Mi-am comandat chestii de la Marele Pescar. Câteva zeci de kkțișuri mici, dar multe poziții. Comanda dată după masa, m-au sunat de vreo 2 ori, pentru că nu mai aveau unele din produse. A doua zi comanda era trimisă.
Am vrut să scriu despre asta pentru că mi se pare un model de site cu comunitate, din toate punctele de vedere. Nu au înțeles ceva în comandă, sună. Li se pare lor că ai comandat ceva aiurea, te sună.
Și, ce e mai important, magazinul are super comunitate. De când mă plimb pe el, chiar am înțeles lucruri, din reviewurile lăsate de alți clienți la produse. Și asta e mare lucru. Oamenii comentează la articolele cumpărate, cu bune, cu rele, cu fotografii, fix ce ai vrea să se întâmple pe un site care face vânzare.
Nu am nicio legătură economică cu ei, sunt un simplu client, nu mă cunosc, nu știu cine sunt și nici nu cred că îi interesează. Am scris aasta pentru că, pe internet, se scrie doar dacă e ceva nasol despre un site sau un serviciu. Dacă e de bine, nimeni nu se mai deranjează.
NOU
‘Dacă e de bine, nimeni nu se mai deranjează.’ Pentru ca asta înseamnă normalitate.
NOU
poate in mintisoara aia a ta:)))
NOU
“nu știu cine sunt și nici nu cred că îi interesează”
Norocosii! 😀
NOU
NOU
www.youtube.com/watch?v=C5R6u1TuCqY
NOU
Eu ii stiu de cativa ani si am interactionat cu ei, inclusiv cu patronul, de pe vremea cand aveau magazinul pe langa Unirii. Sunt ok oamenii, super-serviabili, fara sa fie agasanti.
NOU
au si acum magazin, langa pionnierul