sponsori

Sâmbătă, Oana Bulexa a avut un apel către agenții. Apel prin care le ruga să oprească orice promovări, campanii și altele, pe perioada doliului. Pentru că ar fi fost frumos pentru decență. Și, de ce nu, și pentru că mulți din cei de acolo sunt oameni din zonă, oameni cunoscuți, oameni care au însemnat câte ceva pe ici și colo.

Acesta este rezultatul acelui apel la decență. Poza am întunecat-o eu, pentru că sunt acolo toți cei de sâmbătă, cu fotografie, nume și prenume.
Înțeleg, de la acest gunoi fetid de presă nu am ce să aștept, e normal, ei trăiesc ca hienele, din cadavre și merită să fie călcați în picioare acolo unde sunt prinși.

Dar Telekom oare ce părere are despre bannerul lor, pus alături de așa ceva? EXPERIENȚE ÎMPREUNĂ! O fi fost destul de nișat? Targetul o fi fost atins? Dar reachul, reachul cât o fi, în asemenea condiții? Oare mergea și un mesaj gen Diseară O ardem în club?

Cum ziceam…, silă.

Later edit: Piarul de la Telekom îmi explice că ei au retras reclama de peste tot, la wowbiz nu era nimeni să o scoată de pe server. Eu i-am explicat că asocierea cu gunoaiele te transformă în gunoi. Nu am mai apucat să îi spun parabola cu o picătură de urină într-un butoi cu apă transformă totul în urină, iar o picătură de apă într-un butoi cu urină nu face nimic.

The end.

Daca va place ce scriem, daca va place cum scriem, daca stiti ca am ramas din ce in ce mai putini oameni verticali si cu coloana, puteti sustine munca noastra.