Aş fi făcut o liniuţă cu el, să ne măsurăm puterile, dar nu ar fi fost corect. Nova mea e din ’99, adică e limuzină deja.
Oricum, mişto ideea şi la cât de frumos mergea, fără fum, hârâieli şi alte chestii, sigur era perfect întreţinută, adică deja băgată în categoria relicve.
NOU
Pai am si eu una la scara. Invelita frumos. Spalata in fiecare sambata. N-a mutat-o mosu de acolo de ani de zile.
NOU
ala e mai mult Renault 12 , decat Dacia 😀
NOU
pe o masinuta din asta am facut eu scoala de soferi , mergea perfect desi era chinuita de toti nepriceputii
NOU
Oricum diferente prea mari intre Renault 12 si Dacia 1300 si 1310 nu existat. Eu mi-as lua o asemenea masina daca as avea timp sa o intretin. Peste 10 ani e piesa de muzeu. Un colectionar impatimit ar plati bani grei pentru ea. 🙂
NOU
… dacă era dacie 1100, erai şi mai şi!!! :))
NOU
Da arată bine domnişoara.
NOU
O daciuta din 70 cu 30 de miare la bord si tinuta in garaj se da la nemti cu 4 5 miare de ioroi. Aviz posesorilor de relicve ingrijite
NOU
dar novele din 99 cu cat se dau la nemti??
NOU
Prima mea masina a fost una din asta. Verde.
NOU
Mai sunt si dacii care inca dau randament…si sunt zone din tara unde numai dacia circula..un exemplu ar fi un sat de pe drumul Ramnicu Valcea-Craiova, am vazut numai dacii acolo…
NOU
Sigur il intreceai cu Nova. 😉
NOU
Am un vecin care se chinuie cu o dacie juma de ora sa o porneasca , te scoala din somn ce sunete scoate.
NOU
Nu bag mana in foc, dar la demaraj cred ca te facea! 🙂
Eu am una din 1988 si daca sunt primul la semafor, putini reusesc sa-mi ia fata!
NOU
si cand te gandesti ca tata a avut una din 83 care acu’ 1-2 ani era pe cale sa se dezintegreze pe drum.trebuia sa te rogi sa nu ploua,ca altfel piciorul de langa ambreaj era leoarca…
NOU
Super reprezentativa imaginea. Te incarca de morala, e un sentiment ciudat pe care-l resimt.
NOU
Buddy, sunt convins ca rupeai la semafoare
NOU
Prima masina pe care am condus-o dupa ce mi-am luat carnetul, a fost … o Dacie din 1978. (A lu’ tata). Asa m-am “cladit” ca sofer… si cred ca mi-a prins bine. 🙂
NOU
Pacat ca multi gandesc ca toate Daciile din vremea aia (strict din vremea aia, nu ma refer la cele de dupa ’90) sunt niste relicve. Singura vina pentru faptul ca Dacia si-a obtinut renumele de troaca apartine proprietarilor. Pentru ca majoritatea celor care au astfel de masini le intretin dupa ureche, le leaga cu sarma, aplica intotdeauna principiul “las-o ma ca merge asa”.
Sunt curios, cati oare recunosc ca daca o dacie din asta ar fi intretinuta la fel ca o masina noua (adica revizii periodice), ar fi perfect apta pentru a circula pe soselele patriei…
Si da, sunt nostalgic, desi sunt (foarte) tanar, prima mea masina a fost o Dacie din ’78.
NOU
Sunt de acord cu Andrei. Momentan conduc un Ford Focus 2. Totusi, daca bugetul m-ar obliga, as alege o masina f. usor de intretinut, ieftina, si fara pretentii. O asemenea dacie … s-ar potrivi destul de bine.
Pana la urma, o masina nu e altceva decat o unealta pe care o folsim pentru a ne deplasa. Multi uita asta… Si-atunci … isi cumpara masini mai scumpe decat apartamentul / garsoniera / chiria in care traiesc.
NOU
Un prieten are una d-asta şi a naibii cum saltă de pe loc de nu-ţi vine să crezi. Bine, mergi un pic până prinzi suta, în rest maşina merge binişor. Nu ştiu dacă este din 1977 sau 1978, dar este printre primele 2000 făcute la noi. 😉
@Arhi
“dar novele din 99 cu cat se dau la nemti??”
Se dau moca fiindcă este mai scump locul de parcare în pădure decât maşina propriu – zisă. 🙂
NOU
aaaa aia este dacie cu motor renault si cutie de viteze renault originale 🙂 deci este posibil sa ai o surpriza 😀
Da, are 4 trepte dar crede-ma ca are un demaraj tare 😀
NOU
era foarte ingrijita, sa stii. mi-a placut
NOU
stiu, am mers si eu cu una la fel. Am ramas prost cat de bine mergea 🙂 😀
NOU
Asta e prima dacie la care merg stopurile pe spate. Premieră…
NOU
Mi s-a facut subit dor de Oltcitul meu 🙁
NOU
Chiar arata bine masina, daca vreti sa vedeti mai multe de astea intrati pe www.daciaclub.ro au un topic special cu dacii vechi. Dacia berlina e o masina buna daca e intretinuta cum trebuie, revizii la timp, ulei bun, fara improvizatii ciobanesti etc. Parintii mei au una din 1985 si inca merge de rupe, nu i-a lasat niciodata in drum, e pe gpl deci te costa destul de putin alimentarea iar piese si mecanici gasesti peste tot. Cum zicea si cineva de mai sus decat sa dau cat am dat pe o garsoniera pe o masina sau sa ma imprumut 10 ani mai bine una de asta. Important e sa ajungi din punctul A in punctul B. Pacat ca la noi inca nu avem o cultura cat de cat automobilistica cum este prin alte parti unde oamenii tin la masinile lor, le restaureaza ,exista cluburi etc. Bine ca avem programul rabla si ne imprumutam pe zeci de ani sa cumparam harburile facute de altii.
NOU
costel, lasa-ne
ca nu ai loc intr-o dacie de aia veche nici sa deschizi ochii
ma distreaza toti frustratii si complexatii astia cu rablele lor, care, desi arata bine (si sunt si bunicele), nu valoreaza doi bani, decat poate pentru ei si intre ei (membri unui asemenea club)
daca ar fi dupa mine, i-as baga in puscarie pe toti cei care acorda ITP pe spaga unor astfel de masini, dar si celor care circula cu astfel de masini, cu ITP-ul falsificat (nu chiar falsificat, dar obtinut pe spaga sau cumetrie)
sincer, cate din masinile acelea indeplinesc normele de siguranta si tehnice (pe bune) de la ITP
iti spun eu: niciuna
succes 🙂
NOU
@ Concediaza-ti seful: Esti exemplul perfect de cocalar roman. Ai uitat sa ne mentionezi si cat de tare e Bmw-ul luat la 500 de euro din Germania. Valoaaaree tata…. exact cum vrei tu, NOOT! Oamenii aia complexati si frustrati de care vorbesti spre deosebire de tine, sunt “putin” mai mult inzestrati acolo sus. Se numeste pasiune, dar tie iti recomand sa dai un search sa vezi si tu unde se pune lichidul de spalat parbrizul, si apoi vi si ne mai vorbesti despre automobile, ITP-uri si ce mai aberezi tu pe acolo. “succesuri!”
@ Andrei: Bine zis!
NOU
nu vreau sa comentez mare lucru eu am o daciuta (“dacie”) din 1992′ iar tata di 1987′ amandoua merg perfect a mea mai are si GPL, vr sa zic un singur lucru daca ramaneam la vechea noastra dacie, cea cu carburator nu astea de aparusera cu injectie, ne era de ajuns ploiestul pentru toti romani, eu nu va inteleg ce simti tu dintr-o masina precum bmw-uri sau altcva, “noi” in dacie simt placerea de a conduce nu vreau ca un computer de bord sa franeze, accelereze sau mai stiu eu ce, cand apas pedala de frana stiu ca eu cu piciorul meu aplic presiune pe discuri, nu conectez vre-un abs… , cand apas ambreiajul eu stiu ca eu am cuplat cutia de motor, nu am activat vreo pompa electro-hidraulica… , cand apas pedala de acceleratie eu pun in aplicare cablul care misca clapeta de la carburator, nu vre-un sistem de accelerare sofisticat, cand trag de volan situ ca eu am loat curba aia ci nu vre-o servo-directie sau asistenta si ce or mai fi, chestia e ca, (“nu ma refer la toti soferii”) dar cei care au invatat, si merg cu o masina (“teleghidata”) cum am spus mai sus (“aceia nu sunt soferi”) eu i-am cerut lui’ tata sa-mi ia o dacie mai veche ptc daca raman cu ea in drum acolo pe loc o fac (“repar”) daca ai una de aia stai si te uiti la ea ca curca in lemne, si injuri ca nu ai semnal la telefon sa chemi asistenta, dacia forever, and i love dacia , mintea unui tanar de 18 ani.[-( >< :P:) 😉
NOU
:)) Nu se poate iar am ajuns pe net :))))
eu sunt mandrul proprietar al acestei dacii…unde e facuta poza?
NOU
nu mai stiu:)) prea belea, oricum
NOU
Oricum e mai veche ca aveam capace la roti….e a 3 oara cand ajung pe net…cati mi-au facut poze, cati m-au oprit la semafor sa imi zica “foarte tare frate” :))
NOU
aaa…si apropo de liniuta….nush daca ar fi fost corect ptr nova ta:))…am o cutie de viteze mai speciala pe ea (140km/h in 4…si cand o dau pe a 5 fac ravagii) tot e modificat pe ea
NOU
Ce pot sa mai zic…sunt mandru si eu…k m-a plimb de cateva ori pe saptamana cu “Furia Rosie”… ce sa mai…Nu numai ca e intretinuta…mai si merge…de raman oamani cu gura cascata cand ii depasim 😀