Ia uite ce face Raiffeisen, cu complicitatea ING-ului.
Pentru cei ce nu ați înțeles, am plătit cu cardul ING printr-un POS Raiffeisen. Care POS Raiffeisen a decis că e ok să îmi ia de 3 ori banii.
Problema mea este, dacă eu am introdus PIN-ul doar o singură dată, cum a autorizat banca mea, adică ING, 3 tranzacții? Nu ar fi trebuit să bag PIN-ul de 3 ori? Că mie așa îmi zice logica.
Asta pentru că, mai devreme, îmi explica un băiețel că PIN-ul e imuabil, l-ai băgat, sănătate, banca nu are nici o vină.
Sfat. Cine are card ING și a cumpărat ceva cu el în ultimele zile, să își verifice soldul și tranzacțiile.
LE: Și subiectiv și-a furat-o identic.
NOU
Acelasi lucru a fost semnalat si de nenea care tine subiectiv.ro: subiectiv.ro/social/incompetenta-raiffeisen-ing-bank-ramii-fara-bani-cont/
Weird.
NOU
dar eu vad acolo acelasi cod de autorizare…banii chiar ti-au disparut de 3 ori? sau doar afiseaza gresit acolo
NOU
Jimmy » dap, au fost luați de 3 ori
NOU
Inainte sa pleci de la casa nu te-ai uitat si tu pe hartia emisa de POS ? – Daca faceai treaba asta banii ti se restituiau . Eu nu am avut astfel de probleme cu ING-ul de 8 ani de cand am card la ei
NOU
POS-ul îţi dă o hîrtie pe o singură plată, nu pe trei.
NOU
Da pe hartia aia ti se specifica ce suma ti-a fost retrasa de pe card si tu daca stii ca ai cumparat de 52 de lei si pe hartia imprimata de pos apare ca ti-au fost retrasi 150 si ceva de lei
NOU
Perfu » rili, nu scrie nimic:)
NOU
Poate a început să se întâmple asta la ultimul update, ăla ce ce trebuia să repare problema asta: www.arhiblog.ro/problema-securitate-ing-homebank/ veche de un an de zile.
It’s not a bug, it’s a feature!
NOU
seaqxx » ce memorie ai:)
NOU
Nu esti singurul care a patit-o, tot cu combinatia Raiffeisen – ING:
subiectiv.ro/social/incompetenta-raiffeisen-ing-bank-ramii-fara-bani-cont/
NOU
Bai, ati intrat toti odata pe homebank? Ca mie imi merge extrem de greu.
NOU
Si sotiei i-a mers greu azi.
NOU
a fost o pb la rfz. o sa reverseze banutii in 2-3 zile, daca nu trebuie sa faci refuz la plata. nu au patit-o doar cei de la ING, de la toate bancile.
NOU
Luci » inseamna ca sistemul e futut. e inadmisibil sa accepti o plata tripla pe un singur cod de autorizare
NOU
eu am ramas fara 1800 lei, dupa o dubla tranzactie. Problema a fost ca am ramas la benzinarie fara fonduri.
banii i-am primit in 10 minute (cat a durat telefonul)
NOU
Imi pare rau sa te anunt dar nu numai ING-ul a facut asta ci si UNICREDIT si BANCPOST.. deci printr-un exercitiu simplu de logica problema a fost de la RAIFFEISEN. Au spus ca se rezolva in 2 zile. Vor fii virati banutii inapoi.
NOU
Daca citesti cu atentie nu au fost 3 tranzactii ci una pentru ca fiecare tranzactie are un cod (nr de autorizatie). Problema a fost a bancii Raiffeisen; insa vinovate sunt din punctul meu de vedere celelalte bani pentru ca au autorizat asa ceva..
NOU
Andreea » problema a fost a bancii care a autorizat plata. buguri, erori, se intampla. dar cand tu banca decartezi de 3 ori acelasi cod de autorizare, inseamna ca ai o problema
NOU
Urata treaba … La sume mari, cum a patit animal00 iti dai seama rapid ca e o problema. Dar daca te ciupeste banca cu cate 10, 20 de lei pe zi nici nu te prinzi. Intr-o luna te poate usura de cateva milioane si cand tragi linie in valtoare cheltuielilor totale nu te prinzi de gaura.
Eu n-am mai cerut extrase pentru carduri de luni de zile … Nu credeam ca se pot intampla astfel de hotii.
Inteleg ca e foame mare prin sistemul bancar, dar nici in halul asta …
NOU
acum am verificat si eu in homebank… tranzactie triplata cora lujerului… de trei ori 214.88 RON… wtf?!?!?!?
gata, ii sun, renunt la cardul de debit, pun banii in depozit si le cer card de credit pana vineri, ca la ala macar nu “ma joc” cu banii mei… daca nu mi-l dau ma mut la citibank, unicredit sau altceva…
NOU
pb a fost la rfz. si la bancile la care vrei sa te muti clientii au patit acelasi lucru
NOU
urat atunci. eu i-am sunat si i-am spus si pustiului ca vreau un card de credit pana vineri, m-a pus sa merg cu acte si nu mai stiu ce la office :))))))) i-am zis ca acolo o sa merg vineri cand ridic cardul si atat
NOU
dan » dar care ar fi avantajul sa ai de credit? ca practic maresti marginea in care poti fi furat
NOU
Arhi » aia sunt banii mei din viitor, dar ai bancii din prezent… cred ca se vor agita mai mult pentru banii lor, nu?
NOU
dan » pai da, dar daca eu, pe acelasi card, bag si banii….aaaaa, stai ca mi-a picat fi-sa. il folosesti la cumparaturi pe cel de credit, iar la final de luna pui banii inapoi. sorry, dumbass…
NOU
cardul ti se da doar dupa analiza. nu are cum sa ti-l de pe loc. tu esti mana cereasca la banca omului. Te supara o chestie si ca sa le faci in ciuda le mai cumperi un produs. vreisa fii si clientul meu? 🙂
NOU
cardul ti se da doar dupa analiza. nu are cum sa ti-l de pe loc. tu esti mana cereasca la banca omului. Te supara o chestie si ca sa le faci in ciuda le mai cumperi un produs. vreisa fii si clientul meu? 🙂
NOU
eu sunt mana cereasca la casa lor… daca vineri nu am cardul pe care i l-am cerut, inchid relatia cu ing si o sa imi tin banii cash, vad eu ce fac. 😀
NOU
pare-se că suntem mai mulţi, personal am sunat dimineaţă şi mi s-a spus că până la sfârşitul săptămânii se rezolvă.
NOU
Toti cei care ati avut probleme puteti sa spuneti si ora cand ati efectuat cumparaturile ?
Problema poate sa fie si la Transfond sa stiti !
NOU
Perfu » a fost o eroare generala, au patit-o toti cei care au tranzactionat, am primit acum si sms de la ING
NOU
Ati patit-o amandoi in aceasi zi. Ieri
NOU
Eu am patit-o cu BCR-ul.
Am fost in USA la inceputul lui Septembrie si am facut ceva cumparaturi cu cardul.
Azi am observat ca 2 dintre tranzactii apar si la tranzactii efectuate si la tranzactii blocate. (aceleasi sume si acelasi cod de identificare a tranzactiei)
Am sunat, iar domnisoara de la call center se pare ca nu stie sa deosebeasca USD de RON. Acum se “investigheaza” ….
NOU
Nu mai apelati la asa-zisele “banci mari” , veniti fratilor la NexteBank , o super-banca cu comisioane de bun simt si unde asemenea greseli nu se pot vreodata intampla ! 🙂 (P)
NOU
John » =))
NOU
Lasa naibii NexteBank.
Caritas e solutia!
NOU
Au patit-o si colegi care au achitat cu card Citi la terminale Raiffeisen. Sa ma uit si eu, poate am patit-o si inca nu stiu.
NOU
Trist este ca la o eroare in zona POS rezolvarea problemei dureaza cam 45 zile. Adica 45 zile banii mei sunt ai lor fara dobanda de la ei ! E normal ?
NOU
Dan Andrei » nu, dar e legal:))
NOU
Am patit-o. Deci sunt un outlaw ? Sa ma astept sda ma inhate ca vreau banii mei ?
NOU
Dan Andrei » poate pentru ca ai denigrat banca. era prin 2009-2010 o propunere de-a lu gratian ghetea, sa fie arestati cei ce scriu de rau de banci, pentru ca induc teama in populatie
NOU
@Dan Andrei – mai nasol e de subiectiv.ro, care are contul intrat in descoperit neautorizat de cont… sunt curios daca o sa ii ceara dobanda ING pt ca are contul pe minus.
NOU
Problema a fost la VISA si au patit-o toti cei care au folosit vineri un card VISA la un epos Raiffeisen indiferent de banca care a emis cardul.
Comerciantii nu au tras banii de 3 ori ci doar o data. Restul de bani sunt in contul intermediar in care VISA tine banii pana la virarea catre beneficiareul platii.
In cursul zilei de maine se vor vira banii inapoi in cont tuturor “fericitilor”.
Multumiti VISA pentru “cadou”, avem noi incompetentii nostri dar si ei ii au pe ai lor.
NOU
mikky » daca problema a fost la VISA de ce am patit-o eu cu un card MasterCard atasat unui card Cont’Rol luat de la ING cu care am platit la un POS Raiffeisen din Cora Lujerului?!?!?!?!? Ce legatura am eu cu VISA, sincer acum?
NOU
N-are nici o treaba Visa cu aceste erori , ca nu VISA efectueaza si proceseaza platile , nu stiu de unde ai scos tu treaba asta 🙂
NOU
vorbeste si el sa nu adoarma. Clar problema a plecat de la transfond, le-o fi dat vreun server ecran albastru, sau o fi fost zoso pe la ei in brasov sa dea o spargere…
NOU
Mie mi s-a intamplat astfel:
– am facut cumparturi din Billa, am incercat sa platesc cu cardul de la ING. De 3 ori a fost eroare de conexiune. Pana la urma am platit cu alt card. Cand am verificat soldul, mi-a luat banii x3
– am sunat la ei, au anulat toate trei platile
NOU
Ti-a luat banii de trei ori si ai anulat toate trei platile. Cum asa, ai dat teapa magzinului ?
NOU
Mai multe observatii la posturi de mai sus.
Desi nu e vorba despre banca la care lucrez, va pot spune ca este vorba despre o eroare de comunicatii, care se rezolva prin depunerea unui refuz de plata. Nu e vorba despre nicio complicitate intre cele doua banci ca sa i se ia banii cuiva, pur si simplu este o eroare de comunicatii care se intampla pe circuitele de decontare ale organizatiilor de carduri. O tranzactie la cateva zeci de milioane pe zi (cam atatea tranzactii cu carduri au loc intr-o zi in Romania) se poate intampla sa aiba problema asta.
@ Perfu
– Tranzactiile cu carduri nu se fac prin Transfond;
@Dan Andrei
– conform regulamentelor organizatiilor de carduri, problemele de acest tip se pot regla in maximum 45 de zile; practic insa, se rezolva mult mai repede.
@Perfu
– pe chitanta de la POS nu scrie de cate ori s-a debitat contul; si chiar daca ar scrie, banii tot nu s-ar putea inapoia pe loc, ci tot dupa depunerea unui refuz la plata la banca emitenta a cardului.
NOU
staaaaaai, ca nu e doar unul… suntem mai multi… am gasit acum si un coleg care a patit-o si el… cu card Visa Electron de la ING… tot tranzactie triplata, la el e peste 1.000 ron, revizia la masina… WTF?!?!?!?!?
cred ca ar trebui sa faca ceva ING-ul, nu e normal!!!111
NOU
Da , dar scrie suma care ti-a fost retrasa . Tu daca stii ca ai cumparat o sticla de cola care costa 5 lei si pe chitanta emisa de pos scrie 15 lei , si observi acest amanunt la casa tranzactia se poate anula si banii iti sunt restituiti
NOU
@Perfu : ce dracu ai fumat ? Tu intelegi ca faci plata , dai aia 5 lei, bagi pinul 1 data, iti iese O SINGURA CHITANTA de 5 lei insa in sistem se proceseaza de 3 ori cu acelasi cod si ti se retrag 15 lei . tu nu poti vedea asta decat pe extras . Pe chitanta se tipareste suma de la casa .
NOU
@maniak – Nu am fumat absolut nimic , dar pe chitanta emisa de POS iti afiseaza suma care ti-a fost retrasa , cel putin asa au patit prietenii mei care au avut si ei aceasta problema
NOU
economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-13381496-eroare-sistem-informatic-lasat-conturile-goale-cei-care-platit-pos-urile-raiffeisen-banca-spune-providerul-vina.htm
NOU
mi-am sunat un amic de la banca in cauza si era destul de amuzat. Amuzat era de faptul ca nu e implicat in departamentul cu buba.
Cica de fapt vina e la intermediarii externi.
NOU
animal00 » am citit, cica e de vina visa. ma indoiesc, eu stiu oameni cu mastercard care au patit la fel
NOU
n-a stat sa imi zica mai multe. Doar ca s-a sperat sa nu se afle 🙂
*nu pentru bani ci pentru renume
NOU
a’ dracu’ de amuzant… eu ma cac pe mine de ris… cum sa iti ia banii de 3 ori si sa nu te spargi de amuzament?
NOU
bai nene, exista oameni in lumea asta pentru care simtul umorului nu exista. Sau daca exista l-au pierdut pa pacanele.
Tu esti unu 🙂
NOU
au uitat sa puna un IF undeva 🙂
NOU
semn ca incepe al treilea razboi ….
NOU
a reclamat cineva la ANPC? cred ca raiffeisen isi merita o amenda serioasa, nu te poti juca asa cu banii oamenilor!!!!!!11
NOU
Bre’!!!! de vina e IISUS!!!!
NOU
Dacă primea cineva de trei ori banii ce trebuiau încasați, o vorbă nu zicea!
NOU
Perfect, deci tocmai m-au lasat fara bani de mancare pana rezolva ei problema. Cine raspunde pentru faptul ca urmeaza sa mor de foame pana vineri, cand rezolva ei ?
NOU
E tare trista situatia ta daca mori de foame in momentul in care niste (nu toti) banii dispar de pe card.
NOU
@Florin De ce spui asta? Poate omul avea 1500 de euro pe card, a facut o plata de 500 de euro, banca i-a luat de 3 ori suma = mia de euro pe care se baza s-a dus in puleni pe balta pana cand or rezolva ei problema. Nu cred ca trebuie plecat de la premisa ca toti care fac plati cu cardul au de achitat sume de 20 RON.
NOU
De ce ai plati cu cardul la POS(Piece Of Shit)? Mergi frumos la bancomat, iti scoti banii, mergi frumos la magazin si cumperi ce iti trebuie. Nu tu comision de POS si n intermediari, nu tu baieti care sa iti fure datele cardului direct din magazin, etc. Bine.. si la bancomat de pot intampla destule, dar e bine sa elimini din ele 🙂
La noi nu exista infrastructura pentru asa ceva… pana se mai dezvolta(si pana le dispare nesimtirea) cash-ul ruleaza. Adica… sa fim seriosi, de abia au reusit si ei sa isi puna niste rahaturi de pagini web pentru online banking, iar majoritatea sunt naspa.
NOU
La Bancomat ti se ia comision daca retragi bani , pe cand la comercianti nu ti se ia nici un fel de comision
NOU
Azi am primit și eu un sms de la ING prin care mă anunțau că cei de la Raiffeisen au avut o eroare de tranzacție și că s-a transmis de mai multe ori plata la anumite tranzacții din zilele trecute.
Eu am făcut cumpărături doar de 21 RON, dar mă gândesc că dacă aș fi făcut cumpărături de 200 – 300 RON rămâneam fără bani pe card, iar dacă doream să mai fac cumpărături știind că mai am o sumă anume pe card, mă trezeam cu fonduri insuficiente, nu? Să zicem o benzinărie…rămâneam blocat acolo? Acele daune morale cine le plătea? Un SMS nu este o scuză.
Am găsit și acest articol:
Cum se poate contesta o tranzactie?
Extrasele de cont pentru carduri trebuie verificate cu regularitate. Acesta este singurul mod prin care se poate observa daca au aparut tranzactii frauduloase.
In general, este recomandat sa solicitati bancii emitente explicatii despre orice tranzactie care pare suspecta.
Conform legii, detinatorul este obligat sa comunice bancii la linia de urgenta orice eroare sau neregula aparuta in gestionarea contului de card. Ulterior, pentru orice tranzactie frauduloasa va fi responsabila banca.
Ca si in cazul pierderii sau furtului cardului, posesorul este protejat si pentru fraudele aparute pana la sesizarea bancii. In acest caz, el va putea fi despagubit pentru tranzactiilor frauduloase mai mari de 150 euro, cu conditia ca banca sa nu poata dovedi ca detinatorul cardului a actionat cu neglijenta. Anuntarea unei tranzactii suspecte cu intarziere poate fi considerata un caz de culpa.
Pe de alta parte, daca s-a utilizat cardul fara a fi prezentat fizic si fara identificarea electronica a acestuia (fara a se introduce codul PIN), atunci clientul nu este considerat vinovat pentru tranzactiile efectuate. Mai mult, chiar si daca s-a solicitat codul PIN, acest lucru nu inseamna automat ca raspunderea pentru tranzactiile frauduloase va apartine clientului.
Sursa: www.conso.ro/ghid/carduri-de-debit/cum-se-poate-contesta-o-tranzactie
NOU
Si ia-ta si o stire legata de acest subiect economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-13381496-eroare-sistem-informatic-lasat-conturile-goale-cei-care-platit-pos-urile-raiffeisen-banca-spune-providerul-vina.htm
NOU
Deci ne-am linistit da? Pos-ul sau terminalul Raiffen a fost de vina. Sistemul celorlalte banci cam fraier ca nu a verificat daca s-a introdus pin-ul pentru fiecare tranzactie ceruta spre autorizare. Recomand cu multa caldura verificarea prin home banking sau mobile banking sau ce vreti voi situatia contului, sumele decontate si cele blocate( in curs de decontare) ca sa vedeti care e treaba cu banii vostrii. Ideea este ca astfel de probleme se rezolva trebuie doar sa sesizati.
Este un pericol asumat in momentul in care folosesti un sistem electronic. Se poate duce totul pe apa sambetei… 😀
NOU
Sa vezi ce misto e cand iti bagi cardul in bancomat si iti apare un mesaj de genul ” card-ul dvs a fost raportat furat:):| va rugam blah blah” si nici un numar de telefon lipit de bancomat.Si ajungi la banca explici situatia, stai 10 minute la rand, ajungi la ghiseu mai stai 10 minute pana intri in legatura cu aia de la Bucuresti te mai baga si in asteptare vreo 2-3 minute ca sa iti zica ca , cardul e in regula si daca doriti sa il blocati ca masura de siguranta, ca ei oricum nu isi explica probabil o eroare la bancomat.
Wtf BCR in 2012 ?
NOU
Eu nu inteleg, de ce unii mai persevereaza cu vina bancii? S-a explicat de atatea ori care a fost problema…
Si cu numarul de tranzactii per autorizare, amercanii sunt de vina. Nu ING.
Americanii au nevoie de asa un feature: te duci la restaurant, mananci bine, dai card sa platesti consumatia, vine chelnerul inapoi cu cardul si chitanta, tu semnezi si scrii pe chitanta cat ii dai bacsis. Chelnerul se duce inapoi DOAR cu chitanta semnata, baga in POS si suma de bacsis si voila: o autorizare cu cardul, 2 tranzactii.
Spor.
NOU
PS. Cam la orce POS poti lasa autorizarea deschisa, si sa bagi cate tranzactii vrei. Chiar daca ti-a scos chitanta.
De asta exista extrase de cont. Sa le verifici! Cineva zicea mai sus ca dom’le daca iti ia cate 10-20 lei, nu observi… daca esti asa de dobitoc, iti meriti soarta. Cand iti da vanzatorul rest, il verifici cumva??? ca si ala iti poate da cu 10-20 lei mai putin… Zic si eu…
NOU
una-i banca si alta-i firma care tine ATM-ul. tranzactiile pe ATM. fizic, banca alimenteaza cutiile cu bancnote din ATM. atat.
NOU
Am patit-o si eu cu un MasterCard. Am incercat sa cumpar un ebook de pe un site din Anglia. De 3 ori mi-a dat “transaction not authorised”. Mi-am verificat dupa aceea contul si, surpriza!, banii erau “on hold”, asteptand confirmarea vanzatorului. Aveam rezervate 3 sume identice, cele 3 tranzactii esuate.
Din fericire eu n-am avut de-a face cu sistemul bancar din Romania si cu cele maxim 45 de zile pt. rezolvare, asa ca in mai putin de 2 zile am avut situatia rezolvata (duminica seara-azi la amiaza).
NOU
ma intreb ce incredere mai au oamenii sa dea click pe blogul lui perfu ala de mai sus care se umple de penibil cu IA-TA… btw mitica dragomir cica :” m-a calcat de ma doare o unghie de la degetu’ mare …. ” :))) deci mitica are mai multe unghii la degetu’ mare
NOU
Si mie mi s-a intamplat pentru o tranzactie facuta in data de 5.10.2012. Am facut sesizare aseara. Cel de la telefon m-a lamurit ca a fost o problema de la Raiffeisen si ca acest lucru se va remedia curand.
Astazi am primit sms de la ING spunandu-mi ca se va rezolva pana vineri 12.10.2012, iar banii retrasi vor ajunge inapoi in cont.
NOU
Eu am un hobby,ma pish cam la doua seri in inguri.banca e inchisa dar e deschisa usa compartimentului de la bancomat.ma gandesc sa ma imbat si sa borasc acolo.
NOU
vezi bai, luati-va carduri bancare la fel de fel de banci d-astea nasoale.
eu am de la raiffeisen.
nasol e alta treaba
cand depune careva bani in contul meu, e ok.
ei, dar cand mi-a transferat careva o suma de bani de pe un card de la alta banca, mie mi-a luat 3 lei din suma.
de fiecare data.
adica in 10 tranzactii pierd 30 lei.
asa, ca tre sa castige si banca ceva.
pai ce mama dracu bai frate, daca la 15 lei , tu-mi furi mie 3 paini, eu cum as putea sa te fur “legal” pe tine si pe banca ta?
cine-mi explica si mie?
si na, pana la urma ce ai facut, ti-ai recuperat milionul ?
NOU
Eu stau cu homebank-ul calare pe ei si il verific de tranzatii in desfasurare, ce sold am etc.
Cred ca te poti duce linistit sa reclami la politie furtul sumei respective.
NOU
Am un con la ING. Din cate vad are rol si de depozit, deci imi dau si o mica dobanda. Am observat ca mi-au dat 0.69 ron, si au impozitat-o cu 0.13 ron, ceea ce inseamna 18.84%. Din cate stiu, impozitul pe dobanda este 16%. Nu sariti ca ma plang pentru cativa bani, eu ridic problema procentului de impozitare.
NOU
0.13 / (0.13 + 0.69) = 0.1585 (15.85%)
oricum, numai cunoscatori si matematicieni la articolul asta
NOU
ce-i cu calculul asta, matematicianule? asa aflii tu 16% din ceva? calculezi direct cu rezultatul lor?
NOU
poate ca daca te iau altfel poti intelege “problema” de mai sus
pretul unui produs la raft este de 100 lei (pret care include tva, ca sa fim clari)
cat este tva-ul la acel produs?
NOU
Dar ce-i cu atata agitatie pe-aici ? Linistiti-va, totul e sub control.
NOU
hah. Mama mi-o zis ce ai patit tu inainte sa afle ca si eu sunt in aceeasi oala. Saptamana trecuta am cumparat o rochie si am platit cu cardul. Astazi primesc mesaj ca urmeaza sa mi re restituie nu sh ce plata de la Reifeissen. M-am speriat ca stiam ca nu facusem nicio tranzactie catre banca Reifeissen si am sunat la ei. (ce mi-a placut e ca inainte sa intru in leg cu un consultant, mi-am tastat cnp-ul si cand am fost alocata in coada cuiva stia deja cine sunt)
mi s-a explicat ca urmeaza sa primesc 300 de lei inapoi pana vineri ca au fost cv prb cu pos-urile celor de la reifeissen – mi-a zis unde am platit cu cardul prin pos-ul lor, suma platita si ca prb asta nu e doar intre ing si reifeissen ci intre toate bancile si reifeissen – care au avut nu sh ce defectiuni la incasari prin pos.
Acum si eu talamba rau, ca asa s de zapacita ca nici nu mi-am dat seama de lipsa banilor.Siasta nu pt ca am f multi ci ca se apropie ziua de salariu si stiam ca eu ii termin cu catev zile inainte asa ca, am zis ca asta e, s-au dus mai repede luna asta.
De acum inainte o sa fiu clar mai atenta cu platile, ca la cat is de aiurita ma fura astia si io fluier, n-am nicio treaba!
NOU
Ana Q, Bravo. O sa traiesti 100 de ani…:-))
NOU
@hary: mizez pe mai mult, daca (nu) ma strofoc umpic 😀
NOU
Cu ocazia asta mi-am adus aminte de cuvintele unui mare intelept , guru iluminat al zilelor noastre :
danicorban Marţi, 2 Octombrie 2012
Mare dreptate are asta cu mailul. Eu mi-am propus mai demult sa nu fac vreodata afaceri cu bancile. Niciodata sa nu ma imprumut la banci! Probabil o sa imi fie greu , sau imposibil sa realizez asta, dar e o fantezie de-ale mele. Daca ma incearca vreodata soarta si am nevoie, mai bine iau bani de la tigani. Nu am nevoie de banci, pot sa arda toate, acum! Sunt diavolul intruchipat. Cum se naste omul asa, destul de liber, vin bancile si il transforma in sclav. Asa m-am bucurat acum cativa ani, cand a inceput criza. Am zis : “Gata, s-a terminat cu smecheria. Sa vezi cum se duc toate bancile in cap acum si scapa omenirea de molima ” .
NOU
Arhi, intrebare, pe SMS alert ai primit mesajul de 3 ori?
NOU
Emil » e sub 200
NOU
danicorban,dupa ce ca esti urat mai te masturbezi si in vazu` lumii.fii dracu` mai ferit,inteleptu` pizdii.
ce sa ti spun,ai inventat apa calda,pana la tine,nimeni nu se prinsese de schema cu bancile…
nu e nevoie sa mi raspunzi,nu ma intereseaza punctul tau de vedere,dar as prefera sa nu mai fi atat de exibitionist.
saracule.
si apropo,unde plm e fraigedank ca vreau sa l scot pe interval,fute m as pe rasa lui de psihopat.
NOU
Presimt singe. Mult. Imi bun o bere si astept. …
NOU
Hary » Aramis e fostul Ucigas de asasini, cel care s-a suparat, si-a luat jucariile si a plecat. nu rezista mult
NOU
Arhi, ach so… ce dezamagire. ma duc la culcare.
NOU
@ Aramiiiis :))))))))))))))) Fraaateee :)))) Tu chiar existi ?
Ai auzit in viata ta de ironie, metafora, gluma ? Tu nu esti capabil sa diferentiezi mesaje simple , sa separi gluma, “mistoul” de ceva serios ? Sunt mesaje simplee, simpleee, nu postez romane, doar cateva cuvinte banale. Nici macar atat? Cam cat de rupt de realitate esti? Cat de oligofren ? Chiar te cred in stare sa fi mers atunci la “intalnirea” cu Freigedank. Am crezut initial ca ne aburesti , dar tu esti genul de om capabil sa stabileasca batai de strada cu Freigedank si sa apara la intalnire :))) Cat de prost sa fii ma ? :)) Hai, nu te intalnesti si cu mine la o cafteala scurta? Maine, la ora 10 , in fata la Gradina Botanica, e peste drum de curtea lu Basescu. Adu si camera sa ma filmezi :)))
Pe din astia ca tine nici nu pot sa ma enervez. Eu te apreciez, chiar. Esti o raritate, piesa de muzeu 🙂
NOU
şi eu care mă enervez la bcr că-mi cere pin-ul de multe ori..
NOU
pe mine m-au furat ING in cardasie cu Godaddy (o alta combinatie demna de cascadorii rasulu)i.
Aveam un nume de domeniu care imi expira si nu-l mai voiam. L-am debifat la Godaddy din vreme, ca nu-l mai vreau, ei mi l-au prelungit pe inca 2 ani (asa traieste Godaddy, din prelungiri cu japca) si au tras banii din cardul ING. Am sunat la ING iar ING mi-a raspuns ca daca Godaddy a luat suma a fost pentru ca eu candva am scris pe undeva pe acolo ca sunt de acord cu platile. Si ca n-am ce refuz de plata sa fac ca plata a fost ok. A doua zi am desfiintat acel card.
Alta faza nostima pe care mi-a facut-o ING Bank a fost cand mi-a trebuit un cont pentru un fel de PFA. Am deschis contul, m-am dus apoi si mi-am comandat facturi si chitante (pe facturi am tiparit numarul contului) iar dupa cateva zile ma suna ING si imi spun ca mi-au facut contul gresit ca al meu nu e chiar PFA, e un pic altfel de oferta, are si ceva taxe in plus dar oricum e alt cont. Si-au cerut si scuze. Asa ca am ramas cu scuzele si cu facturierele si chitantierele gresite pe care le-am folosit scriind adlabam numarul noului cont pentru ca cel tiparit era gresit. Un an am scris la ele.
Mai am faze cu ING cat sa fac un blog numai pe tema asta. Cash-ul ruleaza fin.
NOU
Nu te obliga nimeni sa faci facturi si chitantiere pe care sa scrie si numarul contului din banca.
De fapt acel cont poate fi desfiintat daca asa iti doreste inima. Ma rog, singura chestie e cu plafonul de plati cash.
NOU
sau puteai sa iti faci o stampila mare cu toate datele respective, sa nu mai scrii de mana
NOU
Dar despre cat de bun e sistemul bancar din ro…. Sa vezi ce misto e sa ai card cu pin din 6 cifre, sau CC fara pin si sa nu le poti folosi prin rRomania. Imi aduc aminte ca am incercat la un moment dat sa iau ceva cu un CC fara pin, si vanzatorul se uita la mine ca la infractor cand mi-a cerut pinul si eu i-am spus ca nu am. Singurul pos care stiu in ro ca accepta plata fara pin este cel de la Citi. La fel am patit cu un card HSBC cu pin din 6 cifre, cand la noi orice bancomat sau pos e setat pe 4 cifre. O frumusete.
NOU
economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-13381496-eroare-sistem-informatic-lasat-conturile-goale-cei-care-platit-pos-urile-raiffeisen-banca-spune-providerul-vina.htm
NOU
vad ca numai cu bancile astea mari sunt probleme..ing, bcr, etc. eu am card la garanti si sunt super multumita de banca: si personalul e foarte amabil, imi place ca pot plati datoria direct la bancomat, curentul enel il platesc tot la ei, n`am avut nici o problema.
NOU
Aşa pot spune şi eu de ING. Până apare o problemă…
NOU
deci da. vina a fost externa (nu visa nu raiff nu ing). din fericire banii aia nu au plecat spre conturile magazinelor ca era show si distractie masiva 😀
Din pacate la unele bancii, ing inclusiv, banii s-au retras din cont (rezervati).
ce nu stiu eu: la overdraft exista comision la tranzactiile cu magazinele?
NOU
Nu se percepe comision la comercianti , asa ca stai linistit
NOU
Cred ca era de la neoanele alea de casa.
NOU
www.adevarul.ro/financiar/informatica-POS-uri-ATM-uri-Raiffeisen-Bank_0_788921355.html#
NOU
HAI SA ZIC SI EU UNA DE DIMINEATA, PROASPATA .
Opresc la BCR sa imi depun rata pentru apartament . Toate bune si frumoase, vorbeam la telefon cu un client nervos si uit sa opresc la sucursala din cartier unde este liber si opresc la una pe serban voda, aproape de cutitul de argint .
Era o coada imensa, functiona doar 1 ghiseu, restul se fastaceau cu treaba.
O tipa de la consiliere primeste ordin sa dea o mana de ajutor si astfel se apuca sa faca ordinele de incasare sau ce operatiuni aveau oamenii si sa le trimita la casa astfel ca acolo sa dai doar banii si ala sa dea doar un print la chitanta , sa nu se piarda timp.
Ii dau buletinul, verifica, imi confirma valoarea ceva de genu : Stiti cat aveti de plata ? Say what ? Ii spun cat vreau sa depun si se apuca de dat 50 clickuri pe minut . Chiar ma miram ce dracu face. Imi aduce un contract sa il semnez pe care mi-l intoarce direct pe verso si ma pune sa semnez.
Intreb ce este cu el .
– Este pentru actualizarea datelor.
– Care date ?
– Datele dumneavoastra , trebuie sa le actualizam.
– Doamna, de anul trecut pana astazi eu nu mi-am schimbat datele .
– aa, a venit acum 2 zile. ( WTF? )
Il iau, ma apuc de citit in timp ce stateam la coada , ajung la casa , platesc rata , ma vad cu chitanta in mana ( dupa 30-40 minute ) si ma duc la doamna.
_ Nu va suparati, nu pot semna acest contract.
– De ce’?
– Vreau sa il citesc mai bine .
– Nu vi-l pot lasa acasa .
– Scrie la primul paragraf ca am termen 15 zile sa-l inteleg si sa fiu de acord.
– Atunci scriu aici ca nu sunteti de acord.
– Doamna, nu am zis ca nu sunt de acord, am zis ca vreau sa il studiez, scrie aici ca pot face in 15 zile .
– Nu vi-l pot lasa.
– Eu nu sunt de acord sa imi prelucrati dvs. toate datele in toate campaniile de marketing , sa primesc tot felul de notificari, sa imi asum toate maririle de comision , sa imi prelucreze Trezoreria SUA datele cu caracter personal , etc.
– Nu face nimeni asa ceva !
– Doamna, asta scrie in contract ,negru pe alb, dvs. ma puneti sa semnez. Vad ca deja ati completat ca sunt de acord cu absolut toate paragrafele din contract, nici macar nu m-ati intrebat .
-Spuneti-mi ce nu va convine si modific eu .
– Doamna, nu modificati dv.s acum, normal era sa fiu intrebat inainte sa dati print cu ce sunt de acord si cu ce nu sunt de acord.
Plus de asta, sunt aici referiri la paragrafe din alte contracte, la anexe, la pagini, eu nu am aceste contracte si articole, nu stiu la ce se face referire , nu pot semna asa ceva.
– Ce nu intelegeti ? Ca va explic eu .
– Din pacate nu mai pot sta, am asteptat 40 min la coada si am treaba.
I-am lasat contractul pe birou si am plecat .
Acum, in acel contract nu era nimic prevazut de ACTUALIZARE DATE asa cum a motivat initial.
Scria clar ca se modifica relatia Banca – Client si ca eu sunt de acord cu urmatoarele :
– sa imi prelucreze datele, inclusiv CNP si cele cu caracter personal dar si cele referitoare la conturi/credite catre toate bancile atat in Ro cat si in UE
– sa imi prelucreze aceleasi TOATE date , in campanii de publicitate , etc. –
– sa imi prelucreze datele in scopul dezvoltarii de noi campanii , sisteme, algoritmi de calcul si alte balarii
– Sa imi ofere datele pentru prelucrare catre SUA , catre Trezoreria SUA ( WTF )
Dealtfel, in caz ca se modifica alte comisioane si dobanzi prin semnarea acelui document eu renunt la urmarirea recuperarii sumelor printr-un proces si imi asum toate acele costuri .
Erau multe astfel de clauze prin care Banca se sustragea de la diferite obligatii si tu erai de acord sa platesti tot cu zambetul pe buze .
As dori sa publici treaba asta sub forma unui articol, mi se pare un abuz si o incalcare a drepturilor contractuale, as dori sa stiu daca sunt mai multi carora le-au fost varate sub nas astfel de contracte intr-un mod dubios si mincinos pentru a ne indrepta impotriva lor .
Consider ca BCR si BRD sunt cele mai nocive banci si ca in continuare se folosesc de monopol pentru a fura efectiv legal bani de la oameni .
Solutia mea ar fi deschiderea unui cont in euro la ing si facut plata direct pe net din ing in bcr astfel sa nu mai calc prin bancile lor ever .
NOU
Am patit la fel, tot la BCR, cand a trebuit sa trimit niste bani prin MoneyGram.
Desi nu am mai folosit card/cont BCR din studentie (1996), eram in baza lor de date si dupa actualizare am primit aceiasi hartiuta ca si tine de semnat. Imi amintesc ca trebuia sa bifezi cu ce erai de acord, doar primul punct fiind obligatoriu [obligatoriu in sensul ca daca nu il bifam trebuia sa caut alt punct de lucru MoneyGram]. L-am bifat doar pe primul si am declinat invitatia de a le bifa si pe celalalte. Tanti de la ghiseu s-a uitat un pic mirata dar nu a comentat nimic.
Daca Trezoreria USA va fi vreodata interesata de ce faci tu cu bani, nu cred ca o va opri lipsa semnaturii tale. 🙂
NOU
Am dat si eu extras ING din homebank, dupa ce am citit pe aici, m-am cam speriat. Nu erau bani luati de mai multe ori pentru nimic, insa am observat altceva: Mai nou mi se ia comision de retragere de la bancomat: 0.4lei la 200 lei (0.2%). Parca eu stiam ca nu se ia acest comision. N-am semnat nimic sa fiu de acord cu noile comisioane sau asa ceva.
NOU
Lasă-mă să ghicesc…ai cumva card Visa Clasic EUR ?
NOU
www.zf.ro/banci-si-asigurari/clientii-furati-de-pos-urile-raiffeisen-isi-vor-primi-banii-inapoi-cu-data-de-5-octombrie-10187514
NOU
@arhi: nu puteai sa imi zici de varianta cu stampila de acum un an?
NOU
Dragilor, este intr-adevar o eroare. Va pot confirma insa ca banii nu au ajuns decat odata la comerciantul care are cont la Raiffeisen. Eroarea este, evident, comuna (emitent card, intermediar si banca pos-ului)…… dar se pare ca bug-ul a fost la intermediar.
NOU
se pare ca e recunoscuta oficial problema:
economie.hotnews.ro/stiri-finante_banci-13386942-oficiali-raiffeisen-bank-toate-tranzactiile-eronate-fost-corectate-banii-intrat-sau-vor-intra-scurt-timp-conturile-titularilor.htm
NOU
www.zf.ro/banci-si-asigurari/clientii-furati-de-pos-urile-raiffeisen-isi-vor-primi-banii-inapoi-cu-data-de-5-octombrie-10187514
NOU
Apropo pe postul acesta:
Ies asera de la munca si ma opresc la farmacie ( ora aprox 22.30) dau sa platesc cu cardul ING cand .. surpriza “tranzactie esuata” , aveau POS de la raiffeisen ( a incercat de 2 ori vanzatoarea si la fel, ma resemnez si platesc cash ) . Ies din farmacie si ma duc la magazinul de langa sa-mi cumpar tigari ,POS brd , plata tot cu card ing “tranzactie reusita” .
NOU
A fost mare tevatura. Noi am primit memo-uri interne la scurta vreme dupa primele probleme, deci e posibil ca alte banci sa se fi prins.
NOU
Apropo de tranzactiile esuate: am platit aseara la careforu cu card raiffeisen (ei aveau POS BRD)-prima data a dat tranzactie esuata, casiera mi-a zis sa mai introduc PIN-ul o data, si a doua oara a fost ok.
Insa pe extras surpriza: suma luata de 2 ori. Carefour spune ca la ei banii nu sunt decat o singura data, Raiffeisen investigheaza inca.
Ce credeti mai primesc banii inapoi? E vb de 310 ron.
Unde sa ma adresez daca nici Raiffeisenul nu-mi da banii inapoi?