Am primit și eu comunicatul trimis de către Zamora Estate, cu administrator Kurt Neuschitzer, despre cum moare turismul românesc dacă se construiește autostradă pe acolo, trebuie un alt traseu, eventual ocolind pe la Cluj sau ceva, ca să nu deranjeze estate-ul domniei sale. Dacă sunteți curioși, puteți să îl citiți.

Sigur, după Zamora Estate, vor apărea și niște organizații de protecția mediului, care vor reclama faptul că nu protejăm suficient pârșul de câmpie, broaștele de stepă, fluturii maro cu codiță mov și niște lilieci.
Asta în timp ce a început să fie normal ca drumul spre Brașov să dureze măcar 5 ore.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

19 comentarii Adaugă comentariu

  1. Turismul in zona aia nu se omoara, el se autosinucide.

    9
  2. #3

    Pe principiul Jumbo. Ca sa ajungi la case, trebuie sa treci prin tot magazinul.

    8
  3. #4

    Ai uitat de micul verde de pădure, o specie aproape dispărută. Și ăla trebuie protejat.

    4
  4. #7

    Pai le-au facut aeroport la Brasov, la ce mai trebuie autostrada?

    6
  5. #8

    castelul ala cumparat de rusi? ala unde primul lucru facut a fost sa taie brazii seculari? fost sanatoriu tbc unde si plimba romanii puradeii?

    zuberb.

    mi a dat o lacrima.

    7
  6. #11

    chiar se construieste autostrada aia?

    • #12

      nu stii tu cât s-a construit la vile in brazilia din banii de autostrada aia

      1
  7. #13

    Eu zic ca daca fac o benzinarie Gazprom in locul restaurantului de fite scot mai multi bani din pufuleti.

  8. #14

    asta cu autostrada care trebuie sa ocoleasca lighioane discriminate e peste tot, 2 exemple din dk :

    – au facut o autostrada intre 2 orase , autostrada ce trece print-o padure unde lupta pentru supravetuire un sobolan de padure, ca sa ii calmeze pe ecologisti au construit niste pasarele/ tuneluri pe sub autostrada sa poata sa se plimbe sobolanii, dupa vreo 5 ani au pus ceva senzori sa vada cat se plimba sobolanii, concluzia a fost “surprinzatoare” : animalutele alea nu se deplaseaza mai mult de 200-300 m in viata lor, zero traversari de autostrada.
    – alta autostrada planificata, ecologistii descopera in niste baltoace de pe traseu niste broaste locale, autostrada este reproiectata sa ocoleasca baltoacele cu broaste. Avand in vedere ce secete au fost in ultimii 3 ani , probabl toate broastele alea sunt deja istorie .

    9
    • #15

      În Austria sunt niște pasarele peste autostradă, foarte mișto, cu vegetație pe ele, tocmai pentru a permite trecerea animalelor dintr-o parte în alta. Deci se poate să ai și autostradă și să protejezi și fauna

      1
    • #16

      In romania poti sa faci cate pasarele vrei, animalele tot vor circula pe autostrada

      16
  9. #17

    Șansele să găsească bani pentru autostrada aia în condițiile proiectului actual sunt aproape zero.

    Ar trebui să se revină la proiectul inițial din anii 70, adică la ruta Câmpina – Valea Doftanei – pasul Predeluș – Săcele.

    Costurile ar fi incomparabil mai mici, și ai rezolvat transportul de mărfuri peste Carpați, care ar trebui să fie de fapt obiectivul principal al autostrăzii.

    Da, autostrada n-ar mai avea ieșiri în stațiuni. Și? Trenul face două ore și ceva, mai puțin decât faci acum cu mașina în weekend. Dacă nu îți place, stai în coloană sau mai vizitează și alte locuri din țara asta.

    9
    • #18

      Corect! Sa se facă un nou deviz sau studiu tehnic….asta e! Până la urmă chiar îi strică ăluia cu castelul tot feng-shui-ul.
      Am un feeling ca nici când voi face 80 de ani nu o sa fie gata autostrada asta!

      4
  10. #19

    vroiam sa zic ca nu ar trebui sa le pese ca au aeroport. apoi am vazut ca a crescut traficul spre Otopeni de cand au aeroport.