Îm weekend, unul din specialiștii de la celpunctro a scăpat o eroare în site, băgând un televizor la prețul de 49 lei. Am făcut comandă, ca orice client, am plătit, așteptând, conform legilor rromânești, să îmi primesc produsul.

Bine, glumesc, nu aș fi acceptat produsul și, tocmai de asta, nu am plătit, ci am bifat plata ramburs, nu îmi place să trăiesc din țepe, deși, practic, nu ar fi fost nici o țeapă, era greșeala lor, nu a mea. Dar aș fi dorit un reply decent, o scuză funny, o chestie cu care să se scoată, gen Bă, am fost idioți, unul de la noi a călcat becul, ne cerem scuze, viața merge mai departe.

În schimb, ce primesc?

Să mori tu, celpunctro, că o să cumpăr eu vreodată de la voi. Dacă aș fi mai dur, m-aș duce frumos la OPC și v-aș reclama cu drag pentru încălcarea cu bună știință a unui contract la distanță.

Doar că nu sunt. Așa că vă mai fac, dacă se poate, încă puțină reclamă.
Mai ține cineva minte când s-a întâmplat asta la emag, iar emag a onorat comenzile? Uite de aia emag este unde e, iar celro sunt niște cocliți.

Later edit: Cineva are o idee frumoasa. Sa facem toti comenzi pe cel.ro, cat mai scumpe si mai voluminoase, dupa care, cand ajung in fata usii, sa le declaram anulate. AUTOMAT.

Will do.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.

Pe scurt

Loading RSS Feed

50 comentarii Adaugă comentariu

  1. #1

    s-a mai intamplat si la AdevarulShop parca, cu niste monitoare si tot la fel, au dat vouchere de reducere.

  2. #2

    Acelasi mail l-am primit cu totii cred, dar in privinta eMAG te inseli pentru ca acolo au fost niste calcule clare: o calcam pe bec de 30.000 de Euro pierdere si ne fac televiziunile reclama de 300.000 de Euro.
    Toti ar trebui sa le facem reclamatie la OPC, TV-ul acela dupa formatul specificatiilor era de la SKIN (mai cunoscuti pentru brandul Nikon si ca cea mai data in judecata de catre fosti angajati firma din IT-ul romanesc) si probabil este pe stoc. Sau a busit cineva vreo promotie la importator si s-a preluat aiurea de catre Cel.ro sau sunt ei 100% de vina.
    Cel.ro impusca francul, ii stiu de cand luau laptopuri si-si adaugau 5 lei peste pretul de lista al importatorului. Nu glumesc, am verificat la vremea respectiva si fix 5 lei erau. Laptop de 20 de milioane.

    • #3

      Mai aveau ei reducere suplimentara de la distribuitor, cine are volum mai scade ceva de la pretul de lista.

    • #4

      Scaderea nu era mare lucru, la laptopuri n-ai de unde. Competitie mare, stoc valoros, trebuie mutat repede, marje mici.

  3. #5

    ba ar trebui sa le faci reclamatie la OPC, ca sa-si ia amenda sau chiar sa fie obligati sa respecte comanda si sa nu mai faca magarii data viitoare! ca asa supravietuiesc toti gresitii, din lehamintea nostra. arde-i!

  4. #6

    Bre, nu inteleg de ce trebuia sa ofere un raspuns funny sau explicatii detaliate. Undeva scria ca ar fi fost un virus si ca au fost 300 de mii de comenzi pt acel televizor. Nu stiu si nu ma intereseaza daca a fost un virus sau greseala unui amarat, insa de ce nu remarci fripturismul romanesc, in cateva minute/ore 300 de mii de omuleti au dat navala sa ia ceva moca. Nu e exact faza cu tigaia si bormasina, doar la alt nivel?

  5. #7

    Eu am prins la emag intr-o seara un ipad2 16gb wifi cu 350 lei. am facut comanda si spre surprinderea mea a ajuns si coletul. laq 2 minute dupa comanda pretul a revenit la 1800 lei.

    • #8

      Nu-l vinzi? Iti dau dublu cat ai dat pe el 🙂

  6. #9

    da, Prodix, pentru că ăia de la emag au suficientă coloană vertebrală să-și asume propriile erori. ăștia de la CEL.ro nu.

    dar eu, fiind mai nesimțit, CHIAR fac plângere la ANPC. Chiar azi.

    • #10

      :))))))) baga mare, sa vedem

    • #11

      da pt ca un ipad la care pierzi 1500lei se compara cu 300.000 tvuri la care pierzi 100.000.000 euro

    • #12

      @smk: te-a furat tastatura si ai facut exces de 0-uri nu?

  7. #13

    Tu nesimtit ca ii reclami la OPC pe greseala lor? Ei sunt nesimtiti ca iti ofera 5% in conditiile in care ar putea sa intre intr-o gramada de probleme si pentru formularea de rahat pe care au avut-o?

    • #14

      am schimbat, ca ai dreptate

  8. #15

    vreau sa ma laud si sa va informez ca am fost o persoana norocoasa si am beneficiat de un laptop la super pret cand s-a intamplat cu eroarea de la emag. Ma gandeam initial ca o fi vreo teapa,dar ulterior am aflat ce s-a intamplat si ca totusi au trimis produsele comandate dovada fiind ca au mi-am primit laptopul

    • #16

      Nu ne spui si cat a costat?

    • #17

      Ba da, cum sa nu. A fost 200 de lei de la 2000 de lei cat ar fi trebuit sa fie initial. Daca imi aduc aminte bine una din greselile care aparusere atunci pe site era taierea unui 0 din pret si imi aduc aminte ca si inversasera niste preturi intre ele. De ex un storcator de fructe era 2800 de lei iar un lcd 230 de lei.

  9. #18

    Hai să nu lăudăm emagu’ prea tare. În 2008 aveau același comportament, fără bonus/reduceri la următoarea comandă:

    www.melk.ro/2008/03/emag-cumperi-erveele-i-primeti-gratis.html

    Acum au dat de bani și își permit, atunci erau tot niște “cocliți” precum cel.

    Ca să nu se înțeleagă greșit: cumpăr de mulți ani de la emag și voi continua, iar la celro n-am intrat niciodata până acum. 😉

  10. #19

    E a doua oara cand cel gafeaza cu chestia asta. Chiar am scris chestia asta azi. Prima oara a fost in 2010 cu niste laptopuri la 6 lei. Nici atunci nu au onorat comenzile.
    Intre timp, in America, Razer a onorat cateva mii bune de comenzi cu 90% reducere, desi era de fapt vina unui third-party

  11. #20

    Cica virus 🙂 🙂 🙂 si al dreaqu virus cum a atacat el doar acel tip de monitor 🙂 🙂 🙂

  12. #21

    Da. Tu, consumator cinstit, care intelege principii economice si bun-simt, reactionezi exact cum trebuie, matur. Bravo tie si discipolilor.

  13. #22

    Morala: cine nu are Samsung S4, departe ajunge 🙂

  14. #23

    Ohohooo, Cetin, nu cred ca voi uita prea curand sambata aia. Ca s-a intamplat intr-o noapte de vineri spre sambata. Si ca am avut iures in showroom, si ca eram fierti cu totii…

    Altfel, OPC. Direct si fara nici un fel de discutii. Mergi pana in panzele albe cu ei.

  15. #24

    Din cate stiu exista o lege care ii impiedica pe comercianti sa vanda sub pretul de achizitie(adica in pierdere). Cum se putea justifica cel pentru ca a vandut n televizoare in pierdere?

    • #25

      Gresit, nu exista nici o lege care sa ii impiedice sa vanda in pierdere. De asta exista promotii, lichidari de stoc si alte asemenea. Exista niste conditii mai speciale care trebuie indeplinite, dar nu exista interdictie.
      In Romania nu exista nici legislatie impotriva spalarii de bani, tu traficant de droguri iti faci magazin online, cumperi 100 de Samsunguri de 40″ si le dai la jumatate de pret ca sa iti faci banii curati si legali.

    • #26

      Alex, exista legea 650/2002 care reglementeaza situatiile astea:).

      In situatia de fata nu exista lichidare de stoc/promo etc. este o eroare. Unele situatii se anunta, altele nu. Spre exemplu in cazul promotiilor nu trebuie sa anunti dar nici nu ai voie de vinzi in pierdere.

    • #27

      Alex si tu cum justifici banii cu care “cumperi 100 de Samsunguri de 40″” :)))

    • #28

      Simplu, ai luat pe credit si ai platit furnizorul din incasarile de la clientii finali.

    • #29

      Alex, te-as invita la un pahar de Terapia sa discutam de economie/comert and stuff, nu chestii din filme:))’

      Cine dracu iti da ‘jde televizoare pe credit?

  16. #30

    Si eu am facut aceasi comanda si am primit acelasi raspuns, dar sunt curios daca cineva incearca sa beneficieze de cei 5%, cum procedeaza, n-am primit un voucher?
    Nu ma asteptam sa onoreze comanda, din moment ce pretul este 2-3% din cel real si aveau erori de php afisate pe site, iar pe viitor nu as face o comanda “pe bune” pe un asemenea site nici cu reducere, a se vedea inclusiv footerul la paginile de login, cont… cu ” Login ieftin”.
    Dupa cum zicea ruxa, ar trebui sa fie putin arsi, inclusiv cei care se ocupa de site-ul lor.

  17. #31

    Puteau sa minta si sa spuna ca a fost o eroare, aparuta din cauza unei infestatii cu soareci, care le-au ros wireless-ul.

  18. #32

    Ce va mai place sa cautati greseli si apoi sa profitati de ele.
    Exista in RO legi care-ti interzic sa vinzi sub pretul de achizitie la fel cum exista si legi care se refera la pretul derizoriu si protejeaza comerciantii in astfel de situatii. Google-it
    Toti romanii or auzit de OPC, fiecare a invatat sa faca o reclamatie. Reclamatie ca ce? Ca un amarat de angajat a introdus o cifra aiurea in sistem, ca poate au avut ceva erori tehnice? Da, stiu … nu-i vina voastra, ei trebuie sa plateasca. Burghezii, capitalistii … huooo, sa ne dea ca noi suntem de buna credinta si am comandat.

    Tristi si fara ocupatie mai sunteti unii dintre voi.

  19. #34

    cel.ro sunt nesimtiti

  20. #35

    ei, aia cu emag a fost gandita. cat au “pierdut”, 10k euro? si s-au ales cu ce? stire la stirile protv si multe altele. smecherie 🙂

  21. #36

    “Reclama” de genul asta a fost incercata la vinerea neagra si de pcgarage.ro niste tzepari la fel de nemernici, zeci de mii de comenzi anulate dupa 2 zile pe un motiv ca nu erau in stoc, exact la fel au oferit apoi un “discount” poate poate pacalesc cativa prosti sa cumpere ceva de la ei … feriti-va de tzepari !!!

  22. #37

    Bestbuy, Walmart si alte magazine mari au scris undeva pe web ca isi rezerva dreptul de a anula comanda. Cu asta elimina situatiile de mai sus. Am patit-o si eu de citeva ori.

  23. #38

    CEl.ro sunt tepari! Asta am aflat-o de cateva luni cand mi-au facut probleme la returnarea unui produs. Dar m-am mai racorit dupa ce am dat comanda de o carcasa voluminoasa pe care nu am ridicat-o :))

    • #39

      eu am avut o problema cu un sd card de 32gb care s-a bulit, iar programul lor de service este intre 11 si 16 , adica atunci cand tot omu e la munca.
      Dupa 2 sapt m-au sunat ca s-a inlocuit si ca pot sa-l ridic , am fost a doua zi si nu venise si surprinzator nu aveau nici un alt model de card de acea capacitate (32gb)in stoc . Cum naiba un magazin care se respecta nu are nici un card de 32gb in stoc ?

  24. #40

    cand cu vinerea cea neagra, am facut comanda la celebra firma pcgarage…binenteles comanda neonorata din cauza lipsei produsului in stoc, desi pe site aparea in stoc

    bun, fac reclamatie la opc…primesc raspuns scris prin recomandata cu confirmare de primire de la posta……

    ce scria in raspuns : ca comerciantul nu are obligatia de a onora comenzile venite daca nu mai au produsul in stoc…..iar in caz ca s-a platit anticipat….sa se returneze banii in 30 zile…..

    deci….nu au obligatia de a “respecta” contractele incheiata la distanta…. opc-ul le ofera o portita de scapare….

  25. #41

    orice om cinstit si decent isi da seama ca acel pret e o greseala. ambele parti au fost penibile: magazinul pentru ca nu si`a asumat greseala si nu a livrat la acel pret dar si clientii care s`au inghesuit ca niste hiene sa cumpere 4-5 Tv`uri de care nu aveau nevoie numai pentru ca erau anormal ieftine.

    • #42

      Ca firma trebuie sa iti asumi ce zici, si cand zici pe site ca pretul este 49 de lei, chiar trebuie sa te tii de cuvant. Poti sa invoci cauze de forta majora, dar nu tine figura.
      E o greseala scapata sau de un angajat Cel.ro sau de unul de la importator. Si ce trebuia facut era sa onoreze comenzile de cate 1 bucata, nu cele speculative de 5-10 sau mai multe bucati.
      Puteau sa discute cu importatorul, sa cumpere 5 bucati la pretul de intrare, dupa care sa dea comunicat de presa ca doar 5 mai erau pe stoc si s-au dus la clienti in ordinea primirii comenzilor. Pierdeau vreo 7500 de lei, dar isi castigau publicitate pozitiva si increderea clientilor.

    • #43

      Ce bine ca existi, Mandy.. Tu esti insasi constiinta Natiunii.
      (Ce-mi plac mie astia ca tine… nu va doare gura deloc, asa-i ?)

  26. #44

    daca va trezeati cu ele la usa, nu aveati bani sa le achitati. Ce va mai place sa va laudati. Probabil un punct din termenii si conditiile lor, acopera aceasta greseala, care e frecventa in cazul magazinelor mai mici. Vindeti articole cu 10 lei, si vreti 20 tv-uri la 400 ron bucata… ROManica

  27. #45

    Sa nu fim naivi, la emag n-au fost “Greseli”, ci miscari de publicitate.
    Au cheltuit practic doar diferentele alea de pret, au controlat clar cate produse lasa sa se comande la preturile “gresite”, si in schimb s-au ales cu publicitate, cu remarci exact din registrul “uite, aia sunt seriosi, si-au asumat greseala !” 🙂

  28. #46

    Probabil ca toti JUSTITIARII care au scris comenatarii nu au facut nicio gresala niciodata 🙂 Am gasit intamplator acest post deoarece ma gandeam sa cumpar ceva de la cel. ro si mi s-a facut lehamite de clientul roman.