Explicați-mi și mie acest fenomen. Întotdeauna, în județul Brăila, după ce se asfaltează complet șoselele, cam o dată pe an, se fac carotajele astea în șosea, care ulterior se astupă și, evident, se distrug în câteva luni, motiv pentru care, normale, se reasfaltează la anul. Nemaivorbind că nu sunt toate semnalizate și ai șanse să îți faci mașina praf intrând în ele.
NOU
Pe un drum din județul Brăila mi-am distrus 3 anvelope și două jante într-o groapă pe toată lățimea drumului. În prima localitate vulcanizarea era cea mai de succes afacere.
NOU
“Record video…. Unable to perform this operation….. Thank you”
NOU
Nu știu de ce se întâmplă asta, că și la noi în Romania e la fel, nu doar în Brăila…
NOU
Nu stiam ca au asflat!
NOU
Aș compara fenomenul cu aparția cercurilor de origine necunoscută în lanurile de cereale.
Dinamica e aproximativ asemanatoare.
NOU
În viață omul dă și brăile, dar mai dă și gherle
NOU
Pe unde ai văzut asfalt bun în România?
NOU
Umbla vorba ca Terente isi baga sula in drumuri … Si asta este rezultatul .
NOU
cnadnr.ro/sites/default/files/Reglementari-tehnice/AND%20547-2013.pdf
NOU
TL;DR. Te durea mana sa copiezi o fraza?
NOU
@bit
idio^H^H^H^H deștepții CNADNR au publicat intenționat normativul ăla sub formă de POZE SCANATE tocmai ca să nu poți face search/CTRL+F sau copy&paste la text când îi dai în judecată.
există o versiune publicată de Ministerul Lucrărilor Publice aici:
www.mlpda.ro/userfiles/reglementari/Domeniul_XXVI/26_162_AND_547_2013.pdf
iar de aici se poate extrage text.
Din păcate însă… nu prea corespune numărul total de pagini și numerotarea paginilor între forma PDF prezentată ca “oficială” a textelor celor două instituții.
La CNADNR are 161 pagini, la minister au ajuns doar 135 de pagini.
NOU
De la moldoveni e, unde scuipa moldoveanul trebuie scos asfaltul, ca altfel se umfla si pocneste. D-aia nici nu tin reparatiile, ca nu curata suficient de adanc.
NOU
Braila e in Muntenia nu in Moldova
NOU
Tu cand treci granita din Moldova in Muntenia te faci brusc nemoldovean? Granita e doar o dunga pe harta.
NOU
Off-topic cu “reactiile” de la like: Dai un react in loc de like dar numarul de like-uri (capul verde) nu se actualizeaza si el, poti da click in continuare si abia apoi se face gri si creste “scorul” cu 1.
Mai logic cred ca ar fi ca atunci cand apesi pe un react, la capul verde sa fie un numar total si totodata sa se faca si el gri. Doar o idee.
NOU
Încearcă cu dislike
NOU
astea asteapta zapada ca sa le asfalteze
NOU
Mentenanta.
NOU
s-au facut si lucruri bune in pitesti!
NOU
Va spun eu: cand isi cumpara masini, cer mereu ‘una care sa mănânce asfaltul’, si ce vedeți este urmarea 🙂
NOU
BMW-urile mananca asfaltul prin toata romania
NOU
E o magarie ca sa plateasca iar. Carotajele se fac de alte firme din cvasi motive si atunci se pierde garantia de la cel care a asfaltat.
La fel si in bucale unde vezi cum apare enel/apanova imediat dupa ce s-a turnat un asfalt.
NOU
In zona aia nu-i aclimatizat asfaltul inca…
NOU
e rezultatul vizibil al pulilor bagate in banul public. uneori le baga mai adanc si crapa pana la fundatie
NOU
Lipsă capacitate portantă drum.
Au bani da este complicat să facă o reabilitare corectă a drumului și din acest motiv se fac contracte de COVOARE ASFALTICE. Asta înseamnă că vin băieții, frezează 4 cm și toarnă un strat de uzură nou.
Din păcate zonele respective cu burdușiri nu sunt reparate corect (trebuie scos tot afară și refăcută toată stratificația balast/piatră spartă/binder/uzură).
Este sport național ăsta cu covoarele asfaltice mai nou. Dă bine la prostime!
NOU
Asfalt foarte vizibil. Acum si in Braille.
NOU
Corect, asa a gasit orbul Braila!
NOU
Boala asta cu razuitul soselei nu e numai din judetul Braila,este boala nationala.Razuiesc dupa care asfalteaza peste cateva luni,eventual cand ploua sau a plouat si gropile sunt ude.Vorba noastra nationala: “Domne,atat s-a putut.”
NOU
Nu prea se mai face mentenanta la tunelurile dacice Varful Omul -Dunare si au inceput sa se surpe.
NOU
Din mai multe motive.
Unul dintre ele ar fi ca pe unele drumuri nu exista sau nu au grosimea corecta straturile de dedesubt si astfel stratul de deasupra crapa sau se deniveleaza.
Altul ar fi ca asfaltul pus e de proasta calitate sau e turnat in conditii meteo nefavorabile.
Un alt motiv ar fi circulatia camioanelor cu incarcatura mai mare decat cea maxima admisa, mai ales pe timp de vara cand asfaltul se dilata.
NOU
dude, efectiv imediat dupa ce sse asfalteaza, se face carotajul. imediat. dupa care se lasa vraiste cateva saptamani, se astupa groapa, care se distruge in urmatoarele luni. nu e ceva ce observ de azi de ieri, sunt multi ani de cand ma lovesc, efectiv, de asta
NOU
“efectiv” ala e sunetul de janta indoita pe piatra?
NOU
… mă tem că drumurile din Brăila au fost asfaltate de gălăţeni
NOU
“motiv pentru care, normale, se reasfaltează la anul.” fix asta e motivul 🙂
NOU
Gaurile cu carota se fac de catre echipele de audit, ca sa verifice daca aia care au asfaltat au pus un strat corespunzator cu conditiile din caietul de sarcini. Dar nu sunt atat de mari. Au diametrul de cca 15cm.
PS. In filmul asta, cine naiba zice “multumesc” unei camere video, mai ales dupa ce camera iti da cu flit?
NOU
Dude, curând toate dispozitivele astea vor deveni conștiente și vor prelua controlul. Pe cine crezi că o să omoare mai întâi? Probabil nu pe cei care mulțumeau camerei 🙂