we-wont-stop-fucking-you

Mă gândeam dimineață că singurul provider de servicii care a înțeles ideea de fidelizare a clienților vechi este RDS-ul. Ok, într-un mod empiric și bolovănos, așa cum sunt ei, dar overall, chiar au înțeles.

RDS-ul e singura companie, de care știu eu care, dacă scoate un abonament nou, mai ieftin, la ofertă, automat upgradează și abonamentele vechi la prețul nou, mai mic. La fel se întâmplă și cu ofertele speciale, cum ar fi acel DigiPlay gratuit pentru cei cu abonamente fiberlink.

Gândiți-vă câți dintre voi ați rămas frustrați că voi, abonați vechi de x ani, aveți abonamente duble ca preț față de abonații noi, cu facilități mai puține. Nu mai vorbesc de faptul că cartelele au oferte mai bune decât abonamentele și altele.

Între timp, mă bucur că oaia rătăcită s-a întors la bază…

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.