Mai țineți minte afacerea Radio Guerilla? Când domnul Liviu Mihaiu, cel pentru care s-a plătit o șpagă de 1 milion de euro ca să fie pus guvernatorul Deltei, dar el nu știa nimic de asta și a făcut altul pârnaie, a decis că nu mai dorește să plătească datoriile firmei, s-a băgat sub umbrela insolvenței și a închis tot? Și, după o perioadă, a decis să deschidă o firmă nouă, curată, care să aibă un radio nou, curat, fără datorii, numit Radio Guerilla? Știu, nu vă pasă, ați mai spus, important e că au muzică de aia de calitate. Doar ziceam.
Ei, iată, că se pare că nu e singular. Efectiv încă există dosare în instanță cu Euroins, plus dosare de daună neplătite, oameni care nu și-au luat și nu își vor lua banii niciodată, pentru că fondul ăla de garantare al ASF e o glumă proastă, menită să țină la loc sigur salariile politrucilor numiți la conducerea organismului de verificare a asigurărilor.
Euroins reintră pe piaţa românească, după ce a lăsat o gaură de 4.000.000.000 de lei. Euroins AD, firma-mamă a falimentarei Euroins România, a început demersurile pentru a reintra pe piața RCA din România.
Printr-o firmă locală, Phoenix, societatea este deja activă pe zona asigurărilor de garanții, un segment pe care în România există un deficit major de ofertă.
Și, de data asta, nici măcar nu vor avea probleme în românia.
Cel mai important lucru pe care orice potențial cumpărător trebuie să îl știe este că, în cazul în care apar probleme cu plata daunelor, va trebui să se adreseze autorităților din Bulgaria, pentru că cele din România nu au competențe în cazul firmelor care funcționează pe pașaport european.
Mai mult, în caz de faliment, păgubiții nu sunt acoperiți de un fond de garantare, așa cum se întâmplă cu FGA în România, întrucât Bulgaria are o astfel de schemă doar pentru asigurările obligatorii.
Nu în ultimul rând, chiar și eventualele petiții vor ajunge la Sofia, ASF fiind doar intermediar, în timp ce procesele se vor desfășura tot în țara vecină, după cum ne explică specialiști în domeniu.
Dovijdăne, priateli!
NOU
Rejisior na dublaja-Kevork Kevorkian
NOU
Curat si placut uscat!
NOU
Lisitsata, kato ne stigne do krastavitsite, kazva, ce sa kiseli
NOU
Has mo car pa bulgărește le doresc!
NOU
Si aia de la ASF ce zic? Si ce masuri au luat? Ca doar in conducere sunt cativa cu epoleti.
Dar SRI ce zice? Si ce face pentru a nu mai avea inca o teapa?
NOU
Păi ce să zică și ei, conform cu legislația… a murit firma, o îngropăm cu tot cu datorii și patronache cu administratorul fac alta virgină și-i dau mai departe cu afacerile, în loc să fie beliți și pe persoană fizică pînă se recuperează totul.
Apropo, Mazăre face angajări pentru complexul hotelier din Madagascar, bizinisul merge mai departe chiar daca mai sint de recuperat vreo 125 milioane euro din paguba făcută de el.
NOU
După modelul el prezidente, nimeni nu zice nimic… doar încasează mormane de bani… și nu mai comentați aiurea, platiti-va taxele, ca patria are nevoie de bani…
NOU
O firma de asigurari ce nu asigura clar dar iti da hartie sa o arati la tablagiu cand te opreste. Probabil vor fi cei mai ieftini de pe piata. Mda. Ce e mai grav e ca nici nu ne mai miram de scheme de genul asta.
NOU
Si Blue Air operează zboruri in continuare, doar ca se numeste Dan Air.
NOU
coooomplet altii:)))))
NOU
BluAir nu vânduse aeronave la Aeroitalia?
NOU
Deci cine vrea sa nu aiba probleme cu asa ceva, trebuie sa isi faca RCA cu decontare directa. Sau na, CASCO.
NOU
@RDB – fi atent aici, AM AVUT rca cu decontare directa la Generali. M-a lovit un cretin care a taiat el doua benzi sa ajunga in fata mea cu o masina si mi-a spart oglinda. Si ala avea tot rca la Generali ca nah sunt / erau cei mai ieftini de pe piata.
Cum functioneaza in aces caz decontarea directa??
NOU
Mai ramane sa zici ca ai avut si CASCO la Generali si sa ma intrebi cum functioneaza.
Ce sa zic, am scris mai sus ca e pentru cazul cu asiguratorul din articol.