smiorcul tău penibil ?
Să-ți explic ce se va întâmpla – penibilii de la USR vor lua muje din nou la alegeri, cu un 10-12%.
Ei și cei ca ei nu înțeleg România așa cum e ea azi.
O urăsc și vor să o schimbe sau chiar să o elimine.
Credințe, tradiții, mica corupție, pensionarii, drumurile și spitalele, ruralul ăla ponosit și înapoiat, etc.
USR vor o țară ca afară, cu orice preț.
Ei bine, asta nu se va întâmpla, majoritatea românilor sunt împotriva acestor schimbări, fundamental opuse a tot ceea ce este românul de rând.
De asta nu au produs mai nimic nici protestele vieții, oricâtă reclamă falsă li s-a făcut în media și online.
Și atunci, voi, simpatizanții USR, mai devreme sau mai târziu veți realiza că nu dă nimeni doi bani pe ce vă doriți de la țara asta.
Veți pleca în afară după smiorcul de rigoare de care nu îi pasă decât bulei voastre și aia e.
La revedere, drum bun.
PS. Poate voi vota totuși cu PSD, doar de-al dracului, poate mai pleznește vreo venă de userist.
Oai ce boală am pe ei…cum să zici mă că pensionarii, aka bunicii și părinții noștri sunt asistați și milogi și că “stai să vedem dacă are bugetul bani”
NOU
Ba Anec, mai da-te dreq cu “practica” ta cu tot. Poti sa stai in “Spanea” pana la loc comanda.
Ia uite unde imi era marele investigator. Besi ma, ratangiu sarantoc.
NOU
Alex, probabil ca ai impresia gresita ca sunt dator sa ma justific cuiva pentru alegerile mele.
In loc sa-mi dai mie sfaturi, aplica-ti-le singur si lasa smiorcaiala pe internet.
NOU
Babjetzi, eu v-am spus ca nu merita sa va pierdeti timpul cu “socialistul” asta. El pretinde ca e “de stanga” dar expune idei de un conservatorism feroce. De unde deducem ca…
@Dragos: „Din două una, daţi-mi voie: ori să se revizuiască, primesc! Dar să nu se schimbe nimica; ori să nu se revizuiască, primesc! dar atunci să se schimbe pe ici pe colo, şi anume în punctele… esenţiale”. Asta esti tu.
NOU
Bă Dragoș. Eu chiar am încercat să rezonez cu tine, să avem o discuție bazată pe argumente, dar la tine argumentele se rezumă la „cum plm să nu-ți placă că statul îți ia jumate din bani, bhă, gândește în plm înainte să spui asta, înseamnă că mă-ta te-a făcut prost” sau că suntem psihopați că avem tupeul ca oameni simpli să nu fim furați așa pe față sau, clasicul, să ne cărăm din țară (păi, dacă ne cărăm, cine mai plătește pensiile alea speciale pentru idolul tău, Ponta?). Asta este, greșeala mea că am fost prost și am crezut că se poate discuta cu un socialist.
NOU
Genghis Han – lol, mie nu-mi trebuie sa se schimbe nimic, in niciun punct, esential sau nu. Astia sunteti voi, dreptacii, care ati sarit toti pe mine.
Andreiu – nu stiu la ce argumente te asteptai, cat despre jigniri, reciteste-ti primul comentariu, inainte sa ma iei cu vrajeala cu “serios acum…”.
Tu practic te intrebi, ca un prost naiv asa, de ce exista taxe si impozite, pentru ca ai avut bulan in viata si brusc nu mai ai chef sa platesti nimic, sa stai tu singur si bogat cu focusul ala la mana a paishpea si apartamentul tau de cacat prin prima casa, dupa ce ai plimbat badgeul ca un sclavete pe 60 de milioane prin Pipera timp de 5 ani.
Tu nu iti doresti un dialog argumentat, tu bati din picior si te smiorcai ca de ce exista ciuma rosie, galbena, coruptie si pensionari.
Uite de aia nu o sa castige USR niciodata, nimic. Ca nu pricepeti frate niste realitati, alea de jos.
Intoarce-te la a face donatii pentru toate besinile alea de oengeuri si a te simti bine cu tine insuti, lasa discutiile despre politica pentru altii.
Plateste in continuare taxe si impozite, si aia e. O sa platesti pana o sa crapi, si copiii tai la fel.
Si daca nu-ti convine, mars in mm in tara aia ideala a capitalistilor si a libertarienilor :))
Asa se smiorcaia si Paramitru, ca i s-a luat cu biserica si cu romanii astia prosti si saraci, si ne tot ameninta prin diverse postari cum pleaca el inapoi de unde a venit.
Pai nu plecati ba ? Ia, hai, jet, la diaspora, pisa-ne-am pe ea.
NOU
@Dragos: din ultimul comentariu se vede ca esti deschis la dialog si argumente :))))
ma gandeam cat de gresit e modul asta de comunicare si cum nu are sanse sa iasa ceva bun. de la inceput ai dat cu gunoaie, la final vad ca ai crescut miza, e cu mars in mm si chestii rafinate.
totusi ma bucur ca vede lumea cam cum e omul din regnul tau, asa mai in clar. daca si aia de ii sustii sus si tare merg si ei pe acelasi model e bine, am sperante ca o sa fie bine. spor!
NOU
Dragoș, ești cam ipocrit. Păi ți-am zis că miroși lipici pentru că ne faci pe toți ăștia de dreapta psihopați, după care zici că votezi efectiv un criminal (hai să n-o dăm codită, a refuza dreptul la viață a unor oameni te face cel puțin complice). Uite, ăsta era argumentul, sau mai degrabă întrebarea de bun simț: te simți confortabil votând un om care a refuzat dreptul la viață a altor oameni, doar așa?
După aia am vrut să port un dialog civilizat cu tine, că na, să-ți înțeleg poziția. Plus, tu cam bagi argumente din cur numai să-ți creezi o poziție. Nu stau în București, darmite în Pipera. Nu sunt nici sărac, dar câștig sub 2500 net, dacă ții neapărat să știi. Nu m-am trezit de ieri pe azi că-s supărat pe taxe, îs supărat că s-au cheltuit ampulea 30 de ani și normal că am pretenția să se mai taie din ele. N-am sugerat să fie scoase complet, dar nici aproape 50% să mi se ia. De asemenea, n-am zis nimic de pensionari, am zis doar că tu ai mentalitatea aia că „să crească pensiile” din piatră seacă, de parcă nu există inflație smr. Și da, eu aș vrea ca toate pensiile să fie private, omul să facă ce vrea cu banii lui, să-i investească într-un fond privat sau în acțiuni la stat sau în orice are el chef. Banii lui munciți, dreptul lui.
Și tot insiști aici cu USR că mor de grija lor. Nu, omule, îi votez doar că-s mai în regulă decât restul și măcar au mai mișcat ceva. Sunt singurii care au propus zero taxe pe primii 2000 și ceva de lei. Tu poate (sigur adică, vezi Ponta) încă pui botul la toți politicienii care zic că vor face și drege, eu văd că clar nimeni nu face și drege, așa că prefer să îmi reducă din taxe și să mă lase-n pace cu promisiunile.
Dar da, bă, eu sunt psiho/sociopat că văd că de 30 de ani s-a făcut pula în țara asta și că oricâți bani injectezi la stat, nu se schimbă nimic și n-o să se schimbe nimic prea curând, clar nu cu mentalitatea asta a ta de „marș în plm în altă țară, n-ai bani de plătit taxe mergi la produs, nu te mai smiorcăii că îți luăm banii și îi aruncăm pe borduri”. Nici alcool n-ai băut, nici gura nu-ți miroase.
P.S. Îți urez un elegant s-o futem pe mă-ta, janghinosule. „Ne pișăm pe diasporă”, mentalitate de PSDist tipic care se teme că oamenii din țările civilizate îi vor binele.
NOU
L-a intuit bine Ghenghis pe nea caisa… esti cam ca-n expresia aia: si cu ceva-n cur, si cu sufletu-n rai, vrei sa fie bine ca sa nu fie rau, dar duci o lipsa crasa de pragmatism si de intelegere a unor concepte economice de baza.
Altfel, atat de libertarian e partidul asta de la Iasi o sa iasa primar Cosette, care este mega-socialista, si la primaria sectorului 3 posibil Ana Ciceala (si ea foarte de stanga)…. si stii ce? Atata timp cat vor face treaba, nu am nici un fel de problema mare cu asta (plus ca la nivel local trebuie o abordare mai centrata pe om). Ideologia USR-ului sper sa fie ca nu au nici o ideologie si sunt pragmatici, si prin faptul ca partidul e populat de fel de fel de oameni, cam indica ceva de genul asta. Dar na, tu ii candela jegosului de Ponta, deci canta la alta masa… Pana la proba contrarie, USR sunt cam singurii cu o masa mare de oameni care par a fi cinstiti. Dupa cum zicea Iuliu Maniu:
“Intre un hot fara caracter, dar priceput, si un om cinstit, dar mai putin priceput, eu am preferat toata viata pe acesta din urma. Astfel de oameni sunt mai de nadejde decat secaturile obraznice carora nu le sticlesc ochii decat dupa afaceri”.
NOU
Andreiu – ok, cum spui tu. Fiecare voteaza cu cine considera de cuvinta. Tu cu USR, eu cu cine mi se va parea mai ok. Pace si prietenie.
Apropo, daca chiar crezi ca “diaspora iti vrea binele”, esti mai prost decat prevede legea. Nimeni pe lumea asta nu iti vrea binele, ci in cel mai bun caz nu iti doreste raul. Credeam ca stiai macar atat, ca un dreptac ce te afli.
Silviu – asta cu conceptele economice de baza e mantra dreptacilor de cand lumea. Nu totul pe lume se reduce la bani, si cu atat mai mult atunci cand este in joc interesul national, intr-o tara plina de saraci.
Daca ar fi dupa voi, s-ar alege praful de romani, sau cel putin de romanii care nu sunt atat de destepti, de harnici si de priceputi precum cavalerii de tastatura care castiga de la 500E in sus.
De unde sociopatia atotprezenta.
O tara nu se conduce ca o firma, nu e o firma iar capitalismul asta care pe voi v-a facut mari, pe restul i-a facut praf, indeosebi datorita unor oameni precum Caramitru sau Barna, cu conceptele lor indeobste iubitoare de bani, de antreprenoriat si de investitori.
Ca doara restul se pot duce dracului, sa invete, sa se mute in alt job daca nu le convine, sa nu isi cumpere nimic, sa puna la ciorap din putinul pe care il castiga si, mai ales, sa taca din gura, ca voi stiti mai bine ce le trebuie.
Cum spuneam, dreapta e sociopata prin natura ei, motiv pentru care niciodata nu vor castiga alegerile, niciunde pe planeta, daca nu cumva se strecoara si ceva urme de fascism si de populism, incat sa ii atraga cumva prin minciuna si pe cei nevoiasi.
Si cu asta am terminat discutia asta, aici si acum.
NOU
Deja eu sunt ăla prost că-ți răspund, dar fie. N-am zis că diaspora ne vrea binele sau răul, am zis că o prezentai de parcă ești speriat de ea. Ghici ce, dacă oamenii ăia, care au mers să o ducă mai bine afară pentru că aici în țară sunt prea mulți Dragoși și n-au loc, n-ar fi trimis bani la neamurile lor, n-ai fi clănțănit atâta cu socialismul de caviar. Fii atent aici, că astea nu-s bălării: www.digi24.ro/stiri/actualitate/social/cati-bani-au-trimis-anul-trecut-in-tara-romanii-plecati-sa-munceasca-in-afara-1216151
Deci nu e că (nu) ne vrea binele, e că sunt bani din care s-au plătit taxe, deci oricum suntem mai câștigați.
Încă o dată, tu nu înțelegi cum funcționează taxele. Dacă nu ai cine să muncească, n-ai de unde să scoți bani. Dacă se cară tot mai mulți oameni muncitori din țară, vor fi pula bani pentru ajutorarea sărmanilor. Și nu zice nimeni să nu-i ajutăm pe ăia mai puțin norocoși dintre noi, dar nu în halul ăla că să stea cocoțați în spinarea mea. Da, banii care se aruncă pe burta unui bețiv de la sate sunt o problemă mică, dar în continuare rămâne problema mare că grosul banilor merg la parazitul din casa poporului.
Și tot arunci cuvântul ăsta „sociopatie” de parcă ai știi ce înseamnă. Cumva e sociopatic să tragi pentru tine (fără să calci pe cadavre, se înțelege) și să nu le dai altora din proprii tăi bani. Păi așa a funcționat lumea de când îi, uită-te în istorie. Serios, când a apărut bronzul, atunci au apărut și primii oameni care au început să adune mai mult decât alții. Deci ori cu toții suntem sociopați, ori pur și simplu așa funcționează natura umană. În continuare pe tine nu te oprește nimeni să mergi să ajuți săraci, bagă mare, dar nu avea așteptări ca noi să fim solidari cu alții pe principiul că „stat social” lol. Statul România e social doar cu paraziții de la conducere, exact ca Ponta.
Dar mai ales, tu ești ăla sociopat. Păi tu din start îi desconsideri pe ăia mai sărmani, implicând oarecum că „să învețe, să își caute alt loc de muncă mai bine plătit” e ceva ce n-ar putea și „hai să-i ținem de mânuță”. Eu îi văd ca pe oameni normali, cu discernământ, care trebuie să găsească voința de a munci. Cumva, mie îmi pare că sugerezi că ar muri de foame dacă nu ar mai primi bani de la stat.
NOU
@Attreyu: nimicul capitalist vine si te musca de fund daca nu esti atent. si o papa si pe printesa.
NOU
S-a strigat fascism! S-a bashyt mireasaaaa!!!!
Nu e induiosator cum un sustinator al stangii si al lui Mickey Mouse urla despre dreapta si populism in aceeasi fraza?
(inca nu m-am lamurit daca e vorba despre un master troll sau pur si simplu asa e el. Mai… special)
NOU
@Dragos Socialismul inseamma sa traiesti pe banii altora si totul e minunat pana se termina banii aia. In general e specific oamenilor ‘sa mi se dea’. Capitalismul, cu toate bubele si problemele, s-a dovedit pana la urma cel mai bun sistem inventat de om, ptr ca pana la urma competitia si performanta genereaza progres, nu mana intinsa. Care tari au cel mai bun nivel de trai si cele mai solide democratii pe termen lung, alea capitaliste sau alea socialiste? Pisa-te pe diaspora (5-6 milioane de romani), cel mai mare investitor in Romania, ca un bun socialist ce esti..
NOU
Dragos, pare ca stii destul de bine cum e in USR. evz.ro/socant-un-fost-candidat-usr-reactie-abjecta-la-adresa-minorei-din-galati.html
Sau doar semeni cu baiatul asta?
NOU
oricat i s-ar explica acestui individ ca ponta intotdeauna a semnalizat stanga inainte de a o lua la dreapta, el repeta ca tonomatul ca are cea mai mare incredere ca o va lua in directia semnalizata.
mie imi convine ca ponta racoleaza electorat pesedist.
NOU
Lol Ponta. Si mai amuzant, Ponta si “bun simt” in aceeasi propozitie. Din ce in ce mai bine: Ponta si ideologia :)) Am ras
NOU
@Dragos: Stiu foarte bine si cred ca vreo 70% din populatia tarii asteia stim ca din 2021 vom avea un guvern de coalitie PNL-USR-PLUS. Numai de-ai dracu se vor coaliza PNL-istii si cu PMP-istii si chiar cu aia de la partidul ecologist al lui Floriiiiin Caliiiiiiiinescu …….si tot nu-i vor lasa pe PESEDISTI , UDMR-isti, PRO (sti) si ALDE-isti la guvernare.
Sau tu credeai ca in tara asta e democratie si ca poporul decide? Nu, SRI-ul dedice! Si mai ales americanii de peste ocean.
PSD-ul e un partid terminat deja, nici taranii din Vaslui si Galati nu-i mai vor. E adevarat ca PNL merita o mare muie pentru halul in care ne-au condus in ultimele 7 luni, dar mai ales pentru abuzurile facute in ultimele 3 luni de cand cu starea de urgenta.
Dar romanii n-au uitat de jegurile pesediste si porcariile lor comise, de la mizerabilul de Dragnea care a falimentat o tara intreaga folosindu-se de premieri manevrati si yesmani ca sa impoziteze multinationale si patronate .
Halul nemernic cand au incercat sa scoata Romania din UE si sa o vanda Rusiei.
Care a promis 8 spitale regionale si autostrazi finalizate…..si cand colo, au stat sa dea zeci de OUG-uri ca sa-si scape pielea de puscarie. O gramada de bani furati si cheltuiti aiurea pe porcarii, amante, viloaie, masini…….si niciun spital regional, si 0 km de autostrada terminata.
Nici de Colectiv, Caracal si 10 august n-au uitat romanii.
Cum niciun taranoi rupt in cur nu va uita ca a ajuns sa plateasca mai mult pentru tigari, paine, carne, legume si vodka oricat i s-a marit pensia, pana si ala a priceput ce este inflatia si nu castiga nimic in plus daca i se mareste pensia.
Ca tot fara canalizare, curent electric si fara locuri de munca a ramas, practic e chiar mai sarac decat era in 2016 multumita socialistilor tai jegosi.
Cat despre PRO(sti), partiduletul ala e mort din nastere, nu mai spun ca Ponta are cariera politica incheiata din 2015. Sunt curios cat timp mai are bani sa-i plateasca seicului aluia din Dubai sa-l protejeze……din momentul cand a pierdut protectia, PA, puscarias scrie pe el! Plus ca dupa ce termina astia cu Dragnea, o sa urmeze si el sa fie judecat alaturi de Tariceanu , Tudorel, Carmen, Codrin si Iordache si alte jeguri care si-au batut joc de tara asta in ultimii 8 ani.
Ca-ti place sau nu, cu sau fara Barna si Ciolos, tot USR-PLUS sunt viitorul, chiar si dupa ce PNL se va eroda.
Sper sa nu te smiorcai tu prea tare cand vei vedea ca in 2030 clasa politica va fi impartita intre USR, care va fi noul partid de dreapta, si PLUS, care va fi noul partid de stanga, asta in vreme ce PSD si PNL vor fi moarte si ingropate alaturi de PDL si PNT.
NOU
Am putea spune ca in cazul in care Danutz calca stramb, doamna se uita usor in cealalta parte.
NOU
@cetin Doamna Bârnă venea pe la acceasi sală ca și dumneavoastră și îi cam umblau ochii 🙂
On-topic : de kko, evident.
NOU
Recunoaste, tu ai scris textul ala de la Samsung S20.
NOU
daca doamna are semnat NDA cu angajatorul, atunci info nu e publica. dar banuiesc ca aia care fac verificarile, adica ANI cel mai probabil, au acces la date. zgarmatul e si el un sport
greseala lui Barna e ca nu comunica chestiile astea si lasa tot felul de conspirite sa se construiasca aiurea. mai sunt si alte bube dar ma opresc aici 😀
p.s. hai cu pietrele:
www.youtube.com/watch?v=FQ5YU_spBw0
NOU
salariile rudelor demnitarilor nu pot fi ascunse de NDA
NOU
posibil, nu te contrazic, ca nu stiu mai mult. ma gandesc ca nu pot fi ascunse de ANI, poate la restul lumii e diferit. zic, nu stiu. e f’un avocat pe aici care stie cu lege, articol?
ultima referinta publica privind venitul sotiei e din 2018
www.cdep.ro/declaratii/deputati/2016/avere/021c.pdf
NOU
Nu poti pune o clauza la contract care contravine legii. Daca legea zice ca rudele trebuie sa fie in declaratie, atunci trebuie si aia e.
Orice bani sau afacere sau active sau orice la care demnitarul are acces trebuie sa fie in declaratia aia, altfel e inutila si irelevanta. Ori e cu de toate, ori deloc.
NOU
tocmai pentru ca demnitarul e expus spagii. declaratia sa devine irelevanta, daca spaga se duce la sotie, unde are NDA.
NOU
Dacă a putut s-o depună anul trecut (www.usr.ro/membri/dan-barna/dan-barna-declaratie-de-avere-2019__update_small/?fbclid=IwAR0aATSbEq_xOVopyCPwgeKEfGT06JPZIsod5tvMEJ6GXYxSfJlYxPBArQ0), poate și acum. Barna doar e un jegos care merită scos în șuturi de la conducere.
NOU
USR-ul o sa faca o pula daca ajunge la guvernare, exact ca si restul. Că 50%+1 n-o sa prinda veci, deci va trebui sa se alieze tot cu “specialiștii” de azi. Speranțe deșarte…
NOU
Poa sa prinda dupa ce in alianta cu Pnl, ultimii tot la furaciuni se indreapta. De acolo e ultima cazutura a Pnl spre locul de langa PNȚ!
NOU
atatia bani si tot sui se uita
NOU
Off topic: băi, ce față are duamna, pe-asta dac-o întâlnești de Halloween o aplauzi pentru alegerea perfectă și-i dai bomboane.
Și înainte să sară prea-corecții fripți în prețiosul lor fund – la dUamna e vorba nu atât de trăsăturile feței, cât mai ales de culoarea părului și de machiaj. Ar putea arăta mult mai ok cu altă nuanță de vopsea și un machiaj mai puțin strident.
On topic: aștept să savurez comentariile 😀
NOU
Nush, nu comentez, eu am oaie
NOU
E coruptă doamna, dar acest păcat e nimic în comparație cu faptul că nu știe să se machieze.
NOU
@Graethel, care parte din expresia “off topic” îți este neclară?
NOU
Democratie fiind, nu pot cei din partid sa-l dea afara, daca tot e atat de meserias?
NOU
Da chiar asa:
“Bai Dane! Ia cara-te tu la tine acasa ca sa nu-ti rupem mufa! Take care, bye bye now!”
NOU
Lol, tu ai impresia ca ala e partidu lor?
NOU
Am impresia ca-i partid de corporatristi, obisnuiti cu targeturi, deadline-uri, evaluari, etc…
NOU
Niiste golanei din primaria targu mures injura consilierii locali, pe banii publici.www.tirgumures.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=7933%3Aqpandemiaq-local-udmr–pol-taie-banii-la-2-instituii-bisericeti-importante-din-ora&catid=37%3Acomunicate-de-presa&Itemid=313&lang=ro
NOU
Pe site-ul USR este publica declaratia de avere a lui Dan Barna, împreună cu salariul sotiei: www.usr.ro/membri/dan-barna/dan-barna-declaratie-de-avere-2019__update_small/
NOU
am vazut comentariul asta si in alte parti. declaratia de avere trebuie publicata in alta parte, nu pe situl usr
NOU
declaratia de avere trebuie publicata acolo unde spune legea. adica asta:
www.integritate.eu/Files/Files/legislatie/088%20Legea%20nr%20176%20din%202010.pdf
si spune ca trebuie sa fie publicata de ani
am verificat acum si pe site-ul ani ultima declaratie e pe 15.06.2018, ceea ce e dubios
pe site-ul camerei deputatilor sunt mai recente dar faraveniturile sotiei. in lege spune ca trebuie sa ai veniturile sotiei si ale copiilor mai exact art. 3 al. 2
“(2) Declarațiile de avere se fac în scris, pe propria răspundere, și cuprind drepturile și obligațiile declarantului, ale soțului/soției, precum și ale copiilor aflați în întreținere, potrivit anexei nr. 1.”
la candidatii la presedintie este special mentionata declaratia: art. 3 al 6
“6) Declarațiile de avere și declarațiile de interese ale candidaților pentru funcția de Președinte al României, întocmite potrivit anexelor nr. 1și 2,se publică în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, precum și pe pagina de internet a Agenției, în termen de 10 zile de la data depunerii sau a primirii, după caz, și se mențin publicate pe această pagină”
asa ca in concluzie, Barna are o problema cu prezentarea publica a informatiei privind veniturile sotiei. am crezut ca nu dar da, my bad. pe de alta parte e o usoara vrastie in informatiile de pe institutiile care teoretic ar trebui sa asigure accesul la aceste informatii
nu stiu daca e foarte coerent ce am prezentat dar mai fac si chestii care chiar conteaza intre timp 😀
NOU
Mie imi pare ca madam seamana fizic foarte mult cu Joker. Batman se crede barbat-su. Ce cuplu minunat! Tipic reprezentativ pentru Romania. #nistejigodii
NOU
Poate am uitat finalul de campanie pentru prezidentiale www.zf.ro/eveniment/un-nou-scandal-in-usr-sotia-lui-dan-barna-ajunge-in-prim-plan-la-o-zi-dupa-esecul-din-alegeri-18572361
NOU
1. Mistourile legate de defecte fizice sunt penibile si fara legatura cu subiectul.
2. Dan Barna a dovedit ca este doar un alt politician de cacat care si-a bagat mana in miere pana la cot imediat ce a avut access la borcan. Nimic nou, nimic diferit de ticalosii din alte partide..
3. Sunt curios cati dintre indignati n-ar fi facut la fel in locul lui, pt ca asta-i ADN-ul nostru de romani saraci si frustrati.
4. USR-ul a dezamagit atat de mult, incat multi dintre votantii lor vor sta acasa de scarba, decat sa-i mai voteze. Nu vor mai avea sansa ca lumea sa ii voteze ‘impotriva’ celorlati. Sa zica mersi daca prind 5-6%.
5. Pacat..
NOU
1. Ei, aș!
…
4. Hai, nu zău!
NOU
Vai cât adevăr ai scris, acum sterge-te cu hartie roz la botuleț!
NOU
Io totusi am o problema cu treaba asta legată de veniturile soților in firme private. In cazul meu, soția lucrează la stat si sincer nu inteleg de ce veniturile mele trebuie sa fie publice. Ar putea sa le vada doar aia de la ANI, nu am nimic impotriva, dar de ce tre’ sa le vada tot Internetul?
Nu, nu lucrez la OMV.
NOU
nu stiu cum e la angajatii normali. dar la demnitari si functiile publice mi se pare absolut normal.
NOU
Nu stiu ce e ala angajat normal, nevasta-mea e funcționar public. Mie nu mi se pare normal, DNA nu are nevoie de o declarație ca sa vada cat castiga nevasta lui Barna, are alte instrumente.
Singura forma prin care mi-as putea “ascunde” venitul propriu ar fi sa am o clauză de confidențialitate explicită in contractul de munca.
Faptul că regulamentul intern al firmei unde lucrez spune că salariile sunt confidențiale si divulgarea lor poate fi considerată abatere disciplinara nu are absolut nicio valoare în ochii ANI.
NOU
functionarul public este expus spagii. spaga este directionata catre sot, care e angajat la o companie privata si care are clauza de NDA. toata lumea e curata. ti se pare ok?
NOU
E bine asa, daca poti sa iti justifici averea nu e problema ca ai 20 de palate care se invart dupa soare. Ia gandeste-te tu ce vot in alb le-ai da la aia de la ANI care vorba aia oameni sunt si ei pina la urma. Chiar iti doresti asa ceva?
NOU
Exista oricand solutia divortului. Casatoria este oricum o chestie depasita. Ar mai fi si solutia demisiei din functia publica, dar nu e rezonabila. Sa fim seriosi, nimeni nu renunta la asa ceva, chit ca trebuie sa dea toate declaratiile din lume!
NOU
Nu, nu mi se pare nici mie ok.
Dar nu vad relevanța publicării salariului meu pe Interneți in aceasta ecuatie. Nu e suficient sa il stie doar aia de la ANI?
NOU
nu. pentru ca si ala de la ANI poate fi corupt. veniturile trebuie să fie la dispozitia oricui le poate verifica
NOU
transparenta este intre primele trei spaime ale romanului!
NOU
@cetin: tu ceri transparenta totala doar pe principiul ca si functionarul public poate fi corupt, si cel de la ani poate fi corupt. Prezumtie de nevinovatie? Eu as fi de acord sa pun tot la dispozitia celor care ancheteaza, daca este vreo suspiciune. Daca nu, de ce trebuie ca cei din familie sa-si incalce NDA-urile? Pentru ce?
NOU
pai…pentru ca asa zice legea:))) “doar pe principiul”. exact, cat timp ALEGI sa fii functionar public si sa fii platit din bani publici, alegi si sa imi spui cati bani ai, ca sa stiu daca esti corupt sau nu
NOU
Cand te hotarasti sa fi un functionar public si eventual unul mai de soi gen primar, ministru sau ce vrei tu, esti obligat sa iti depui declaratia de avere, sa te expui public cum s-ar spune.Daca nu vrei sa te expui public atunci ramai in mediul privat si s-a rezolvat situatia, ca NU TE OBLIGA nimeni sa te chinui ca demnitar sau ca simplu functionar public .Da,exista riscul de spaga( istoria recenta a dovedit ca nu este deloc un risc, este la sigur) si mai este un alt aspect, esti platit si din banii mei ( impozite )si bineanteles am dreptul sa stiu asa macar asa ,de sanchi ,cat de bogat esti tu ca bugetar.Cand unul din soti este angajat in sistemul bugetar si celalat in sistemul privat, cel din sistemul bugetar este obligat prin lege sa isi depuna aceasta declaratie sa o vada toata pulimea nu foar DNA.Ca aceasta declaratie de avere este de foarte multe ori necompletata sau este completata la misto, scris cu picioarele..etc este o alta discutie interesanta.
NOU
Ai dreptate in privinta legii. Asa spune azi, asa tb facut. Si daca as fi functionar public, as respecta-o. Dar sunt cu rimbu 🙂 principial, nu mi se pare 100% corect, din cauza prezumtiei de nevinovatie.
NOU
si cu ce se incalca prezumtia?!
#aideplm!
NOU
Poza din articol îmi amintește de un banc. Merge Ion pe stradă și se ciocnește de un sașiu. La care ăsta:
– Mă, omule, tu te uiți pe unde mergi?
La care Ion:
– Dar tu mergi pe unde te uiți?
NOU
Un sasiu si un schiop se intalnesc pe strada:
“Merge, merge?”, intreba sasiul.
“Precum vezi!”, raspunse schiopul.
NOU
Vând Golf 4.
NOU
Tate mari nu ai?
NOU
MAI mari
NOU
Nu știu boss, acuma am picat și eu. Țâțe am destul de mari de când am sărit de 80 de kile da’ nu cred că se vinde….
Golfu nu bate, nu troncane, decât 127.000 de kilometri, distribuție schimbată, role, pompă de apă, tot, accept orice test. Proaspăt adusă din Germania, o folosea un doctor pensionar, mai mergea la nepoți cu ea.
Later edit; “ori ce test”, scuzaț.
NOU
/msg x@channels.undernet.org op #cluj RAIDER
Și ceva voice-uri la tăți pretenii de pe #clujops
Lucky, Focu’, Husky + Huskitza, Demonu și restul găștii vechi.
Hai și lu’ L0RENZO ca să nu ne mai cerșească țigări.
NOU
Crecă pe mine mă vedea L0RENZO mai amărât fiindcă nu mi cerea țigări.
NOU
” șansă a româniei la o politică mai decentă, din interior.” sansa my ass. Pe scobitoare ăsta cu ochi cine l-a pus in fruntea partidului, nu useristii?! A venit dragnia si l-a impus?! Le-a trimis klaus diktat?! Nu cumva s-au dus ei, sperantele natiei, si cu manutza lor de necorupti au pus stampila (electronica) pe bârnă asta,ca pe cel mai breaz dintre breji, telectual nitre telectuali, cel mai nepatat dintre nepatati? Si daca aia l-au ales pe asta ce rahat de speranta ai putea sa tragi si de la el si de la ei!? Nu vreau sa spun dar zic!
NOU
candidatii usr la locale avem voie sa-i votam?!
NOU
Ai voie sa votezi cu cine vrea muschiu tau
Ca ii tara libera (inca) si ii votu tau!
NOU
Declaratia de avere e un kkt. Sint o gramada care isi fac publica averea prin acea declaratie, dar in realitate au mult mai mult. Si nu-i intreaba nimeni nimic. Asa ca pipi pe declaratia aia.
Barna e un carnat, nu ptr ca nu trece salariu muierii, ci ptr ca asa e el. Ca orice politician respectabil.
In alta ordine de idei, zilele trecute violeta de la munca a facut conferinta de presa comuna cu nicusor dan. Ca-l sustine, ca or sa faca, or sa dreaga, or sa castige. Plm….”or sa castige”. Adica usr si pnl. Nicusoare te-ai lins de bot de votu meu daca tu te-ai înhaitat cu jivina asta care mustește de populism si demagogie. Si daca usr se bate pe burta cu pnl, partid de lichele. Mwie in gura sa va dau.
NOU
da sefu, fugi si voteaza cu firea, aia e solutia, baga mare.
NOU
pute a votant d-ala disciplinat, de dimineata!
NOU
Cu firea never. Mai repede-mi tai un coi si-l dau lu daddy sa-l pape decat sa votez cu vietatea aia.
Nicusor e cea mai buna solutie. Doar ca n-as mai vrea sa se asocieze cu nimeni. Pnl = psd. Vine nicu primar, se cocoață in scaun si pe langa el o sa mișune penelul ca capușele.
Sa mearga singur. El si usereul lui. Ptr ca are sanse.
NOU
O votam pe Firea, sefu’ cum sa n-o votam ca e buuuunaaaaa… Rau.
Vai de capu’ meu…
NOU
@DanV N-are șanse singur, omule, încetați cu prostia asta, mai ales că sunt alegeri într-un singur tur. S-a văzut în 2016. Dacă băgau și PNL un candidat, Firea devenea din nou primăriță. Să mor io, voi vreți să coboare Hristos și să candideze. Cumva uitați în ce țară trăim și cam care-i nivelul. Politicieni curați n-o să fie în veci, important e să fie cât mai puțini.
NOU
ma angajez doar sa ti-l tai!
si doua, daca ai avea!
dar cu ce mai ”gandesti”?!
NOU
Pentru cei care nu sunt de acord cu declaratiile de avere si de interese: Nimeni, ba da nimeni nu te obliga sa fii demnitar sau functionar public. Vrei sa fii, conformeaza-te regulilor in puma calulului!
Referitor la stanga si dreapta din Romania, vai de plm :). Pana una alta, poate stiti cum se spune pe la aia mai curatei: ” If you’re not a liberal when you are young, you have no heart and if you are not a conservative when old, you have no brain” O sa va lamuriti pe masura ce trece timpul…
NOU
Incep sa cred ca aparitia unui nou partid de extrema dreapta dupa trendul european e inevitabila!
NOU
In Romania? Putin probabil.
NOU
Unul creat la nivel intern? Da, putin probabil.
Importat din strainatate…….de rusi……foarte PROBABIL. Si deloc ….”PUTIN”! 😀
NOU
moama ce au iesit din vizuina toti. imi aduc aminte ca si la faza din toamna la fel, la prima piatra a iesit puhoiul sa dea sa curga sange. bravo!
NOU
in esenta, barna a reusit performanta sa aduca usr sub 10% !
NOU
@Daddy:
Minti si manipulezi la greu!
USR in 2016 a obtinut la parlamentare 9% cat era sub conducerea lui Nicusor.
Dupa 2016, popularitatea partidului a tot crescut.
In 2019, la europarlamentare, cu Ciolos si Barna, au luat 22%.
Ca la prezidentiale Barna a luat doar 15% a pierdut mai mult pe mana lui.
Dar mai ales din cauza SRI-ului care au scos la inaintare candidati ca Cumpanasu, Diaconu, Paleologu , Bruynseels si Catarama ca sa-i fure din procente, dar mai ales din cauza securistilor de la RISE PROJECT care i-au scos acuzatii la iveala ca sa-l potoleasca, fix inainte de primul tur. Cred ca oricine cu IQ peste 90 ar stii ca e o manevra jegoasa a securistilor pro-PNL menita sa-l compromita si sa-i asigure o victorie sigura lui Iohannis care are functia cumparata de la Washington si era uns de Trump inca din august 2019 sa castige alegerile.
Fara cacanarii aia comunistoizi care sa-l compromita si mai ales fara cacatul ala portocaliu care pute la Casa Alba , Barna ar fi intrat in turul 2 lejer si nu proasta de Dancila.
L-ar fi batut cu siguranta pe blegul de ficus si azi l-am fi avut presedinte, care ar fi avut mai multe realizari decat ficusul.
Oricum, stiu sigur ca la toamna USR-istii vor face o figura frumoasa si vor scoate 30%, suficient cat sa faca o coalitie cu PNL.
Iar in 1-2 ani, PNL o sa fie dat afara in suturi de la guvernare de USR-isti si o sa ajunga la gunoi alaturi de PNT si PDL si PSD.
Le vor iesi pe nas securistilor pentru manevra ticaloasa pe care au facut-o in toamna 2019, inclusiv jegurile de la Rise Project (tot respectul pentru ce au facut cu Dragnea si valiza, dar muie pentru ce i-au facut lui Barna).
Sper ca Ciolos, cand va reveni la conducere, sa extermine SRI-ul si SIE de toate fosilele comuniste si de toate jegurile interlope care si-au batut joc de aceasta tara in ultimii 30 ani.
Si PSD-istii si PNL-PDL-istii si UDMR-istii vor plati cu varf si indesat pentru ultimii 30 ani de jafuri , mai ales cat au coabitat in aliante precum USL, pe care alegatorii si fanii hardcore ai lui Iohannis se pare ca au uitat-o.
NOU
Imi plac oamenii super optimisti si justitiari.
Din pacate, nu va fi deloc asa cum zici, ia o hartie si noteaza si mai vorbim la toamna: USR < 10%. USR+ < 15% daca au noroc. Daca nu, e.g. vine valul 2 exact atunci si le e frica la oameni sa mearga sa voteze, va fi un mic dezastru pt USR+ care depind de o participare masiva.