Explicați-mi și mie acest fenomen. Întotdeauna, în județul Brăila, după ce se asfaltează complet șoselele, cam o dată pe an, se fac carotajele astea în șosea, care ulterior se astupă și, evident, se distrug în câteva luni, motiv pentru care, normale, se reasfaltează la anul. Nemaivorbind că nu sunt toate semnalizate și ai șanse să îți faci mașina praf intrând în ele.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

36 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    Pe un drum din județul Brăila mi-am distrus 3 anvelope și două jante într-o groapă pe toată lățimea drumului. În prima localitate vulcanizarea era cea mai de succes afacere.

  2. #2

    “Record video…. Unable to perform this operation….. Thank you”

  3. #3

    Nu știu de ce se întâmplă asta, că și la noi în Romania e la fel, nu doar în Brăila…

  4. #4

    Nu stiam ca au asflat!

  5. #5

    Aș compara fenomenul cu aparția cercurilor de origine necunoscută în lanurile de cereale.
    Dinamica e aproximativ asemanatoare.

  6. #6

    În viață omul dă și brăile, dar mai dă și gherle

  7. #8

    Umbla vorba ca Terente isi baga sula in drumuri … Si asta este rezultatul .

    • #10

      TL;DR. Te durea mana sa copiezi o fraza?

    • #11

      @bit
      idio^H^H^H^H deștepții CNADNR au publicat intenționat normativul ăla sub formă de POZE SCANATE tocmai ca să nu poți face search/CTRL+F sau copy&paste la text când îi dai în judecată.

      există o versiune publicată de Ministerul Lucrărilor Publice aici:
      www.mlpda.ro/userfiles/reglementari/Domeniul_XXVI/26_162_AND_547_2013.pdf
      iar de aici se poate extrage text.

      Din păcate însă… nu prea corespune numărul total de pagini și numerotarea paginilor între forma PDF prezentată ca “oficială” a textelor celor două instituții.
      La CNADNR are 161 pagini, la minister au ajuns doar 135 de pagini.

  8. #12

    De la moldoveni e, unde scuipa moldoveanul trebuie scos asfaltul, ca altfel se umfla si pocneste. D-aia nici nu tin reparatiile, ca nu curata suficient de adanc.

    • #13

      Braila e in Muntenia nu in Moldova

    • #14

      Tu cand treci granita din Moldova in Muntenia te faci brusc nemoldovean? Granita e doar o dunga pe harta.

  9. #15

    Off-topic cu “reactiile” de la like: Dai un react in loc de like dar numarul de like-uri (capul verde) nu se actualizeaza si el, poti da click in continuare si abia apoi se face gri si creste “scorul” cu 1.
    Mai logic cred ca ar fi ca atunci cand apesi pe un react, la capul verde sa fie un numar total si totodata sa se faca si el gri. Doar o idee.

  10. #17

    astea asteapta zapada ca sa le asfalteze

  11. #18

    Mentenanta.

  12. #19

    s-au facut si lucruri bune in pitesti!

  13. #20

    Va spun eu: cand isi cumpara masini, cer mereu ‘una care sa mănânce asfaltul’, si ce vedeți este urmarea 🙂

  14. #22

    E o magarie ca sa plateasca iar. Carotajele se fac de alte firme din cvasi motive si atunci se pierde garantia de la cel care a asfaltat.
    La fel si in bucale unde vezi cum apare enel/apanova imediat dupa ce s-a turnat un asfalt.

  15. #23

    In zona aia nu-i aclimatizat asfaltul inca…

  16. #24

    e rezultatul vizibil al pulilor bagate in banul public. uneori le baga mai adanc si crapa pana la fundatie

  17. #25

    Lipsă capacitate portantă drum.
    Au bani da este complicat să facă o reabilitare corectă a drumului și din acest motiv se fac contracte de COVOARE ASFALTICE. Asta înseamnă că vin băieții, frezează 4 cm și toarnă un strat de uzură nou.
    Din păcate zonele respective cu burdușiri nu sunt reparate corect (trebuie scos tot afară și refăcută toată stratificația balast/piatră spartă/binder/uzură).
    Este sport național ăsta cu covoarele asfaltice mai nou. Dă bine la prostime!

  18. #26

    Asfalt foarte vizibil. Acum si in Braille.

  19. #28

    Boala asta cu razuitul soselei nu e numai din judetul Braila,este boala nationala.Razuiesc dupa care asfalteaza peste cateva luni,eventual cand ploua sau a plouat si gropile sunt ude.Vorba noastra nationala: “Domne,atat s-a putut.”

  20. #29

    Nu prea se mai face mentenanta la tunelurile dacice Varful Omul -Dunare si au inceput sa se surpe.

  21. #30

    Din mai multe motive.

    Unul dintre ele ar fi ca pe unele drumuri nu exista sau nu au grosimea corecta straturile de dedesubt si astfel stratul de deasupra crapa sau se deniveleaza.

    Altul ar fi ca asfaltul pus e de proasta calitate sau e turnat in conditii meteo nefavorabile.

    Un alt motiv ar fi circulatia camioanelor cu incarcatura mai mare decat cea maxima admisa, mai ales pe timp de vara cand asfaltul se dilata.

    • #31

      dude, efectiv imediat dupa ce sse asfalteaza, se face carotajul. imediat. dupa care se lasa vraiste cateva saptamani, se astupa groapa, care se distruge in urmatoarele luni. nu e ceva ce observ de azi de ieri, sunt multi ani de cand ma lovesc, efectiv, de asta

    • #32

      “efectiv” ala e sunetul de janta indoita pe piatra?

  22. #33

    … mă tem că drumurile din Brăila au fost asfaltate de gălăţeni

  23. #34

    “motiv pentru care, normale, se reasfaltează la anul.” fix asta e motivul 🙂

  24. #35

    Gaurile cu carota se fac de catre echipele de audit, ca sa verifice daca aia care au asfaltat au pus un strat corespunzator cu conditiile din caietul de sarcini. Dar nu sunt atat de mari. Au diametrul de cca 15cm.

    PS. In filmul asta, cine naiba zice “multumesc” unei camere video, mai ales dupa ce camera iti da cu flit?

    • #36

      Dude, curând toate dispozitivele astea vor deveni conștiente și vor prelua controlul. Pe cine crezi că o să omoare mai întâi? Probabil nu pe cei care mulțumeau camerei 🙂