Scris de D.M.
Disclaimer

Daca esti fan Huawei mai bine da skip, daca iei bani de la Huawei citeste asta si ia-le banii ca sa le speli rufele!

Inainte de toate trebuie sa stiti ca sunt un obsedat de ceasuri sport/fitness. Mi-au trecut prin/pe mana Garmin, Samsung, Fitbit, Huawei etc
Toate au plusurile si minusurile lor. Vrei autonomie? Huawei/Garmin! Vrei sa fie frumos si sa se “pupe” bine cu telefonul tau Samsung, ia-ti Samsung! Evident in functie de buget, functiile cresc impreuna cu pretentiile.Dar in bugetul de 2-300 europi Huawei iti ofera cam cel mai mult: ecran fain, autonomie, mii de fete de ceas. Asa ca dupa o experienta da cativa ani cu Huawei: Gt, gt2, gt2pro cu care nu am avut nicio problema!!! am migrat la Garmin iar ma apoi la Samsung. Pana a aparut Huawei Fit3 care mi-a placut enorm. Mai departe,continutul articolului este experienta mea cu ceasul trimisa catre OPC.
Acest articol nu se vrea defaimare la adresa Huawei ci un kind reminder catre Huawei ca Romania e tara democratica, membra a UE, nu China si politica strutului.

“Buna ziua!
Am achizitionat de pe site-ul huawei.com/ro, on-line un dispozitiv Huawei Fit 3 pe data de xx/xx/2024 cu numar de comanda 9xxxxx02. Acesta a venit insotit de de casti audio si o extragarantie de 1 an in plus fata de cea oferita normal.
Dupa aproximativ 2 saptamani de utilizare, ceasul a inceput sa imi faca probleme in sensul ca se deschidea ecranul aleator iar touch-ul acestuia nu raspundea cum trebuie la comenzi. Am contactat Huawei iar acestia m-au redirectionat catre esdrom.ro cei care repara in garantie produsele huawei.
Undeva la sfarsitul lunii iulie ceasul a plecat catre esdrom iar pe data de 08/08/2024 am primit un sms de confirmare de la acestia cum ca produsul a ajuns. Pe data de 23.08.24 am fost informat ca produsul reparat a plecat spre mine. In fisa de reparatie pe care o voi atasa apare cum ca ecranul ceasului a fost schimbat.
La prima folosire a produsului in calitate de tracker de inot (produsul se lauda ca are aceasta functie) acesta a inceput sa se restarteze la nesfarsit pana s-a stins definititv.
Pentru a doua oara am trimis produsul catre esdrom acestia anuntandu-ma ca a intrat in service la data de 08.09.2024.
Trebuie mentionat ca cei de la esdrom au o pagina in care, teoretic, poti vizualiza stadiul reparatiei.Bineinteles ca functioneaza cu mari intarzieri.
Din acest moment am contactat telefonic huawei si am cerut inlocuire produsului/contravaloarea lui/ considerarea ca avans pentru un alt produs huawei.
Cei de la Huawei au zis ca nu este la latitudinea lor si ca doar cei de la esdrom pot lua aceasta decizie. Acest lucru mi se pare complet intolerabil avand in vedere ca eu am cumparat de la huawei si nu de la esdrom.
Mai tarziu am fost sunat de catre cei de la esdrom si efectiv certat cum ca nu as stii sa folosesc produsl si ca l-am supus unor conditii pentru care el nu a fost conceput. Le-am explicat clar ca a fost inot in bazin olimpic cu apa dulce si le-am raspuns unui chestionar despre modul de utilizare. Mi s-a spus clar si sper sa existe inregistrare ca mi se va face o “exceptie” si ca este ultima oara cand il repara.
Undeva pe data de 20-23.09.2024 produsul s-a intors iar in fisa de reparatia scria ca a fost schimbat display,placa de baza, sezori spate. teoretic tot ceasul mai putin rama.
La o inspectie vizuala am ramas socat de felul reparatiei. Efectiv ceasul a fost inmuiat in adeziv si curatat de ochii lumii.Parca ar fi fost facut de un cizmar nu de service adecvat. Voi atasa poze pentru a vedea si dvs.
In plus de aceasta prin schimbarea placii de baza a produsului, aveam un alt ceas, aplicatia huawei appp nerecunascand ceasul. In acel moment am realizat ca nu am primit o prelungire a garantiei si vreo mentiune cum ca “noul” ceas are un alt serial number pentru o eventuala garantie.
Am contactat Huawei telefon, le-am spus si trimis poze despre deosebita lucrare facuta de cei de la esdrom si le-am cerut prelungirea garantie pentru cele aproape 2 luni pe care ceasul le-a stat in service si pentru noul produs.
Am solicitat inca o data inlocuirea produsului/banii inapoi/avans pentru alt produs.
A doua zi am fost contacat de huwei si mi s-a spus ca tot ce se poate face este sa trimit din nou ceasul catre esdrom pentru “curatarea adecvata a excesului de adeziv”
si nici vorba despre prelungirea garantie cat a stat in service si actualizarea serial number-ului noii placi de baza in vederea unei garantii ulterioare.
Acesta a fost momentul in care am realizat ca nu mai ce discuta cu ei si ca voi fi refuzat la infinit. Aceasta a fost si momentul in care am decis sa apelez la dvs
Multumesc!”

Ca o mentiune suplimentara: cei de la call center-ul Huawei au fost foarte amabili si politicosi!

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.