Aşa cum am sugerat aici (nu, nu spun că oamenii s-au mişcat că le-am dat idei, îl las pe vuvuzel să o facă, doar el a citit pe blog la mine şi seara s-a apucat în emisiune să sintetizeze, că erau idei prea complexe), băieţii din cluj s-au pus pe treabă şi au pus-o de un boicot concertat împotriva benzinăriilor OMV, benzinăriile fanion în scumpirea preţului la benzină, deşi au parte de resursele interne ale rromâniei.

Da, aşa se face, aşa merge şi treaba cu monedele şi cu petrecutul în benzinărie şi cu tot. Ăsta e protest adevărat.
Din păcate, nu văd ca în Bucureşti să se întâmple aşa ceva, mai ales că domnii de la Softpedia au decis să închidă topicul respectiv şi să nu mai permită postări pe temă. Deh, dolarii nu au miros de petrol, la urma urmei, nu? Iar pe facebook şi twitter…să fim serioşi, acolo este campionat de RT, de like şi de altele, nu de discuţii serioase şi decizii curajoase.

Bravo Cluj, bravo Ardeal, bravo Liviu Alexa! Şi nu uitaţi, la 17 la OMV Mărăşti.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

58 comentarii Adaugă comentariu

  1. Nu e nevoie de topicul de la Softpedia, se face imediat un intreg blog/forum gratuit dedicat numai pentru asta

  2. #2

    Mie mi se pare penibil protestul, e exact aceeasi tiganie cu fise si tras de timp. Pt. oamenii care n-au ce face cu timpul, desigur. Parca era vorba ca nu alimentam deloc de la ei luna asta, nu? Revenim la cascadorii rasului?
    Bine. Mergeti voi si schimbati-va banii-n fise. O sa-i lovim puternic cu manifestarile astea jalnice. Se vor zvarcoli de ciuda in somn actionarii.
    Sau nu.

  3. #3

    Banatu-i fruncea-se stie!

  4. @PlayActive – da, si Clujul e capitala istorica a Banatului, se stie.

  5. Still penibil …
    Romanii au de invatat ceva daca ai un anumit venit / luna sa zicem 15 mil poa e cazu sa nu ai masina ….

    • #6

      Asta ziceam si eu si lumea a zis ca-s dusa cu capul si ca e dreptul fiecaruia sa-si ia masina. Plm, masina a ajuns un drept si eu nu stiam.

    • Da, sau poate e cazul sa ne luam caruta. Cei ce au masini sunt niste idiori, niste iresponsabili.

  6. #8

    Total de acord cu Dorian.

    Oamenii aia n-au ce face acasa (sau la munca, desi aia care pot fi prezenti la ora 17 undeva e clar ca lucreaza la Stat sau deloc, nu prea sunt privati care sa termine pana in ora 18)…

  7. #9

    “Da, aşa se protestează” – aşa s-a procedat (cu tot cu monede şi cu blocatul staţiilor pentru a împiedica accesul clienţilor obişnuiţi) din 26 decembrie până acum, în fiecare oraş. În medie o staţie pe zi, fiindcă în unele vineri au fost blocaje în 13 municipii în acelaşi timp. Numai Petromuri şi OMVuri.

    Cum se întâmplă că până acum eram cretini, stupizi, Popeye (şi Olive, fiindcă au paticipat şi fete 🙂 ), iar acum “aşa se face”?…

    ~Nautilus

    • #10

      @Nautilus (protestatar): de-al dracului, sa il enervez pe basistul de dorian

  8. haha genial

  9. #12

    Avand in vedere ca astia sunt grupati in Cartel ( sigur… Consiliul Concurentei se chinuie sa demonstreze chestia asta evidenta cam de 6 ani) un mod eficient sa le strici jmekeria este sa boicotezi pe unul dintre ei cam pana cand sparge cartelul, ofticat ca lui, in ultimile luni vanzarile i-au scazut aproape de 0.
    Pe urma cumparam de la el… si se oftica aialalti…

    Toata treaba cand vrei sa spargi carteluri e sa-i dezbini pe ei intre ei…
    Cum fac astia… ca boicoteaza cate o benzinarie pe seara… e frectie la picior de lemn…

  10. #13

    Asa se face si in UK, sunt boicotate primele doua mari companii petroliere.

  11. #14

    IMO, tot protestul asta e o laba trista. Oricum, ei nu se bazeaza pe consumul ‘casnic’. E 10% din ce vand ei. De vandut, ei vand la greu firmelor, parcurilor auto, aeroport, etc – care oricum au discount-uri fata de preturile la pompa si care oricum nu stau de proteste d’astea. Si apoi, cine are timp de proteste de genul asta? Eu dupa ce stau 10 ore la munca, nu vreau decat sa ma duc acasa la familia mea. N-am timp sa-mi frec nervii pe la benzinarii.

    Si apoi, masina nu e un drept din nastere precum netul de 1MB/s din Suedia. Metroul si RATB-ul sunt niste alegeri foarte bune. A nu cumpara gaz de loc mi se pare un protest mai sexy decat sa cumperi cu fise. Oricum, angajatii aia sunt platiti la 8h (indiferent daca numara 4 fise sau fac o plata cu cardul), iar banii vin din alte parti.

  12. #15

    @miticosul, Ciuby CG, pentru barbati, Dorian & Co:

    Ştirile de azi spun ceva interesant.

    ~Nautilus

    • #16

      Ca Rompetrol/OMV au ieftinit benzina cu 3 bani pe litru? Cat castigi la un plin? 1.5 RON? Hmm …

      Ca cei de la Dacia protesteaza impotriva scumpirii carburantilor? 🙂 Asta e si mai buna: nu uita de greva de acum catva timp facuta tot la Dacia. 😉

      Ai ceva mai interesant de atat? Mai interesant ar fi fost “vanzarile de carburanti au scazut cu 50% insa au crescut vanzarile de biciclete sau mopede”. 😉

    • #17

      Ah, si inca ceva – ieftinirea respectiva se face _DUPA_ ce guvernul a eliminat taxa de 1c/litru. Adica … 4 bani? 😉

  13. #18

    Banatu-i fruncea ….. in buric. =))

  14. Este interesanta si actiunea baietilor care au creat : www.eject.ro . Eu sustin aceasta idee.

  15. Imi place protestul, dar sa nu uitam ca ei au mai multe benzinarii libere, decat cele ocupate de protestatari!

  16. Ramanem fara fise:)

  17. @miticosul de unde stii ca consumul “casnic” e 10%? Aberam sau suntem documentati?

    Conform wikipedia, consumul actual al Romaniei este de circa 3 milioane tone de benzina pe an si circa 4 milioane tone de motorina. Benzina o consuma in mare parte “casnicii”, care mai consuma si o parte din motorina. Procentul este undeva la 50%, nu 10%. Deci e o gluma chestia cum ca ei nu se bazeaza pe consumul casnic. Mai ales ca pe langa benzina, casnicii mai cumpara si produse, mancare, reviste etc din magazinele din statiile Peco sau isi spala masinile.

    Si de unde stii ca firmele de transport si cei care au parcuri auto nu vor sa participe si ei la protest?

    Eu raman la parerea ca cel mai bun protest este futerea Petrom-OMV pana dau faliment sau vin cu o scadere drastica a preturilor. 1 euro/litru cred ca m-ar multumi. Pana atunci nu o sa ma vada prin statiile lor.

    • #23

      @Dan: eu oricum boicotam omv, pentru banii luati la wc-uri

    • #24

      Un calcul simplu. Un tir consuma 40l/% pe acelasi traseu pe care un autoturism consuma 5-6% (motorina). Si mai sunt si autobuze, mai sunt si trenuri care inca merg pe motorina, mai sunt si avioane care trebuiesc alimentate, mai sunt si lictatii de la stat (vezi bugetul de combustibil al camerei deputatilor de exemplu, ministere – asta scaleaza pana la nivel local), mai sunt firme de transport, mai sunt tractoare, mai sunt o gramada de alti consumatori industriali care nu fac decat sa cumpere en-gros motorina/benzina si s-o arda producand alti bani.

      Pe cand o mare parte din cei care isi folosesc autoturismul personal zi de zi nu fac decat sa mearga de acasa la servici si inapoi. In medie, sa zicem, 2 plinuri pe luna de autoturism.

      Intr-adevar – ii doare rau ca nu mai cumpara nimeni de la ‘magazinele’ lor cola si ciocolata care oricum expira in 2-3 ani. 😉

      Asa cum zice Ionut mai jos, prea mult timp liber. Daca vrei, pun pariu pe o lada de bere ca tot protestul asta n-o sa se lase decat cu niste scamatorii de imagine (deja au inceput anunturile cu mega-ieftinirea de 3 bani) dupa care, la sfarsitul anului o sa fie pretul (cel putin) la fel. Da, e ok ca se tem de imaginea negativa (vezi softpedia) – dar un fas mai mare de atat, n-o sa vedem de la ei.

  18. #25

    @Dan: “Si de unde stii ca firmele de transport si cei care au parcuri auto nu vor sa participe si ei la protest?”

    Participă. FORT şi UNTRR recomandă membrilor să nu alimenteze timp de 3 luni, începând cu februarie, de la OMV şi Petrom.

    ~Nautilus

  19. Degeaba tragem de timp intr-o benzinarie. Efectul nu este simtit decat de bietii angajati care stau sa numere banut dupa banut. La final, pierderea unei statii este acoperita de profitul altora din acelasi lant. Daca vrem sa le dam prin “gura” trebuie sa nu mai alimentam o perioada de la benzinaria respectiva. chiar daca dau litrul cu 1 leu. Dupa care ne mutam la urmatoarea companie si tot asa.

  20. probabil este frectie la un picior de lemn cum spun unii stimati comentatori. Atunci haideti sa stam acasa, sa o luam in freza de fiecare data, sa comentam pe bloguri ce rau ne este, sa radem de cei care n-au de lucru acasa si au iesit sa il fluiere pe Dictator. Asa ne va merge foarte bine! Felicitari popor rroman!

  21. Azi e la OMV Calea Floresti www.citynews.ro/cluj/eveniment-29/boicot-la-pompa-ziua-2-azi-omv-calea-floresti-106518/
    Clujeni, ne vedem acolo!

  22. Prea mult timp liber.

  23. #31

    Banuiesc ca se poate seta la pompa de benzina ca volumul minim sa fie de exemplu 2L. Exceptie cind e rezervorul plin. Iar pentru numarat monezi exista masini specializate care le numara si separa.

    Atita timp cit numarul de masini in Ro nu scade, vinzarile vor fi aceleasi. Iar cea mai mare vinzare o fac rafinariile si nu pompele de benzina.

  24. Ma, azi am trecut pe langa OMV marasti in Cluj. In afara de cisterna ce aduce combustibilu, nu era nimeni in statie.

  25. nu înţeleg de ce se protestează împotriva benzinăriilor, dacă statul e cel care joacă cu taxele? sau este şi alt aspect la mijloc?

  26. Vuvuzel fiind Badea? Că am văzut şi eu că te pomeneşte din ce în ce mai des…

  27. Sunt destule categorii sociale şi instituţii pentru care acest protest e egal cu zero.

    Să nu ne închipuim că, de exemplu, Camera Deputaţilor nu va mai achiziţiona carburant pentru maşinile de serviciu pentru că aşa vor nişte indivizi fără ocupaţie. Sau că Băsescu va pedala pe bicicletă împreună cu sepepiştii ‘jde kilometri zilnic ca într-un film de Louis de Funes. Sau că RATB-ul nu va circula din motive de solidaritate cu minoritatea protestatară, în detrimentul majorităţii neprotestatare.

    Apoi, workerul de firmă nu va îndrăzni să nu alimenteze camionul de pâine sau de ce cară el acolo, că altfel s-ar trezi cu o palmă după cap de la şef-su: “E firma lu’ mă-ta? Marş acasă şi să nu te mai întorci.”

    Cât priveşte workerii ăştia cu firme, de ne folosim maşinile ca să ne câştigăm pâinea zilnică nu să ne plimbăm ca alţii pe motiv că nu suportăm înghesuiala din RATB, treaba e şi mai simplă: nu alimentăm, nu mâncăm.

  28. Protest ar fi cu ciori moarte aruncate in bezinarii. Nu se va rezolva mare lucru, desi la protestul din 2008 s-au mai micsorat preturile. Oricum, cresterile de pret sunt controlate de Guvern, benzinarii numai se executa.

  29. #37

    @miticosul: “ai vre-un link oficial al recomandarii?”

    www.money.ro/transportatorii-se-aliaza-cu-populatia-si-pregatesc-boicotul-benzinariilor-omv-petrom_821746.html

    Citat:

    –„Am trimis adrese către toţi transportatorii care fac parte din asociaţia noastră şi le-am cerut să analizeze posibilitatea de a sista alimentarea cu carburanţi de la benzinăriile din grupul OMV Petrom pentru 2-3 luni. Vrem să facem acest lucru împreună cu cetăţenii pentru ca firmele petroliere
    să înţeleagă că nu pot merge la nesfârşit cu scumpirile astea”, a spus, pentru Money.ro, Augustin Hagiu, preşedintele FORT, cea mai mare organizaţie de profil din România.–

    UNTRR a declarat în aceleaşi împrejurări (13 ianuarie) că nu va participa la boicot faţă de o singură companie petrolieră, dar între timp, după cum s-a văzut la iRealitatea, şi-au cam schimbat părerea.

    Dacă băieţii deştepţi de la OMV, care au pus labele pe zăcăminte de subsol contra preţului a 10 blocuri (669 milioane USD) nu vor să înţeleagă decât de legea pur capitalistă a cererii, atunci să se aleagă cu zero cerere câtva timp, să vadă cum e.

    Eu unul îi boicotez de vreo 33 de zile pe toţi petroliştii fiindcă evit să scot maşina până nu se topeşte definitiv zăpada, aşa încât le-am făcut o pagubă, indiferent cât de mică e 😀

    ~Nautilus

    • #38

      @Nautilus (protestatar) – thnx pentru link. intr-adevar, e bine pentru _voi_ ca s-a alaturat cineva cu un nume destul de cunoscut, dar din pacate – fara mare putere.

      2: am 2 cazuri in familie, destul de apropiate: lucreaza in ‘distributie’. Dimineata, inainte sa ajunga la munca, se opresc intr-o anumita benzinarie, pun cardul la pompa, fac plinul si pleaca. Atat. Benzinaria aia nu o aleg ei.

      3: Nu ti se pare ca indreptand totul impotriva unui singur brand incepe sa sune a altceva? 🙂 Diferentele intre benzinarii (din cate imi aduc eu aminte) nu sunt asa de mari si difera de la zona la zona. Iar ce zicea arhi cu banii pentru buda – nu stiu la ce benzinarie a fost el, dar mie nu mi s-a intamplat niciodata in Romania. In afara, da.

      4: Tot protestul anti-benzinar mi se pare ca in bancul asta: “Un tip c-o fatza schimonosita mergea pe strada. Se intalneste cu un cunoscut care-l intreaba ce se intampla, daca e OK. Asta ii raspunde ca da, dar il trece o pisare de <>. La intrebarea de ce nu se duce intr-un tufis sa se usureze, asta ii raspunde: nu mi s-a sculat azi-noapte si acum o pedepsesc si n-o las sa se pise”. Atata vreme cat la un moment-dat vei alimenta (nu neaparat de la OMV, de la Ewing-Oil sau de unde vrei tu), pretul mare va ramane. Va scadea pe moment (probabil la OMV), dar va creste in alta parte. Nu faci decat sa muti ‘cererea’ in alta parte, sa faci alt benzinar fericit.

      4: boicotul tau e temporar. 🙂 E o conjuctura. Nu se pune. E ca si cum as spune ca si eu ii boicotez ca mi-au suspendat politistii permisul.

  30. #39

    Aşa, ca să nu uităm cum merge capitalizmu’, Lukoil au văzut şi ei cum merge treaba pe piaţa carburanţilor, şi de frica concurenţei celorlalţi 2 jucători mari au redus şi ei tot cu 4 bani/litru preţul tuturor categoriilor de carburanţi.

    Constatare făcută azi-dimineaţă, ora 7:45, Lukoil Chirigiu.

    Deci funcţionează. Şi atâta vreme cât funcţionează, continuăm.

    Cu o floare de 4 bani nu se face primăvară. Nici măcar aia de la Praga 😀

    ~Nautilus

    • #40

      🙂 mda, asta dupa ce guvernul a eliminat taxa aia de solidaritate de 1c/l. Adica fix 4 bani. Deci `functioneaza`.

  31. #41

    Fondul special pentru produse petroliere era alimentat de Rompetrol, care datora “0,01 dolari S.U.A./litru”, adica la cursul actual 0,0315 lei/litru, suma care nu intra in baza de calcul a TVA si accizei.

    Dar Lukoil si OMV trebuiau sa reactioneze si ei cumva.

    ~Nautilus

    • #42

      Nu, 1c era pe orice litru de benzina/motorina si era datoria aia isterica a Competrol. 😉

  32. #43

    Eu nu mai alimentez de la Petrom – adica bag de la Lukoil 🙂

  33. Carduri de carburant au în general firmele cu parc auto. Şi atunci revin la ce am spus mai sus: poate să fie şi mama protestelor, angajatul nu va alimenta în altă parte pentru că 1. va fi dat afară, şi 2. el nu plăteşte cash, ci se emite lunar factură către firmă. Să-l văd eu pe angajatul ăla care de dragul protestelor se va duce şi va da câteva sute de lei din buzunarul propriu la altă benzinărie să-şi alimenteze camionul. Iar o firmă cu parc auto mediu poate să alimenteze săptămânal cât alimentează lunar câteva zeci de “protestatari”.

    La OMV nu mi s-au cerut niciodată bani pentru toaletă. Nici în România, nici în Bulgaria, nici în Europa Centrală. Şi nici la Petrom. În schimb dacă stăm să comparăm, când intri într-un OMV zici că intri în altă ţară: curat, ofertă bogată, politeţe etc. Motiv pentru care oricând plec din Bucureşti, dacă vreau să fac un popas aleg OMV. Dar noi, trăind în cocină, am uitat să apreciem lucrurile mărunte care ne înseninează viaţa.

  34. Şi mai pun şi eu o întrebare de om prost: de ce OMV? Mi se pare că “protestatarii” sunt o masă de manevră pentru un grup de interese sau o altă companie petrolieră. S-a vorbit că OMV a furat petrolul românesc, de parcă l-a luat în canistră şi l-a ascuns în altă ţară. De Rompetrol de ce nu s-a luat nimeni? Din câte ştiu ultima dată acţionar era o companie dintr-o ţară fost sovietică, dacă nu cumva l-o fi luat statul român înapoi. De operaţiunile pe piaţa gazului ale companiilor străine de ce nu se ia nimeni? Aţi protestat împotriva Shell? Nu am auzit.

    Ca fapt divers, nu suntem singura ţară care şi-a privatizat exploatarea resurselor, dar suntem singura în care oamenii au impresia că petiţiile online au caracter de lege.

    • #46

      Ca sa nu mai zic ca e dator statului roman cu fo 600m USD pe care nu vrea sa ii mai dea inapoi. 😉 Bani care in mod normal s-ar fi putut duce la pensii, CAS, parlamentari …

  35. #47

    @Ionuţ:

    1.Eu am convins o firmă de transport cu camioanele să lase Petromul în plata Domnului şi să încheie un contract cu Lukoil după ce au înţeles şi cum stau lucrurile cu procentul de apă în motorină. Mai complicat va fi când vor trebui boicotaţi CEILALŢI producători, când se dă pe brazdă Petrom 🙂

    2. “când intri într-un OMV zici că intri în altă ţară: curat, ofertă bogată, politeţe etc” era cu atâta mai valabil pentru Rompetrol. Doar că publicul şoferesc îi mai trata şi cu partea dorsală, nu se ştie de ce. Probabil avea legătură cu Patriciu, deci există motive de boicot şi mai stupide.

    ~Nautilus

  36. #48

    3. Se vor lua şi de ei. S-a început cu OMV/Petrom fiindcă o meritau – au acces la ţiţei cu costul de producţie de 16 USD/baril şi îşi calculează preţul produselor ca şi cum le-ar produce din ţiţei importat, la 95-96 USD/baril. Diferenţa o bagă în buzunar.

    După ceva luni de zile, când se dau pe brazdă, îi luăm şi pe ceilalţi la rând.

    ~Nautilus

  37. Câtă lume va spune acum că eşti agent Lukoil? 😀
    Eu nu am auzit unu care să fi venit cu OPC-ul şi cu analiza de laborator că era apă în carburant. Ceea ce mă face să cred că ori toţi purtăm în portbagaj ditamai laboratorul şi ne facem singuri analizele, ori e o legendă urbană.

  38. Cât despre convins, tu ai convins firma, pe patron, nu pe şofer. Apoi, nu doar preţul face diferenţa, tu poate iei benzina cu un preţ ca end-user, dar ca firmă mare poate să ţi-o dea pe baza contractului la preţ mai bun sau cu condiţii de plată mai avantajoase. Tu o plăteşti pe loc ca şofer mărunt, dar o firmă cu parc auto serios poate o plăteşte la 90 de zile, n-ai de unde să ştii ce contract a făcut cu furnizorul.

    Şi încă o dată mă uit că OMV e la media preţului, iar alte companii au carburant mai scump. Plus că Petrom are preţuri diferite de la staţie la staţie, dar lumea se concentrează pe OMV, nu pe Petrom.

  39. #51

    Ia uite ce zic nişte băieţi de-ai lui nea Boc-Poc:

    “”Conform datelor prezentate de companiile petroliere, a rezultat ca, in cursul anului 2010, ponderea taxelor in structura pretului la pompa a scazut de la 52,5% la inceputul anului la 49,8% la sfarsitul perioadei (inclusiv in contextul cresterii TVA la 24%), aspect de natura sa certifice faptul ca nivelul de crestere al preturilor la pompa nu poate fi justificat din punct de vedere al unei poveri fiscale”

    Sursa: www.hotnews.ro/stiri-esential-8242307-pretul-benzinei-fost-majorat-nejustificat-companiile-nu-reflecta-castigul-raport-asupra-producatorilor-distribuitorilor-benzina-motorina-inaintat-guvernului.htm

    Merită intrat pe Hoţ-News, se mai spun şi alte lucruri interesante acolo 😉

    ~Nautilus

  40. Şi în acelaşi articol se menţionează că chiar şi aşa companiile petroliere merg pe pierderi. Sau n-am înţeles eu bine?

  41. #53

    Citat:

    “Astfel, daca avem in calcul ca, per ansamblu, preturile de vanzare la pompa au crescut cu circa 20%, crestere concretizata in majorarea in egala masura a veniturilor, coroborat cu faptul ca, fata de anii anteriori, nivelul principalelor categorii de cheltuieli a ramas relativ constant sau a cunoscut cresteri nesemnificative, rezulta ca exercitiile financiare trebuia sa inregistreze o crestere proportionala a profiturilor si, pe cale de consecinta, a impozitului pe profit. Urmare constatarilor facute de organele de control a rezultat ca, in realitate, aceste companii nu numai ca nu au inregistrat profit, dar situatiile financiare contabile prezinta pierderi semnificative.”

    Mie îmi sună, aşa, vag, a evaziune. 😀

    ~Nautilus

  42. #54

    Observ ca sunt multi care nu inteleg mecanismul boicotarii unei firme…
    Ca de ce sa fie OMV si nu altii etc…
    Nu conteaza care e – oricare dintre ei e un punct de plecare…
    De ce sa boicotam doar pe unul?
    Simplu – sorry pentru cei cu toti neuronii la ei… dar va trebui sa explic mai… detaliat –
    Boicotul are ca scop spargerea Cartelului, care exista, chiar si nedovedit de Consiliul Concurentei…
    Cartelul este o intelegere intre 1-2-3 vanzatori intr-o piata, sa manipuleze impreuna preturile, impartindu-si cote de piata etc, cu alte cuvinte – maresc toti preturile aproape la fel ( diferenta de 1-2 bani, sa nu bata la ochi).
    Ca sa determini pe un membru al cartelui sa sparga ghiata, si sa se cace in ea de intelegere diminuand pretul, va trebui s-o faci cu armele lor – adica ne intelegem si noi, facem Cartelul nostru, care decide sa nu mai cumparam de la el.
    Rezultat => ori scade pretul sensibil de mult, ori da faliment.
    Pe urma, noi ( avem Cartelul nostru acum) decidem sa cumparam numai de la el… lasandu-i in ofsaid pe ceilalti…
    Si tot asa…
    Credeti ca vor mai mari preturile? Eu nu cred… pentru ca o luam de la inceput…
    Pana la urma, forta e la noi – pentru ca NOI PLATIM PRETUL BENZINEI/MOTORINEI si avem dreptul sa alegem de unde cumparam

    Daca nu-i clar… mai cititi odata…

  43. Şi nu e mai simplu să boicotezi cumpărând pur şi simplu de la altul (Lukoil, Rompetrol etc) decât să te dai cu curu de pământ că tu vrei să cumperi musai de la OMV dar numai în condiţiile tale?

    • #56

      Could not agree more! 🙂 Puteau sa faca niste bannere, stickere magnetice, ceva gen “Eu nu cumpar de la OMV” si pus pe masina. Mi se parea mai fun si mai reusit decat sa stea sa faca DOS la o statie de benzina si sa incurce alti soferi care – spre deosebire de ei – chiar au treaba. Pe undeva, seamana cu protestele alea stupide: “nu ne place, hai sa blocam strada si ne bagam p*la in altii care chiar au treaba”.

  44. Uite asa se protesteaza:
    Sa-i blocam in trafic! In fiecare zi la ora 10 sa scoatem cheile din contact timp de 10 minute oriunde ne-am afla!

  45. @Mishu: pe cine sa blocam, pe Nautilus? Atunci cand se grabeste mai tare, nu? 😀 Serios acum, eu daca atunci cand am treaba vad ca niste oameni cu prea mult timp liber imi blocheaza accesul la benzinarie de parca ar fi ograda lor, le bag ceva pe trompa, le zic ceva de mama si mai tare ma inversunez impotriva lor. Pentru ca ei prin gestul lor nu-si bat joc numai de casiera de la peco, ci si de mine.

    Si daca nu au murit 3 zile mergand cu autobuzul, nu vor muri nici de acum incolo. Mai ales ca e mult mai ieftin.