Zilele trecute a fost o lansare Kaufland, lansare a unui concept, trăiește fresh, în care cei de la Kaufland încearcă să promoveze viața sănătoasă, mâncarea sănătoasă, fructele, legumele si restul.

Mă uitam la lansarea asta ieri, cu ceva tristețe, observând reacțiile unor personaje din zona social media. Chestii gen Da, dar intri pe site și e reclamă la detergent. Da, dar au de vânzare mici și ceafă de porc. Da de ce au la vânzare potențatoare de gust. Și tot așa, pur și simplu.

Și așa mă ia, băi copii, zi de zi, dezgustul de miniuniversul acesta al onlineului, în care e plin de judecători și jurați, curați și inocenți, care taie, spânzură și decid chestii, cu o scârbă completă la orice, de nu vă vine să credeți.

Deci cei de la kaufland, PRIMUL retailer din românia, cele mai multe magazine, cele mai mari vânzări, ziarul lor e cel mai citit din românia, dacă nu știați, se apucă să facă o inițiativă de genul. Cea în care sfătuiesc oamenii să trăiască bine, să mănânce sănătos, să aleagă fructe și legume, salate și altele. Kaufland face asta pe banii lor și fără să fie obligați de nimic. PENTRU CĂ SUNT NUMĂRUL 1 ÎN ROMÂNIA. Nimeni nu îi obligă. Pur și simplu ei aleg să îi sfătuiască pe români să trăiască și să mănânce sănătos

Rezultatul în social media? Dar de ce ai șapcă? Ar trebui să vinzi doar legume, nu să vinzi mici la grătarul din față.

Serios, orice ai face în românia nu e suficient, nu e eficient și nu poate mulțumi pe nimeni. Noi trebuie să fim campioni mondiali apriori, altfel nimic nu e în regulă.

Ca la fotbal.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.