Vineri am luat de la flanco un telefon pentru copil. eMAG era complet în genunchi la ora aia și, din pliante, oricum aveau același preț cu flanco, așa că l-am luat de acolo unde mergea magazinul.
Mi-au venit toate comenzile, inclusiv o comandă de la fashiondays pe care o dublase nevastă-mea, pentru că na, se știe, dacă geaca e frumoasă, iei două, să fie. Noroc că soacră-mea e la fel de suplă și frumoasă și îi vine perfect. Doar comanda de la flanco nu mi-a venit. Am zis hai, luni să nu mă aștept să vină, dar totuși, măcar marți.
Marți, văzând că nu am niciun mesaj, niciun sms, nimic, am sunat la flanco, să văd ce se întâmplă cu telefonul meu. Iar ei au fost suficient de drăguți să se intereseze pentru mine.
Înțelegeți ce mizerabili sunt cei de la Cargus? Eu ieri am fost toată ziua acasă. Ieri la 15 scriam pe blog iar la 20.30 stăteam cu nevastă-mea și ne gândeam dacă nu e prea târziu să comandăm o pizza. Totul din confortul casei, în liniște și pace. Deci nu aș fi avut nimic împotrivă dacă comanda era în lucru, dacă era încă la flanco, la depozite, orice. A fost black friday, e de înțeles. Dar să minți ca porcul că nu ai găsit clientul la adresă, asta e inacceptabil.
Între timp, doamna Nadia Homoc, de la Cargus, e foarte mulțumită de cifra de afaceri și de volumele transportate. E ok, cu ocazia asta mi-am cristalizat decizia de a refuza să comand de la orice magazin care folosește ca livrator Cargusul.
NOU
Blonda, ochi cenușii, buze senzuale .. iti va trece supărarea.
Eu am fost surprins de Fan Curier, am dat comanda la emag vineri spre seara si luni aveam pachetul deși locuiesc in provincie.
NOU
Tu ai fost norocos. Eu stau ca prostul in casa de doua zile pentru ca asa vrea fan curier, care nu are bunul simt sa dea un semn sa spune: ok, nu mai vine luni cum ti-a spus vanzatorul in mailul de confirmare, vine pe 12 decembrie, nu mai astepta ca idiotul.
Nu am ce sa fac, de acum aplic decizia lui arhi pentru cargus si fan curier. Dar o sa anunt de cand plasez comanda, daca livrezi prin mizeriile astea doua, nu te obosi ca trimit pachetul inapoi so cancel.
PS. sper sa nu aveti de a face cu GLS, astia sunt cei mai mizerabili si aplica mereu tehnica, am sunat, nu erai acasa asa ca trebuie sa ridici tu coletul de la adresa x.
NOU
Bun, am clarificat situatia si la mine – s-a incercat livrarea si nu eram acasa :)))))))))))))))))))))))))
NOU
Comandat vineri de la emag cu livrare in showroom Pitesti si de vineri comanda mea e in drum spre …showroom.
Asadar, cine s-a intalnit pe A1 cu unu cu roaba care căra un colet….al meu era, vine pe jos frate.
NOU
Comandat vineri de bf si sambata mi-a sosit. Cargus
Insa a doua comanda facuta la 8:30 o sa imi vina partial maine una si restul cand a veni…
NOU
Logic vorbind toată lumea se așteaptă la o livrare in 24 ore dar văd ca nimeni nu se gândește și la volumul de marfa care trebuie livrata cu același nr de curieri . Vorbesc din punctul de vedere al unui fost curier Cargus… când un colet pleacă din depozit este scanat … atunci apare ca “” în drum spre destinatar “” . Dar ei tot în România lucrează Si normal ca sefu forțează un pic sa ia cât mai multe colete . Și se ajung la situații sa plece cu 300 de colete …care sunt imposibil de livrat . Apoi când curierul cedează fizic ..de epuizareeee se scanează marfa din nou ….cu un anume cod NH CA și apare ca destinatarul nu e acasa .
NOU
Cargus-ul practica asta des, cand nu au chef sa transporte un colet fie zic ca nu au gasit pe nimeni acasa fie te suna si iti zic ca e lovit frigiderul/aragazul/orice alte electricasnice si n-are rost sa-l mai aduca. Mi s-a intamplat de cel putin cateva ori, emag-ul si cam toata lumea stie ce fac, cand am sunat sa intreb cum e posibil ca toate 3 electrocasnicile sa fie lovite, n-au zis nimic si au trimis cu alta firma de curierat.
Sunt placut surprins de ikea, in ultimele luni am comandat masiv de la ei, nu stiu prin ce miracol cand e vorba de ikea fan curier vin intodeauna la timp si nu comenteaza nimic.
NOU
Subscriu cu ikea. Nu am avut probleme cu cei de la fan courier, intotdeauna mi-au livrat la timp coletele. Chiar am comandat saptamana trecuta si un colet era lovit (si implicit spart inauntru). L-am trimis retur, a venit rapid in aceeasi zi sa preia coletul deteriorat si urmeaza sa primesc zilele astea coletul nou
NOU
Daca sunteti asa nerabdatori ducetiva in magazin si cumparati. Si inainte sa acuzati vedeti unde e problema .majoritatea curierilor muncesc de la 7 si uneori pot termina cu acte cu tot la miezul nopti.sunt obligati sa nu dea situatile reale, au un nr minim de colete pe zi, chiar daca spun ca nu au cum sa le faca. Obligindu i sa fie srl nu mai au drepturi de salariati si daca comenteaza ceva sunt amenintati ca se pot inlocui usor.deci profitul conteaza nu oameni . Asa e romanu, da din gura si in cine nu trebuie si pina la urma nu fac nimic .
NOU
Dacă ar fi după mine i-aș pune să muncească 20 din 24
In relația stapan-sclav niciodată n-am dat vina pe stăpân .Niciodată .
Accepți ,te revolți sau pleci .Simplu
NOU
Nici FAN nu sunt mai grozavi. Am comandat un eletrocasnic mic, la firma. Cica cu deschidere colet la livrare. Miselul de curier vine, lasa coletul la receptie si fuge, ma suna colega, vezi ca ti-a venit comanda. Ma duc si constat ca pachetul era lovit pe toate partile, si cu o gaura in el. Noroc ca in interior era ok, asa ca nu a mai trebuit sa fac scandal pe moment. Dar o sa transmit celor de la eMag, de unde am comandat. Cu toate ca nu cred ca vor rezolva ceva :/
NOU
de asta nu mai platesc cu cardul, fara bani nu o sa fuga
NOU
De ce nu m-am gandit la asta pana acum! Buna idee!
NOU
Si eu m-am invatat minte, platesc doar ramburs.
NOU
am luat si eu un produs de black friday de la flanco – tot cargus pe partea de livrare.
ieri, zic sa sun curierul pe la 2, sa vad ce se intampla cu comanda, ca dimineata primisem mesaj de la cargus ca imi vor fi livrate produsele in cursul zilei.
sun curierul si asta incepe sa se ia de mine, ca am dat persoana de contact gresita si numarul de telefon gresit. noroc ca era inca prin zona, ma intalnesc cu el sa ridic produsul, ma uit pe awb, in afara de numele meu, pe care era facuta comanda, era numele unui radu nush cum si numaru lu ala de telefon, alaturi de adresa de livrare pe care o dadusem eu. asa ca oamenii de la cargus facusera awb-urile praf. si nu numai asta, dar cealalta persoana trecuta pe awb, cu numar de telefon cu tot, nici macar nu avea vreo comanda de la flanco. Curierul a zis ca nu era singurul colet unde se intamplase asta, mai avea vreo 2, asa ca se joaca Cargus cu datele personale de n-au nicio treaba. daca vrei, iti transmit pe mail un screenshot cu awb-ul ca sa vezi cat de varza era. ma gandesc ca e posibil sa fi fost o situatie similara si la tine, nu stiu daca ai primit coletul sau nu.
Deci da, mai comand fix din parti de la firme care livreaza cu cargus.
NOU
Eu din cate stiu magazinele completeaza awb-urile, nu curierii… Deci poate problema e la Flanco..
NOU
Cu toate astea, Cargus a avut numarul corect de telefon – al meu – pe care mi-a dat mesaj ca se livreaza comanda. Nu stiu sigur daca e awb-ul, este eticheta lipita pe colet cu datele de contact. Curierul nu avea numarul meu de telefon, banuiesc ca problema e de la Cargus.
NOU
As pedepsi-o dimineata, pranz si seara pe dna Homoc pt toate supararile cauzate de Cargus. Ma rog, vorba vine, ca nu mai sunt chiar atat de tanar, dar macar o data pe zi tot as pune-o la respect.
NOU
Da, Cargus astia sunt minunati.
Am comandat 2 chestii de la emag.Astazi primesc mesaj ca produsul cutare va fi livrate astazi in intervalul 10-17 cu nr de awb si detalii la un nr de telefon, al curierului.Plec cu treaba prin oras, ma intorc la birou, ala de la cargus la receptia cladirii.Zic sa il intreb daca are ceva pt mine. Ma intreaba cum ma numesc si cand da sa sa se uite printre produse ii zic ca, daca nu are un colet mai mare si toate sunt asa mici, sa nu mai caute ca inseamna ca nu e la el, eu asteptand ceva mai voluminos. Ma duc in birou si zic, hai sa il sun pe curier sa vad cand ajunge.Primul apel, nu raspunde, al doilea, nu raspunde, la al treilea imi inchide.Ma suna dupa 5 minute si imi spune ca are un colet pentru mine si ca e la receptia cladirii.Ma duc, imi da un colet mic (al doilea pe care il asteptam) si da se plece.Ii zic, stai, ca am primit un sms de la voi cum ca mai am un colet si este la tine, ca am nr tau de telefon.La care el, aaa, pai stati sa ma duc sa ma uit prin masina.Se duce, verifica, si vine si cu celalalt colet.
Acum, stau eu si ma intreb, citind ce zici tu, crezi ca daca nu se intampla sa fie si cel mic nu aparea acelasi lucru la statusul livrarii? Crezi ca, atunci cand isi dadea el seama ca nu a livrat un colet, se mai sinchisea sa vina sa il aduca? Sa nu mai spun ca livrarea e door-to-door iar muistii astia de la cargus sunt singurii care isi cheama clientii jos la receptia cladirii sau in fata cladirii.
NOU
Stai cuminte, ca e practica comuna, inclusiv in “tarile cu apa calda”.
DHL zice ca m-a cautat de 3 ori in 3 zile consecutive si n-am fost acasa, in conditiile in care pana la ora 20:00 chiar nu am iesit fizic din casa in niciuna din zile, si nici n-am dormit pana tarziu.
Noroc ca pot alege sa-l livreze la un “pickup point” (un magazin de langa bloc). Ma intreb daca data viitoare o sa zica ca nu a gasit magazinul acasa
NOU
DPD Belgia face aceasi mizerie. Doar ca ei au o singura incercare, dupa care te pune sa vi sa-ti ridici coletul care e la mama dracului in afara orasului, 80+ minute dus/intors + 20 de minute de cautat colet..
NOU
La mine DHL zicea ca a livrat si ca eu personal am semnat de primire. Am aflat asta pe site la ei incercand sa aflu unde *%%<^%# e coletul.
NOU
Cargus face asta mereu. Si când am sunat să facem reclamație ne-au luat tot pe noi, ca de ce nu stam acasă. Colet urgent cu livrare sâmbătă a ajuns JOI după două reclamații.
NOU
Pai nu domnul sef de la Emag ca nu se confirma problemele cu Cargus? Ca e doar o discutie pe internet? Eu inca astept coletele. Cica nu eram la birou si am cerut livrarea la alta data.
NOU
Am primit azi mesaj. Oala mea e la posta. Ma asteapta s-o ridic. Celalalt produs alta data.
NOU
oala aia de care nu aveai nevoie?:)
NOU
Cu comentariul cu oala aia cred ca ai atins recordul de “degete verzi” pe blog la Cetin.
Ar trebui sa o tii in sufragerie nu in bucatarie!
NOU
Nu e bai, poate sa mai astepte.Oricum nu aveai nevoie de ea :))
NOU
Poşta face oala, se ştie.
NOU
Iulia, ea e. Chiar nu aveam nevoie. Cand am vazut-o cu 100 de lei mai ieftin am luat-o de nervi ca la 7,20 cand m-am trezit nu mai era nimic ce ma interesa. Oala asta e un moft. O oala ieftina aveam si eu. La astea ieftine temperatura de fierbere e maxim 110 grade. La astea mai de firma, mai sigure, isi permit sa creasca presiunea si temperatura de fierbere e in jur de 120 de grade. Pentru asta am dat 210 lei, pentru 10 grade celsius. In rest e mare si grea, sper sa-i gasesc loc pe undeva.
Oricum, nevasta nu-i impresionata. Ce, n-aveam oala?
NOU
Spre deosebire de anul trecut cand am asteptat 3 saptamani boxele de care n-aveam nevoie, anul asta s-au miscat bine. Plata inainte si ridicare personala. Cu fan cur. cred ca mai asteptam ceva.
NOU
Parca ați fost voi la un moment dat la nu știu ce conferința, si când i-ați întrebat pe cei de la Cargus de livrări, v-au zis ca de fapt sunt niște accidente izolate… si acum aștept de vineri un colet de la ei, m-am uitat după awb, comandat din Cluj, încă in depozit in Cluj… sun la ei, imi dau mesaj: “Expedierea Dvs. seria 8136793xx se afla Intrare in depozit. Veti fi contactat imediat ce problema va fi solutionata.” După ce ca nu imi zic de fapt unde se afla comanda mea, imi zic prin mesaj ca e o problema… sunt de ras… limba romană din mesaj e a lor!
NOU
Unii si-au primit comenzile? Wow!
La flanco am comandat 2 chestii, in total 60 de lei cu transport, a aparut curierul de la Fan cu 2 colete de 60 lei fiecare. L-am trimis la plimbare.
Comenzile de la emag inca zac neclintite in depozite, termenul estimat de livrare dat fiind duminica, 27 noiembrie.
NOU
Inainte de BF, totul era minunat, doar probleme cu 2-3% dintre livrari (procentaj perfect acceptabil), in rest totul roz cu picatele, seful Emag nu vede/nu este constient de nici o problema cu Cargus. Ei bine, eu m-am plans la emag legat de livrarea cu Cargus, am facut plangere la ANPC cand nu mi-au livrat un colet extern si eu platisem transportul. Au luat amenda.. coletul al 2-lea l-am primit in 3 zile (magazin DE- chez moi). Acum imi comand doar la oficiile postale – le iau cand am eu timp si chef, nu trebuie sa stau acasa 1 zi, program decent, prioritate fata de ceilalati clienti… sper doar sa nu se strice prea curand.
NOU
la posta nu stau maxim 10 zile?
NOU
de obicei stau maxim 7 zile, acum de BF stau doar 3.
NOU
ideea asta cu preluarea coletului de la locatie am avut-o mai demult, livrare in 24 ore, te duci si o ridici apoi de la locatie, cand vrei tu fara stres, poti incerca produsul, costuri mult mai mici de transport, oameni mult mai putini de platit, si in rromania se poate pentru ca majoritatea stau la bloc, distantele pana la locul de ridicare sunt mai mereu mici
NOU
si daca ai o masina de spalat? sau 10 colete mari?
NOU
Vad in fiecare an aceleasi discutii, nu inteleg de ce va mirati. ori acceptati ca asa merge treaba, ori va schimbati obiceiurile de cumparare.
NOU
asa merge treaba de obicei,nu doar acum de BF. Eu mi-am schimbat obiceiul si evit sa comand prin curier pe cat posibil, iar daca chiar trebuie – atunci la serviciu, pe acolo trec zilnic toti curierii.
NOU
Oale, tigaie si Fifa17 comandate vineri de la emag, primite sambata la Iasi, prin Fan Curier. PS4 si stick, comandate vineri de la Flanco, ajunse duminica la Iasi, acelasi curier. Uscator de par comandat tot vineri de la emag, solicitat direct la showroom…inca pe drum. Cine si ce sa mai inteleaga?!?
NOU
Las’ ca am eu doua comenzi la emag din Vinerea Neagra (18.11) si …. comanda e inca in stadiul de PLASATA:
1. pasteboard.co/YUn5aPka.png
si
2. pasteboard.co/YVg4uh4F.png
E abia Marti 22.11
Presimt ca de Craciun le primesc si eu 🙂 🙂 🙂
emag rulzzzzz not!
NOU
exact in acelasi stadiu sunt si comenzile mele. Data estimata de predare la una 27.11 iar la cealalta 28.11
NOU
Si la PC garage la fel, comada data pe 18 la prima ora, imi apre ca este preluata din depozit abia astazi la 09.53
NOU
a fost decentel BFu asta. 2 comenzi la emag cu ridicare din showroom, sambata au ajuns amandoua. 2 de la PCGarage 1 a ajuns ieri, 1 azi.
mai am 1 ce tre librata prin curier la emag , ce o sa vina la pastele cailor, dar e ok, not even mad.
NOU
Toti se plang de livrare dar la tine a fost decent.
Pentru ca le-ai ridicat din showroom. Right on fucking point.
NOU
@scipio
1. pai se trag multi pe cur ca viata e greu si ca nu li s-a livrat ziua urmatoare, cum ar trebui, right? era evident ca o sa se blocheze sistemu’ – se blocheaza de N ani deja si la magazine si la curieri. si tocmai din acest motiv scurtezi lantul si elimini intermediari din traseu, adica alegi “ridicare din showroom” – unde ajunge mai repede, sau astepti ca toti muritorii de rand sa ti-l aduca firma de curierat
2. coletele de la pcgarage au venit luni/marti deci o zi lucratoare? despre ce vorbim?
3. citesti pe diagonala?
NOU
da, o sa-mi comand in showroom frigider de 60 de kg si-l aduc acasa pe bicicleta sau cu doua plase de ikea.
Eu chiar nu am probleme ca dureaza livrarea, cum am stat atat timp fara un produs, mai rezist cateva zile; dar cand muistii de la fan curier imi spun ca s-a incercat livrarea de doua ori, desi eu am fost acasa, la chestia asta chiar ma everveaza.
NOU
@mihnea sunt total de acord ca e mizerabil ce au facut zicand ca te-au contactat si defapt nu au facut-o. am patit aceasi faza cu cei de la cargus.
in cazul meu interactiunea cu baiatul de la fancourier e ok si asta probabil pt ca imi livreaza destul de des chestii(aici sunt SUBIECTIV ca sa inteleaga si scipio – eu nu zic ca in toata tara sunt ok curierii de la fan)
insa ce e retard, e faptul ca omul nu mai poate zice ca “in cazul meu s-au miscat binisor magazinele/curierii” chiar daca au facut-o, ca o sa imi sara in cap toti cei care au patit mizerii sau nu li s-a livrat inca produsele.
ce zic eu e fapt. iar in comentarii lumea prezenta fapte in ideea de a crea o imagine la cum s-a miscat in comunitate treaba de BF. unora li s-a livrat, altora nu, unii au patit mizerii, altii nu. toate-s fapte. nu e nimic discutabil acolo.
iar treaba cu livrarea in showroom evident ca nu se aplica tuturor produselor, n-am zis eu asta. dar daca eu iau un stick si emagu mi-e in drum why the hell not?
NOU
Vineri,18.11.,4 comenzi la Emag,duminica,20.11,inca una,tot la Emag,primite toate 5,ieri,21.11 la oficiul poștal de care aparțin!Eu zic că e bine!
NOU
Mie mi-a plăcut de Fan Courier si DPD, anul ăsta.
Comenzile cu Fan le-am ridicat de la sediul lor cel nou din Brașov care e lângă mine.DPD-ul a ajuns la muncă în Ghimbav.
Mai aștept comanda de la Fashion Days, care e în prelucrare.
Cu Cargus-ul am rezolvat de când am ales adresa de livrare la muncă. Ca vine zilnic pentru firma si ma sună de la recepție.
NOU
Mail trimis astazi catre Urgent Cargus:
Cu privire la trimiterea pe care TREBUIA sa mi-o livrati,AWB : LIS43973525,serviciul dumneavoastra de urmariri trimiteri imi afiseaza asa:
19.11.2016 3:41:06 BRASOV DF Iesire din depozit catre tranzit
21.11.2016 9:50:06 BUCURESTI Spre destinatar
21.11.2016 18:54:01 BUCURESTI Expediere nelivrata: Ruta supra incarcata
21.11.2016 21:15:10 BUCURESTI Revenire in depozit avizat (nelivrat)
21.11.2016 23:15:29 BUCURESTI Intrare in depozit
22.11.2016 7:48:17 BUCURESTI Intrare in depozit
22.11.2016 7:48:18 BUCURESTI Intrare in depozit
22.11.2016 8:17:07 BUCURESTI Spre destinatar
Daca am inteles termenul EXPEDIERE NELIVRATA RUTA SUPRA INCARCATA,nu inteleg deloc cum puteti fi atat de mincinosi ordinari si parliti,incat sa afisati Revenire in depozit AVIZAT???Pe cine ati AVIZAT,pe Maica Tereza,pe Sfantul Duh sau pe Sfantul Asteapta?Aveti niste servicii de tot rasul(asta ca sa ma exprim elegant) si va meritati soarta,fuge lumea de voi ca Dracul de tamaie,cat de curand o sa va expediati colete intre voi ca sa mai functionati.Sunteti cea mai jalnica firma de curierat de pe piata romaneasca,pana si Posta Romana antica si de demult va intrece la meserie.Sfatul meu de FOST CLIENT al dumneavoastra ,este sa va schimbati domeniul de activitate actual si sa va gasiti un nou domeniu,gen crosetat,croitorie,reparatii vidanje,etc.La asta cu curieratul chiar nu va pricepeti,sunteti varza.
P.S.Exemplu concret de profesionalism,am comandat vineri dimineata de pe emag un produs(deci cand a inceput nebunia black friday),iar a doua zi sambata dimineata,o companie de curierat care stie meserie,mi-a livrat coletul.Ei nu au avut rute supraincarcate de Black Friday?Au avut,dar cum v-am spus aia sunt profesionisti in timp ce voi sunteti doar niste carpaci vai steaua voastra.
Fara stima,faliment usor.
NOU
bah ej’nebun, ce le-ai zis-o
NOU
O sa isi inchida business-ul din cauza mailului tau
NOU
Bă frate, cântă muzica aici pe blog și nu știu de unde. la voi cântă?
NOU
Ba tu nu esti Freigedank, nu te mai chinui.
NOU
@Stefan
Crede, fiule, și nu cerceta…
NOU
27 de comentarii si nimeni nu te ia la rost ca ai cumparat telefon de 1000 de lei copilului. Sunt impresionat.
NOU
850
NOU
El joaca in Major League, nu ca noi, sclavii…
Noi calculatoare SH, telefoane SH…in curand si underwear SH deoarece se profileaza un succes orbitor al noului PCR in Decembrie…
😀 😀 😀
NOU
– 1 comanda facuta vineri la o firma din Baia Mare – Fan a facut livrarea ieri
– 1 comanda la emag – o parte venita azi prin dpd, o parte (de la o firma prietena cu emag) venita azi prin cargus. (Emag m-a anuntat ieri ca livrarea se face azi sau maine)
– 1 comanda la nemira – venita prin cargus o data cu coletul de mai sus.
S-au miscat nesperat de bine.
NOU
Comand un laptop si un windows 10 de BF. Imi pune Emag, din bunatate si un mouse cadou.
Luni ghici ce imi aduce curierul – mouse-ul cadou. Statusul la laptop neschimbat – si mie mi-a murit ecranul la laptopul actual si lucrez pe monitor extern – ca situatie de avarie, dar cand merg la client… o bucurie sa explici foarte convingator, ca de aratat nu ai cum. Cu ocazia asta mi-am dezvoltat vocabularul la limita superioara 🙂
Am suna in call center sa vad daca pot misca lucrurile putin – raspunsul a fost unul standard, dar de inteles – “e nebunie si ne-am asumat un termen de 10 zile pentru livrare”; mi-a ramas o singura optiune, sa am rabdare.
NOU
Le spui că când urcai scările ți-a crăpat leptopul si ca dovada scoți mausul : uite boss eram pregătit ,am si maus ,că doar n-oi căra un maus degeaba după mine ,ca un tâmpit
NOU
@ Lordul John – priceless comment. Eu am fost un pic mai creativ – am dat vina la primul clientk, cand am descoperit defectul, pe driverele placii video (fucking updates – LOL)
NOU
Eu nu mai comand de mult online, ma duc la magazin direct tocmai din cauza fricii de a nu se intampla ceva cu firma de curierat , sa nu aduca, sa nu intarzie, sa nu abereze, sa nu strice,loveasca produsul etc….
NOU
Am avut 3 comenzi de bf-ul ăsta. Au venit toate, una sâmbătă, una duminică și una luni.
NOU
Stai sa vezi mascarada.Am comandat pt un coleg un aspirator de la Flanco.Si tot vazand ca astia de la Cargus o dat de gard, aia de la Flanco nu livreaza, zic sa intru acum sa vad statusul de la comanda. Ce crezi, imi arata ca mi-au livrat comanda =)) Am comandat cu plata ramburs iar chestiile astea mizerabile care se intampla cu “firmele” astea de curierat sigur nu o sa ma convinga sa platesc inainte de livrare :))
Am sunat acum la ei si mi-a zis un dorel ca de fapt sunt livrate la curier =))
Deci, comanda mea apare ca fiind LIVRATA, dar de faptu este livrata catre curier si in termen de 7 zile lucratoare ajunge la mine.E clar, nu mai command de la Flanco de BF in viata mea.Anul trecut am comandat de BF o lada frigorifica pentru socrii si a venit in DECEMBRIE.Am zis ca e o intamplare dar vad ca se ambitioneaza sa ma contrazica =))
NOU
Sa zicem si de bine. Da, ma laud.
Comanda PCGarage ieri, ora 15:50. In 2 ore primesc mesaj daca sunt de acord cu livrare, deoarece ar putea dura pana la 10 zile sa ajunga. Le zic: Ok, astept. Azi la 11:30 ma suna curierul sa vada daca este cineva la adresa, el ajungand in zona. Firma de curierat: Sameday. Cred ca sunt singurii cu care nu am avut probleme pana acum.
NOU
Niste muisti extraordinari Sameday astia.Sau asa au fost in cazul meu.Livrarea si comunicarea lor pe Suceava(de unde mi-s) sunt de toata jena.Am ales sa astept comanda prin postia romana.Macar de la astia nu am cine stie ce sperante…
NOU
aprob pozitiv, oala comandată vineri (cam după amiază, așa) a ajuns sâmbătă prin sameday.
p.s.: observ că de black friday’ul ăsta a fost omor pe oale și tigăi! ☺
NOU
se’nțelege, aprob pozitiv ce’a spus BigT, nu Snark.
asta în ciuda faptului că nu mai există opțiunea de editare a comentariului.
NOU
Depinde de zona, pe sectoarele 2 si 6 au fost mereu ok; sau poate am fost eu norocos 🙂
NOU
Si mie mi-au adus comanda de Vineri. Luni la pranz a fost gata.
NOU
Curierii, daca nu stiati, o mare parte, sunt si ei oameni la fel de neinstruiti si nesimtiti ca si clientii nemultumiti de mizeria de black friday.
Nu vreti sa vina Curierii sa va faca si o ciorba sau curat prin casa?
Iesiti, fratilor, din casa, mergeti la magazine reale nu virtuale.
Cumparati online inainte de mizeria de black fiday mioritica.
Daca stiti ca e batalie pe curieri si pe produse, de ce va plangeti ca niste copii rasfatati?
Vreau sa va vad cum stati la cozi pentru tigai, televizoare de 100 de inch si laptopuri in fata magazinelor, asa cum e adevarata vinere neagra in America.
ps. Nu am cumparat online niciodata de black friday, la fel cum nu ma inghesui la nicio paranghelie sinistra online sau offline si apoi sa ma plang ca a fost inghesuiala sau au venit curierii tarziu sau deloc.
NOU
ba prostea, tu ai citit ce scrie, sau ai zis sa lasi si tu un link? aici e vorba de faptul ca a mintit ca nu sunt acasa, nu ca e aglomerat, dumbo
NOU
Bai Mihai, stii cum se numeste asta, nu, sa citesti un text si sa nu-l intelegi?
Bine ca te lauzi tu ca n-ai facut comenzi on-line de balck friday. Uite ba, ca nici eu n-am facut! Dar de lene, nu din alt motiv.
NOU
Don’t feed the troll 🙂
NOU
hai ma nea, adica tu chiar crezi ca asta ar mai comenta a 2 a oara aici?:)))
NOU
Am si eu un colet de primit prin Cargus. Preluat si aflat in depozitul lor de vineri.
Astazi – este tot acolo…
Intamplator vine curierul de la CARGUS azi pe la noi ( eu dau adresa de la serviciu si pt colete personale – ca na – aici sunt min 8 ore pe zi) si-l intreb. Coa’ da ce plm faceti cu coletu asta al meu? Pai sunati la Cargus sa aflati. Buey – pai sun de geaba boss… Ia zi-mi alta metoda…
Pana la urma i-am dat nr de AWB si cica-l cauta el si vine maine…
Nu cred pana nu vad.
In vara am comandat 2 chestii de la Emag care a facut prostia sa livreze tot prin ei… Sigur dupa 4-5 zile – cucu… Ma duc la ei in Magurele sa-l ridic personal. Stau cam vre-o ora doua dupa care plec… ca se inchidea deja si pe ei ii durea in cuc…
Prin urmare – cred ca asa o sa fac si eu pe viitor… Cine lucreaza cu CARGUS sa se spele cu ei pe cap.
NOU
Inainte de vinerea cea neagra la e-mag am comandat, tot prin ei, cauciucuri de iarna pentru jumatatea mai buna. Bai, au ajun prin Cargus in 2 zile (foarte ok dat fiind ca le-am comandat miercuri seara si vineri dupa amiaza erau la usa).
NOU
Comandat router de la Emag vineri de BF – sosit ieri. Cu Fan Courier…
Au si Fan-ul bubele lor… dar data asta a fost mai mult de ok…
Cargus – de cand s-au unit cu Urgent cel putin – bleah…
NOU
Comanda la vodafone on line vineri seara, coletul primit azi dimineata prin Fan C cu sms inainte cu toate detalii (AWB, tel curier) + apel de la curier ca ajunge in 5 min. thanks Fan C!
NOU
Eu m-am apucat ca un boss sa comand azi fan cur sa vina sa-mi ridice un plic care trebuie sa ajunga la Constanta.
… Si am primit mesaj ca suntem ocupati si aglomerati in perioada asta, misca-ti mataluta curu’ la cel mai apropiat sediu, lasa plicul si te servim, sigur ca da.
Si cum plicul ar trebui sa ajunga urgent, ce altceva as avea de facut dupa orele de birou????
NOU
Ce trimiti intr-un plic si nu ai putea trimite online?Si ce e asa urgent??
NOU
un contract semnat si stampilat, de exemplu
NOU
@Cetin: In alte parti, un contract semnat si stampilat merge scanat si trimis pe mail.
NOU
@alin&claudiu.
intr-o tara in care nu exista un sistem centralizat de evidenta a platii amenzilor, intr-o tara in care ti se spune sa pastrezi chitanta sau ordinul de plata prin care dovedesti achitarea unei amenzi toata viata, daca este posibil, pentru a evita neplaceri ulterioare, voi o ardeti superior cu onlineu’. Da, frate, ar fi ideal, dar asta e tara in care traim, si fiecare autoritate/companie isi are procedurile ei. Daca sunteti asa de jmecheri, veniti/mergeti tata si votati in decembrie pentru cineva care chiar vrea sa schimbe ceva. Altfel e doar gargara pe net.
Claudiu, poti sa trimiti ce vrei tu scanat si para scanat, daca ti se specifica clar ca acel contract necesita wet ink signature, scanul tau are valoarea unei cepe degerate.
@Cetin. Exact. Cu distrigazul mai exact.
NOU
sa vezi ce dragut e cand vorbeste cu contabila unei companii despre care ai zice ca e moderna si destupata. iar contabila vrea semnatura si stampila pe toate actele, inclusiv facturi. VREA EA SEMNATURA SI STAMPILA! si nu ai ce sa faci…
NOU
@Genghis Han :
Exact asta zic, in alte parti nu se cere “wet ink signature”
M-am inregistrat la primarie (un fel de viza de flotant) cu contractul de inchiriere facuta poza cu telefonul si printata poza
Cat despre vot, da, sunt complet de acord si voi merge la vot 100%
NOU
in alte parti nu iti vine sa ucizi contabila
NOU
Am comandat de bf la emag si livrare la pickup point la posta romana. Comanda facuta vineri seara, marti a venit de dimineata. S-au miscat impecabil. Dar, evident, orice vizita la posta e o aventura. Ma duc la ghiseul ‘dedicat’ pt coletele emag, ii dau buletinul si ia tanti un teanc de foi printate la imprimanta matriciala si incepe sa rasfoiasca prin ele si sa caute numele meu. Ma tot intreaba daca am primit sms de la posta romana care sa ma anunte sa merg il ridic, ii zic ca da. Cauta in hartii, imi zice ca nu a ajuns. II zic ok, revin mai tarizu, maine nu ii problema. Colega ei vede pe raft un colet cu numele meu si sugereaza sa mai caute in lista dupa alte detalii, altele decat numele. Pe lista coletul meu a fost gasit la urmatoarea incercare. M-a pus sa semnez pe acea hartie si am constatat se vedea ce scrie, era atat de prost imprimat textul.
Am ramas suprins sa vad ca inca Posta Romana folosteste search fizic – pe liste ca la vot si ca folosesc imprimante matriciale slabe. Si inca folosesc Windows XP. Mi se pare aiurea ca 2016 inca cauti in hartii, cand ai baze de date si totul e electronic….
NOU
Bă, nene: Ți-ai luat coletul de la ceamai lentă și până de curând cea mai inutilă companie de expedieri?
Și-au dat oamenii interesul chit că tehnologie ioc?
Ce te lamentezi n-auzi că putorile de la firmele care ar trebui să ofere servicii premium comparativ cu poșta o ard în vrăjeli și se trag pe cur?
Când a fost ultima oară când un poștar te-a aburit că te-a cautat pe acasă și nu te-a găsit?
NOU
Eu cand am mers la posta sa ridic coletul de la emag am dat buletinul. I-a aruncat o privire femeia de acolo si imi zice – “Numarul de comanda, va rog”. Noroc ca era in SMS, ca sa nu mai intru in aplicatie si sa il caut acolo. Cica asa e regula de la emag, daca nu e ramburs ajunge doar numarul comenzii, nu trebuie buletin. Sunt curios de ce nu m-ar fi gasit dupa nume/cnp, doar dupa numarul comenzii.
Sa vedem daca chiar asa e, data viitoare nu mai arat buletinul, zic doar numarul comenzii. Bineinteles ca o sa imi ceara si buletinul.
NOU
Am comandat acum vreo niște ani de pe Amazon, au trimis cu UPS (sau UPC, tot timpul le încurc). Atunci am aflat că de fapt se poate și mai rău decât cu Cargus. Idioții nu au dat telefon, nu au sunat la poartă, pur și simplu mi-au aruncat pachetele peste gard, am găsit câinele jucându-se cu un DVD. Mai erau și ude, că plouase.
NOU
Băi fraților, deci nu am vedenii, nu nimic, nu aud voci, nu aud fantome, dar jur că se auzea aici pe blog cântând o melodie grecească cred.
NOU
Moșule, eu ascult grecească de vreo juma de oră, am un playlist deschis în alt tab. Am ajuns la asta: www.youtube.com/watch?v=I3hp_shCaxo&index=9&list=PLdxeTSn47T2m-lnaGmKqpJaUQkrw4ciSn
Γιώργος Δημητρίου – Ναι εσύ δεν φταίς ποτέ – Official Audio Release
Da’ n-am știut că se aude așa tare…
NOU
Eu cu Fan Curier mă descurc şi sunt mulţumit. Le dau interval orar pe care de obicei îl respectă. Mai puţin azi, când au întârziat vreo 2 ore pe motiv de BF.
NOU
Eu am ajuns sa regret ca n-am ales livrare prin curier, ci ridicare din showroom. M-am gandit ca e mai lejer, program pana la 8 seara, in drumul meu de la servici spre casa…lux.
In realitate, o comanda data vineri, pe 18.11, la 7:34, este inca in stadiul de “Plata acceptata”, adica n-a fost trimis din vreun depozit eMag spre showroom.
Sunt dezamagit.
NOU
Vineri, ps4 avea cel mai bun pret la flanco, dau comanda, zice ca vine prin curier peste o saptamana! Zic, asta e, de diferenta imi mai iau un joc, merita.
La pranz ajung intr-un centru comercial, vad pe geam la flanco, munte de ps4, acelasi pret ca in online!
Intru, iau cutia la casa, cu o mana plateam pe asta, cu alta anulam comanda din online :D.
Ca fapt divers, pe la 12 dupa-masa, produsul era Out OF stock pe online si eu ma miram de cele 20+ cutii aflate in magazin :))
NOU
Cargus sucks… De două ori am încercat să trimit ceva prin ei, chiar urgent și aceeași placă mi-au pus-o și mie – că m-au sunat dar nu am răspuns, că nu eram acasă…tâmpenii din astea de clasa I. Nu mai apelez la ei nici dacă rămân ultimii pe piață.
NOU
Din pacate, Emag obliga partenerii din Marketplace sa lucreze cu cei de la Urgent Cargus.
Exista deja o regula ca un curier sa spuna ca nu a gasit destinatarul la adresa, desi a fost asteptat ca Mos Craciun de copii…
NOU
Well…Comandat vineri 18.11 de la emag, am primit SMS cu livrare ptr duminica-luni. Sambata 19.11 la pranz cargusul mi-a livrat produsul (cu plate la livrare). O fi avand reducerea mica?
NOU
Daca Moș Crăciun vine cu cargusu in decembrie am belit pl.
NOU
Vă scrie aici un fraier care a făcut o comandă, pe 18, de la fashion days. Nu de asta-s fraier ci pentru că am plătit online.
Încă aștept deznodământul!
NOU
Am comandat vineri 18 pe emag si cu livrare in showroom. Azi 22, adica dupa 4 zile, produsul este tot pe drum catre showroom.
NOU
Exact aceeasi experienta am avut-o cu Cargus. Mi-am jurat ca nu mai cumpar nimic daca livrarea e cu cargus.
NOU
emag:
comanda vineri-livrata duminica prin fan
comanda vineri-ridicata luni de la posta
comanda sambata-notificat ieri ca a plecat spre posta, probabil maine sa o ridic.
surprinzator dar a decurs ok la posta, doar ca nu am inteles de ce mi-a mai cerut id-ul comenzii daca avea buletinul meu in fatza…
NOU
Problema mare e atunci cand comanzi mai multe bucati dintr-un produs si fiecare vine cu un curier separat…dintre care unul e Cargus.Ce faci cu o jucarie la 2 gemeni sau cu 3 anvelope din 4?
NOU
mi-am permis sa inregistrez o conversatie cu unul de FAN: www.youtube.com/watch?v=g33DDTbhqLQ
ba ca nu scrie adresa, ba ca nu stie unde e firma, ba ca au gresit colegii cu AWB-ul … 🙂
NOU
I-am reclamat pe cei de la Cargus la OPC si mi-au raspuns ca nu e de competenta lor ca trebuie sa ma adresez la nus’ ce autoritate in transporturi. Nu mai comand nimic on line…cumpar doar ce are E-mag cu ridicare de la punctele lor.
NOU
Am avut doua produse comandate la emag. Primul a venit sambata cu Cargusul, iar al doilea duminica cu Fan Curier. Ambele intregi si nevatamate.
NOU
Hehe, GLS, colet din UK. 8 zile, 5 incercari, toate cu “nu e acasa”. Doar ca destinatarul era pe adresa alor mei, 2 buc. pensionar. Cam care erau sansele sa nu fie acasa de 5 ori in 8 zile (hint: zero)?
NOU
De-aia comand eu pe adresa de la munca. E cladire mare, orice ar face nu pot sa spuna ca nu au gasit pe nimeni acasa.
Si da, ca si la Teniescu mai sus, vine curierul la intrare (Fan/Cargus/GLS, nu conteaza) si suna oamenii sa coboare sa ia coletele. Au o scuza ca e intrare pe baza de cartela de acces, dar cred ca si daca nu ar fi, tot ar sta jos sa vina oamenii. Altfel s-ar plimba prin cladire doua ore pentru niste pachete.
NOU
Am făcut un retur la bonprixri în valoare de 250 lei prin posta , am așteptat o luna sa primesc banii , după care am intrat în panica am luat legătura cu bonprix mi s-a cerut copie cu factura trimiterii și sa aștept , și am așteptat ….fără sa primesc răspuns după alte 2 săptămâni am făcut reclamații la posta de unde am primit răspuns ca bonprix a primit acest pachet dar bonprix nu recunoaște ,deja a trecut 2 luni și o săptămână ce pot sa mai fac?
NOU
Am comandat la Flanco Vineri la pranz un Tv si Duminica!!! la ora 13 mi-a fost livrat!
Si era Black Friday!
In provincie bineintelez
NOU
Bai fratilor eu am fost tare mulțumit de Cargus, am comandat vineri dupa masa un ceas si sambata pe la prânz l-am primit! In condițiile in care coletul a venit de la Bucuresti si a ajuns intr-un sătuc la 40 de km distanta de Cluj!! Super tare niciodata nu am avut probleme cu firma aceasta chiar daca locuiesc la asa distanta de oras !
NOU
Da… recunosc ca de multe ori am comandat de la emag si de obicei sosea coletul in maxim 2 zile. O data chiar am comandat dimineata si a venit seara in aceeasi zi, dar in vara asta cargus mi-a facut-o si mie. Vineri seara am dat comanda. Luni trebuia sa vina. A venit, dar nesigilat, si lipsa din el. L-am dat inapoi, dar mi-au luat si banii. Am asteptat 2 săptămâni pana am primit produsul in regula, chiar daca tot dadeam telefoane si mi se spunea ca e pe drum. Era vorba de o tabletă grafica.
NOU
Esti un norocos totusi. Mie, in afara distractiei cu black friday, nu era aglomeratie pe comenzi, cu Lentcargus, a ajuns un pachet in 7 zile, in loc de 2, 3 cum se spunea pe site-ul emag. 25 de lei transportul platit pentru ca sa stea pachetul o zi in depozit la Brasov, si 4 la Bacau. Telefoane, interesare, cica au prea multe comenzi si prea putini curieri. In urma cu 3 ani, un pachet din Austria pana la mine a calatorit si cu posta romana, tot 7 zile, 2 zile prin austria si 5 prin Romania.
NOU
Experienta mea arata asa: comanda vineri( emag) cu ridicare din showroom Crangasi, sambata era acolo, a durat 3min livrare (o coada ca intr-o zi banala).
Comanda luni emag cu ridicare in showroom: de 3 zile este in tranzit (Produsele sunt in drum spre showroom). Inca astept
Comanda luni emag cu livrare la Posta: termen de livrare azi (joi); Inca nu am numar de awb.
Dincolo de asta, comenzile cu livrare in showroom sunt transportate pana acolo tot cu curierii. aceiasi pe care ii stim si despre care se mentioneaza mai sus.
Comenzile cu livrare prin curieri au comportamente diferite in functie de zona: zone precum Bucurestiul, Timisoara si in general cenetrele mari sunt supraaglomerate si tind sa se blocheze. De-aia cei care sunt in orase mai mici sau comune nu au aceleasi probleme.
Cargus a crescut foarte mult, mai ales dupa fuziunea cu Urgent si se comporta ca o companie care vrea sa ia cota de piata cu niste procese nepuse la punct, cu oameni angajati la kilogram si nicidecum la calitate.
Pana una alta, cadourile de Craciun am inceput sa le iau din noiembrie, inainte sa inceapa perioada asta aglomerata.