Depanero, cea mai mare firmă de service electro-IT din România, a încheiat un parteneriat cu Vodafone România, prin care oferă clienților Vodafone servicii de reparații atât pentru telefoane mobile, cât și pentru echipamente electro-IT.

Serviciile Depanero sunt disponibile clienților care accesează programul de loializare Happy Mall din aplicația MyVodafone pentru Android.

Clienții beneficiază de servicii de reparații în garanție și post-garanție pentru o gamă foarte largă de produse – de la telefoane și tablete, până la frigidere și mașini de spălat – pentru care primesc un discount de 20% din valoarea manoperei reparației unuia sau mai multor produse în aceeași comandă.

„Dorim să oferim valoare adăugată clienților care utilizează serviciile din programul Happy Mall. Este un serviciu pe care l-am considerat necesar pentru consumatorul final, întâlnirea între cerere și ofertă fiind imediată. Pe baza informațiilor oferite de Vodafone despre utilizatorii care sunt activi în aplicație, estimăm că în prima jumătate a acestui an vor apela la serviciile noastre aproximativ 1.000 de clienți”, a declarat Adrian Antohi, director general Depanero.

În medie, 36.000 de telefoane mobile și 90.000 de electrocasnice mici și mari în garanție și post-garanție intră în service-ul Depanero în fiecare an.

Clienții care achiziționează voucherele Depanero beneficiază de servicii de reparații pentru toate echipamentele pe care le folosesc.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.