Alex Seremet de la BMW are impresia ca imaginea masinii e distrusa de altercatia dinrre Mark si vatman si, de fapt, BMW duce o lupta de educare a populatiei.
www.facebook.com/alex.seremet/posts/10157957305258415
Nu, Alex, nu Mark e de vina. Voi sunteti. Cand faceti campanii care se adreseaza exclusiv cocalarilor ca Mark, care sunt impresionati de un clip in care un BMW intra pe o partie.. Sau cand o pasarica deznuda isi arata bogatiile rezemata de un bmw.
www.instagram.com/p/BzTjRatI1EX/
www.instagram.com/p/B7BxDyzFILN/
Nu va simtiti deloc responsabili, dupa ce promovati asta, cand vedeti hoardele de ursuleti pe partiile romanesti?
Imi pare rau sa o spun, sincer. Pentru ca masinile sunt minunate si,candva, o sa am una. Dar munca ai despre care vorbesti tu e o continua campanie de atras cocalari.
Si ca sfat, ati putea scoate semnalizarile de pe masini, soferii voștri nu le folosesc.
Pentru ca sunt cocalari.
NOU
Uite un caz mai recent de BMW intrat pe partie
adevarul.ro/locale/sibiu/un-bmw-ramas-inzapezit-partie-schi-sibiu-amenda-aplicata-soferului-1_5e14de4a5163ec4271d33d7a/index.html
NOU
N-avea x-drive bo$$!
NOU
“An de zile” – si baiatul asta Alex se ocupa de comunicare? Aha….bun.
Ii doresc multa bafta in a spala imaginea BMW “an de zile” de acum incolo.
NOU
Mulțumesc pentru observație, am corectat postarea.
NOU
nu cred ca tre sa spele nimeni imaginea bmw. au o imagine buna, zic eu, care se traduce prin numarul de vanzari de masini si tehnologie. mai toata lumea uraste bmw cand nu se afla intr-unul si majoritatea recunosc ca isi doresc unul. cocleti sunt in taote marcile scumpe sau ieftine de masini. ca iti sare mai repede in ochi unul care e intr-o masina scumpa si face ceva neregulamentar, asta e alta.
NOU
Cum era vorba aia, daca crezi ca munca ta e inutila, aminteste-ti ca este un tip Alex Seremet care incearca sa educe cocalarii cu BMW.
NOU
Recent (de vreo 2 ani) am renuntat la bmw tocmai pt ca nu ma mai identificam cu marca!
(Troll…, sunt scumpe-al dreacu :)))
NOU
Asta este strategia BMW la nivel mondial. Nu e orientata *doar* spre cocalari – e orientata spre “tineret”. Din pacate, cocalarii se regasesc in cantitati mai mari fix in randul tinerilor.
Daca faci un sondaj de opinie in Germania, marcile sunt categorizate cam asa :
BMW – tineri
Audi – sport/rafinat
Mercedes – batrani
VW – ieftin
Asta e imaginea pe care si-au creat-o in mod voit. Asa ca despre ce vorbim aici?
NOU
Opel?
NOU
Opel e singura masina cu adevarat germana.
NOU
Opel – saraci
Am avut Opel :))
NOU
Mai da.l in pla de Audi sport, daca si Audi e sport si mama mai e virgina. Pana la urma aduna bani si cumpărați Bmw.ul ala mult dorit. Audi e masina de padurari, de mers pe câmp si de bagat prin noroaie pe post de tractor. Despre W ce sa iti spun…intretinerea la un W dupa Golf 4 e mai costisitoare de cat intretinerea la un Bmw. Daca un senzor de Nox la Golf 5 1.6 iti pare ieftin 2900lei, o distributie 2300lei…ce sa mai vorbim. De la W am avut 3 modele de Golf cu diferite caroserii si motorizari, mai detin unul si acuma, de la Bmw am detinut 3 modele si mai am doua din ele. Pot sa.i recomand ori cui daca are un buget consistent si nu se uita la întreținere. In schimb despre semnalizare, nu intra in spectrul vizual al săracilor, ori cum e o masina care te forțează sa o conduci agresiv, fie si un 2.0d
NOU
Mosu este cocalar cu acte, nu fi ca el.
NOU
VladM, e bun bancul ala cu Audi sport si rafinat, dar daca vorbim serios Audi e o Skoda mai spalatzica.
NOU
Audi mașina de pădurari…dețin un Audi și nu știam că are și abilități din astea. Dar în schimb al dracu de am văzut vreun Audi pe vreo pârtie de schi blocând-o sau pe cineva cu Audi încercând să îl spele în mare! In schimb țărani cu BMW-URI încercând să faca cel puțin toate astea am văzut o grămadă. Și să înțeleg că(,) capacitatea motorului te forțează să fii țăran și dobitoc in trafic??
NOU
Media de vârstă pentru un comparator de BMW este 58. Statistica e făcută de BMW și îți spun asta ca angajat BMW.
NOU
Uitati-va la tipul ala ce a comentat cu pseudonimul “Mosu”, fix asa sunt 70% dintre posesorii de BMW. Merg cu a lor janghina de 15 ani si cred ca e vreun OZN sau minim model 2025. Trist e faptul ca-i considera saracii pe aia cu Logan. Sunt spalati pe creier, nu stiu ce dracului au idiotii astia. Se regasesc mai multi in marca Bmw, pentru ca asa au in cap, bmw=valoare, cocalarisme de genul. 2 ani am avut un 730d din 2011, pana in 2017. O masina perfecta, stiti de ce am vandut-o? Pentru ca in momentul in care le-a scazut pretul, toti tiganii, bombardierii isi luau fix acest model. In prezent in acest model vezi doar ciori, tigani, romani ce-i imita pe tigani, bombardieri, teroristi, jupani si alte specimene mioritice. Comparam cu Audi A8, pana in prezent nu am vazut un tigan bombardier in aceasta masina, doar oameni normali, culmea majoritatea la costum!
NOU
@Vlad: pun pariu ca statistica ta se refera la masinile noi, si nu ia in calcul masinile second-hand. Caz in care statistica e interesanta dar inutila.
E ca si cum am face toate statisticile despre doamne, luandu-le in calcul doar pe cele virgine 🙂
NOU
de ce te iei boss de montaniarzi? mai nou bombardierii s-au reprofilat pe nisip si mare.
www.tribuna.ro/stiri/eveniment/bizon-in-vama-veche-a-intrat-cu-bmw-ul-in-mare-si-a-ramas-impotmolit-134689.html
NOU
Printr-o intamplare profesionala inediata, am avut ocazia sa inchiriez mai multe masini din iulie anul trecut pana acum, fiecare masina cateva saptamani deodata. Am trecut prin majoritatea brandurilor mari (americane si europene, asiatice inca nu).
BMW a fost cu adevarat cea mai buna masina de acum, inclusiv mai buna decat Audi sau Mercedes. BMW conduceam si acasa, experienta asta mi-a confirmat ceea ce banuaim deja. Si crede-ma, nu sunt vreun pasionat de masini sau BMW fanboy. Intre Mercedes si BMW, daca ai de gand sa angajezi un sofer, ia-ti un Mercedes; daca ai de gand sa conduci tu masina, ia-ti un BMW (pana in seria 5, mai sus de 5, ia-ti un sofer, ca iti permiti si e de neam prost sa iti conduci singur seria 6).
Inca tanjesc dupa un Subaru, sa vad si eu de ce e Zoso asa de incantat de ele. Dar nu prea le gasesti la inchiriat, poate e un semn.
NOU
Seria 6 a fost model sport, nu există niciun motiv să ai șofer pentru ele. Acum e ceva mașină de familie luxoasă și nici așa nu e nevoie de șofer.
La seria 7 e altceva dar doar de la ultima generație că restul au fost și ele orientate spre condus mai mult decât spre confort.
Seria 8 e fosta serie 6, mașină sport cu 2 sau 4 locuri. N-ai nevoie de șofer.
NOU
am zis mai sus ca nu sunt BMW fanboy or something, deci 7 am vrut sa zic, si da, doar 7, ca 6 si 8 sunt sport, I googled it
NOU
Nu că lumea pe aici nu e plimbată și nu a constatat că asta le e strategia globală!
Indiferent de țară, bemveistul e bemveist!
Există excepții! Cunosc excepții! Dar așa cum România votează PSD, la fel e adevărată generalizarea cu BMW!
Și nu cei cu M3 sunt problema! Cei cu 318 și *20!
In Irlanda sunt la mare concurență cu doamnele cu Range Rover! La mică distanță in urmă sunt șoferii de Prius importat din Japonia (dar ăia ajunși semne distinctive, gen covorașe și “iconițe” pe bord.
NOU
Postarea mea pe Facebook era mai mult o ironie personală – filmul cu tramvaiul a ajuns la o audienţă cât toată comunicarea mea despre istorie şi cultură din ultimii ani, probabil. De ce prinde una mai bine decât toate celelalte, poate nu-mi fac eu treaba bine, poate pur şi simplu suntem în lumea asta a ştirilor uşoare, poate e ceva combinat.
Ca să-ţi răspund direct la întrebarea ta – nu mă simt deloc vinovat. Proiectul cu maşina pe părtie a fost ideea mea şi faptul că vorbeşti despre el şi acum mă face să cred că a fost totuşi o idee bună. Ideea nu a fost originală, sunt multe alte mărci care au scos maşinile pe pârtie sau pe trambulina de schi. Nimeni nu şi-a pus problema că dacă producătorul a făcut asta, vor sări toţi să îi urmeze exemplu, discuţia asta nu a mai găsit-o nicăieri. Nu cred că s-a apucat cineva s-a apucat să-şi taie cu cuţitul pantofii pentru că a văzut asta la teleshoping. Sau să verifice creta în cernală. Sau să se ducă cu bagajele la baie când sunt deranjaţi la stomac. Sau să facă toate nebunile pe care le aratăm noi în filme sau reclame. Tu chiar crezi că berbecii care au intrat cu maşina pe pârtie au făcut asta pentru că au văzut filmul pe care l-am produs noi la Predeal?
Uite câteva exemple de alte proiecte auto pe care le-am găsit rapid, în două minute de căutare.
www.youtube.com/watch?v=1_39sOolY7c
www.motor1.com/news/61934/ferrari-f40-tackles-ski-slope/
www.youtube.com/watch?v=JgUzL6wrv5o
www.digitaltrends.com/cars/audi-e-tron-drives-up-streif-ski-slope-video/
Lista de dat în spectacol cu maşini e foarte lungă.
Cât despre domnişoara promiscuă pozată cu un BMW, din păcate astefel de fotografii vor exista mereu. Nu o să fim niciodată Ferrari la capitolul ăsta. Oricum, şi ală este tot un exerciţiu de promovare. www.theverge.com/2019/8/2/20752067/instagram-ferrari-philipp-plein-lawsuit-threat
Pe de altă parte cred că există umorul ăsta facil din categoria “BMW nu semnalizează, lichid de semnalizare BMW” etc. Se poate discuta mult cum există şi cine îl întreţine, nu cred însă sunt comentariile locul potrivit pentru asta. O bere ar fi mai potrivită.
NOU
Cetin a vorbit și despre cei 7 violatori din Vaslui care au făcut poștă o puștoaică. potrivit logicii tale violul a fost o ideea bună….
NOU
Linkurile la alte acele reclame demonstreaza ca nu prea le ai cu nuantele si calitatea productiei. In toate cele trei exemple mesajul e unul abstract: masina, munte, zapada, silueta, agilitate, sport, forta, aderenta.
In reclama realizata de tine, ai literalmente o masina oarecare tragandu-i pe unii pe o partie de schi, apoi facand slalom printre oameni, adica fix ce atrage pe orice cocalar: aduc masina pe partie cu xdrive, si ii trag pe baieti si impresionezi pitipoancele.
Nici nu ma mai leg de calitatea productiei, concept, incadrare, montaj, expunere, gradare culoare. Jale. IClipul transpira prin toti porii un amatorism grobian, si de o profunda lipsa de imaginatie si rafinament. BMW, o masina de neam prost.
Reclame cu bun gust pentru masini de bun gust
www.youtube.com/watch?v=3RgcWidWKhU
NOU
un om de marketing bun ar fi facut o filmare cu bmw si in apa, la mare, sa reprezinte plastic capacitatile masinii in situatii se acvaplanare
NOU
De la momentul activarii si pana acum, la cativa ani distanta, un om de comunicare si-ar fi schimbat discursul in “da, am gresit atunci, am invatat din asta, si de-aia acu facem activari educative, la biblioteca sau whatever”. Faptul ca au “facut si altii” e o scuza de curtea scolii, cand esti prins ca ai chiulit de la ore.
Asta cu o “fac si altii” e insa valabila si cu intorsul pe linia continua, trecutul pe rosu sau mersul pe linia de tramvai. Atunci insa cand ai o problema cu perceptia asupra brandului, faci ceva cu asta. Se numeste educarea consumatorului si nu hai sa ne lamentam din cauza unor bombardieri din trafic.
NOU
“Proiectul cu maşina pe părtie a fost ideea mea şi faptul că vorbeşti despre el şi acum mă face să cred că a fost totuşi o idee bună.“
Daca asta ai dedus dupa ce ai citit pe-aici, cam nasol…
NOU
Dle Seremet, dumneata știai că nu ai voie să stai în fața tramvaiului, indiferent de ce mașină conduci? Indiferent.
Situațiile rare, când se face trafic greu, iar infrastructura rutieră se suprapune peste calea tramvaiului (că așa e Bucureștiul), atunci se consideră excepție a excepției, dar atât și nimic mai mult. Clientul dvs din piața secondhand-ului & al cazanelor poluante, Mark îl cheamă, nu avea ce să caute pe locul acela, să stea în fața tramvaiului.
Soarta face ca tocmai el să pună în discuție problema șoferilor descreierați și, coincidență, în legătură cu o marcă înregistrată asemuită cocalarismului.
–”Proiectul cu maşina pe părtie a fost ideea mea şi faptul că vorbeşti despre el şi acum mă face să cred că a fost totuşi o idee bună. Ideea nu a fost originală, sunt multe alte mărci care au scos maşinile pe pârtie sau pe trambulina de schi.”
Plagiatul e o idee bună? Scenariștii care au inventat din aer reclama cu pârtia, lor li se pare o idee bună plagiatul?
Totodată, postarea dvs dă impresia că faceți un pupincurism, în speranța că cineva, vreun „bosulean” de la Bayern vă vede „dedicația la corporație” și poate vă mai aruncă o firimitură, o „înaintare în grad”, sau așa ceva ceva. Sper să mi se pară și să nu fie așa, că ar fi penibil ca un om asemeni dumitale, la vârsta ta, să mai gândești în ceasul al doilea și un sfert ca un gășcar.
Nu vă e un pic din vârful obrazului, așa, să recunoașteți că oamenii pe care-i atrageți, sau „clientela” (să folosesc un termen robotizat corporativ), sunt niște nulități în ceea ce privește demnitatea, etica, moralitatea și bunul simț? Da, știu, sunteți genul de om care poartă pică tuturor din jur & îi desconsideră pe toți ca fiind niște idioți sau victime înnăscute, știu genul ăsta de gândire.
Asta e marca cu care v-ați asociat din motive de disperare să vă puneți o pâine pe masă, nu sunteți reproșabil pentru asta, dar, sunteți reproșabil fiindcă ați ales să luați apărarea unei exibiții clare care nu vă face deloc prizabil, atât personal cât și marca străină unde munciți; tocmai din poziția sus menționată de autorul textului.
NOU
“Se poate discuta mult cum există şi cine îl întreţine”. Zi direct, bulangiii de la Audi sau Mercedes baga miliarde ca sa pangareasca imaginea angelica dealtfel a soferilor de bembe, right?
NOU
Domnule comunicator de la BMW ești varză cu carne. Praf. Si am si argumente.
Daca in articolul de pe Fb ai greșit si apoi ai rectificat, ok sa zicem ca toți suntem oameni si mai greșim. Dar apoi vii pe un blog cu audienta mai mare decât orice inițiativă a voastră de comunicare, vrei sa dai un drept la replica si de fapt o dai de gard. Ai mai jos toate greșelile din post:
maşina pe părtie
să îi urmeze exemplu,
discuţia asta nu a mai găsit-o
Nu cred că s-a apucat cineva s-a apucat
creta în cernală.
din păcate astefel
Oricum, şi ală
nu cred însă sunt
Bă, eu sunt plecat de 10 ani din România si tot mă exprim mai clar, comunicatorul lu’ pește!
NOU
Domnu Alex,
Oricate reclame pe partii, bmw-uri cu gagici in pielea goala sau alte marketinguri reusite sau nereusite faceti, sa stiti ca mai exista oameni care nu pot si mai ales nu doresc sa cumpere bmw si sa fie asociati cu tipologia soferilor de bmw: tigani, imbecili in trafic, piz, pisici belite samd. Cine are impresia ca bmw ar fi cea mai buna masina, nu doar ca e un diletant ridicol ci si desconsidera total alti conducatori auto, care au alte gusturi si alte preferinte. Ce are un bmw in plus fata de un lexus, un maserati sau orice alta masina? Aaa, da, are un martafoi la volan.
NOU
Alex Seremet are poza de profil pe fb cu pistol în mana, ținut înclinat, ca un cocalar.
NOU
In germania, Porsche are un departament special pentru soferii care cumpara masini hyper-sport (!?). Gen: oi avea tu bani, dar stii sa conduci rapid pe sosea? Si ii invata tot felul de cacaturi: cum sa “citeasca” soseaua, sa etapaneasca masina in conditii dificile, etc. Ar trebui sa faca si bmw la fel – inclusiv pentru 2nd hand: semnalizare, cursuri de integrare sociala, cultivat de panselute si alte chestii culturale.
NOU
După un drum cu un X5 pana la Iași, am luat ketonal de durere de spate. Masina care noua fusese 69k. Pentru ca NU ARE LOMBARI la scaune. Dai 70k pe masina și nu iti pune un kkt de buton pe care și loganul îl are, sa nu stai cu lombarii în aer.
Mi se pare o masina prea scumpa pt ce oferă și mai ales pentru ce NU oferă.
NOU
Pentru ca un model mediocru reprezintă toată marca. Apropo, din ce an? Ca nici modelul din 2013 nu cred ca mai venea la 70k. Am mers cu cel din 2019 și e lux, perne de aer și pe față și pe spate.
NOU
Daca nu te dor genunchii sau fruntea nu ai pozitia buna in BMW. Pe un ton mai serios scaunele din fata au multe setari www.youtube.com/watch?v=pRiJ9IhXDzQ. Dar BMW nu are dispobile pe toate masinile asa ca ai nevoie sa cumperi pachete care includ astfel de optiuni.
NOU
stai, ca eu cred ca știu de care bmw vorbeste. daca zice de ala al lui C.U…ala e o janghina:))
NOU
Dacă faci o masina de 69k și stau ca un cacat cu motz in ea, poți sa fii BMW sau oricine altcineva ca iti cataloghez tot brandul ca a fi cel puțin de cacat. Pentru mine, ca eu nu as da atâția bani sa stau chircita la volan.
Arhi, nu închiriez mașini de la prietenul nostru. :))))
E vorba despre un X5 din 2015, nu vreo perla de masina, dar care în urma cu trei ani făcea, la ieșirea din fabrica o suma inacceptabil de mare pentru confortul de cacao pe care îl oferă. Bine ca s-a vândut. :)) da, era singurul ei defect și printre prieteni se pare ca n-am fost singura care a sesizat chestia asta. Doar ca sunt mulți bmwisti fanatici sau doritori de BMW care n-au pus mana pe unul mai mult de 20 de km și au senzația ca wawwww ce masina. Nu am fost impresionata.
NOU
Unde are loganu buton de reglat lombar?
NOU
in viitorul indepartat si improbabil.
NOU
Nu reglabili. Dar nu au o scobitura IMENSA în zona lombara care da super fancy cand pui piele bej-cacat pe scaune și stai suspendat ca prostu. Nu are reglaje, dar stai cât de cât comod în scaun, nu chinuit ca un prost ca nu ți-ai luat opțiunea X cu perne în scaun. Totuși, nu e ieftina. Pt mine e de principiu pur și simplu. Nu ai voie sa ai scaune atât de cacacioase, fie ele și cele Basic.
NOU
@RAIDER si restul la o cautare simpla pe google gasesti urmatoarea imagine care iti arata exact unde are reglajul imgur.com/Qw7o3Vx
Eu am folosit acel reglaj un logan care acum are 13 ani si am ramas surprins cand m-am urcat prima data in el (acu 7-8 ani) ca are acel reglaj 🙂
Nu mai stiu ce echipare era, cred ca cea de baza, ca nu avea AC. Probabil inginerii de la Dacia stiu mai bine drumurile din Romania decat cei de la BMW si au zis ca merita un reglaj lombar minim, ca echipare standard.
NOU
Ooof, femeile si masinile. Mai Laurra, ideea beamveului e sa faci impresie cand cobori din el, reglajul scaunelor e pentru mofturosi. Calatoria cu beamveul nu e un scop in sine, e doar modul prin care ajungi sa cobori din masina in cat mai multe locuri ca sa fii vazut(a) de cat mai multa lume. Orice altceva pica in planul doi.
NOU
@Ciprian: Mno, țin să îți dezamăgesc cunoștințele, logan 2, 1.5 dci, led, ac, muzicuta cu mp3 și povești, oglinzi trilulilu și căcat, n are reglaj lombar. Până și scaunul se ridică ieftin, cu arc, n are cremaliera.
Am avut lombar pe Renault 25 care avea 30 de ani. Loganul n are.
NOU
@Raider, de fapt asta era ideea. Am avut mega scaune comode la corsa in 2 uși vai de capu ei, care costa cât un set de roti pentru BMW-ul ala.
NOU
Cati/Cate nu am gasit eu sa ii intreb stai ok? Vrei sa reglezi scaunu? Ahhhh nu…stau ok….zi-mi ca daca e te ajut eu…nuuu e ok… Si ei nu stiau sa umble la butoane :)) si la sfarsit…vai sa mai oprim undeva ca ma rupe de spate. Fac pariu ca si pe @Laura daca o pui sa isi configureze scaunu cap coada, si sa il salveze in memorie pe buton ii da cu virgula. Orice model de top 2015+
NOU
Revin:
Sa compari scaunele la o corsa in 2 usi cu ce iti ofera o gama top gen bmw,audi, mercedes si reglari de toate tipurile electrice cu sincronizare pe cheie….e ca si cum ai spune ca iti place mai mult cartoful prajit fata de o friptura facuta la un restaurant de lux
Cine citeste pe aici ce zice Laura chiar crede ca corsa are scaune mai bune decat masinile de 50k+ :)) Sunt unele de ti se umfla pernele pe langa buci si ai masaj sub pasarica de ai si orgasm pana la destinatie…doar zic 😛
NOU
Pacat de stigmă, că unii mai semnalizăm și mașinile sînt extraordinare.
NOU
sunt, sunt, chiar imi doresc
NOU
chiar ca pacat de stigma
problema e totusi la educatie
in suedia, elvetia, germania etc soferii de bmw tot asa fac? ma refer la aia nascuti/crescuti acolo din parinti neromani 🙂
NOU
@Vlad: da, tot asa. Gandeste-te putin: pentru ce scop pur utilitar ti-ai lua un bemveu. Ce face bemveul d.p.d.v. practic si nu face o alta marca?
In reclama pe care si-o fac ei pun accent pe senzatiile pe care le incerci cand conduci. Si exact genul asta de oameni atrag: dornici de senzatii tari…printre ceilalti participanti la trafic.
NOU
Pricep din ce se scrie aici că acest stimat domn, Alex pe numele său, lucrează la BMW, cu BMW, pentru BMW. E de bine. Dacă mai are job de lucru și mâine înseamnă că și ăia pe care-i servește sunt la fel ca el.
Două exemple dau:
“Cât despre domnişoara promiscuă”…
Ayaya! Promiscuă, mânca-ți-aș limba ta română? Oare de unde știe Alex că este promiscuă? Dacă știe că este așa, ce-i permite să facă afirmația asta publică despre ea? Dacă nu știe că este, ce-i permite să spună asta despre ea? Mister.
Pentru el, ca să priceapă, promiscuitatea presupune un mod de viață dubios, un comportament necuviincios, trăitul în mizerie sau imoralitate. Presupun totuși că o cunoaște, așa aș vrea să cred, ar fi păcat să văd din nou că meciul lui cu limba română este în deplasare.
“Ca să-ţi răspund direct la întrebarea ta – nu mă simt deloc vinovat. Tu chiar crezi că berbecii care au intrat cu maşina pe pârtie au făcut asta pentru că au văzut filmul pe care l-am produs noi la Predeal?”
Este la fel de nevinovat pe cât de nevinovat este Dan Negru pentru distrugerea presei și distrugerea ideii de entertainment. Acum plânge pe LinkedIn de cât de jos a ajuns nația asta în condițiile în care emisiunile sale mizerabile au desenat apetența pentru mizerie și țărănie a nației. Adică nu au desenat-o, au scos-o la iveală, e mereu în ADN-ul nostru, numai că multe sute de ani nu aveau BMW să o arate. Mno, cam așa de nevinovat este…
NOU
Chiar ma întrebam ce mai face bătrânul DeMaio
NOU
@Hungerman – E în turneu, cică ultimul 🙂
NOU
…pentru ca publicul tinta (tinerii sau cei care doar tanjesc dupa atentie) se cred soferi de raliu desi cerneala inca nu li s-a uscat in permis sau fac sub 10k km pe an 😉
NOU
Nu stiu cui se adreseaza bmw, care este publicul tinta, dar stiu ca in romania cel putin, marea majoritate a bemveurilor au la volan cocalari. Foarte rar vad un om aparent serios la volanul unei astfel de masini. In rest numai pustani jmecherasi, multe ciori, multi indivizi cu alura de recuperatori si multe pitipoance botoxate.
Iar la drum intins gen autostrada e musai ca orice bmw care se respecta (si cam toate se respecta) sa dea flashuri.
NOU
Normal ca iti da flash-uri daca te uita al de sus pe banda 2 cu 80km/h. Asa sunt strugurii cand nu ajungi la ei :))
NOU
Ce faci Mihăiță, te-ai atacat? Ești posesor de BMW și dai flashuri?
NOU
99% din flashurile primite sint fie bmw fie audi. Bmw e primu de departe insa. Cred ca au ceva senzori de distanta defecti si cand se apropie de ala din fata in loc sa franeze, se activeaza flashurile.
A1, acu 2 zile. Aglomeratie medie. Tir depasind alt tir. Evident se face coloana de vreo 8 masini asteptand sa termine omu depasirea, eu ultimu in coloana. Din spate bmw cu flashuri. Se opreste in kuru meu dand flashuri. Retard. Dupa ce a terminat tiru depasirea ne-am tras de-o parte sa treaca bizonu. S-a dus cu max 140. Apoi toti aia 8 l-am depasit iar.
A1 acu o saptamana. Mergeam tare (gen 160-170) depaseam un sir de masini. Din spate puternic bmw cu flashuri. Dupa ce am terminat de depasit m-am tras in dreapta sa treaca retardu. Peste cativa km l-am prins si l-am lasat in urma. Nu se mai grabea.
Fazele astea se repeta permanent. Nu e zi sa merg pe autostrada si sa nu iau flashuri de la specimene d-astea, sau sa vad alti soferi flashuiti de bmwuri.
Mai sint si alte marci care flashuiesc dar foarte rar. Cei mai multi dau semnal cand vor sa depaseasca.
Distractia preferata o am mai nou sa ma dau la o parte din calea flashurilor, apoi sa stau eu in kuru lui si sa-l flashui. Cei mai multi cedeaza pe la 160-180. Curajosii se duc spre 180 chiar.
NOU
170km/h in bemveu seria 3 (inchiriat de firma) pe banda a treia am primit flashuri de la un Porsche.
Orice masina ai avea, exista o banda pe care te misti prea incet.
NOU
@Dan V, prin ceea ce ne spui aici nu faci decat sa ne intatesti convingerea ca marca nu are nici o vina, vina o are doar piesa dintre scaun si volan, atata doar, prin modul la cum ai spus ca te-ai comportat la volan cand spui ca ai primit flash-uri ai dat dovada ca nu esti cu nimic mai prejos ca mentalitate decat cei de la care ai primit flash-urile, si aici nu e vorba de masina/marca, e vorba de piesa mentionata de mine mai sus, vei spune ca sunt sofer de bmw, da, ocazional, adica o luna din an conduc bmw in concediu cand vin in tara, in rest comduc o masina cu putere dubla cred decat cea pe care o conduc in tara in concediu, asta nu ma face insa sa intru in categoria persoanelor mentionate ca ar conduce doar bmw
Recent am vazut un concurs de drift-uri organizat, toate masinile din concurs era marci cu tractiune spate, de deprte bmw a fost cel mai spectaculos dintre ele, mult mai fun de condus probabil si mult mai atractiv pentru tineri care il aleg din cauza asta, marea majoritate dintre ei fara experienta si isi pun mintea cu puterea oferita de masina, care de multe ori le e fatala, nu poti insa sa acuzi marca pentru ca face astfel de masini, nimeni nu te obliga sa o cumperi, cand am cumparat masina din tara sotia(ea a cumparat masina) a testat toate 3 brand-urile germane premium, sa oprit la bmw, sotiei ii place sa conduca si e o excelenta soferita, nu consuse tractiune spate si bmw pana atunci si totusi a ales bmw, deci cand apun ca am dreptate ca, clientul alege marca si nu marca, clientul nu gresec deloc
NOU
@Mihai
Cred ca glumesti .Daca nu glumesti te rugam sa iesi din sala de conferinte , avem totusi niste standarde de calitate..
@keepcalm
Dan V are mare dreptate .Ce spune ca a patit el am patit si eu , parca sunt situatii date prin xerox.
Si constatarea mea este ca BMW este o marca de cocalari si pitipoance, marca nemarca ..asta este realitatea .Noi ce vina avem ..!?
NOU
De Honda ce se zice? Pentru ce categorie “sociala”, sa zic asa, e facuta? Ca astept ca Orban sa dea drumul la programul Rabla in martie, sa imi iau noul Civic.
NOU
Nu exista masini ptr anume categorii sociale. Nemtii au umplut strazile de dustere. Ptr ei este o masina ieftina si buna, cu care isi fac treaba. Il doare-n pl pe neamt ca-l vede vecinu ca are duster. La noi masina este simbol al statulului social. Si cu cat esti mai rupt in dos sau mai prost, cu atat vrei o masina asociata cu imaginea de bogat/jmecher. Iar bmw de ex este o astfel de masina.
Masina ideala e aia pe care ti-o iei fara efort financiar mare si mai important, pe care ti-o poti intretine asa cum trebuie cu piese bune si la un service serios.
Daca ai restante la intretinere, stai in frig, faci foamea, iei piesele de schimb cele mai ieftine si dubioase si mergi la serviceul clandestin a lu gigel din coltu blocului, atunci masina aia nu e ptr tine. Ori mai reduci din pretentii ori ratb.
NOU
Acura NSX pentru cunoscatori. 😛
NOU
Ce aveti oameni buni cu masina? Nu masina alege stapanul ci invers …
NOU
Senior…esti constient ca desi Alex e ok…tu nu mai pupi niciodata campanie cu BMW? :)) las ca circula Adelin si cateva promiscuitati cu masinile astea bune bune…pacat, mare pacat . Alex sezi bland pana trece valul, poate e mai bine.
NOU
E trist cum acest articol promoveza aceeasi ura pe care o vad peste tot: soferii de BMW sunt cocalari…
Fostul director de la Hochland avea tot de la BMW, inclusiv bicicleta, nu doar masini si haine, dar asta e cand perceptia e deja preconceputa…
Alex nu zicea ca unu’ sau altu’ era de vina, ci ca amandoi erau, asa ca, sa arati cu degetu’ doar spre o persoana cand ambele poarta culpa, e cel putin malitios.
Iar legat de mersu’ pe partie cu BMW, sunt multi prosti care ar dori sa faca acelasi lucru, doar ca nu ii tine masina.
In articolul prezentat la sfarsit, de Adevarul, parca, era prezentat doar un prost, faptu’ ca din toti 1.000 era singuru’ care si-a permis e partea a doua.
Pun pariu ca din toata prostimea care citeste tot au mai fost vreo 2 care au zis in gandul lor “ce tare”.
Nu vreau sa iau apararea nimanui, doar ca e bine sa vedem si din alta perspectiva, nu doar sa aclamam pe blogger si sa fim fericiti ca altcineva gandeste pt noi si ne arata cum e mai bine din dorinta de a face parte dintr-un cerc mai mare in care apartenenta la un grup social este mai importanta decat situatia gri in care ne aflam.
NOU
Soferii de BMW sunt cocalari doar in gandirea oamenilor simpli, care nu si-au stresat prea mult creierul in scoala, sa nu-l uzeze. Cap ai, minte ce-ti mai trebuie?
Articolul zice de fapt altceva… Cocalarii tind sa isi cumpere BMW. Logica de clasa a 9-a. Daca balenele sunt mamifere, nu inseamna ca si mamiferele sunt balene.
NOU
Analfabetismul functional. Sa citesti un text si sa nu intelegi ce ai citit.
NOU
Prea mulți indivizi fără școala merg cu ele și nu știu sa folosească mai mult de câteva procente din funcțiile autoturismului.
NOU
Cam ce facultate îți trebuie ca să poți utiliza un procent mai mare din funcțiile autoturismului?
NOU
E valbil pentru toate marcile, despre romi care dormeau in corturi in italia cu mercedesurile parcate langa ele denota ca am dreptate, nu marca alege clientul ci clientul alege marca, nu poti blama mercedesul pentru ca acei romi conduceau mercedes si ei dormeau in corturi
Ps.
Aș spune ca proverbul cu vulpea si struguri acri e valabil si aici insa cred ca sunt multi din cei care au postat care iși permit o asemenea masina
NOU
Povesti astea sunt doar în România în Germania nici nu se face diferenta,și afectează numele de bmw doar în România,în alte tari nu e ca în România ca oameni sa își cumpere mașini pt a se arata ca vezi doamne că-ți bani au ei,în alte tari masina e necesitate,ci nu un mijloc de a arata altora cat de mare și tare ești tu ca conduci bmw,în concluzie cei cu bmw sunt cocalari doar în România, se inspira din filme unde mafioți conduc bmw și de acolo toată ideea asta,sau persoane care nu au avut în copilărie femei își cumpără bmw sa le arate lor ca ce barosan sunt ei ca au bmw.doar în România din păcate
NOU
Cred/sper ca minoritatea din care fac parte exista. Adica sofer BMW fara nici o particularitate: ~140 pe autostrada, semnalizare prezenta si e cat de cat normal.
NOU
Eu (în București) văd BMW-uri care semnalizează mai des ca alte mașini dar eu nu știu pe unde merg ăștia de comentează pe aici – poate vorbesc ce-au auzit și ei că se discută la o vodcă sau sake la restaurantul de sushi din colț. Unii le cumpărăm chiar noi, semnalizăm și, mai mult, scriem cu diacritice și tot felul de cratime și virgule puse unde trebuie. Mai nou, eu am văzut șoferii de Toyota și Mazda că au devenit super nesimțiți și-ți taie fața ca niște adevărați ninjaci din Kill Bill, dar poate pur și simplu mi s-a întâmplat mie – n-aș vrea să generalizez.