Fashion Days continuă procesul de extindere a opțiunilor de livrare și retur astfel că, începând cu luna februarie, comenzile pot fi ridicate personal din lockerele eMAG. Clienții Fashion Days din București și Ilfov au la dispoziție 27 de EasyBox-uri, numărul acestora urmând să se dubleze în scurt timp.
Unică în România, această facilitate le va permite clienților libertatea de a-şi ridica coletele la orice oră, lockerele fiind disponibile 24/7. Mai mult, comenzile pot fi achitate atât online, cu cardul, cât și direct la POS-urile instalate în fiecare dintre EasyBox-uri.
„Am introdus livrarea în Oficii Poștale și showroom-uri acum aproape un an, iar cifrele ne-au demonstrat că această direcție de client service este cea corectă. Două din 10 colete sunt ridicate personal, un indicator al faptului că programul clienților nu permite întotdeauna așteptarea unui curier. De aceea căutăm permanent soluții care să vină în întâmpinarea necesităților acestora, prin metode de livrare flexibile, cum este și ridicarea din lockerele EasyBOX eMAG. În următoarea perioadă vom dubla numărul lockerelor în care livrăm, acestea fiind amplasate în locații ușor accesibile, cum ar fi centre comerciale și spații de birouri”, spune Robert Berza, General Manager Fashion Days.
Opțiunea este, momentan, disponibilă doar clienților din București și Ilfov și, pe lângă accesul facil și flexibil, este foarte rapid: comenzile care sunt plasate până în ora 11:00 sunt livrate în lockere în aceeași zi. Coletele achiziționate după această oră sunt livrate a doua zi, iar clienții au la dispoziție 72 ore în care să le ridice.
Livrarea în EasyBox-uri este gratuită pentru comenzile de peste 150 lei, dar există o limită de 2 articole ce pot fi incluse într-un colet, din cauza dimensiunilor lockerelor.
Noua opțiune de livrare se încadrează în planul Fashion Days de a oferi cea mai diversificată paletă de facilități din România.