Evensys și Manafu fac an de an treaba tot mai bună. Se cunoaște deja experiența acumulată, iar implicarea organizatorului în desfășurare este minimă și exact atât cât trebuie. Plus de asta, am impresia că a mai apărut o bunăciune pe care nu o cunosc, dar căreia i-am mângâiat decolteul. Cu privirea .
M-a enervat maxim tânărul care s-a ocupat de moderarea twitterwallului, fiind el un micuț imbecil comunist și nelăsând să treacă decât laudele pentru vorbitori și magnificele citate. În schimb, când apăreau întrebări mai incomode, normal că nu erau publicate, deși erau unele trimise chiar de pe sms. Așa că am făcut un test și am trimis o imbecilitate, formată din cuvinte aleatorii, dar care să pară a ceva legat de PR. Surpriză, a trecut, deși era o enormitate aproape la fel de mare ca cel ce o aprobase. Poza, pentru eternitate.
Pentru cine nu înțelege
Care este spawnul buzzului adiacent reachului creșterii naturale asamblate
Și acum să vorbim puțin de oamenii de PR care au dat lecții pe ici și colo, nu?
Răspunsul: Care oameni de PR? Foarte puțini din cei așa ziși guru în domeniu știu și altceva decât clasicele cuvinte flamboaiante, învățate papagalicește la clasa domnului Ștef de la Relații Publice. Nu dau nume, că după aia înfloresc crenguțele pe ei.
În rest? Crește cantitatea de comunicare pe metru pătrat, hai să ne lăudăm că suntem cei mai tari din țară, deși știm cu toții că nu suntem (și aici mă refer la doamna cu alură de Ana Pauker, manager pe la o firmă de vopsele), o domnișoară moderatoare care traducea întrebările din sală în limba piarezdă, oferind răspunsuri pe care nu le mai traducea și tot așa.
Ăsta e nivelul. Public relation înțeles la nivelul publicitate. Nu degeaba i-a sărit țandăra lui clickio și s-a răstit puțin la ei, când se ajunsese la frumoasa concluzie că pentru un PR bun, orice comentariu de pe bloguri care nu e pro, trebuie șters.
Iar ce e cu adevărat de speriat e că puștii din sală învață de la ei. Adică dacă nu cumva avem parte de genii, și generația următoare de piarizde va fi la același nivel.
Mai avem mult de mers. Foarte mult.
Cam cât mai are Mândruță până să ajungă să realizeze că e jenant ca un om de oarecare calibru, cum teoretic ar fi el, să se dea în spectacol doar de dragul de a-și promova mizeria de emisiune în care se bagă în căzipline cu apă, cu parlamentare senile. Știți ce frumos țipa Nu uitați, sâmbătă seara, la ora 10, Pâine și circ?
Serios, mi-a fost rușine de rușinea lui…
NOU
In general tara asta are mult mult mult de mers in toate sensurile si directiile trist e ca nu mergem … si ca e plina tara de “experti” …
NOU
Nu stiu de ce crezi ca ar putea aparea mesajul “Mai degraba gasesti o piarizda virgina decat un loc de parcare. #prforum” intro conferinta.
Nu e concert PARAZITII…
Si nu cred ca micutul imbecil comunist ar fi fost el de vina, banuiesc ca nu facea treaba de capul lui, a primit si el niste indicatii de la cineva:
” Ba, pulile, pizdele, muile le scoti! “
NOU
Bogdan, si restul? nu ti s-au parut tie bune, nu? Aia cu mandruta este pentru noi florin piersic 2 continea mui? vezi, daca esti imbecil, nu o iei doar tu. asta e lectie moka.
NOU
vezi blog…
NOU
aveam invitație, dar mai bine că nu m-am dus…
NOU
..e plina tara de “experti” si de critici “constructive” 😐
NOU
“Care este spawnul buzzului adiacent reachului creșterii naturale asamblate” :-)))))))))))))) Asta-i incredibila. :-))))) This made my day.
O fofo de la SNSPA ar cadea pe ganduri, si s-ar chinui sa-ti raspunda, sa stii. :-)))))
NOU
Arhi, asta inteleg anumiti PR-isti treaba: imbecilii cumpara si tot ce este negativ nu ne intereseaza. Astia sunt PR-isti veniti din offline, cei care au increderea ca produsul lor este cel mai smecher, pentru ca asa le-a fost predata lectia de boss-ul firmei si ca toate comentariile negative sunt rauvoitoare.
Oricum in Romania nu se respecta definitia PR-ului si sunt destul de putini PR-isti adevarati. S-au inmultit ca ciupercile dupa ploaie. Acum nu se mai fac bancheri sau juristi, visul lor in viata este PR-ul.
NOU
Era si o alta conferinta acolo: ARILOG… erai tu fara fara H si B? 😛
logisticsseminar.files.wordpress.com/2010/02/macheta_site_front_301.jpg?w=600&h=423
NOU
Ai dreptate, nu au fost mesaje 100% despre pr, care sa aiba si sens 🙂 Dar nu cred ca micu` comunist avea treaba cu PR 😛 probabil era vreun operator scarbit de viata, care dadea click pe unu din doua butoane DA / NU 🙂
NOU
made my day 🙂
hombre, dar chiar nu ai găsit nicio ideea interesantă acolo, nimic, nada?
naşpa…
NOU
la prima intalnire, cea de pR? NU
NOU
Arhi, zici de astia din PR….stai sa-i vezi pe aia din publicitate…ai nevoie de extraverale sa te calmezi. Problema e ca sunt multi si merele stricate le strica pe alea bune.
NOU
depinde de reachul dorit:P
NOU
Ai descris foarte bine atmosfera de la forum. Doamna aceea cu comentariile negative care pot porni o criza a fost foarte amuzanta, pacat ca e directorul unei companii de PR.
Mandruta a fost attention-whore. Avea nevoie sa-si promoveze mirobolanta emisiune.
NOU
“Care este spawnul buzzului adiacent reachului creșterii naturale asamblate”
am dat azi din nou pe twitter (cu #prforum) sunt curios dacă le-a apărut pe (fire)wall 😀
NOU
Zi-mi un domeniu in tara asta in care n-avem mult de mers. Asta nu trebuie sa fie o concluzie, ci o premisa de lucru. Ok, avem mult de mers, de unde incepem?
Problema e ca lumea se asteapta prea mult la revolutii si la schimbari, ahem, “dramatice”, si visam la astea in loc sa punem mana si sa grabim pasii mici si multi pe care ii avem de facut nu pt a ajunge “departe”, ci cu 1-2-3..5…10 pasi inainte.
A, si m-am rastit la ei de doua ori, a doua oara la LM cand spunea ca social media e bullshit, aratand spre twitterwall, la care eu i-am explicat ca “aia e doar partea din social media interesata de piar”.
NOU
@ovidiu: sa ma ierti, dar posturile negative+comentariile negative pot genera o criza mai ales daca vin din partea unor bloggeri care-s in top 100 zelist – bineinteles, atat timp cat sunt relevante. mi se pare etic din partea unei firme sa aiba grija sa raspunda pertinent, in primul rand, clientilor pentru ca sunt grupul cel mai important de care depinde imaginea lor (organizationala/corporativa) si apoi, si de stakeholderii care-i urmaresc.