Noutăți de la clever
Vrem să-ți oferim un serviciu cât mai bun și să eficientizăm atât timpul tău, cât și pe cel al șoferilor. Din acest motiv, începând cu data de 11 iulie, în cazul în care faci o comandă și nu reușești să ajungi la mașină în timp util, vei fi taxat automat cu 9 lei.Nu uita! Șoferul te poate aștepta până la 3 minute, începând din momentul în care ajunge la punctul tău de plecare.
Sfaturi pentru tine
◾În cazul în care intervin anumite lucruri neprevăzute și există posibilitatea să nu poți onora comanda, îți sugerăm să îl informezi din timp pe șofer, prin intermediul chatului.
◾ În momentul în care plasezi comanda, te rugăm să te asiguri că poți coborî la timp pentru a evita astfel de situații.
◾ Pentru a evita blocajele de trafic, nu lăsa șoferul să te aștepte mai mult de 3 minute față de timpul pe care l-a estimat deja.Fii fără griji!
Dacă șoferul nu a ajuns la locația ta de comandă sau dacă ajunge mai devreme decât timpul estimat de aplicație, nu vei fi taxat. Pentru alte cazuri, scrie-ne la support@clevertaxi.comAceastă taxă se aplică doar în cazul curselor cu plata în aplicație. Astfel șoferilor le este plătit durmul parcurs până la locația ta și au un motiv în plus pentru a prioritiza comenzile cu plata în aplicație.
Nici măcar nu vreau să comentez diversele situații în care șoferul întârzie, nu ajunge etc. Întrebarea mea este Dacă șoferul întârzie 3 minute peste ora estimată, mie de ce nu mi se scad 9 lei din totalul cursei? Pentru că eu, clientul, poate întârzii undeva din cauza lui. Sau vorbim de forța majoră, dar care forță apare doar pentru șofer, la client e minoră?
NOU
“Dacă șoferul nu a ajuns la locația ta de comandă (…), nu vei fi taxat”.
Oau, mulțumesc!… Și rămân dator!
NOU
si recunoscator, nu asa
NOU
Eu as pune o bifa in aplicatie gen “ia si tu 9 lei boss si mai vedem pana in berceni unde te retragi fumoxule pentru ca doar existi”
Clever astia nu sunt taximeTristi? … oh…
NOU
CleverGO? Nu vad cum m-ar putea taxa pe Clever taxi daca nu am cardul bagat in app.
NOU
Voi chiar nu cititi textele pana la capat, este?
NOU
Noi citim, dar nu toti intelegem ce am citit
NOU
M-am trezit cu 3 min inainte de a posta comentariul. Nu am apucat sa ma spal nici pe ochi, ca m-a luat cacarea si m-am pus pe wc. E mai greu cu procesarea unui intreg text cand ai ochii lipiti.
NOU
:))))))))))))
NOU
Da de ce tii mortis sa comentezi in conditii de vizibilitate redusa? 😀
NOU
Pentru ca trebuie sa imi fac norma de comentarii.
NOU
Hai ca nu-i niciun giveaway 😛
NOU
Deja erai penalizat la comenzile prin Clever pentru întârziere. Dacă șoferul ajungea mai devreme sau întârziai tu un minut, te bombănea de te lua naiba. Eventual pleca la altă cursă – “nu am timp să stau după dvs”. Îl penalizai din steluțe, dar pe el îl durea oricum undeva de steluțele alea.
NOU
Bine ca nu au spus ca vine unul cu ceafa lata si iti da una dupa cap: Da-te-n gatu’ matii, de ce ma tii ocupat?
NOU
Ala e bonus.
NOU
Ma gandesc ca sunt multi tarani care comanda masina si de abia cand ajunge masina la scara se deranjeaza sa se incalte.. eventual sa se imbrace. 3 minute e putin totusi, ideal e 5m cum e la uber/bolt. Hai sa ne gandim si la sofer: o zi plina cu peste 20 de curse. La fiecare, pasagerul intarzie 6 minute = 2h/zi pierdute. Sigur, nu ar fi rea nici o masura in oglinda pt soferii care intarzie aiurea. Taxa ar fi binevenita pt ambele parti. Singurii care ar avea de pierdut ar fi pasagerii/soferii nesimtiti.
NOU
Daca ar fi implementata bine poate s ar dovedi o solutie buna.
NOU
si se mai intreba cineva pe un blog de bricolaj de ce nu se face plata cu cardul ;))
NOU
Nimic de soferii ce anuleaza cursa pe motiv ca: au client si s-a prelungit cursa (cu toate ca il vad in aplicatie ca statea pe loc); au gresit si au dat ok si nu au aer conditionat; au venit la cursa si nu au aer conditionat (iar tu client ai bifat optiunea aer conditionat).
Soferii ce anuleaza cursa pur si simplu sunt rari, dar exista. Pe ei ii sanctioneaza cumva Clever cu 9 lei sau ore pe bara in aplicatie? Va spun din sursa sigura (amic sofer la Clever), foarte rar li se suspenda accesul in aplicatie (doar daca au comis-o grav), altfel nu prea. De soferii care te roaga in aplicatia Clever sa anulezi tu cursa au uitat sa-i incadreze la ceva categorie (da exista destui, ce procedeaza asa). Iti cer tie sa anulezi, ca sa-ti poata da ei calificativ negativ, nu tu sa le dai lor. Sa mai spun de soferii ce vin la comanda fumand (cel putin intr-una din 15 comenzi, soferul fumeaza in masina sau vine fumand la comanda si uneori o stinge cand vrei sa urci sau se uita pe geam, sperand sa nu-i spui sa o stinga), iar eu client ii spun ca am scris in mod clar la observatii nefumator si el da ce are, o sting acum. In general cand nu ma grabesc ii urez drum bun si fac o alta comanda.
Ar fi bine sa fie si invers, adica da, ai intarziat ca sofer la comanda (nu conteaza motivul), iti asumi si pierzi si tu aceeasi suma, 9 lei, ca daca eu client intarzii si eu pierd bani (timpul costa bani si la mine, nu doar la sofer). Am peste 300 comenzi in Clever, oamenii in general sunt ok ca taximetristi (da stiu ca multi nu credeti, pentru ca v-ati lovit si voi de tot felul de “animale”). Inca exista 10-25% cu diverse probleme (comportament, stare masina, vocabular etc). Rar mai dai de un fost profersor universitar reprofilat in taximetrist (era un nene la Speed Taxi foarte cultivat, cu parul mai lung si cu mult bun simt). Il am insa inregistrat pe un sofer de la Clever (fara acordul lui ca nu era cu GDPR in 2016) cum si-a bagat si scos organul in diverse lucruri de zeci de ori din Pipera pana in Pantelimon, cum se vaita ca nu-i da lumea spaga (astia sunt cei mai frecvent intalniti).
Inca se umbla cu maimuta pe taxi (sau macar cu quartz-ul pentru anularea bonului la final de cursa – aparatul are un fir ceva scos in spate si dai o scanteie acolo si bonul ramane la 1.99 sau ceva de genul, ca si cum s-ar fi urcat clientul, ai dat start, s-a dat jos clientul si ai oprit aparatul). O categorie aparte sunt cei ce tin aparatul de taxat pe un fel de mod Demo (au un mod in care daca tii aparatul, la final de zi nu-ti inregistreaza fiscal comenzile … se scot bonurile, insa nu se fiscalizeaza si nu raman cand scoti Z-ul sau MF-ul la final de luna – va invata cum se foloseste acest mod patronul firmei cu numere la masini de taxi IF-xx-TIA cu masini la Taxi Leone, nu spun din vorbe, ci de la sofer ce lucreaza pe o astfel de masina). La asta o sa-mi spuneti de ce nu am reclamat cuiva: pentru ca in Romania cand reclami asa ceva undeva, dupa te cauta baieti reclamati, nu statul sa-ti asigure anonimatul. Asa ca ramane doar sa inveti sa te protejezi singur si sa casti ochi la bon, la sofer, la drum, la taxi etc. 🙂
Parerea mea, de umblator cu Clever taxi, cand comandati in aplicatie, refuzati fara mila pe cei ce au sub 4.5 la nota. De preferat chiar sa acceptati la comanda doar soferi cu nota de la 4.7 in sus (nu ca de la 4.7 in sus nu exista un risc, insa este mai mic teoretic). Tot ce au sub 4.5 clar au cazane de masina, comportament neadecvat etc. O singura data am intalnit un domn la 55 de ani si se plangea ca tocmai ce-i dadusera doua videochatiste 1* ca nu le-a lasat sa fumeze sau ceva de genul si ii scazuse rating-ul nejustificat.