rapidul

Biata FoFo, doica desemnată a familiei, are un amărât de motor pe benzină de 100 CP. Nu e rău, e mai mult decât un tico, dar, overall, tot o ascuțitoare este. Nu vreți să știți de câte ori era să dau colțul în depășiri ucigașe, pentru că eu apăsam accelerația, dar fordul decidea să accelereze doar cât putea.

Pe de altă parte, Rapidul, așa cum a botezat fi-mea Megane-ul, dezvoltă 130 de cai dizăli. Prin urmare, e ca un ghem exploziv. De-abia acum pot aprecia corect sfatul acelui polițist bătrân, care a sfătuit, la vremea lui, toți șoferii din românia, că, dacă te ține mașîna, să impui tu ritmul coloanei, nu invers.

Da, acum nu mai mor în depășiri, pentru că lu’ Rapidu’ nu îi pasă de marca mașinii din față, e mai ușor cu siguranță decât ea si trece fluierând. Desigur, sunt și cazuri excepționale, cum ar fi cel în care o blondină cu un Audi TT m-a lăsat să gâfâi să o depășesc, după care probabil a schimbat a 4 a și a plecat de lângă mine de parcă stăteam pe loc, cred că nici unda stației nu a mai prins-o.

În general însă, experiența de condus e diferită și divină. Nu te chinui să pleci primul de la semafor, pleci primul pentru că așa e motorul, mai rapid și mai nervos. Nu mai poți fi inghesuit în trafic de nimeni, dacă te enervezi, ciupești puțin pedala și ai plecat în drumul tău. Totul e altfel.

Nu știu de ce nu am vrut niciodată să îmi iau un diesel. Tot timpul eram sub imperiul tâmpeniei ăleia cu Diesel e mai prost, întreținerea e scumpă, poluează etc. Adevărul e că la o medie de 7 la sută, cât am eu acum, chiar că poluează.

Articol sponsorizat de magazinul de piese auto cu cele mai bune piese auto renault de la noi.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.