Cred cu tărie că, în momentul de față, cea mai tembelă reclamă ever, din punct de vedere al ideii, este reclama la Jacobs Caramel, cea în care doi dobitoci își pun mănuși de box, după care joacă darts, cu un mesaj haotic, gen să adaugi dulceață vieții.
Depășește cu mult reclama la nu știu ce bere cu lămâie, în care un bărbos cu barba falsă trage cu arcul într-o lămâie, pentru ca lămâia să își lase zeama de ultimă suflare într-un pahar cu bere.
NOU
Inseamna ca nu ai vazt-o p-aia cu pate antefrig si purceii bleu.
NOU
ficat! ficat!
NOU
aia e tare ma
NOU
meh, aia are o idee, un concept, anumit e atat de tampita. astia arata un birou de oameni fericiti ca joaca darts cu manusi de box
NOU
ficat e tare! am zis, stop pe rosu!:P
NOU
FICAT ! FICAT !
NOU
farmacia inimii ramane in continuare no.1
NOU
Reclamele la Romtelecom.
Doamne iarta si pazeste neamu tau de asemenea porcarii.
NOU
Cu tot respectul, dar romtelecom a tras o reclama tare la seriviciile TV. Aia cu nenea cu incetinitorul.
Si daca ma gindesc bine, anul asta nu i-am trolat inca pe astia. Sa reincepem zic 🙂
NOU
si aia cu rosu-imparat la BCR? Ala ia credit ca prostu de la bcr sa-i faca casa printesei desi tacsu era imparat. Tipic romanesc.
NOU
pai sti care e smecheria? atrag atentia doar reclamele foarte tari sau cele imbecile. si chiar se vorbeste despre ele asa cum faci tu acum. chestia asta chiar functioneaza
NOU
meh, ai citit tu undeva mizeria aia cu nu exista reclama proasta. iti zic eu, exista. o reclama trebuie sa vanda, nu sa se vorbeasca de ea.
NOU
o reclama despre care se vorbeste va vinde. cele care nu atrag atentia nu vor avea acelasi impact. e paradoxal dar merge. daca-mi aduc aminte de vreun exemplu, revin,pentru ca am citit chestia asta intrun studiu de marketing
NOU
o reclama proasta nu va vinde.
NOU
Da, da’ creste awarenessu’. Daca firma nu exista ca brand pe piata, primu’ pas asta e.
NOU
Cea mai proasta reclama a secolului XXI e reclama la Aviva: “Aceasta reclama va fi si maine aici. Dar tu?”
Aceasta reclama va fi si maine… la fel de stupida. In schimb potentialii lor clienti la pilonul 2 de pensii au ales orice altceva numai Aviva nu…
NOU
Pentru mine, reclamele BCR sunt UNICE !
E adevarat ca o buna perioada de timp contul firmei era la BCR, asa ca sunt subiectiv.
NOU
cacat! cacat!
NOU
toti intelegem asta…
NOU
Aseara am văzut o reclamă care începea cam aşa: “Poţi face compromisuri în ceea ce priveşte dieta, poţi face compromisuri în ceea ce priveşte felul în care te îmbraci … dar nu poţi face compromisuri când vine vorba de menstruaţie”. Reclamă la OB. Top that.
NOU
pregnant forever… 😛
NOU
“mama prostilor e mereu gravida”
NOU
100% malt!
NOU
oh da
NOU
eu beau heineken datorita reclamelor super reusite 🙂 mai sunt vreo 2 branduri care m-au convins in urma reclamelor insa sunt si vreo 30 cae m-au facut sa urasc brandurile lor.
NOU
@maniak
trist… nu am nimic cu Heineken, e o bere bună, dar dacă din pricina unei reclame folosești|consumi un produs, mă întreb ce efect ar avea asupra ta o reclamă reușită la căcat. ¨Domne, e căcat, știu, dar ai văzut reclama???¨
NOU
Cea mai retarda reclama din ultimul timp mi se pare cea de la Danone, cu DDB. Cred ca imi va crea un reflex conditionat sa trag vreun “vant” cand trec pe langa standul Danone. Si ma face sa-mi pun niste intrebari:
Cum poti sa-ti asociezi marca cu asa ceva? La Danone o fi cineva normal in conducere, sa dea bani pe reclama aia?
O fi si in publicitate ca si in presa? Pentru ca au scazut bugetele au angajat oameni mai slabi pe post de “creativi”?
NOU
Lyoness tot teapa ?
Eu cred ca da
NOU
Ai zis cumva “haotic” :))
Cea mai tampita cred ca e aia cu Aquafresh in 3 culori. Prima oara cand am auzit-o, eram in alta camera, si am crezut ca mi se pare. Era prin 94 reclama respectiva, pana si rezolutia la care e filmata lasa de dorit.
NOU
reclama actuala vrea sa fie o pastisa la reclama veche, un memento, de aceea are filmarea voit blurata
NOU
100% maaaaaalt e de departe cea mai idioata reclama !
NOU
fara malai
NOU
Da’ pe aia la Cilit cu “Si apoi, cavalerul a devenit regina regatului” nu o stie nimeni?
NOU
Word, aia cred ca o “face” pe asta a lu’ Arhi, Clar facuta de o femeie…..
NOU
Si mie cea la cilit mi se pare no. 1 in materie de mesaj idiot. Concureaza strans cu cea la alune – ceva cu o blonda pe un buldozer…
NOU
Ia aruncati un oichi aci:
youtu.be/JnVYE_W-dDY
NOU
www.youtube.com/watch?v=jYj7T9eEQ4U
NOU
sa nu uitam sa mentionam reclama la ciuc radler care mi se pare timpita. de fapt toate reclamele la bere-lamaie-grapefriut sunt tampe pentru ca produsul e tamp.
NOU
reclamele tampite, cretine, penibile nu functioneaza asa … la curve, hoti și politicieni e buna si publicitatea negativa. pentru ca aduce numele in creierul omului din popor. dar la barnduri e fix invers. adica o reclama de rahat va aduce deservicii si nu va stimula vanzarile. asta pentru cei care au invatat de la televizor vorba aia cu publicitatea, buna-rea, e foarte buna…
NOU
exista si reclame bune dar proaste, unde, reclama e misto, dar nu stii la ce a fost.
Mai de mult era aia cu “iubito, ai schimbat cafeaua?” dar zdamasii lu ala de la agentie stia cu ce a schimbat-o
NOU
Aia la UBERNUTS e cea mai cretina ever. Nu te face sa cumperi, doar te faci sa iti vina sa o futi pe aia pana isi ragaie inapoi alunele indopate !!
NOU
+1milion
NOU
Nu mi-e rusine nici cu aia la Timbark, -maru-n bula sau bula-n mar!-
NOU
“Cand iti iei salam Agricola de Sibiu, la DOAR 69.90 RON kilogramul….ce te mai gandesti sa-ti iei ?!”
NOU
Sau aia cu UBERNUTS. Ai vrea sa o f..i pe aia de sa ii sara ochii, nu mai tii minte la ce face reclama…
NOU
Dar de sacul fara fund de la ai-en-gi, ce zici?
Mie aia mi se pare cea mai proasta reclama din 2013.