Îmi scrie un user de pe unpol.ro, nemulțumit de faptul că el a plătit bani și vânzătorul, care vinde ceva backlinkuri pe site-uri EDU și GOV, vezi doamne, nu îi răspunde. Întâmplător, sistemul îl raportase cam în același timp, pentru același lucru. Îi dau mail tipului, îl rog să aibă răbdare 2 zile, dacă nu se întâmplă nimic, sistemul îi va face refund.

Dau un mail vânzătorului, explicând-i că i se va șterge contul, dacă nu prestează munca respectivă, văd după aceea în admin că se reactivează și începe să ofere serviciul pentru care fusese plătit, totul era ok.
Dau un mail userului nemulțumit și îl întreb, totul e ok, e în regulă, serviciul e mulțumitor?

Răspuns?
Nexam. Eu vedeam în dashboard că primise tot și se făcuse livrarea. De ce ar mai fi fost politicos sau cu bun simț, după ce își văzuse interesul?
Păi, nu? Bunul simț trebuie să fie doar de o parte a baricadei…